چگونه صدای نام تجاری خود را با مزیت SEO خود درجه بندی کنیم

چگونه صدای نام تجاری خود را با مزیت SEO خود درجه بندی کنیم

dmin آموزش سئو


نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند.

این یک دنیای رقابتی وجود دارد. همه دنبال یک قطعه پای می روند و در این اوقات نامشخص ، مشاغل باید بیش از هر زمان دیگری کار کنند تا از گله جدا شوند.

یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به این هدف تولید صدای مارک منحصر به فرد برای شرکت شماست – روشی که مورد توجه مشتریان قرار گرفته و از طریق SEO مورد توجه قرار گیرد.

دقیقاً “صدای مارک” چیست؟ این به سادگی روشی است که سازمان شما از نظر سبک و لحن ، پیام رسانی خود را بیان می کند. صدای شما باید ارزشهای اصلی شما را به نمایش بگذارد و مورد توجه مشتریان هدف قرار گیرد.

بسیار مهم است که این صدا در تمام جنبه های ارتباطات شما ، از وبلاگ ها گرفته تا تبلیغات تا نشانه ها ، سازگار باشد. اگر محتوای شما در مارک باقی نماند ، مخاطبان شما ارتباطی بین جدیدترین محصول یا خدمات شما با کالاهایی که قبلاً از آنها لذت برده اند برقرار نمی کنند و عامل مهم وفاداری از بین می رود.

این مقاله چند ترفند برای کمک به شما در ایجاد صدای منحصر به فرد ، ساختار محتوای شما و تبدیل الگوریتم های Google به طور همزمان به شما نشان می دهد.

عکس چگونه صدای نام تجاری خود را با مزیت SEO خود درجه بندی کنیم
منبع

در حال توسعه صدای برند خود

این آسان نیست همانطور که فکر می کنید. صدای مارک شما باید منعکس کننده فعالیت شما باشد و اطمینان حاصل کند که “در سطح مناسب” با مشتریان بالقوه صحبت می کند ، خواه آنها از قبل با نام تجاری شما آشنا باشند یا اینکه شما را فقط در جستجوی Google پیدا کرده اند.

این به معنای واقعی شناختن مشتریان شما است – بدانید که آنها چه چیزی نیاز دارند و چگونه می خواهند آن را به آنها ارائه دهند. جمعیت شناسی را در نظر بگیرید: سن ، جنس ، شغل ، وضعیت مالی ، سبک زندگی. همچنین انجام تجزیه و تحلیل رقیب برای شرکت های یک صنعت مشابه و دیدن نحوه عملکرد صدای نام تجاری آنها برای آنها بسیار مفید است.

وقتی می دانید با چه کسی صحبت می کنید ، می توانید صدای مارک خود را متناسب با افرادی که (امیدوارم) به آن گوش می دهند متناسب کنید و آنها را از طریق تکنیک های هوشمندانه SEO هدف قرار دهید.

به عنوان مثال ، اگر مخاطب جوانی را هدف قرار داده اید ، ممکن است از یک سبک گپ و گفتگوی دوستانه با چند شکلک استفاده کنید. اگر محتوای شما برای افراد مسن تر است ، احتمالاً بهتر است که مقداری رسمی تر باشید.

مطالب باید همیشه آموزنده و مفید باشند. اگر مخاطبان شما با موضوعی آشنا باشند ، ممکن است از اصطلاحات اصطلاحات خاص استفاده کنید ، اما زبان ساده برای توصیف موارد فنی اغلب مناسب است. مطمئن شوید که همیشه از آن با منابع معتبر پشتیبان تهیه می کنید.

کلید ایجاد محتوای جذاب که دارای رتبه های برتر در موتورهای جستجو است تزریق شخصیت است. برخی از بازاریاب ها دوست دارند با ایده های عوضی و شوخ طبعی بی احترامی مرزها را بردارند ، اما فقط درصورتی که برای مخاطبان و برند مناسب باشد. ایجاد یک راهنمای سبک و صوتی را در نظر داشته باشید تا همه در سازمان شما از آن استفاده کنند ، تا از انسجام در کل مطالب اطمینان حاصل کنید.

بهینه سازی صدای نام تجاری خود

بنابراین ، صدای مارک منحصر به فرد خود را ایجاد کرده اید ، اکنون چگونه اجازه می دهید مردم آن را بشنوند؟ خوب ، شما باید محتوای خود را بهینه کنید تا بیشترین بازدید را از موتورهای جستجو داشته باشید.

ترفند در اینجا این است که بدون آسیب رساندن به صدای نام تجاری خود ، به روند کلمات کلیدی پاسخ دهید. تیم های جستجوگرها و بازاریابی شما باید در این زمینه همکاری کنند. سئو برای دستیابی به موقعیت های برتر در Google ، عملکرد وب سایت شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهد. اکثر مردم فراتر از SERP اول را نمی خوانند ، بنابراین قرار گرفتن در میان ده برتر برای موفقیت شرکت شما بسیار مهم است.

ما با بهینه سازی ساختار محتوای خود ، برچسب های عنوان و کپی توضیحات متا چند نکته در مورد چگونگی رسیدن به آنجا به شما نشان خواهیم داد.

عکس چگونه صدای نام تجاری خود را با مزیت SEO خود درجه بندی کنیم

شماره ۱ کلمات کلیدی خود را تعریف کنید

معمولاً شناسایی کلمات کلیدی خود بسیار آسان است: آنها شامل نام برند شما ، هویت آن و چیزهایی است که می فروشد یا ارائه می دهد. کلمات کلیدی مهمترین توصیف کننده نام تجاری شما و USP آن هستند – و قلاب هایی که مشتریان هدف شما را به خود جلب می کنند. اما اگر مطمئن نیستید که چگونه یک کلمه کلیدی اصلی را انتخاب کنید ، می توانید از یک ابزار آنلاین مانند Moz Pro’s Keyword Explorer استفاده کنید.

تحقیقات کلمات کلیدی بخش مهمی از استراتژی SEO شماست – کلمات و عبارات مشهوری را که افراد جستجو می کنند شناسایی کنید و محتوای خود را در حین این موضوعات ساختار دهید در حالی که پیام خود را روی مارک خود نگه دارید.

شماره ۲ برچسب های عنوان جذاب را ایجاد کنید

برچسب عنوان عنصری HTML است که عنوان یک صفحه وب را مشخص می کند (با برچسب H1 که همان “عنوان” نمایش داده شده در صفحه واقعی نیست اشتباه گرفته شود). وظیفه اصلی آن این است که به بازدیدکنندگان بگویید در صورت مراجعه به آن صفحه وب ، چه چیزی پیدا خواهند کرد.

برچسب عنوان اولین چیزی است که بازدید کننده بالقوه وقتی سایت شما در جستجوی آنلاین ظاهر می شود ، می بیند ، بنابراین این شانس شماست که اولین تأثیرگذاری عالی را ایجاد کنید! شما در صدد این هستید که جستجوگر را وسوسه کنید تا بر روی محتوای جذاب پست شما کلیک کند.

در حالت ایده آل ، یک برچسب عنوان باید:

اگر قبلاً مشاغل شناخته شده ای هستید ، مطمئن شوید که نام تجاری شما در برچسب عنوان قید شده باشد. پست های لیست همیشه محبوب هستند ، بنابراین استفاده از اعداد در برچسب قلاب اغوا کننده است. به عنوان مثال ، اگر در مورد گزینه دیگری برای بزرگنمایی می نوشتید ، عنوان شما می تواند “۸ گزینه بزرگنمایی بزرگ برای کنفرانس ویدیویی” باشد.

مردم نمی خواهند اطلاعات قدیمی را بخوانند ، بنابراین تاریخی را به برچسب خود اضافه کنید – یا حداقل زمان آخرین به روزرسانی آن را بگویید. اگرچه آنها مقالات کامل و معتبری را دوست دارند. به “راهنمای نهایی / کامل برای …” فکر کنید.

اطمینان حاصل کنید که همه برچسب های عنوان برای جلوگیری از سردرگمی منحصر به فرد هستند و اطمینان حاصل کنید که هر صفحه در وب سایت شما برچسب عنوان خاص خود را دارد. سرانجام ، توجه داشته باشید که Google ممکن است برچسب های عنوان شما را از ابتدا خالی بنویسد!

نکته: برچسب های خود را تست کنید. آزمایش A / B و اندازه گیری میزان ترافیک ایجاد شده از کلمات کلیدی جدید به شما کمک می کند کارهای درست یا غلط خود را انجام دهید.

عکس چگونه صدای نام تجاری خود را با مزیت SEO خود درجه بندی کنیم

شماره ۳ یک توصیف متای فریبنده بنویسید

توضیحات متا بلوک متن یا “قطعه قطعه” است که در زیر برچسب عنوان در نتایج جستجو ظاهر می شود. اینجا جایی است که شما کمی بیشتر (۱۵۰ تا ۱۶۰ حرف) برای توصیف و جمع بندی مطالب صفحه خود دارید – و خواننده را تشویق می کنید که روی پست شما کلیک کند.

کلمات کلیدی در اینجا به همان اندازه مهم هستند ، زیرا موتورهای جستجو این کلمات را در SERP برجسته می کنند. اما شما همچنین می توانید توضیحات متای خود را بهینه کنید تا صدای نام تجاری شما را منعکس کند و بازدیدکنندگان را به خود جلب کند.

هرچه دعوت از نسخه بیشتر باشد ، انگیزه بیشتری برای کلیک افراد ایجاد می کند ، بنابراین با گذشت زمان رتبه SERP شما افزایش می یابد. می توانید توضیحات متای خود را طوری تنظیم کنید که شامل آرم ، تصویر یا مرور خود باشد – همه مواردی که نظر خواننده را به خود جلب می کند.

نکته:اگر توضیحات متا ننویسید ، موتور جستجو احتمالاً یک توضیح برای شما ایجاد می کند – و ممکن است همان چیزی نباشد که می خواهید بگویید!

شماره ۴ از عنوان به عنوان قلاب استفاده کنید

عالی است ، شما با موفقیت یک بازدید کننده را فریب داده اید تا بر روی سایت خود کلیک کند. اکنون فقط باید آنها را درگیر کنید ، زیرا صفحات مقصد بسیار بهینه شده برای افزایش تبدیل ها ضروری است.

خواننده از قبل به سازمان شما علاقه مند است ، بنابراین با یک عنوان جالب توجه آنها را بیشتر به سمت خود بکشید. ایده خوبی است که متنوع متن کلمه کلیدی خود را در آن بگنجانید ، اما می توانید برای اینکه خواننده مشتاق یادگیری بیشتر باشد ، جمله های دیگری اضافه کنید.

قبل از تصمیم گیری در مورد خواندن یا نخواندن بیشتر همه افراد ، مقاله را سریع بررسی می کنند. استفاده از H2 های جذاب و H3 با تغییرات کلمه کلیدی اصلی این موضوع را تأیید می کند است مقاله ای که آنها به دنبال آن بودند – و همچنین شکستن متن و تسهیل خواندن آن.

شماره ۵ اجازه دهید صدای مارک شما آواز بخواند

نسخه اصلی مقاله جایی است که صدای نام تجاری شما واقعاً در نوع خود قرار می گیرد. نسخه عالی می تواند نام تجاری شما را به یاد ماندنی کند ، بنابراین شخصیت زیادی تزریق کنید تا خواننده را نیز سرگرم و همچنین مطلع نگه دارد.

برخی از کلمات کلیدی را در سرتاسر نسخه پراکنده کنید ، اما اگر از نظر گرامری نادرست باشد ، نیازی به بند بند نیست. مهمتر از این است که هدف جستجو را برآورده کنید و به س questionsالاتی که بازدید کننده را به خانه شما هدایت می کند ، پاسخ دهید.

انتخاب موضوع مناسب برای نوشتن ، جنبه مهمی از ارتباطات برند شماست. این باید به نیازهای مشتریان هدف شما و همچنین متناسب با استراتژی بازاریابی شما پاسخ دهد. مردم از خواندن محتوای عملی و عملی لذت می برند که در واقع به زندگی آنها ارزش افزوده می دهد. اگر می توانید مشتری های مناسبی را جذب کنید ، می توانید به آنها کمک کنید که یک ارتباط طولانی مدت با شرکت شما ایجاد کنند.

# ۶ تصویر عالی باشید

تصاویر تقریباً به اندازه کلمات در هنگام ارتقا. برند شما مهم هستند. پست های دارای تصویر ۹۴٪ بازدید بیشتری دارند ، بنابراین ارائه محتوای بصری جذاب بسیار حیاتی است.

تصاویر با جذابتر و به یادماندنی تر کردن محتوای شما و ایجاد فاصله از متن متن ، تجربه کاربر را بهبود می بخشند. همچنین می توانید از گرافیک برای توضیح ایده های پیچیده به روشی تصویری استفاده کنید.

محتوای تصویری با افزایش زمانی که افراد در سایت شما می گذرانند و اطمینان حاصل می شود که در نتایج جستجوی تصویر نیز ظاهر می شوید ، باعث افزایش SEO می شود.

برای سازگاری با مارک ، مطمئن شوید که رنگ شرکت ها و آرم شرکت در همه کانال ها نشان داده شده باشد. اگر این عناصر به نشان دادن شخصیت برند شما کمک می کنند ، خیلی بهتر.

شماره ۷ یک تأثیرگذار خوب پیدا کنید

مشارکت با افراد تأثیرگذار در صنعت روش خوبی برای جذب بازدید بیشتر به سایت شما است ، زیرا طرفداران آنها برای ارتباط با شما ترغیب می شوند. برای بارزتر شدن ارتباطات ، بهتر است با تأثیرگذاران متناسب با صدا و ارزش برند خود پیوند برقرار کنید.

حتی اگر در ساختن یک شراکت پیش نروید ، باز هم می توانید با دنبال کردن و اشتراک در محتوای آن ها ، از تأثیرگذاران الهام بگیرید. به یاد داشته باشید ، شما به دنبال کپی کردن سبک شخص دیگری نیستید – فقط از افرادی یاد بگیرید که این کار را به خوبی انجام می دهند.

عکس چگونه صدای نام تجاری خود را با مزیت SEO خود درجه بندی کنیم
منبع

نگاه به آینده

هنگامی که صدای نام تجاری خود را برای سئو کالیبره کردید و کسب و کارتان پاداش می گیرد ، در اینجا متوقف نشوید! چند استراتژی دیگر وجود دارد که باید برای فعالیت های آینده محتوایی در نظر بگیرید.

شبکه های اجتماعی را رصد کنید

از آنجا که محبوبیت رسانه های اجتماعی همچنان ادامه دارد ، نظارت بر کانال های شرکت های دیگر و شناسایی اینکه کدام پست های رسانه های اجتماعی بهترین تعامل را دارند ، هزینه دارد. سپس می توانید از این بینش ها برای ایجاد برچسب ها و توضیحات صفحات خود استفاده کنید ، تا شانس بازدید را افزایش دهید.

برای جستجوی گفتاری آماده شوید

شما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که سازمان شما برای جستجوی صوتی بهینه شده است ، که قرار است طی چند سال آینده انجام شود. به لطف “دستیارهای دیجیتال” مانند الکسا ، سیری و کورتانا ، مشتریان بالقوه در حال انجام جستجوها به روشی دیگر هستند.

از آنجا که افراد تمایل دارند از سوالات کامل در جستجوی صوتی استفاده کنند (به جای تایپ چند کلمه در Google) ، الگوریتم های موتور جستجو به جای کلمات کلیدی دقیق بر تجزیه و تحلیل قصد کلی متمرکز می شوند. این بدان معناست که کلمات کلیدی دم بلند برای همه رتبه بندی جستجوها استاندارد می شوند.

جهانی فکر کنید

اگر شرکت شما می خواهد مشتریان بین المللی را جذب کند ، باید یک استراتژی بازاریابی چند زبانه را در نظر بگیرید. با دسترسی به محتوای شما در میان زبانها و فرهنگهای مختلف ، به جذابیت صدای مارک شما در سراسر جهان کمک می کند.

SEO کلید شنیدن صدای نام تجاری شما است

صدای نام تجاری شما یکی از مهمترین دارایی های شما در هنگام جذب مشتری های بالقوه در دنیایی کاملاً رقابتی است.

اگر تلاش کنید تا آن مشتری ها و نیازهای آنها را بفهمید ، می توانید به زبان آنها صحبت کنید و بهترین روش ها را برای فریب آنها ایجاد کنید. وقتی مردم به مقادیر نشان داده شده با صدای ثابت مارک خرید کنند ، بازدیدکنندگان تبدیل می شوند به پیروان وفادار

برچسب های عنوان ، توضیحات متا و محتوای وب خود را با موفقیت بهینه کنید ، و افزایش بازدید سایت را مشاهده خواهید کرد – به شما کمک می کند آن رتبه بندی مهم SERP را افزایش دهید.



منبع

شاید دوست داشته باشید:

چگونه محتوای قابل اخبار ایجاد کنیم

چگونه محتوای قابل اخبار ایجاد کنیم

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. پیش […]

8 کارشناس در مورد تحولات گذشته ، حال و آینده لینک سازی سنجیده اند

۸ کارشناس در مورد تحولات گذشته ، حال و آینده لینک سازی سنجیده اند

بیش از ۲۰ سال است که سئوکاران و بازاریابان محتوا پیوندهایی را در سرتاسر وب ایجاد کرده اند تا محتوای […]

نحوه پیکربندی Google Analytics برای مشاغل محلی

نحوه پیکربندی Google Analytics برای مشاغل محلی

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد. Google […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *