چگونه مرجع دامنه را برای غیر سئوکار توضیح دهیم

چگونه مرجع دامنه را برای غیر سئوکار توضیح دهیم

dmin آموزش سئو


آیا تا به حال لازم است اهمیت Domain Authority را برای مشتری ها یا همکارانی که تجربه SEO کمی دارند یا اصلاً تجربه ندارند ، توضیح دهید؟ در این صورت ، میزبان جمعه هفته Whiteboard – اندی کرستودینا – از طریق نحوه انتقال پیام شما با موفقیت عبور می کند.

عکس چگونه مرجع دامنه را برای غیر سئوکار توضیح دهیم

برای باز کردن یک نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید بالا کلیک کنید!

رونویسی ویدئو

توضیح سئو در واقع بسیار سخت است. بسیاری از مفاهیم وجود دارد. اما توضیح آن نیز بسیار مهم است تا بتوانیم به مشتریان و کارفرمایان خود ارزش نشان دهیم.

نام من اندی کرستودینا است. من یکی از بنیانگذاران استودیوی Orbit Media هستم. ما در اینجا در شیکاگو یک شرکت طراحی وب هستیم. من ۲۰ سال است که SEO کار می کنم و تقریباً برای مدت طولانی آن را توضیح می دهم. این فیلم بهترین تلاش من برای کمک به شما در توضیح مفهوم بسیار مهمی در SEO است که Domain Authority است ، برای کسی که اصلاً چیزی در مورد SEO نمی داند ، برای شخصی که غیر فنی است ، برای کسی که شاید حتی حتی نیست بازاریاب

در اینجا یک چارچوب ، یک مجموعه زبان و کلمه وجود دارد که می توانید برای توضیح Domain Authority برای افرادی که شاید لازم باشد آن را درک کنند اما هیچ پیش زمینه ای در این موارد ندارند ، استفاده کنید.

فاکتورهای رتبه بندی را جستجو کنید

عکس چگونه مرجع دامنه را برای غیر سئوکار توضیح دهیم

باشه. اینجا میریم شخصی جستجو می کند. آنها چیزی را در موتور جستجو تایپ می کنند. آنها نتایج جستجو را می بینند.

چرا آنها به جای چیز دیگری این نتایج جستجو را می بینند؟ دلیل این امر اینست: عوامل رتبه بندی جستجو مشخص کردند که اینها بهترین نتایج جستجو برای آن پرسش یا آن کلمه کلیدی یا آن عبارت جستجو هستند.

ارتباط

دو عامل اصلی رتبه بندی جستجو وجود دارد ، در پایان دو دلیل اینکه هر صفحه وب برای هر عبارت رتبه بندی یا رتبه بندی نمی کند ، وجود دارد. این دو عامل اصلی ، اول از همه ، خود صفحه ، کلمات ، محتوا ، کلمات کلیدی ، ارتباط است.

SEOs ، ما این ارتباط را می نامیم. بنابراین این مهمترین است. این یکی از عوامل اصلی رتبه بندی جستجو ، مرتبط بودن ، محتوا و کلمات کلیدی و موارد موجود در صفحات است. فکر می کنم همه به نوعی این موضوع را دارند. اما یک عامل رتبه بندی دوم برای جستجو بسیار مهم است. این چیزی است که گوگل ابداع کرده و اکنون در واقع در سراسر وب و همه جستجوها یک امر بسیار مهم است.

پیوندها

این پیوندها است. آیا این صفحات پیوندی به آنها دارند؟ آیا وب سایت های دیگر به آنها اعتماد دارند؟ آیا وب سایت های دیگر به نوعی بر اساس محتوای آنها به آنها رای داده اند؟ آیا آنها به آن مراجعه کرده اند ، به آن استناد کرده اند؟ آیا آنها به این صفحات و این وب سایت ها پیوند داده اند؟ به آن اقتدار می گویند.

بنابراین دو عامل اصلی رتبه بندی جستجو ، ارتباط و اقتدار هستند. بنابراین ، دو نوع اصلی سئو عبارتند از سئو در صفحه ، ایجاد محتوا و سئو خارج از سایت ، روابط عمومی ، ایجاد لینک و اقتدار. زیرا پیوندها اساساً اعتماد هستند. صفحه وب ، پیوند به صفحه وب ، به نوعی مانند رأی دادن است.

این یک رای اعتماد است. این گفته است که این صفحه وب احتمالاً معتبر است ، احتمالاً مهم است. بنابراین پیوندها اعتبار دارند. روش خوب برای فکر کردن در مورد آن مقدار مهم است. اگر صفحات زیادی به صفحه شما پیوند دارند ، این اعتبار را افزایش می دهد. این مهم است که تعدادی سایت وجود دارد که به شما لینک می شوند.

کیفیت پیوند

همچنین کیفیت آن پیوندها مهم است. پیوندهای سایتهایی که پیوندهای زیادی با آنها دارند بسیار ارزش بیشتری دارند. بنابراین پیوندهای وب سایت های معتبر از هر پیوند دیگری ارزش بیشتری دارند. این کمیت و کیفیت پیوندها به وب سایت شما یا پیوندهای مربوط به صفحه شما است که ارتباط زیادی با رده بندی یا عدم رتبه بندی شما هنگام جستجو برای یک عبارت کلیدی مرتبط دارد.

اگر صفحه ای رتبه بندی نکند ، تقریباً همیشه یکی از دو مشکل را دارد. این صفحه یا صفحه خوبی در این زمینه نیست ، یا صفحه ای در سایتی نیست که مورد اعتماد موتور جستجو باشد زیرا به اندازه کافی از سایت های دیگر ، سایت های مرتبط ، سایت های رسانه ای ، سایت های دیگر صنعت استفاده نکرده است. نام این موارد در اصل در Google PageRank نامیده می شد.

رتبه صفحه

Capital P ، حرف R ، یک کلمه ، PageRank. نه صفحه وب ، نه صفحه نتایج جستجو ، اما به نام لری پیج ، شخصی که به نوعی با این موضوع روبرو شد ، یکی از بنیانگذاران Google است. PageRank عددی از ۱ تا ۱۰ بود که همه ما قبلاً می دانستیم. در این نوار ابزار که در روز استفاده می کردیم قابل مشاهده بود.

آنها گزارش در این مورد را متوقف کردند. آنها دیگر آن را به روز نمی کنند. ما دیگر واقعاً PageRank خود را نمی شناسیم ، بنابراین شما واقعاً نمی توانید بگویید. بنابراین راهی که اکنون می فهمیم آیا یک صفحه در میان وب سایت های دیگر معتبر است ، استفاده از ابزارهایی است که با استفاده از اینترنت مشابه در PageRank تقلید می کنند ، می خواهند ببینند چه کسی به چه کسی لینک می دهد و سپس معیارهای خود را ایجاد می کند ، که اساساً معیارهای پروکسی برای PageRank است.

مرجع دامنه

عکس چگونه مرجع دامنه را برای غیر سئوکار توضیح دهیم

موز یکی دارد. به آن Domain Authority می گویند. وقتی با حرف D و حرف A املا می شود ، این معیار معیار Moz است. سایر ابزارهای جستجو ، سایر ابزارهای جستجوگرها نیز خود را دارند ، مانند SEMrush یکی از آنها به نام امتیازات اقتدار است. Ahrefs یکی از آنها را با نام Domain Rating دارد. الکسا ، یکی دیگر از ابزارهای محبوب ، ابزاری به نام Competitive Power دارد. اصولاً همه آنها یک چیز هستند. آنها نشان می دهند که به دلیل پیوند به آنها ، سایت یا صفحه ای در میان سایر وب سایت ها مورد اعتماد است یا خیر.

اکنون به طور قطع می دانیم که ارزش برخی از پیوندها بسیار بیشتر از سایرین است. ما می توانیم این کار را با خواندن حق ثبت اختراع گوگل یا با آزمایشات و یا فقط بهترین روش ها و تخصص و دانش اولیه انجام دهیم که ارزش برخی از پیوندها بسیار بیشتر است.

اما این فقط ارزش کمی بیشتر آنها نیست. پیوندهای سایت های دارای اختیارات بسیار ارزش بالاتری دارند. در واقع یک مبارزه عادلانه نیست. برخی از سایت ها دارای تن و تن و تن دارای اقتدار هستند. اکثر سایت ها بسیار بسیار کمی دارند. بنابراین روی یک منحنی قرار دارد. این مقیاس ورود به سیستم است.

عکس چگونه مرجع دامنه را برای غیر سئوکار توضیح دهیم

این مقدار منحنی نمایی میزان اقتدار یک سایت و پتانسیل رتبه بندی آن را دارد. ارزش پیوند سایت دیگری به شما در یک منحنی نمایی قرار دارد. ارزش پیوندهای برخی از سایتها بیش از پیوندهای سایتهای کوچکتر ، وبلاگهای کوچکتر است. اینها در این ابزارها قابل اندازه گیری هستند ، ابزارهایی مانند Moz ، ابزارهایی که از معیار PageRank تقلید می کنند.

و کاری که آنها می توانند انجام دهند این است که به تمام صفحاتی که برای یک عبارت رتبه بندی شده اند نگاه کنند ، به اقتدار همه آن سایت ها و همه آن صفحات نگاه کنند و سپس آنها را به طور متوسط ​​نشان دهند تا احتمال رده بندی برای این عبارت کلیدی را نشان دهند . دشواری می تواند کم و بیش میزان متوسط ​​صفحات دیگر باشد که در مقایسه با اقتدار صفحه شما رتبه بندی می کنند و سپس تعیین می کنید که آیا این صفحه ای است که شما واقعاً برای آن شانس رتبه بندی دارید یا خیر.

عکس چگونه مرجع دامنه را برای غیر سئوکار توضیح دهیم

این را می توان چیزی مانند دشواری کلمات کلیدی نامید. من با استفاده از ابزاری “مربیگری بیس بال” را جستجو کردم. من از Moz استفاده کردم ، و متوجه شدم که دشواری این عبارت کلیدی چیزی در حدود ۴۶ از ۱۰۰ است. به عبارت دیگر ، صفحه شما باید دارای همین قدرت باشد تا شانس رتبه بندی برای آن عبارت را داشته باشد. یک تفاوت ظریف بین Page Authority و Domain Authority وجود دارد ، اما ما در حال حاضر این مسئله را کنار می گذاریم.

“مربیگری اسکواش” ، وای ، ورزش های مختلف ، ورزش های کم محبوب تر ، محتوای کمتر ، عبارات کمتر رقابتی برای این عبارت کلیدی. وای ، “مربیگری اسکواش” بسیار کمتر رقابتی است. دشواری آن فقط ۱۸ بود. بنابراین این به ما کمک می کند تا از سطح اقتداری که برای داشتن این عبارت کلیدی باید شانس رتبه بندی داشته باشیم ، مطلع شویم. اگر از قدرت کافی برخوردار نباشیم ، مهم نیست که صفحه ما چقدر جذاب باشد ، احتمالاً هرگز رتبه بندی نخواهیم کرد.

عکس چگونه مرجع دامنه را برای غیر سئوکار توضیح دهیم

بنابراین درک یکی از مواردی که Domain Authority به ما می گوید پتانسیل رتبه بندی ما واقعاً مهم است. آیا به اندازه کافی به ما اعتماد شده است که می توانیم آن عبارت کلیدی را هدف قرار دهیم و بالقوه برای آن رتبه بندی کنیم؟ این اولین چیزی است که Domain Authority تعریف ، اندازه گیری ، نشان می دهد. دومین چیزی که نشان می دهد ، که من ثانیه قبل به آن اشاره کردم ، ارزش پیوند از یک سایت دیگر به ما است.

بنابراین اگر یک وب سایت فوق معتبر به ما پیوند دهد ، سایت Domain Authority بالا ، آن Domain Authority در آن مورد از آن سایت ، ارزش آن پیوند را به ما نشان می دهد. یک پیوند از یک سایت ، یک وبلاگ کاملاً جدید ، یک سایت جوان ، یک مارک کوچکتر دارای Domain Authority کمتری است ، که نشان می دهد ارزش آن پیوند بسیار کمتر است.

نتیجه

بنابراین ، در آخر ، Domain Authority یک پروکسی برای معیاری در داخل Google است که دیگر به آن دسترسی نداریم. در این مورد Moz توسط یک ابزار SEO ایجاد شده است. وقتی با یک حرف D بزرگ ، حرف A نوشته می شود ، معیار اندازه گیری خود Moz است. این دو چیز را به ما نشان می دهد. Domain Authority پتانسیل رتبه بندی صفحات موجود در آن دامنه است. در مرحله دوم ، Domain Authority در صورت پیوند مجدد سایت به سایت شما ، ارزش سایت دیگری را اندازه گیری می کند. خودشه.

امیدوارم مفید واقع شده باشد با خیال راحت این را به هر کسی که سعی می کنید این موضوع را برای او توضیح دهید منتقل کنید. به آن اضافه کنید ما را در نظرات با ما در میان بگذارید. امیدوارم که این مفید بوده باشد و این یک افتخار و افتخار بزرگ بود که می توان جمعه سفید برای Moz ساخت. باز هم ، اندی از Orbit Media. با تشکر از همه

رونویسی ویدئو توسط Speechpad.com



منبع

شاید دوست داشته باشید:

چگونه محتوای قابل اخبار ایجاد کنیم

چگونه محتوای قابل اخبار ایجاد کنیم

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. پیش […]

8 کارشناس در مورد تحولات گذشته ، حال و آینده لینک سازی سنجیده اند

۸ کارشناس در مورد تحولات گذشته ، حال و آینده لینک سازی سنجیده اند

بیش از ۲۰ سال است که سئوکاران و بازاریابان محتوا پیوندهایی را در سرتاسر وب ایجاد کرده اند تا محتوای […]

نحوه پیکربندی Google Analytics برای مشاغل محلی

نحوه پیکربندی Google Analytics برای مشاغل محلی

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد. Google […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *