چگونه محرک های ایالات متحده بر میزان ترافیک و تبدیل سایت تأثیر می گذارد؟ [Case Study]

چگونه محرک های ایالات متحده بر میزان ترافیک و تبدیل سایت تأثیر می گذارد؟ [Case Study]

dmin آموزش سئو


من به عنوان یک استراتژیست ارشد تجزیه و تحلیل که در یک آژانس با مشتریانی در سراسر صنایع کار می کنم ، عملکرد بسیار متضادی را در سراسر همه گیر مشاهده کرده ام. برخی از خرده فروشان آنلاین و سایت های اتومبیل بسیار فراتر از هر عملکرد تاریخی بودند ، در حالی که دیگران مجبور بودند بودجه را به طور قابل توجهی کاهش دهند. واریانس عملکرد درآمد همچنین از لحاظ تجربی با بازه های زمانی که عموم مردم از حمایت بیشتری برخوردار می شوند ، به صورت چک های محرک در ارتباط است.

تیم من در پورتنت مطالعه مفصلی را در زیر انجام داد تا فرضیه های ما مبنی بر این که همه گیری باعث افزایش درآمد در خرده فروشان آنلاین و صنایع خودروسازی شده است و این جهش ها با توزیع محرک ارتباط دارد را بررسی کنیم. ما چند عامل خاص را کشف کردیم که احتمال تایید فرضیه ما را در طول راه افزایش می دهد.

“بی سابقه” بدون شک کلمه سال بوده است و همه جنبه های زندگی و تجارت را تحت تأثیر قرار داده است. در رفتار مصرف کننده در همه صنایع تغییراتی ایجاد شده است – متأسفانه در بازارهای خاصی شاهد خاموشی های زیادی بوده ایم در حالی که دیگران پایدار بوده و یا حتی در حال رونق هستند. در این پست برخی مشاهدات در مورد رفتار آنلاین همراه با برخی از داده های مصرف کننده ارائه می شود که باید به عنوان شاخص های پیش بینی از طریق بقیه موارد همه گیر استفاده شود.

مطالعه

مشاهدات تغییرات در رفتار آنلاین از ۱۶ مشتری ما در ۸ صنعت مختلف گرفته شده و ناشناس است. ما این ۸ صنعت را به سه دسته تعریف شده توسط Google Analytics برای اهداف این تجزیه و تحلیل تقلیل دادیم: خرید (۱۰) ، سفر (۳) و خودرو و وسایل نقلیه (۳).

سایت های موجود در این تحلیل در صورت امکان محدود به ایالات متحده بودند و درآمد ماهیانه آنها از ۱۶K تا ۱۰۳K $ و در جلسات ماهانه از ۴K تا ۴۴K بود.

مشاهده شماره ۱: بررسی های محرک منجر به افزایش رفتار آنلاین می شود

بررسی های محرک اولین احیا of هزینه ها از زمان ابتلا به بیماری همه گیر را آغاز کرد. مسلم است که تنها در فاصله یک ماه از اولین اخطار قفل و آغاز پرداخت محرک بود. با این حال ، پس از توزیع عمده بررسی های محرک برای اکثر سایت ها در این تجزیه و تحلیل ، این افزایش هزینه در سطوح بالاتر باقی مانده است – البته به استثنای سایت های سفر.

دور اول بررسی های محرک نوعی تسکین برای مجردهای آمریکایی بود که کمتر از ۹۹ هزار دلار در سال درآمد داشتند ، در حالی که کسانی که کمتر از ۷۵ هزار دلار حقوق داشتند ۱۲۰۰ دلار کامل دریافت می کردند. بسته به فرزنددار بودن یا نحوه ثبت مالیات ، در محدوده ها تفاوت هایی وجود داشت.

عکس چگونه محرک های ایالات متحده بر میزان ترافیک و تبدیل سایت تأثیر می گذارد؟ [Case Study]

در طی (۱) هفته سیزدهم آوریل ، هنگامی که پرداخت های محرک ۸۰ میلیون دلاری برای مودیانی که سپرده مستقیم تنظیم کرده اند ، واریز شد ، هم در جلسات و هم در درآمد قابل توجه بود. در هفته (۲) آوریل ۲۰ ، دورهای بیشتری از سپرده ها به کسانی که به طور دستی سپرده های مستقیم را از طریق IRS راه اندازی می کنند ، انجام می شود. و در هفته (۳) سوم ژوئن ، سازمان امور مالیاتی ۲۷۰ میلیارد دلار چک محرک به آمریکایی ها تحویل داده بود. در این مرحله ، درآمد و جلسات در زیر آن دوره از توزیع محرکها تا زمانی که فروش انکار ناپذیر جمعه سیاه رخ داد ، عادی شدند.

مشاهده شماره ۲: تأثیر آن به بازار بستگی دارد

صنایع واضحی وجود داشتند که بیشتر تحت تأثیر تغییر در رفتار مصرف کننده قرار گرفتند و هنوز هم به سختی بهبود می یابند: مسافرت ، خرده فروشی در فروشگاه ها و رستوران ها ، به نام بیشترین آسیب دیدگی ها. از سوی دیگر ، برخی صنایع در واقع عملکرد بهتری نسبت به قبل دارند ، مانند خرده فروشی آنلاین و فروشگاه های مواد غذایی و آشامیدنی.

تجزیه و تحلیل های S&P Global و اداره سرشماری ایالات متحده نیز به دقت در مطالعه ما منعکس شد. از اواخر ماه نوامبر ، متوسط ​​درآمد سایت های خرید در تحلیل ما ۲۷٫۵٪ بیشتر از افت قیمت ما در ماه مارس بود در حالی که جلسات ۲۴٫۴٪ بیشتر بود.

عکس چگونه محرک های ایالات متحده بر میزان ترافیک و تبدیل سایت تأثیر می گذارد؟ [Case Study]

آنچه تعجب آور بود ، این بود که سایتهای Autos & Vehicles در واقع میانگین بالاتری از سایتهای خرید داشتند. سایت های این صنعت ۲۶٫۸٪ جلسات بالاتر و ۳۶٫۸٪ درآمد بیشتر در مقایسه با افت در ابتدای همه گیری و همچنین بسیار بالاتر از سطح قبلی در ابتدای سال داشته اند.

عکس چگونه محرک های ایالات متحده بر میزان ترافیک و تبدیل سایت تأثیر می گذارد؟ [Case Study]

جهش شدید در جلسات و درآمد نیز با شروع توزیع چک های محرک هم تراز است. با توجه به محدودیت ها و ترس ناشی از سفر با هواپیما ، می توان پیش بینی کرد که افزایش هزینه های مصرف کننده در این صنعت افزایش می یابد. رفتارهای آنلاین نیز در ماه های تابستان بیشتر است ، زیرا کسانی که از قرنطینه شدن بی قرار می شوند برای برآوردن سرگردانی خود به سفرهای جاده ای می پردازند.

چند روند قابل پیش بینی دیگر وجود دارد که ما در مطالعه خود شناسایی کردیم:

عکس چگونه محرک های ایالات متحده بر میزان ترافیک و تبدیل سایت تأثیر می گذارد؟ [Case Study]
  1. یک خرید سریع در خریدهای لباس ورزشی وجود داشت که میانگین آن بالاتر از سطح قبل از همه گیری بود.
  2. افزایش طولانی مدت درآمد و به ویژه ترافیک برای پخت کالا و خرید آرد وجود داشت که در مقایسه با تعداد قبلی در سطوح بسیار بالاتری باقی مانده بود. سپس تعطیلات هجوم فصلی علاقه داشت. جالب اینجاست که نرخ تبدیل در ایام تعطیلات ۱۲۳٪ بیشتر از اوج آن در ابتدای همه گیری بود.
  3. درحالی که والدین و خانواده ها در خانه گیر کرده اند ، رشد آنلاین و طولانی مدت اسباب بازی های کودکان رشد کرده است. اگرچه این رشد کاهش یافته است ، اما همچنان روند صعودی دارد.
  4. همانطور که انتظار می رفت ، سایت های مسافرتی با افت قابل توجهی که منجر به بهبودی کم یا بدون بهبود شده است ، بیشترین تأثیر را در مطالعه ما داشته اند. افزایش درآمد و جلسات در تابستان تقریباً به طور کامل به تفرجگاهی نسبت داده می شود که با افزایش علاقه مشابهی از انبوه سرگردان سایت های Autos & Vehicles مواجه شده است.

مشاهده شماره ۳: بین AOV و٪ تغییر در درآمد همبستگی مثبت وجود دارد

بین میانگین مقدار سفارش (AOV) و٪ تغییر در درآمد سالیانه * فقط برای سایتهای خرید همبستگی نسبتاً شدیدی ۰٫۷۶ وجود داشت. رفتار مصرف کننده در سایتهای Autos & Vehicles بیشتر به بررسی عوامل محرک و هوا بستگی داشت در حالی که رفتار در سایتهای Travel به احساس امنیت بستگی داشت.

عکس چگونه محرک های ایالات متحده بر میزان ترافیک و تبدیل سایت تأثیر می گذارد؟ [Case Study]

* داده های این نمودار با یادداشت های زیر کشیده شده است:

  • مقایسه سالانه نوامبر ۲۰۱۹ در مقابل نوامبر ۲۰۲۰ بود (ماه نوامبر بالاترین عملکرد را بر اساس فصلی دارد)
  • دو ناهنجاری از این داده ها مستثنی شدند: (۱) یک شرکت تولید آرد و (۲) یک شرکت با AOV نزدیک به ۲K $

اگر به این فکر کنید که چه کسی به طور نامتناسبی تحت تأثیر همه گیر قرار گرفته است ، این یک حس شهودی است. صنایعی که هنوز در حال رونق هستند ، صنایعی هستند که به راحتی قادر به کار ۱۰۰٪ از راه دور و صنایعی بودند که بودجه کافی برای تحمل برخی از افت مشتری ها را داشتند. کسانی که در این مدت به اندازه کافی خوش شانس بودند که در این صنایع مشغول به کار شدند نیز بیشتر از حد متوسط ​​دستمزد دریافت می کنند. در حقیقت ، تنها ۳۰٪ والدین با درآمد ۲۰۰ هزار دلار یا بیشتر از زمان شیوع بیماری شغل خود را از دست داده اند ، در حالی که درآمد والدین کمتر از ۲۵ هزار دلار ، ۶۵ درصد است. کسانی که در گروه هایی با درآمد بالاتر شغل خود را از دست داده اند نیز احتمالاً دوباره می توانند کار پیدا کنند.

به غیر از چند ماه اول ، که طی آن تغییر در هزینه های مصرف کننده ناشی از عدم اطمینان بود ، تحت تأثیر همه گیر ، هزینه های با درآمد بالا به طور قابل توجهی تحت تأثیر قرار نگرفت. اگرچه در ابتدا براکت های کم درآمد و کم درآمد در هر دو کاهش قابل توجهی در هزینه ها به وجود آوردند ، اما مصرف کنندگان با درآمد بالا به سطح قابل مقایسه با ژانویه ۲۰۲۰ بازگشتند در حالی که مصرف کنندگان کم درآمد از سپتامبر ۲۰۲۰ به طور متوسط ​​حدود ۱۰٪ کمتر بودند.

ملاحظاتی برای پیش بینی عملکرد آینده

صادقانه هیچ چیز جدیدی در این تجزیه و تحلیل وجود ندارد که از طریق تحقیقات بازار به دست نیامده باشد ، و این مشاهدات توسط داده های اقتصادی تایید شده است. مهمترین اقدام در اینجا توجه به روندهایی است که می بینیم ، فکر کردن در مورد چگونگی ارتباط آنها با مخاطب هدف یا مشتری شما و توجه به تحولات جدید که ممکن است با ورود مجدد به دیجیتال ، یک بار دیگر به سمت عادی شدن تغییر کنند. بازار

از روندهای اقتصادی مطلع باشید

برای شناسایی روند درآمد شخصی ، درآمد شخصی یکبار مصرف (تولید ناخالص داخلی) ، تولید ناخالص داخلی (GDP) و هزینه های مصرف شخصی (PCE) ، از تحقیقات اقتصادی منتشر شده توسط S&P مطلع شوید و انتشارات خبری اداره تحلیل اقتصادی را رصد کنید . PCE از ماه ژوئیه شروع به غوطه وری کرد ، که با تغییر در رفتار مصرف کننده که در مطالعه خود مشاهده کردیم ارتباط دارد. اگرچه گزارش ها بلافاصله منتشر نمی شوند ، اما به روز بودن در مورد جهت گیری این روند می تواند تلاش های شما را آگاه کند.

مخاطبان هدف خود را در نظر بگیرید

مهم است که تحقیقات خود را برای مخاطبان خود محدود کنید. اگر تجارت شما بین المللی باشد ، احتمالاً تحت تأثیر بررسی های محرک آینده در ایالات متحده قرار نخواهید گرفت. با این حال ، بازارهای مختلف بین المللی با نرخ های متفاوت بهبود می یابند.

به همین ترتیب ، مهم است که صنعت خود را در ذهن داشته باشید. S&P در حال حاضر تخمین زده است که صنایع متضرر ممکن است به طور کامل تا سال ۲۰۲۲ بهبود نیابند. این بدان معنی است که صنایعی مانند خرده فروشی در فروشگاه ، مسافرت و خدمات مجبورند در این مدت راه های جایگزینی برای چرخش پیدا کنند تا به سطح نرمال برگردند.

هنگامی که بازار و صنعت خود را در نظر گرفتید ، خطرات را بر اساس AOV و سطح درآمد متوسط ​​مصرف کننده خود بسنجید. هرچه سطح متوسط ​​درآمد بالاتر باشد ، احتمال اینکه بازار شما قبلاً بهبود یافته باشد یا شانس بیشتری برای توانایی تنظیم موفقیت آمیز داشته باشید ، بیشتر است.

پشتیبانی اضافی فدرال

اگرچه حمایت دولت ایالات متحده در کل شیوع بیماری در بهترین حالت کمرنگ بوده است ، اما امکان پشتیبانی اضافی وجود دارد. دور اخیر بررسی های محرک نسبت به مرحله اول محدودتر بود ، به این معنی که تأثیر بر رفتار مصرف کننده کمتر قابل توجه است. اقتصاددانان حدس می زنند که مصرف کنندگان ترجیح می دهند این مقدار کم را پس انداز کنند تا اینکه آن را دوباره وارد اقتصاد کنند. با این حال ، این صورتحساب ها باید با پیش بینی امیدوارانه پشتیبانی اضافی (و قابل توجه تر) فدرال در پیش بینی حساب شوند.

توزیع واکسیناسیون احتمالاً حداقل چند ماه طول می کشد تا م impactثر باشد و احتمالاً حتی برای رسیدن به ایمنی گله نیز طولانی تر باشد. در طول این مدت حرکت رو به جلو در همه گیر ، همه ما باید رفتار مصرف کننده را به روشهای بی سابقه ای کنترل و پیش بینی کنیم تا زمانی که دوباره شاهد عادی شدن باشیم.



منبع

شاید دوست داشته باشید:

تولید یک لینک با کیفیت بالا چیست؟

تولید یک لینک با کیفیت بالا چیست؟

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. چه […]

7 س toال برای استخدام آژانس بازاریابی محتوا

۷ س toال برای استخدام آژانس بازاریابی محتوا

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. تصمیم […]

اسطوره های ساخت لینک در سال 2021

اسطوره های ساخت لینک در سال ۲۰۲۱

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. شانون […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *