چگونه دسته های شغلی من در Google را انتخاب کنیم (با ابزارهای جالب!)

چگونه دسته های شغلی من در Google را انتخاب کنیم (با ابزارهای جالب!)

dmin آموزش سئو


عکس چگونه دسته های شغلی من در Google را انتخاب کنیم (با ابزارهای جالب!)

اعتبار تصویر: دنی استرنفلد

در ایجاد یک لیست Google برای کسب و کار من برای مشاغل محلی خود ، تصمیم گیری مبتنی بر داده یکی از مهمترین اقداماتی است که انجام خواهید داد. مقوله هایی که انتخاب می کنید چقدر تأثیرگذار هستند؟

عکس چگونه دسته های شغلی من در Google را انتخاب کنیم (با ابزارهای جالب!)

نظرسنجی اخیر ما در مورد وضعیت SEO محلی محلی ۲۰۲۰ نشان داد که از بین همه عوامل ، عناصر GMB (که شامل دسته ها هستند) بیشترین تأثیر را در رتبه بندی بسته های محلی دارند. عاقلانه انتخاب کنید ، و این عناصر به شما اطمینان می دهند که Google شما را بعنوان یک کاندید برای درج احتمالی در نتیجه مجموعه ای از عبارات جستجو ، مشاهده کند. اشتباه انتخاب کنید و می توانید خود را از این دید حیاتی خارج کنید.

دسته های Google همچنین می توانند در تعیین ویژگی هایی که در نمایه Google Business شما / لیست Google در دسترس شما است ، نقش داشته باشند. به عنوان مثال ، اگر به عنوان “هتل” طبقه بندی شوید ، دیگر نمی توانید از Google Posts استفاده کنید. اگر به عنوان یک م institutionسسه آموزشی دسته بندی شوید ، دیگر نمی توانید نظراتی دریافت کنید. در همین حال ، اگر کسب و کار خود را در فضای نمایندگی خودرو دسته بندی کنید ، به شما اجازه داده می شود چندین لیست برای بخشهای خود داشته باشید و خودرو باعث فروش شما می شود.

دسته بندی ها بر خصوصیاتی که با کسب و کار شما مرتبط می شوند ، منوهایی که می توانید استفاده کنید ، اینکه آیا دکمه های رزرو در دسترس شما است یا اینکه ساعات اولیه یا ثانویه عملکرد شما نمایش داده می شوند ، تأثیر می گذارند.

به طور خلاصه ، انتخاب شما از دسته های اصلی و ثانویه کمک زیادی به درک و مدیریت Google از تجارت شما می کند. با سواری بسیار زیاد در طبقه بندی مناسب ، به شما این قدرت را می دهیم تا مانند یک حرفه ای امروز درباره گزینه های خود تحقیق کنید!

چه موقع و کجا دسته های Google را انتخاب کنید

در ایجاد یک لیست کاملاً جدید Google برای کسب و کار من ، یکی از اولین کارهایی که Google از شما می خواهد این است که یک دسته را انتخاب کنید:

عکس چگونه دسته های شغلی من در Google را انتخاب کنیم (با ابزارهای جالب!)

و همانطور که گوگل می گوید بعداً می توانید دسته های بیشتری را تغییر داده و اضافه کنید. هنگامی که به داشبورد GMB خود دسترسی پیدا کردید ، با کلیک روی برگه “اطلاعات” در منوی سمت چپ و جستجوی دقیقاً زیر نام کسب و کار ، دسته های خود را پیدا خواهید کرد ، جایی که نماد مداد به شما امکان می دهد دسته های خود را ویرایش کنید:

عکس چگونه دسته های شغلی من در Google را انتخاب کنیم (با ابزارهای جالب!)

شما مجاز به انتخاب حداکثر ۱۰ دسته هستید. اعتقاد بر این است که دسته اصلی شما بیشترین تأثیر را در رتبه بندی محلی شما دارد و باید با دقت بیشتری انتخاب شود:

عکس چگونه دسته های شغلی من در Google را انتخاب کنیم (با ابزارهای جالب!)

هر زمان که بخواهید می توانید دسته های خود را در داشبورد GMB ویرایش کنید ، با این درک که انجام این کار می تواند به طور قابل توجهی رتبه بندی را که برای عبارات جستجو مختلف تجربه می کنید تغییر دهد.

نحوه انتخاب دسته های Google

در اینجا گام به گام گردش کار شما برای انتخاب دسته های Google است که برای کسب و کار شما بهترین هستند ، با کمک برخی از ابزارهای عالی.

۱) مهمترین عبارات جستجوی خود را تعیین کنید

ابتدا لیستی ایجاد کنید که شامل موارد زیر باشد:

  • نوع شغلی که شما اداره می کنید (به عنوان مثال “سوپرمارکت” “مرکز پزشکی” “رستوران”) و انواع آن. به عنوان مثال ، اگر وكیل هستید ، انواع زیرمجموعه مرتبط با شركت خود را بنویسید ، از جمله “وكیل جراحات شخصی” یا “وكالت مالیاتی”. اگر صاحب رستوران هستید ، رستوران “ایتالیایی” ، “رستوران خانوادگی” و سایر مقدمات را در آن بگنجانید. یک سوپرمارکت همچنین ممکن است یک “فروشگاه مواد غذایی” یا “فروشگاه مواد غذایی طبیعی” باشد.
  • لیست کامل کالاها و خدماتی که ارائه می دهید. شرکت HVAC شما تعمیر بخاری ، تعمیر کولر و غیره را ارائه می دهد. شرکت محوطه سازی شما خدمات درختی ، طراحی منظره ، حیاط و غیره را ارائه می دهد. فروشگاه لباس شما پوشاک مردانه ، کفش ، جواهرات و غیره را ارائه می دهد.

در مرحله بعد ، لیست کلمات کلیدی خود را بردارید و آنها را وارد ابزار تحقیق رایگان یا پولی کلمات کلیدی خود کنید تا کشف کنید کدام اصطلاحات بالاترین حجم جستجو را دارند. به عنوان مثال ، ابزار Moz’s Keyword Suggestions در Moz Keyword Explorer می تواند به شما کمک کند تفاوت حجم جستجو را بین دو اصطلاح مانند “رستوران مکزیکی” در مقابل “فروشگاه تاکو” تعیین کنید:

عکس چگونه دسته های شغلی من در Google را انتخاب کنیم (با ابزارهای جالب!)

حجم جستجو را برای هر اصطلاح در لیست خود یادداشت کنید.

سرانجام ، لیست خود را به مجموعه کوچکتر از اصطلاحات که بیشترین حجم جستجو را با مهمترین و مهمترین مورد برای شرکت شما ترکیب می کنند ، اصلاح کنید. در اکثر موارد ، این لیستی است که شما با آن پیش خواهید رفت ، اگرچه مواردی وجود دارد که شما ترجیح می دهید عبارات جستجوی کم حجم را هدف قرار دهید ، زیرا آنها الف) رقابت کمتری دارند ، یا ب) توصیف دقیق تر آنچه شما تجارت است

۲) مشخص کنید که رقبای بازار شما از مهمترین عبارات جستجوی شما استفاده می کنند

اکنون ، لیست تصحیح شده عبارت جستجو را به Google منتقل کنید و جستجوی آنها را در بازار محلی خود شروع کنید. بازار محلی شما در ارتباط با موقعیت شغلی شما از مکان مشتریان شما تشکیل شده است. این فقط به اندازه محله شما بزرگ است یا بسته به موارد زیر می تواند شامل یک کل شهر یا چندین شهر مجاور باشد.

  • مدل تجاری شما
  • فاصله ای که مشتریان از آن می خواهند برای رسیدن به تجارت شما سفر کنند
  • فاصله ای که گوگل معتقد است مشتری ها مایلند برای رسیدن به تجارت شما سفر کنند

به عنوان مثال ، اگر اکثر مشتریان آن به دنبال یک فنجان قهوه سریع و راحت بروند ، یک کافی شاپ ممکن است بازار محلی بسیار کمی داشته باشد. در همین حال ، یک شهربازی ممکن است بازار محلی بسیار بزرگ تری داشته باشد زیرا مردم مایل هستند مسافت بیشتری را برای بازدید از آن طی کنند. نتایج محلی Google به طور فزاینده ای درک متفاوت آنها از قصد را برای مدل های مختلف تجاری منعکس می کند.

در اینجا یک تصویر از بازار جستجوگر اینترنت در منطقه North Beach سانفرانسیسکو است که ممکن است ببیند آیا آنها به دنبال “پیتزا در نزدیکی من” هستند:

عکس چگونه دسته های شغلی من در Google را انتخاب کنیم (با ابزارهای جالب!)

در همین حال ، یک جستجوگر در کالیفرنیا که به دنبال “میادین ورزشی” است می تواند بازاری را نشان دهد که بیش از نیمی از این ایالت را شامل شود:

عکس چگونه دسته های شغلی من در Google را انتخاب کنیم (با ابزارهای جالب!)

اکنون ، هنگام جستجو از محل کسب و کار خود ، لیستی از تمام رقبایی که در بازار خود کشف کرده اید ، تهیه کنید.

در مرحله بعدی ، مطمئن شوید که از مرورگر Chrome استفاده می کنید و برای بارگیری پسوند جدید جذاب و رایگان جدید به نام GMBspy ، به فروشگاه وب Chrome بروید. توسعه یافته توسط جورج ننی از Generations Digital ، فعال کردن این افزونه به شما امکان می دهد به Google Maps بروید ، رقبای بازار خود را جستجو کنید و دسته های آنها را مشاهده کنید ، مانند این:

عکس چگونه دسته های شغلی من در Google را انتخاب کنیم (با ابزارهای جالب!)

می توانید تک تک رقبا را جستجو کنید ، یا فقط روی نقشه ماوس کنید تا ببینید که داده های پسوند GMBspy ظاهر می شود. Google به طور خودکار همه دسته هایی را که یک تجارت از آنها استفاده می کند آشکار نمی کند و بنابراین این ابزار کوچک باعث صرفه جویی در وقت زیادی می شود و برای دسترسی به این داده ها با HTML بسیار سرگرم کننده است. چه پیشرفت بزرگی!

تمام دسته هایی که رقبای بازار شما از آنها استفاده می کنند را یادداشت کنید. توجه ویژه ای به دسته بندی های مورد استفاده در رتبه بندی شماره ۱ تجارت برای هر عبارت جستجوی تصفیه شده خود داشته باشید.

۳) پیشنهادهای دسته بندی را دریافت کنید و سنگ تمام بگذارید

بازار شما ممكن است مملو از رقبای بسیار فعالی باشد كه عاقلانه بهترین دسته ها را انتخاب كرده اند ، یا این می تواند سناریوی پیچیده تری باشد كه در آن سایر شركت ها از فرصت هایی كه شما قادر به كشف آنها هستید چشم پوشی می كنند.

به بخش PlePer’s GMB Category Helper بروید و نام تجاری خود را تایپ کنید و حداکثر سه عبارت جستجو از هم جدا کنید. اگر هنوز برای کسب و کار باز نکرده اید ، می توانید به جای نام تجاری آدرس خیابان مکان پیشنهادی خود را وارد کنید. سپس ، بروید یک فنجان چای بیاورید یا به مدت پنج دقیقه کمی ورزش کنید و برای این داده های شگفت انگیز بازگردید:

عکس چگونه دسته های شغلی من در Google را انتخاب کنیم (با ابزارهای جالب!)

براساس مختصات طولانی مدت شما ، PlePer دسته های فعلی ، دسته های مورد استفاده در منطقه شما ، لیستی از پیشنهادهای دسته بندی و سایر اطلاعات مفید را به شما نشان می دهد. کاملا عالی! نسخه رایگان این ابزار به شما امکان می دهد روزانه سه جستجو انجام دهید. هر یافته قابل توجهی را که در استفاده از GMBspy وجود نداشت ، یادداشت کنید.

و سرانجام ، فقط برای اطمینان از اینکه فرصت های بالقوه ای را از دست نداده اید ، به لیست کامل دسته بندی GMB PlePer بروید:

عکس چگونه دسته های شغلی من در Google را انتخاب کنیم (با ابزارهای جالب!)

حداقل هر ۳ روز به روز می شود ، که بسیار خوب است زیرا Google به طور مداوم دسته ها را اضافه و کم می کند. فقط زبان و کشور خود را انتخاب کنید و دکمه “واکشی” را بزنید. این ابزار به ویژه اگر کالایی یا خدماتی غیرمعمول ارائه دهید و مطمئن نباشید دسته ای برای آن وجود دارد ، می تواند مفید باشد. هر آنچه را که ممکن است مرتبط باشد ، یادداشت کنید.

سرانجام ، در داشبورد GMB ، Google همچنین گاهی اوقات در مورد دسته های اضافی که ممکن است بخواهید اضافه کنید را پیشنهاد می کند ، مانند این:

عکس چگونه دسته های شغلی من در Google را انتخاب کنیم (با ابزارهای جالب!)

در تصویر بالا می بینید که دسته بندی Moz به عنوان یک شرکت نرم افزاری باعث شده است که Google پیشنهاد کند که ما همچنین می خواهیم “شرکت نرم افزار حسابداری” را انتخاب کنیم. در این حالت ، پیشنهاد برای مدل تجاری Moz بی ربط است ، اما بهتر است ببینید آیا Google پیشنهادهای ارزشمندی برای شرکت شما ارائه می دهد یا خیر.

اکنون بر اساس دسته بندی هایی که برای عبارات جستجوی محبوب شما قابل استفاده هستند و توسط رقبای برتر بازار شما مورد استفاده قرار می گیرند (یا نادیده گرفته می شوند) ، تمام داده های مورد نیاز برای انتخاب را بدست آورده اید. آفرین!

کمی زرنگ اضافی در گروه GMB

عکس چگونه دسته های شغلی من در Google را انتخاب کنیم (با ابزارهای جالب!)

اعتبار تصویر: تام وونگ

قبل از اینکه گزینه های خود را در داشبورد GMB پر کنید ، بیایید با چند نکته دیگر اعتماد به نفس خود را در مورد دسته های Google افزایش دهیم. پاسخ به این س FAالات متداول می تواند در پیش بینی موارد مشترک به شما کمک کند:

۱) چند دسته GMB باید انتخاب کنم؟

بهترین پاسخ من این است: هر تعداد که واقعاً مربوط به تجارت شما هستند. هرگز دسته هایی را اضافه نکنید که مربوط به تجارت شما نیستند. به عنوان مثال ، اگر یک مکان پیتزا بازاریابی می کنید ، بدیهی است که نباید سالن آرایش را به عنوان یک دسته اضافه کنید ، یا این می تواند کاملاً Google ، مشتریان شما و حتی به رتبه بندی خود آسیب برسانید.

تا زمانی که هر دسته قابل استفاده است ، باید خوب باشید. در گذشته ، بحث های زیادی در مورد اینکه آیا رقت بندی (انتخاب بسیاری از دسته ها) می تواند به رتبه بندی شما آسیب برساند ، وجود داشته است. مطالعه اخیر سایت محلی سولان نیلسن خلاف این را نشان داد – افزودن دسته های مرتبط بیشتر می تواند بر دید شما تأثیر بگذارد ، به جای اینکه تضعیف کند آی تی.

این زمان خوبی است که توجه داشته باشید که دستورالعمل های مربوط به نمایندگی تجارت شما در بخش Google در دسته ها می تواند کمی گیج کننده باشد. این شامل اطلاعات منسوخ مربوط به یک دوره گذشته (قبل از ۲۰۱۳) است که در آن مشاغل مجاز به ایجاد دسته بندی سفارشی بودند.

من نمی دانم چرا Google هرگز این بخش را به منظور حذف متن مربوط به نوشتن دسته هایی که توصیف می کنند تجارت شما “به جای آنچه” کسب و کار شما است ، به روز نکرده است ، زیرا شما به طور خودکار فقط در انتخاب خود Google از قبل تأیید شده محدود شده اید دسته بندی ها ، اما وضعیت عجیب این ناحیه از دستورالعمل ها باعث شده شخصاً توصیه های دیگر را در آن با یک دانه نمک ارائه دهم. به عنوان مثال ، اصرار Google مبنی بر اینکه باید از تعداد کمتری دسته استفاده کنید ، تا حدودی مشکوک است ، هرچند توصیه آنها مبنی بر اینکه فقط دسته های مربوطه را انتخاب می کنید کاملاً منطقی است.

توصیه من این است که هر دسته مرتبطی را آزمایش کنید و ببینید از نظر دید به کجا می رسد.

۲) اگر Google رده موردنیاز من را ندارد ، چه کاری باید انجام دهم؟

Google فقط برای ایالات متحده بیش از ۳۰۰۰ دسته دارد و گرچه این شاخص بزرگ بسیاری از مدل های تجاری را در بر می گیرد ، اما غیرمعمول نیست که چیزی را که شما ارائه می دهید نمایندگی ندارد. جوی هاوکینز ، بنیانگذار استرلینگ اسکای ، اخیراً موردی را برجسته کرد که در آن صاحب مشاغل تقاضای دسته جدیدی از گوگل را به روش صحیح و با شواهد فراوان در مورد دلیل افزودن گزینه جدید آغاز کرد. اگر دسته ای گمشده مانع تجارت شما می شود ، من توصیه می کنم که در بخش انجمن راهنمایی GMB مطالعه کنید و سپس یکی از موارد خاص خود را ایجاد کنید ، و متقاعد کننده ترین استدلال را در مورد اینکه چرا Google نیاز به دسته بندی مورد نظر شما دارد ، مطرح کنید.

اگر نمی توانید Google را وادار کنید که براساس درخواست شما عمل کند ، بهترین شرط بعدی شما انتخاب دسته ای است که از نزدیکترین شغل شما را نشان می دهد ، و سپس برای افزودن موارد بیشتر از قسمت شرح کسب و کار ، تصاویر و Google Posts استفاده کنید اطلاعات دقیق در مورد کالاها و خدمات شما.

۳) چگونه می توانم بفهمم که دسته های درستی را انتخاب کرده ام؟

این سوال معمولاً در عیب یابی عدم موفقیت در رتبه بندی ایجاد می شود. شما فکر می کنید تمام تلاش خود را برای رتبه بندی یک عبارت جستجوی خاص در بسته های محلی / یابها / نقشه های Google انجام داده اید ، اما در آنجا نیستید. اگرچه می تواند عوامل زیادی در این امر مثر باشد ، اما همیشه باید هوشمندانه بررسی کنید که با انتخاب دسته اشتباه خود را مستثنی نکرده اید.

به نقشه برگردید و GMBspy را دوباره آتش بزنید تا ببینید کسب و کارهای دارای رتبه برتر از کدام دسته ها استفاده می کنند. آیا دسته های شما مطابقت دارد یا چیزی را از دست می دهید؟

همچنین هر زمان که دسته ای را از لیست GMB خود اضافه یا کم می کنید ، به GMB Insights ، Google Analytics و هر نرم افزار تجزیه و تحلیل دیگری که استفاده می کنید توجه داشته باشید. اگر مشاهده کردید که هر معیار مربوط به تغییر دسته های شما کاهش ناگهانی دارد ، ممکن است شما یک انتخاب تغییر طبقه بندی ضعیف را انجام داده باشید که باید اصلاح کنید.

سرانجام ، توجه داشته باشید که تنها شما دسته های خود را کنترل نمی کنید. اگر افت رتبه ای را مشاهده کردید و متوجه شدید که دسته های شما به طرز مرموزی تغییر یافته اند ، می تواند ناشی از ویرایش شخص ثالث یا داده های بد موجود در وب محلی باشد. سئو محلی نیکی براون داستانی ترسناک درباره مشتری می گوید که به دلیل ویرایش غیرمنتظره دسته اصلی خود ، رتبه بندی او از ۱ به ۳۱ رسیده است و بر اهمیت ساخت حسابرسی دسته بندی در هر نوع عیب یابی مرتبط با رتبه بندی که شما درگیر آن هستید ، تأکید می کند.

۴) چگونه باید از دسته ها برای مدل تجاری چند نهادی استفاده کنم؟

دستورالعمل های Google به برخی از مدل های تجاری اجازه می دهد بیش از یک لیست برای همان مکان فیزیکی یک کسب و کار داشته باشند. این سناریوهای خاص عبارتند از:

  • مدل های چند بخش ، مانند یک مرکز پزشکی با بخش های متمایز برای رادیولوژی ، اطفال و خدمات اورژانس
  • مدل های چند پزشک ، مانند یک دفتر املاک و مستغلات با چندین نماینده ، یا یک شرکت حقوقی با چندین وکیل
  • مدل های چند مارک ، خاص صنعت خودرو ، که در آنها Google لیست های جداگانه ای را برای نمایندگی های فروش مختلفی از وسایل نقلیه ارائه می دهد.

این رهنمودها توصیه می کنند که هر بخش رو به جلو یک مدل چند بخشه باید دارای دسته بندی های متمایز باشد ، و بهترین روش محلی سئو در نظر گرفته می شود که برای سناریوهای چند پزشک نیز همین کار را انجام دهد. تنوع بخشیدن به دسته بندی های شما برای لیست های چند نهادی ، گاهی اوقات باعث می شود که Google برخی از لیست های شما را از نتایج آنها فیلتر کند ، زیرا شما دیگر بیش از یک موجودیت برای شرایط همان گروه رقابت ندارید.

یک روش خوب برای فکر کردن در مورد تنوع بخشی برای مدل های چند واحدی این است که اجازه Google برای داشتن بیش از یک لیست به شما این امکان را می دهد تا تعداد دسته هایی را که برند کلی شما می تواند انتخاب کند افزایش دهید. به جای داشتن فقط ۱۰ دسته ، کل شرکت شما می تواند از نظر تئوری ۲۰ ، ۳۰ ، ۴۰ و غیره را هدف قرار دهد ، که به طور قابل توجهی دید بالقوه شما را در طیف وسیعی از عبارات جستجو بهبود می بخشد.

۵) چه زمانی و چرا ممکن است دسته کم محبوب تری را انتخاب کنم؟

سناریوهایی وجود دارد که در آنها ممکن است با مجموعه ای از رتبه بندی های محلی روبرو شوید که برای ورود به آن مشکل دیگری دارید. به عنوان مثال ، موقعیت فیزیکی شما ممکن است شما را در خارج از شعاع نقشه قرار دهد که به نظر می رسد Google برای آن عبارت جستجو طراحی می کند ، یا ممکن است رقبای شما به طور دلسردکننده ای قوی یا متراکم روی زمین باشند.

در مواردی از این دست ، ممکن است بخواهید به دنبال مقوله ای بروید که می توان آن را میوه کم آویز توصیف کرد – چیزی که تحقیقات کلیدی شما و حسابرسی رقابتی نشان داد افراد کمتری در جستجوی آن هستند و مارک های کمتری استخدام می کنند. هدف اساسی از مدیریت لیست های Google برای کسب و کار من ، هدایت تبدیل / معاملات برای شرکت شما است. اگر جغرافیا یا رقابت کسب حداکثر درآمد از محبوب ترین گروه را برای شما دشوار می کند ، ممکن است متوجه شوید که می توانید با انتخاب تعدادی از گروه های کم محبوب که می توانند به راحتی و یا بیشتر از یک رتبه بندی شوند ، تفاوت را جبران کنید. منطقه نقشه.

۶) در مورد انتخاب دسته های فراتر از Google چطور؟

دنیای کاملی از لیست های تجاری فراتر از Google وجود دارد و هر دایرکتوری یا سیستم عامل سیستم طبقه بندی مخصوص به خود را دارد. مشتریان محلی Moz از راحتی فوق العاده انتخاب دسته ها در داشبوردی که به طور خودکار در دسته های مرتبط در شبکه شریک ما قرار می گیرد ، لذت می برند ، اما اگر لیست های خود را به صورت دستی مدیریت می کنید ، هنگام مراجعه باید موارد موجود در هر سایت را ببینید.

به طور خلاصه

با اختصاص زمان برای مرحله تحقیق و اجرای پر کردن دسته بندی ها در لیست های GMB ، به کسب و کار شما بهترین خدمات ارائه می شود. عجله نکنید ، روشمند باشید ، و شما از اینکه می دانید برای انجام بهترین انتخاب دسته بندی تلاش می کنید رضایت خواهید داشت. و مرتباً بررسی کنید تا ببینید آیا دسته های جدیدی در دسترس قرار گرفته است که می تواند دید محلی جدید SERP و معاملات شما را افزایش دهد.





منبع

شاید دوست داشته باشید:

Intent and SEO جستجو: یک راهنمای سریع

Intent and SEO جستجو: یک راهنمای سریع

درک هدف جستجو می تواند ماده مخفی باشد که استراتژی محتوای شما را از عالی به برجسته می کند. ما […]

تغییر در تقاضای محصول برای سئو به چه معنی است

تغییر در تقاضای محصول برای سئو به چه معنی است

اگر از طریق بحران COVID-19 در تجارت الکترونیکی کار می کنید ، احتمالاً متوجه تغییراتی وحشی در نحوه مشاهده و […]

شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

کنسول جستجوی Google تا حد زیادی پرکاربردترین دستگاه در جعبه ابزار SEO است. این نه تنها نزدیکترین درک ما را […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *