چگونه در کمتر از ۱K پوند در ماه ، ۷۵۱٪ منجر به افزایش مشتری خود شد [Case Study]

چگونه در کمتر از 1K پوند در ماه ، 751٪ منجر به افزایش مشتری خود شد [Case Study]

dmin آموزش سئو


این یک سو common تفاهم رایج است که کار با بودجه کم برای سئو به معنای این است که نمی توانید نتیجه بگیرید. چگونه می توان طی چند ساعت در ماه به اندازه کافی در سایت پیشرفت کرد؟

خوب ، برای ما در بازاریابی دیجیتال تائو ، کار ما با Fleetcover نشان می دهد که با تمرکز بر مهمترین تغییرات در زمان اندکی که دارید می توانید به نتایج برسید.

در این مطالعه موردی ، ما چگونگی افزایش ۷۵۱ درصدی پیشرو ، کلمات کلیدی ۲۵۹ درصدی و ۵۳۵ درصد برداشت با بودجه کمتر از ۱۰۰۰ پوند / ۱۳۴۷ دلار در ماه ، معادل یک روز کار را بررسی خواهیم کرد. این هزینه کمی برای سئو است ، اما ایجاد تغییرات مناسب در زمان مناسب و تمرکز تلاش های ما روی مهمترین جنبه ها ، این نتایج مثبت را ایجاد کرد.

اهداف

اهداف ما مشابه آنچه در نهایت هر وب سایت می خواهد به آن برسد بود: ایجاد تبلیغات برای تجارت و افزایش دید آنلاین برای عبارات جستجوی مرتبط.

برای اینکه کمی دقیق تر باشیم ، ما این مشتری را در مارس ۲۰۱۹ انتخاب کردیم ، اما البته نتایج از ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ به طور منظم شروع به جستجوی نتایج می کند زیرا گوگل شروع به جستجوی سایت با قاعده تر می کند.

اهداف / KPI های ما برای ۱۲ ماه آینده براساس اعداد از آوریل تا نوامبر ۲۰۱۹ بود ، به شرح زیر:

  • منجر به افزایش از ۱۷۵ به ۵۰۰
  • عملکرد گپ جدیدی را در سایت نصب کنید و از طریق آن ۵۰ هدایت کسب کنید
  • کلیک های سایت را از ۲۲۰۰ به ۵۰۰۰ افزایش دهید
  • افزایش کلمات کلیدی رتبه بندی شده از ۲۲۹ به ۵۰۰

مخاطبان هدف مشاغل مورد نیاز بیمه ناوگان بودند. این دامنه وسیعی از صنایع را شامل می شود ، از مربیان فعال و تاکسی گرفته تا تجارت موتور.

استراتژی ما متمرکز بر سئو فنی و تولید محتوا بود. یک مسئله بزرگ وجود داشت: ما خود سایت را ایجاد نکرده ایم و همچنین سطح دسترسی را نداریم که به ما امکان می دهد هرگونه طراحی یا تغییر اساسی ایجاد کنیم که بتواند از SEO و تولید سرب پشتیبانی کند. به نوبه خود ، استراتژی ما باید به شدت محتوا محور باشد.

استراتژی ما

۱٫ یک عملکرد گپ اضافه کنید

در نوامبر ۲۰۱۹ ، عملکرد گپ “TawkTo” را به سایتی اضافه کردیم که به تولید سرنخ کمک کرده است. پس از تجزیه و تحلیل زمانی که مخاطبان آنها از وب سایت بازدید می کردند ، متوجه شدیم که بیشتر کاربران اواخر شب و آخر هفته در سایت هستند.

با توجه به اینکه تیم آنها خارج از دفتر است و قادر به پاسخگویی به هرگونه تماس تلفنی در این بازه های زمانی نیست ، فکر می کنیم ارائه یک عملکرد گفتگوی آنلاین برای کمک به گرفتن سوالات از اهمیت زیادی برخوردار است تا مشتریان بالقوه از کار بیفتند یا ناامید نشوند! این باعث می شود آنها در مقایسه با رقبای خود که این کار را نمی کنند ، به یک برتری برسند.

ما ربات را پیاده سازی کردیم بنابراین در برگه به ​​عنوان یک اعلان پیام ظاهر می شود ، توجه افراد را به صفحه جلب می کند حتی اگر آن برگه فعال نباشد. تاکنون ۳۳۰ پرسش از طریق این عملکرد انجام شده است.

عکس چگونه در کمتر از 1K پوند در ماه ، 751٪ منجر به افزایش مشتری خود شد [Case Study]
ربات چت Fleetcover

۲٫ سئو فنی را پیاده سازی کنید

اصلاحاتی که از SEO فنی پشتیبانی می کنند شاید از مهمترین تغییراتی باشند که می توانید برای دیدن نتایج واقعی ایجاد کنید. ما این را با استفاده از:

  • بهینه سازی عناوین صفحه
  • ایجاد توصیفات متایی که بین ۱۰۰-۱۵۵ نویسه هستند ، با استفاده از کلمات کلیدی متناسب با آن
  • استفاده از اندازه های بهینه تصویر که هر وب سایت به آن نیاز دارد
  • استفاده از متن alt برای تصاویر
  • پیوندهای داخلی و خارجی را در صورت امکان پیاده سازی کنید
  • استفاده از طرحواره سوالات متداول در س questionsالات بیشتر جستجو شده
  • بهینه سازی نقشه سایت با خلاص شدن از شر URL هایی که از جستجوی ارگانیک پشتیبانی نمی کنند
  • با استفاده از فایل robots.txt خزنده های جستجو را در مسیر درست قرار دهید
  • ایجاد ۳۰۱ تغییر مسیر. تعدادی صفحه قدیمی و همچنین ۴۰۴ خطا وجود داشت که باید برطرف شوند
  • ایجاد تغییراتی در قابلیت استفاده در طراحی. ما از نظر دستیابی در سایت بسیار محدود بودیم زیرا مقام فعلی از نظر دسترسی به ما کمک چندانی نمی کرد. ما توانستیم در بعضی مناطق خاص این موضوع را دور بزنیم ، به عنوان مثال دکمه های “دریافت یک قیمت”. ما احساس کردیم معیارهای کاربر در این بازار رقابتی اهمیت دارد ، بنابراین تمام تلاش خود را کردیم تا از این سرمایه استفاده کنیم.

۳٫ فرم “دریافت پیشنهاد” را بهینه کنید

ما نقشه حرارت و ضبط بازدید کننده بدون نام را به سایت اضافه کردیم. وقتی داده ها را تجزیه و تحلیل کردیم ، کاملاً مشخص شد که بسیاری از افراد به دلیل طولانی بودن فرم “دریافت پیشنهاد” – مانند ایستادن در پایین کوه ، پر کردن مسیر درست برای پر کردن ” بالاترین! فرم اصلی تقریباً ۱۰ س hadال داشت که کاربر را تحت فشار قرار داده و منجر به نرخ تبدیل پایین می شود.

عکس چگونه در کمتر از 1K پوند در ماه ، 751٪ منجر به افزایش مشتری خود شد [Case Study]
مرحله اول فرم نقل قول Fleetcover
عکس چگونه در کمتر از 1K پوند در ماه ، 751٪ منجر به افزایش مشتری خود شد [Case Study]
مرحله دو فرم Fleetcover Quote

ما با استفاده از فرم های چند مرحله ای در سایت های مشتری دیگر موفقیت زیادی کسب کرده ایم ، بنابراین تصمیم گرفتیم یک فرم برای Fleetcover ایجاد کنیم. همه سوالات لازم برای تهیه یک نقل قول کامل را داشتیم ، اما همه آنها را به زبانه های قابل هضم و نمادهای طراحی شده توسط کاربر تقسیم می کنیم ، نه فقط متن.

فرم جدید ما با خلاقیت ساخته شده و دارای چهار مرحله بوده و روند کار را آسان می کند. فقط با این تغییر ، سرانه از فرم از ۱۷۵ قبل از نوامبر ۲۰۱۹ به ۱۴۴۸۹ در ۱۲ ماه گذشته افزایش یافت (۷۵۱٪ افزایش).

۴- تمرکز زیادی بر ایجاد محتوا داشته باشید

عکس چگونه در کمتر از 1K پوند در ماه ، 751٪ منجر به افزایش مشتری خود شد [Case Study]
نمونه ای از صفحه خدمات Fleetcover (بیمه ناوگان HGV)

صفحات سرویس

ایجاد محتوا منطقه ای است که در آن واقعاً فرصتی برای نشان دادن استعداد خلاقانه در کنار تجزیه و تحلیل داده ها بدست آمده است. ما با مرور صفحات سرویس Fleetcover شروع کردیم و برای جذابیت بیشتر مطالب را مرور کردیم.

عکس چگونه در کمتر از 1K پوند در ماه ، 751٪ منجر به افزایش مشتری خود شد [Case Study]
نمونه ای از صفحه خدمات Fleetcover (سQالات متداول)

کلید واژه تحقیق و هدف جستجو

با گذشت زمان ، ما تحقیق در مورد کلمات کلیدی را ادامه دادیم ، و تمرکز زیادی بر درک هدف جستجو در پشت آنها داشتیم ، و محتوای مفصلی و س FAالات متداول برای ایجاد نیازهای مخاطب و درک Google از این اهداف ایجاد کردیم.

یکی از موضوعاتی که ما روی آن تمرکز کرده ایم ، ظهور وسایل نقلیه الکتریکی و چگونگی رشد و تأثیر آن بر صنعت بیمه است. با پیشرفت و محبوبیت این وسایل نقلیه ، ما می خواهیم ببینیم که چگونه می توانیم از این موارد در استراتژی محتوای خود استفاده کنیم.

قالب بندی و سبک

گنجاندن CTA های واضح و طبیعی در انتهای هر قطعه ، نه تنها برای گردآوری مقالات ، بلکه همچنین تشویق خوانندگان برای استفاده از خدمات کارگزار Fleetcover ، واقعاً مهم بود. نمونه ای از مقاله ما در مورد بیمه اتومبیل تجاری را در زیر مشاهده کنید.

عکس چگونه در کمتر از 1K پوند در ماه ، 751٪ منجر به افزایش مشتری خود شد [Case Study]

علاوه بر این ، استفاده از لحن ساده اما م effectiveثر به تأمین نیازهای مصرف کنندگان بالقوه کمک کرده و اطلاعات مورد نیاز را به روشی مستقیم به آنها می دهد. هنگام تمرکز روی کلمات کلیدی / عباراتی که حاوی اصطلاحات اصطلاحات صنعتی هستند ، ما همیشه شامل اطلاعاتی در مورد معنی کلمه یا عبارت برای کسانی که قصد اطلاع رسانی در مورد یک موضوع خاص را دارند ، به عنوان مثال “پوشش تجزیه ناوگان”.

عکس چگونه در کمتر از 1K پوند در ماه ، 751٪ منجر به افزایش مشتری خود شد [Case Study]

نتایج

حراجی

ما هدف دستیابی به فروش بیشتر را بدست آوردیم ، زیرا نرخ تبدیل وب سایت از ۳٪ به ۱۴٪ افزایش یافت و منجر به افزایش از ۱۷۵ به ۱۴۴۸۹ (۷۵۱٪) شد. این افزایش عظیم (با خوشحالی) ما را شگفت زده کرد زیرا در حال کار با سایتی با اقتدار دامنه ۲۲ در یک صنعت رقابتی هستیم ، بنابراین دستیابی به این نتایج خیلی سریع ، هم برای خودمان و هم برای Fleetcover یک پیشرفت بزرگ بود.

Fleetcover قبلاً مقدار قابل توجهی را برای خرید سرنخ از شرکتهای دیگر خرج می کرد ، در حالی که اکنون آنها در سئو سرمایه گذاری کرده اند ، که به طور قابل توجهی تعداد منجر به تولید آنها را افزایش داده است. با استفاده از SEO ، این Lead ها از کیفیت بالاتری نسبت به Lead PPC برخوردار هستند و بنابراین به احتمال زیاد از خدمات آنها استفاده می کنند. اکنون نیاز کمتری به Fleetcover برای خرید آگهی ها وجود دارد ، زیرا این تجارت در حال تبدیل شدن به بازوی سودآور خود از کارگزاران بیمه Walmsleys است.

رتبه بندی ها

ما به Fleetcover کمک کرده ایم تا برای برخی از کلمات کلیدی مانند “کارگزاران بیمه ناوگان” (شماره ۱) و “قیمت بیمه ناوگان” (شماره ۲) به صورت آنلاین در معرض دید قرار گیرد. موقعیت آنها برای “پوشش تجزیه ناوگان” نیز از # ۱۵ به # ۴ و “قیمت بیمه ناوگان” از # ۱۰ به # ۲ منتقل شده است. مزیت اصلی این بهبودهای رتبه بندی افزایش چشمگیر ترافیک است!

ما همچنین رتبه نخست را برای کلمه کلیدی اصلی “بیمه ناوگان” بدست آوردیم ، اما از آن زمان به بعد توسط یکی از ژانرهای بزرگ صنعت (صنعت گران بهانه) مورد استفاده قرار گرفت. ما برمی گردیم ، اما در حال حاضر ، اقتدار دامنه عالی سلطنت کرد.

در آوریل ۲۰۱۹ ، Fleetcover فقط برای ۲۲۹ کلمه کلیدی رتبه بندی شده بود و آنها اکنون با ۸۲۵ ، ۲۵۹٪ افزایش رتبه بندی می کنند.

ترافیک

همانطور که گفته شد ، ما نتایج را از ماه نوامبر مشاهده کردیم زیرا گوگل سایت را با فعالیت بیشتری خزید و محتوای مرتبط تری پیدا کرد. بنابراین ، آوریل – نوامبر ۲۰۱۹ مقایسه “قبل” ما برای آنچه در ۱۲ ماه گذشته موفق به دستیابی شده ایم است:

آوریل – نوامبر ۲۰۱۹:

نوامبر ۲۰۱۹ – نوامبر ۲۰۲۰:

  • برداشت: ۱،۸۸۰،۰۰۰ (افزایش ۳۲۲٪)

با تشکر از بیش از اهداف تعیین شده KPI ، امسال برای سه جایزه SEO در لیست کوتاه قرار گرفتیم و مدیرعامل Fleetcover فقط چیزهای خوبی برای گفتن داشت:

“سالها ما به دنبال شرکتی هستیم که دقیقاً همان کاری را که شما انجام داده اید انجام دهد و صادقانه می توانم بگویم در ۱۲ سال فعالیت در بازاریابی ، این اولین بار است که هر شرکت بازاریابی فعالانه پیش می رود و کاری برای ما انجام می دهد به این روش من مدتهاست که در مورد آن غر می زنم و باعث می شود روز من در روز ورود به صندوق بیفتد. واقعاً چفیه. “

خوب ، این فقط برای خودش صحبت می کند ، نه؟



منبع

شاید دوست داشته باشید:

نحوه افزودن محصولات به فهرست Google My Business ، مصور

نحوه افزودن محصولات به فهرست Google My Business ، مصور

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای رویداد غیرممکن هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد. “چه […]

چگونه استراتژی تبدیل وب سایت ما 37 درصد سوالات کسب و کار را افزایش داد

چگونه استراتژی تبدیل وب سایت ما ۳۷ درصد سوالات کسب و کار را افزایش داد

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای رویداد غیرممکن هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد. داشتن […]

مقابله با 8000 عنوان بازنویسی برچسب عنوان: مطالعه موردی

مقابله با ۸۰۰۰ عنوان بازنویسی برچسب عنوان: مطالعه موردی

من اخیراً بیش از ۵۰،۰۰۰ تگ عنوان را برای درک تأثیر به روزرسانی بازنویسی گوگل جستجو کرده ام. به عنوان […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *