چگونه می توان یک قطعه از مطالب را برای سئو به چند برابر تبدیل کرد

چگونه می توان یک قطعه از مطالب را برای سئو به چند برابر تبدیل کرد

dmin آموزش سئو


همانطور که بیشتر متخصصان سئو یاد گرفته اند ، شما باید برای رشد ارگانیک محتوای با کیفیت ایجاد کنید. همین نکته را می توان برای مشاغل تجاری که در حال ایجاد یک حضور در شبکه های اجتماعی یا یک خبرنامه جدید هستند ، گفت.

اما هرچه افراد هر روز بیشتر و بیشتر محتوا مصرف می کنند ، کمتر پذیرای محتوای اساسی می شوند که چشم انداز جدیدی ارائه نمی دهد. برای مقابله با این مسئله ، باید مطمئن شوید که محتوای شما بومی هر پلتفرمی است که در آن منتشر می کنید.

با این حال ، این بدان معنا نیست که شما باید از ابتدا شروع کنید. راهی وجود دارد که می توانید یک ایده محتوا را در نظر بگیرید و آن را به چند ایده تبدیل کنید ، که می تواند در چندین سیستم عامل مقیاس بندی شده و آگاهی از برند شما را بهبود بخشد.

هر روز نوشتن یک مقاله وبلاگ کاملاً جدید زمان می برد ، به خصوص وقتی تیم داخلی هستید و منابع و بودجه کمی دارید. بزرگترین چالش در اینجا ایجاد یک استراتژی محتوا در مقیاس است.

بنابراین ، چگونه مقدار زیادی محتوای عالی ایجاد می کنید؟

شما با فیلم شروع می کنید.

اگر ویدئویی با موضوع مرتبط داشته باشید ، می تواند در قسمتهای مختلف محتوایی قرار بگیرد و برای مدتی در کانالهای مناسب پخش شود. بیایید مراحل را طی کنیم.

استفاده از ویدئو برای مقیاس بندی محتوا

آیا می دانید هر شخص به طور متوسط ​​۴۱ کلمه در دقیقه (WPM) تایپ می کند ، اما به طور متوسط ​​هر فرد با ۱۵۰ WPM صحبت می کند؟ این تقریبا ۳٫۵ برابر سریعتر صحبت می کند تا تایپ کردن.

در واقع ، این مقاله رونویسی شد.

برای هر مقاله ای که در مورد آن می نویسید ، باید تحقیقات گسترده ای انجام دهید ، اولین پیش نویس خود را بنویسید ، ویرایش کنید ، تغییرات ایجاد کنید و موارد دیگر. این می تواند یک روز کاری کامل را مصرف کند.

راهی آسانتر برای انجام این کار؟ خود را در Loom یا یک نرم افزار ویدیویی دیگر ضبط کنید ، آن را ذخیره کنید و فایل ویدیو را به یک سرویس رونویسی صوتی / تصویری ارسال کنید. ابزارهای بسیاری مانند Rev.com یا TranscribeMe وجود دارد که این کار را با نسبتاً ارزان انجام می دهند.

البته ، حتی اگر به متن به گفتار متکی باشید ، هنوز زمان ویرایش برای در نظر گرفتن وجود دارد و برخی معتقدند که ویرایش رونوشت متن به گفتار زمان بیشتری می برد. “بهترین راه” برای ایجاد محتوا وجود ندارد ، با این حال ، برای کسانی که نویسنده قوی نیستند اما سخنران قوی هستند ، رونویسی یک روش قدرتمند برای حرکت با سرعت سریع تر خواهد بود.

روند گام به گام

هنگامی که مطالب خود را نوشتید ، چگونه اطمینان حاصل می کنید که مردم آن را بخوانند؟

مانند هر استراتژی محتوای دیگر ، مطمئن شوید که روند برنامه ریزی ، ایجاد و اجرا نوشته شده است (به احتمال زیاد به صورت دیجیتالی در صفحه گسترده یا ابزار ردیابی) و دنبال می شود.

بیایید نحوه استفاده حداکثر از مطالب خود را بیان کنیم.

۱٫ با موضوع خود جلب توجه کنید

    گاهی اوقات ، ایده پردازی محتوایی می تواند چالش برانگیزترین قسمت فرآیند باشد. بسته به هدف محتوای شما ، نقاط مختلفی برای شروع وجود دارد.

    به عنوان مثال ، اگر شما در حال نوشتن یک مقاله برتر از وبلاگ هستید که هدف آن ایجاد مقادیر زیادی از ترافیک ارگانیک است ، شروع به انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای ساختن موضوع خود کنید. چرا؟ شما باید درک کنید که مخاطب شما چه چیزی را جستجو می کند و چگونه اطمینان حاصل کند که شما در مخلوط نتایج جستجو هستید.

    اگر در حال ایجاد تجزیه و تحلیل در مورد محصول یا خدمات خود هستید ، ممکن است بخواهید با مصاحبه با یک متخصص موضوع (SME) شروع به کار کنید تا جزئیات مربوط به محصول / خدمات و راه حل های ارائه شده برای مخاطبان هدف خود را در زندگی واقعی بدست آورید. چرا؟ توجه داشته باشید که آنها مهمترین جنبه ها هستند یا ویژگی جدید دیگری برای مخاطبان وجود دارد. این نکات را می توان به موضوعی گره زد که ممکن است علاقه خواننده هدف را برانگیزد.

    ۲٫ طرح کلی برای وبلاگ ایجاد کنید

      هنگامی که در حال ساخت ساختار وبلاگ خود هستید ، ویدیویی را ضبط کنید که شبیه به نوشتن مقاله وبلاگ باشد.

      در این حالت ، با ایجاد طرح کلی مقاله با س questionsالاتی که از خود می پرسید ، قالب بندی متن و وبلاگ پس از ضبط آسان تر خواهد بود.

      عکس چگونه می توان یک قطعه از مطالب را برای سئو به چند برابر تبدیل کرد

      ۳٫ سم خود را انتخاب کنید (استراتژی توزیع)

      اکنون که برای شروع ضبط فیلم خود آماده هستید ، تصمیم بگیرید که محتوای شما کجا توزیع شود.

      روشی که محتوای خود را توزیع می کنید به شدت در ضبط ویدیوی شما تأثیر می گذارد ، به ویژه اگر قصد استفاده از ویدئو را به عنوان خود محتوا دارید (سلام ، یوتیوب!).

      به عنوان مثال ، اگر یک مشاوره تجاری دارید ، فیلم هایی که ضبط می کنید باید حرفه ای تر از داشتن مارک سبک زندگی تجارت الکترونیکی باشند. یا اگر می دانید قصد دارید ویدیو را بشکنید ، بعداً وقت خود را برای “وقفه های” طبیعی بگذارید تا ویرایش آسان انجام شود.

      با برنامه ریزی زودهنگام ، بهتر فکر می کنید که محتوا به کجا می رود و چگونه به آنجا می رسد.

      ۴٫ وقت شما برای درخشش

      تعداد زیادی نرم افزار ضبط فیلم رایگان از جمله Zoom و Loom در دسترس است.

      با استفاده از بزرگنمایی ، می توانید فیلم صحبت خود را در دوربین ضبط کنید و پس از قطع تماس ، یک فایل صوتی دریافت خواهید کرد.

      با استفاده از Loom ، می توانید از برنامه افزودنی کروم استفاده کنید که به شما امکان می دهد هنگام به اشتراک گذاری صفحه خود ، خود را در قالب فیلم ضبط کنید. اگر محتوای اضافی دارید ، مانند یک ارائه Powerpoint یا یک مرور ، این ممکن است ابزاری برای شما باشد.

      صرف نظر از نحوه ضبط ، برای رونویسی و تبدیل به قالب های محتوای دیگر ، بعداً به یک فایل صوتی نیاز دارید.

      ۵٫ فیلم خود را رونویسی کنید

      یک نویسنده متوسط ​​یک ساعت صدا را در حدود چهار ساعت رونویسی می کند ، اما برخی از بهترین مشترکین می توانند در کمتر از دو ساعت این کار را انجام دهند.

      برای در نظر گرفتن این نکته ، فایل صوتی یک ساعته به طور متوسط ​​حدود ۷۸۰۰ کلمه است که نوشتن یک نویسنده متوسط ​​حدود سه ساعت و نیم طول می کشد.

      علاوه بر این ، شما باید زمان تحقیق ، پیوند داخلی و بسیاری از عوامل دیگر را به این مورد اضافه کنید ، بنابراین نوشتن ۱۰۰۰ کلمه از یک پست وبلاگ با کیفیت به طور متوسط ​​حدود یک ساعت طول می کشد.

      رونویسی طول این فرایند را کوتاه می کند.

      وقتی می خواهید صدای خود را رونویسی کنید ، می توانید فایل ها را به ابزار رونویسی از جمله Rev یا TranscribeMe ارسال کنید. به محض ارسال فایل صوتی ، معمولاً ظرف چند ساعت فایل صوتی را دریافت می کنید (بسته به میزان درخواست شما).

      ۶٫ رونویسی را به قالب وبلاگ تغییر دهید

      شما محتوای رونویسی شده را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد که توسط بلندگو شکسته شده است. این قالب بندی پس از رونویسی را بسیار ساده تر می کند.

      اگر قبل از ضبط وبلاگ را به درستی مشخص کرده باشید ، این فرایند ویرایش باید ساده باشد. هر بخش را در قسمت مورد نظر برای وبلاگ خود کپی و جایگذاری کنید و عکس ها ، کلمات کلیدی و پیوندهای خود را به دلخواه اضافه کنید.

      ۷٫ فیلم خود را در قسمت های قابل هضم خرد کنید

      اینجاست که همه چیز جالب می شود.

      اگر از ویدیوی خود برای ارسال در شبکه های اجتماعی استفاده می کنید ، ویدیو را به چند قسمت کوتاه کنید تا در هر پلتفرم توزیع شود (و مطمئن شوید که متناسب با دستورالعمل های هر پلتفرم ساخته شده باشد).

      علاوه بر این ، می توان از نقل قول های ویدئو برای ایجاد گرافیک متنی ، پست های اجتماعی مبتنی بر متن یا کل مقاله ها استفاده کرد.

      به حفره های آبیاری که مخاطب هدف شما در اینترنت از آن استفاده می کند ، فکر کنید:

      • گوگل
      • LinkedIn
      • اینستاگرام
      • فیس بوک
      • توییتر
      • یوتیوب

      هر سیستم عامل نیاز به ایجاد یک تجربه متفاوت دارد که شامل محتوای جدید و بومی است. اما این بدان معنا نیست که شما باید از صفر شروع کنید.

      اگر فیلم ۱۰ دقیقه ای دارید ، می توان آن را به یک وبلاگ ۲۵۰۰ کلمه ای تبدیل کرد که خواندن آن حدود ۱۰-۱۵ دقیقه طول می کشد.

      رونق. شما منبع دیگری برای به اشتراک گذاری دارید که می تواند شامل کلمات کلیدی مناسب نیز باشد بنابراین در SERP رتبه بالاتری دارد.

      بگذارید بگوییم شما در نهایت پنج دقیقه ویرایش ویدئو را انجام می دهید. از اینجا می توانید:

      • یک فیلم پنج دقیقه ای برای ارسال در YouTube و وبلاگ شما
      • ده فیلم ۳۰ ثانیه ای برای ارسال در چندین سیستم عامل رسانه اجتماعی
      • بیست پست ۱۰۰ کلمه ای در LinkedIn
      • سی پست ۵۰ تا ۶۰ کلمه ای در توییتر

      واو

      نیازی به گفتن نیست که سیستم عامل های دیگری مانند Reddit و Quora و همچنین بازاریابی از طریق ایمیل وجود دارد که می توانید محتوای خود را با آنها توزیع کنید. (یکی از پست های ۱۰۰ کلمه ای LinkedIn را به آخرین خبرنامه خود تبدیل کرده و فیلم کامل را برای کسانی که می خواهند بیشتر بدانند ضمیمه کنید!)

      با شروع یک ویدیوی همه جانبه ، شما می توانید قابلیت های محتوای خود را از یک مقاله وبلاگ معمولی به ۵۰+ قطعه محتوا در چندین سیستم عامل رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو گسترش دهید.

      به عنوان مثال ، لوئیس هاوز (و بسیاری دیگر از مارک ها و بازاریاب ها) به دلیل استفاده از این روش مشهور هستند.

      همانطور که در زیر می بینید ، هاوز برای پادکست خود با مل رابینز مصاحبه ای انجام داده است که در یوتیوب و سیستم عامل پادکست مقیاس بندی می شود ، اما او در مصاحبه از او یک نقل قول گرفته و آن را در Instagram ، Twitter و LinkedIn مقیاس بندی کرده است.

      عکس چگونه می توان یک قطعه از مطالب را برای سئو به چند برابر تبدیل کرد
      عکس چگونه می توان یک قطعه از مطالب را برای سئو به چند برابر تبدیل کرد
      عکس چگونه می توان یک قطعه از مطالب را برای سئو به چند برابر تبدیل کرد

      هنگامی که تقویم محتوای خود را تهیه می کنید ، به سادگی بخشهای خاصی را در صفحه گسترده اکسل کپی و جایگذاری کنید و آنها را بر اساس تاریخ و سیستم عامل سازماندهی کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها در سیستم عامل منطقی هستند ، در صورت نیاز یک یا دو خط اضافی اضافه کنید و جادو کنید.

      با این کار می توانید ساعت ها در روند برنامه ریزی خود صرفه جویی کنید.

      ۸٫ توزیع کنید

        اکنون که اشکال مختلف محتوای خود را ایجاد کرده اید ، وقت آن است که اطمینان حاصل کنید که در مقابل چشم راست ظاهر می شود.

        داشتن یک جریان مداوم از محتوای مربوطه در وب سایت و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، بخشی مهم در توانمند سازی نام تجاری ، ایجاد اعتبار و نشان دادن این است که به عنوان یک شریک بالقوه ارزش اعتماد دارید.

        همانطور که محتوای قدیمی را نیز مورد استفاده مجدد قرار می دهید ، می توانید این فرآیند را تکرار کرده و ۵۰+ مورد دیگر از یک مقاله موفق قبلی را با هم جمع کنید.

        بهبود قابلیت جستجوی ارگانیک

        “کشف پذیری” اصطلاحی محبوب در بازاریابی است. روش دیگر برای گفتن آن “دید جستجوی آلی” است. قابلیت مشاهده نام تجاری شما درصدی از کلیک است که وب سایت شما در مقایسه با تعداد کل کلیک برای آن کلمه کلیدی خاص یا گروه کلمات کلیدی دریافت می کند.

        به طور معمول ، می توانید از طریق نوشتن یک محتوا که بهترین کلمه کلیدی مورد نظر را منعکس می کند ، دید خود را بهبود بخشید و پیوندهایی به آن صفحه ایجاد کنید ، که باعث بهبود رتبه بندی شما برای آن کلمه کلیدی و تغییرات طولانی آن کلمه کلیدی می شود.

        با این حال ، با شروع رشد تجارت خود ، ممکن است تا حد زیادی به ترافیک جستجوی مارک اعتماد کنید.

        در واقع ، یکی از بزرگترین محرک های ترافیک ارگانیک ، ترافیک مارک دار است. اگر مارک معتبری ندارید ، دریافت بک لینک به صورت طبیعی چالش برانگیز است و بنابراین رتبه بندی ارگانیک دشوارتر است.

        یکی از بزرگترین عوامل آگاهی از برند از طریق شبکه های اجتماعی است. بیش از ۴٫۵ میلیارد نفر از اینترنت و ۳٫۸ میلیارد نفر از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.

        اگر می خواهید افراد بیشتری به دنبال برند شما باشند ، کمپین های مربوط به رسانه های اجتماعی را که دقیقاً همین کار را می کنند ، تحت فشار قرار دهید.

        اما حتی فراتر از آن ، ما هرچه بیشتر شاهد سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند Pinterest ، YouTube و Twitter هستیم که به عنوان نتایج جستجو و قطعه ها نشان داده می شوند. به عنوان مثال ، در زیر SERP برای کلمه کلیدی “نحوه ساخت کوکی” آورده شده است ، که در آن مجموعه ای از فیلم های YouTube نشان داده می شود:

        عکس چگونه می توان یک قطعه از مطالب را برای سئو به چند برابر تبدیل کرد

        و این SERP برای کلمه کلیدی “Moz” جدیدترین توییت ها را از توییتر Moz دارد.

        عکس چگونه می توان یک قطعه از مطالب را برای سئو به چند برابر تبدیل کرد

        نوشتن محتوایی که دارای رتبه بندی خواهد بود همچنان مهم خواهد بود – اما همانطور که Google همچنان ادغام سایر اشکال رسانه های اجتماعی در SERP می کند ، وقت خود را برای ارسال در هر پلتفرم رسانه های اجتماعی اختصاص دهید تا قابلیت جستجو را بهبود بخشد و نام تجاری شما قابل شناسایی شود.

        اما ، محتوای تکراری؟

        محتوای تکراری را می توان به عنوان همان محتوای مورد استفاده در چندین URL تعریف کرد و می تواند برای سلامتی وب سایت شما مضر باشد. با این حال ، از آنچه که ما از طریق مکالمات متعدد با بازاریابان در جهان SEO مشاهده کرده ایم ، هیچ نشانه ای وجود ندارد که وب سایت ها هنگام بازنشر مجدد مطالب گفته شده در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به دلیل محتوای تکراری مجازات می شوند.

        نتیجه

        خداحافظی کنید با ایجاد وقت برای ایجاد یک قسمت از مطالب در یک زمان. موثرترین راه برای ایجاد یک استراتژی موفق بازاریابی محتوا ، به اشتراک گذاشتن محتوای قابل تأمل و داده محور است. از این فرآیند بهره ببرید تا خروجی و دید خود را به حداکثر برسانید.

        در اینجا چند نکته نهایی برای استفاده موفقیت آمیز از استراتژی بازاریابی محتوا با استفاده از این روش آورده شده است:

        1. نتایج خود را به طور مداوم تجزیه و تحلیل کنید و آنچه را که مثر است دو برابر کنید.
        2. نگران نباشید تاکتیک های جدیدی را امتحان کنید تا ببینید مخاطبان شما به چه چیزی علاقه مند هستند (یک استراتژی محتوای واقعی را امتحان کنید که من در اینجا برای کسب نتیجه کمک کردم)
        3. پاسخ مخاطبان خود را تحلیل کنید. آنها به شما خواهند گفت که چه چیزی خوب است و چه چیزی نه!

        ایده های دیگری دارید؟ به من در کامنت ها اطلاع دهید!



        منبع

        شاید دوست داشته باشید:

        وضعیت سئو محلی: کارشناسان از تاکتیک های خاص صنعت استفاده می کنند

        وضعیت سئو محلی: کارشناسان از تاکتیک های خاص صنعت استفاده می کنند

        بیماری همه گیر COVID-19 شیوه تعامل ما با مشاغل محلی را تحت تأثیر قرار داده است. ما در حال سفارش […]

        YouTube در سال 2020 بر Google Video تسلط دارد

        YouTube در سال ۲۰۲۰ بر Google Video تسلط دارد

        در مطالعه ۲٫۱ میلیون جستجو و ۷۶۶K فیلم ، یوتیوب ۹۴٪ از همه نتایج چرخ فلک ویدیویی را در صفحه […]

        تنوع و گنجاندن در سئو: BIPOC و LGBTQ + سئوکاران از تجربیات خود استفاده می کنند

        تنوع و گنجاندن در سئو: BIPOC و LGBTQ + سئوکاران از تجربیات خود استفاده می کنند

        مردم در سراسر جهان در مورد نژادپرستی سیستمیک ، تعصب آشکار و پنهان و اینکه چگونه همه ما می توانیم […]

        دیدگاهتان را بنویسید

        نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *