چگونه محتوای قابل اخبار ایجاد کنیم

چگونه محتوای قابل اخبار ایجاد کنیم

dmin آموزش سئو


نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند.

پیش از ارائه MozCon Virtual 2021 ، آماندا میلیگان از سه مalksلفه استفاده می کند که می تواند محتوای شما را به اندازه کافی خبرساز کند و بتواند لینک ها را به خود جلب کند: داده ، احساسات و تأثیر.

فراموش نکنید که برای دیدن ارائه کامل آماندا – یک راهنمای زنده برای یافتن و پر کردن شکاف ها در استراتژی پیوند خود – بلیط خود را به همراه سایر سخنرانان باورنکردنی ما بلیط خود را بگیرید!

صندلی خود را در MozCon Virtual ایمن کنید

عکس چگونه محتوای قابل اخبار ایجاد کنیم
روی تصویر تخته سفید بالا کلیک کنید تا نسخه بزرگتری را در برگه جدید باز کنید!

رونویسی ویدئو

سلام به همه. من آماندا میلیگان ، مدیر رشد در Fractl هستم و امروز می خواهم در مورد چگونگی ساختن محتوای قابل اخبار با شما صحبت کنم. حرفه من در بازاریابی و ارتباطات بوده است ، اما مدرکم در روزنامه نگاری بوده است. بنابراین این موضوعی است که به دل من نزدیک و عزیز است.

بنابراین ارائه MozCon من در واقع چگونگی انجام تجزیه و تحلیل شکاف پیوند است ، که اساساً به این معنی است که چگونه می توان فهمید رقبای شما از چه کسانی لینک می گیرند و سپس چگونه می توانید پیوندهای مشابه را بگیرید. خوب ، وقتی صحبت از ساختن واقعی آن پیوندها می شود ، محتوای قابل اخبار بهترین راه برای این کار است. من قصد دارم در مورد برخی از عناصر واقعاً مهم در ایجاد آن نوع محتوا با شما صحبت کنم.

داده ها

بنابراین اول ، داده ها. داده ها برای این فرآیند بسیار مهم هستند زیرا بیشتر ما عملیات اخبار فوری یا اتاق خبرهای کامل برای مارک خود نداریم. ما گزارشگر واقعی نیستیم.

این شغل تمام وقت ما نیست. بنابراین ما نمی توانیم فقط در مورد جدیدترین اتفاقی که رخ می دهد گزارش دهیم. تقریباً باید با کاوش و بررسی موضوعاتی که برای ما جالب است ، اخبار خود را بسازیم.

داده های داخلی

بنابراین داده های اصلی راهی عالی برای انجام این کار است. شما می توانید با دیدن اینکه آیا واقعاً در شرکت خود داده داخلی دارید که مورد توجه انتشارات مربوطه باشد ، شروع می کنید. بسیاری از شرکت ها از این جنبه چشم پوشی می کنند.

بدیهی است که برای این کار باید مجوز داشته باشید. اما ممکن است اطلاعاتی داشته باشید که واقعاً جالب باشد. یا شاید شما یک لیست ایمیل یا مخاطبی دارید که کاملاً فعال است و می توانید از آن نظر سنجی یا نظرسنجی کنید و اطلاعاتی را که برای افراد جذاب است کشف کنید. بنابراین این مکان خوبی برای شروع است.

داده های عمومی

در غیر این صورت ، داده های عمومی در دسترس است. دولت به تنهایی هزاران تن مجموعه داده در دسترس عموم دارد که می توانید از آنها استفاده کنید و حتی مجموعه داده های مختلف را برای دیدن چیزهای واقعا جالب ترکیب کنید.

نمونه ای از ترکیب آن برای مشتری ما Porch.com است. ما اطلاعاتی راجع به هزینه های مختلف کارهای منزل ، خیر ، بدون کارها ، اما پروژه های بهسازی منزل بررسی کردیم و سپس از مردم س surveال کردیم تا از آنها بپرسیم که آنها چند بار این پروژه های بهسازی منزل را انجام می دهند. ما توانستیم هزینه بهسازی خانه را طی سالهای طولانی ببینیم. بنابراین این یک مثال استفاده از دو مجموعه داده مختلف است که برای بینش جدید ترکیب می شوند.

نظرسنجی ها

ثالثاً ، اگر هنوز جواب و داده ندارید ، نظرسنجی ها و انواع دیگر جمع آوری داده ها عالی است. شاید بتوانید نظر سنجی کنید. شاید بتوانید شبکه های اجتماعی را خراشیده کنید. شاید راه دیگری وجود داشته باشد. ما دستمال مرطوب میکروب را انجام داده ایم. هر کاری که می توانید برای جمع آوری داده انجام دهید. اصولاً یک روش خوب برای فکر کردن در مورد آن این است که از خود سوالی بپرسید که برای شما جالب باشد و برای مخاطبانتان جالب باشد یا در مورد آنچه برای مخاطبانتان جالب است فکر کنید.

اگر پاسخی وجود ندارد ، از خود بپرسید که چگونه می توانید آن را پیدا کنید. سپس این بخش بقیه مراحل را به طور تصاعدی آسان تر می کند ، زیرا وقتی می خواهید خبرنگار را صدا بزنید ، می خواهید بگویید: “من تحقیق منحصر به فردی دارم ، داده های جدیدی که هیچ کس قبلاً در مورد آنها صحبت نکرده است.” این برای رسانه ها بسیار جذاب است.

هیجانی

دومین م componentلفه در اینجا احساسات است. آیا کاری که روی آن کار می کنید باعث می شود کسی چیزی را احساس کند؟ در حال حاضر من یک عنوان اصلی از TechRepublic دارم. این پوشش واقعی قطعه ای است که ما آن را تهیه کردیم.

در آن آمده است: “زمینه بزرگنمایی شما ممکن است شما را آنچنان که فکر می کنید حرفه ای نشان ندهد.” اکنون آن را می خوانید ، و مانند “صبر کنید ، چه؟” همه ما روی بزرگنمایی هستیم. این خوب نیست. بنابراین این یک عنصر غافلگیر کننده برای آن است ، درست است؟ به همین دلیل من می گویم که در مورد این فکر کنم ، این امر گاهی اوقات ذاتی است ، وقتی شما با ایده هایی روبرو می شوید ، همه ما تمایل داریم به چیزهایی فکر کنیم که به نوعی طنین عاطفی دارند.

اما اگر از ابتدا به این مطالب فکر می کنید و تصور می کنید که ممکن است یک عنوان چگونه به نظر برسد یا اینکه اتفاق جالب توجه در مورد چیزی باشد ، واقعاً می توانید در قسمت های جالب یک پروژه تمرکز کنید. همچنین می توانید در اینجا مشاهده کنید – بنابراین این عنوان از یک نظرسنجی است که ما معتقدم – داده های اصلی تر است. بنابراین آنها قادر به ادعای جدیدی هستند که قبلاً قادر به گفتن آن نبودند.

بنابراین احساسات اگر واقعاً مطمئن نیستید که باید به کدام سمت بروید ، غافلگیر شوید ، بر تعجب تمرکز کنید ، زیرا بسیاری از روزنامه نگاران دوست دارند روی چیزهای جدید و غیر منتظره تمرکز کنند. همچنین من فکر می کنم سالها پیش ، من فکر می کنم ۲۰۱۳ ، یک مطالعه انجام دادیم ، جایی که ما تمام تصاویر ویروسی آن سال را بررسی کردیم و از مردم نظرسنجی کردیم که بیشتر احساسات وجود دارد.

غافلگیرترین مورد بود. بنابراین در واقع در محتوای ویروسی بسیار شایع است. اما ما حتی در مورد محتوای ویروسی صحبت نمی کنیم. ما در مورد هر چیزی صحبت می کنیم که در روابط عمومی دیجیتال خوب عمل کند. سورپرایز یک روش واقعا عالی برای این کار است. بنابراین همانطور که در حال ایجاد یک بخش از محتوا یا یک پروژه هستید ، در حین انجام این کار از خود بپرسید ، مانند آنچه انتظار دارید و آیا نتایج بدین ترتیب برگشته است.

بدیهی است که شما باید با آنچه داده ها به شما می دهند کار کنید. اما اگر به نظر شما تعجب آور است ، احتمال اینکه شخص دیگری تعجب آور باشد را پیدا می کند. مطمئن شوید که در نتایج برجسته شده است. وقتی آن را بلند می کنید ، مطمئن شوید که در بدنه زمین شما برجسته شده باشد.

تأثیر

سوم ، تأثیر. تأثیر ، نام های دیگری نیز دارد. گاهی اوقات ما در مورد قابلیت خبری صحبت می کنیم.

برجستگی یکی از آنهاست. اساساً آیا واقعاً مخاطب را تحت تأثیر قرار می دهد؟ وقتی یک روزنامه نگار تصمیم می گیرد چه چیزی بنویسد ، آنها می خواهند بدانند: آیا این بر خوانندگان من تأثیر می گذارد؟ این امر چه تاثیری بر زندگی روزمره آنها دارد؟ بنابراین اگر به این مثال تیتر ، TechRepublic نگاه کنید ، به احتمال زیاد مخاطبان آنها در یک سال گذشته یا بیشتر زوم های زیادی داشته اند.

بنابراین آنها می دانند ، وقتی این زمین را می بینند ، برای بسیاری از افراد جالب خواهد بود. این بیشتر در سطل مخاطبان عام است. شما می توانید پروژه ها را انجام دهید و من یک فیلم دیگر در مورد محتوای مماس دارم ، که می توانید بررسی کنید ، در این راستا است. اما می توانید فکر کنید ، “چه چیزی مخاطبان گسترده را تحت تأثیر قرار می دهد؟” اگر می خواهید اخبار ملی را تحت پوشش خبری خود قرار دهید یا مخاطبان عمومی آن را مجذوب خود کنید ، باید به این فکر کنید که چه عواملی می تواند افراد زیادی را تحت تأثیر قرار دهد.

چه چیزهای مشترکی داریم؟ چیزی که قرار است همه بتوانیم به آن ربط دهیم چیست؟ یا هنوز هم می توانید این را در یک چشم انداز زیبا اعمال کنید. شما همیشه نباید از همه درخواست تجدید نظر کنید. اما اگر می خواهید این کار را انجام دهید ، پس باید تمرکز کنید و فکر کنید ، “این چگونه بر آن فرد خاص که من در ذهن دارم ، مجموعه افراد تأثیر می گذارد؟” اگر قادر به انجام این کار باشید و در زمین خود برای روزنامه نگاران توضیح دهید ، فکر می کنم این بینش جالب است زیرا XYZ ، و آنها می بینند که برای مخاطبانشان تأثیر دارد ، احتمالاً این موضوع را پوشش می دهند ، زیرا این به نفع آنها است که نه تنها مخاطبان خود را وادار به کلیک بر روی این داستان ها کنند بلکه آنها را در مورد مواردی که ممکن است به آنها علاقه مند شوند آگاه کنند.

در این صورت ، این ممکن است که آنها آنچنان که فکر می کردند ، حرفه ای به نظر نرسند. من این عنوان را اینجا قرار می دهم زیرا نمونه ای از هر سه مورد است. ما اغلب دوست داریم فکر کنیم که از همان ابتدای ایجاد محتوا دیدگاه روابط عمومی دیجیتال خود را درگیر کرده ایم. شما نمی خواهید آنها را جدا کنید. شما نمی خواهید چیزی را خلق کنید و سپس کسی بعداً آن را صدا کند و تصوری از اینکه از کجا آمده یا چرا به آن سمت رفته اید نداشته باشید.

به این فکر کنید: چه چیزی است که ما سعی می کنیم از این وضعیت خلاص شویم؟ سوالی که می خواهیم به آن پاسخ دهیم چیست؟ اگر پایان نامه دارید صحیح است؟ آیا ثابت می کنید اشتباه است؟ اینها بیت های جالبی هستند که شما را به سمت گرفتن پوشش اینگونه سوق می دهند. بنابراین خیلی سریع چیزهای زیادی را پشت سر گذاشتم. نکته اصلی این است که اگر شما یک موضوع خبری را ارائه دهید ، اگر برای گروه خاصی از افراد جذاب باشد ، اگر اطلاعات اصلی باشد ، و دارای طنین احساسی زیادی باشد ، شما می توانید آن را برای رسانه ها و امیدوارم که پوشش خبری رسانه ای برای نام تجاری شما بدست آورند ، که نه تنها باعث آگاهی شما از برند و موقعیت بسیار معتبری می شود ، زیرا نام تجاری شما در کنار تحقیقات اصلی که برند شما انجام داده است ذکر می شود ، بلکه همچنین بک لینک های خارق العاده ای دارد که دوباره به کل تجزیه و تحلیل لینک لینک جنبه چیزها

سئوکاران در واقع همیشه به دنبال راه هایی برای به دست آوردن پیوندهای عالی هستند ، اما شما باید این پیوندها را بدست آورید و باید از طریق ایجاد محتوای دارای ارزش خبری آن را بدست آورید. بنابراین بسیار ممنونم که امروز به من پیوستید. من واقعاً سپاسگزارم که وقت و بهترین شانس را در آنجا قرار دادید.

رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com


سوالات و نظرات خود را در مورد بازاریابی محتوا با استفاده از توییت کنید # موزبلاگ!





منبع

شاید دوست داشته باشید:

رفع SEO روزانه: حسابرسی مشکلات فنی SEO با Moz Pro

رفع SEO روزانه: حسابرسی مشکلات فنی SEO با Moz Pro

سئوی فنی را از کجا باید شروع کنید؟ کار فنی سئو تضمین می کند که زمانی را که برای سئوی […]

نحوه استفاده از ویژگیهای SERP برای اطلاع دادن به استراتژی محتوای خود

نحوه استفاده از ویژگیهای SERP برای اطلاع دادن به استراتژی محتوای خود

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. بسیاری […]

استفاده از کلمات کلیدی در فیلم های YouTube: چگونه می توان بازدید بیشتری داشت

استفاده از کلمات کلیدی در فیلم های YouTube: چگونه می توان بازدید بیشتری داشت

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. با […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *