چگونه کلمات کلیدی معنی دار B2B SEO را انتخاب کنیم

چگونه کلمات کلیدی معنی دار B2B SEO را انتخاب کنیم

dmin آموزش سئو


هیچ رازی نیست که بازاریابی B2B با B2C متفاوت است. چرخه فروش طولانی تر است ، چندین ذینفع درگیر هستند و معمولاً گران ترند. برای بازاریابی موثر ، باید محتوایی ایجاد کنید که به مشتریان شما کمک ، آموزش و اطلاع رسانی کند. بهترین راه برای انجام این کار شناسایی کلمات کلیدی است که برای آنها بیشترین اهمیت را دارد و بر اساس آن محتوا تولید می شود.

برای اطلاع از چگونگی ، قسمت این هفته Whiteboard Friday را تماشا کنید!

عکس چگونه کلمات کلیدی معنی دار B2B SEO را انتخاب کنیم

برای باز کردن یک نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید بالا کلیک کنید!

رونویسی ویدئو

سلام و به جمعه سفید دیگری خوش آمدید. نام من کودی مک دانیل است و من یک مدیر سئو در Option هستم. ما یک آژانس بازاریابی دیجیتال B2B هستیم و امروز می خواهم در مورد انتخاب اهداف کلیدی کلیدی B2B SEO و روند و مراحلی که می توانید در تحقیقات کلمات کلیدی خود بردارید صحبت کنم.

بنابراین B2B کمی متفاوت از آنچه در انواع بازاریابی B2C طبیعی خود مشاهده می کنید است ، درست است؟ چرخه فروش یا مدت زمان لازم برای تصمیم گیری در مورد خرید معمولاً بسیار بیشتر از آن است که می خواهید فقط خرید چیزی از آمازون را ببینید ، درست است؟ در حال رفتن به چندین ذینفع است. افراد قرار است در آن روند مشارکت داشته باشند. این قیمت معمولاً بسیار گران خواهد بود.

بنابراین برای انجام این کار ، آنها می خواهند در مورد تصمیم خود مطلع شوند. آنها باید اطلاعات و مطالب موجود در وب را جستجو کنند تا به آنها در اطلاع رسانی این تصمیم کمک کنند و مطمئن شوند که کارهای درستی را برای تجارت خود انجام می دهند. بنابراین برای انجام این کار ، ما باید محتوایی ایجاد کنیم که به این کاربران کمک ، آموزش و اطلاع رسانی کند و راه این کار یافتن کلمات کلیدی مهم و ساختن محتوا در اطراف آنها است.

۱٫ لیست دانه ها را جمع کنید

بنابراین هنگامی که ما در حال تحقیق برای کلمه کلیدی مشتری خود هستیم ، اولین کاری که می کنیم جمع آوری یک لیست بذر است. بنابراین معمولاً ما با مخاطب مشتری خود صحبت خواهیم کرد و درمورد آنچه برایشان مهم است با آنها صحبت خواهیم کرد. اما همچنین به درگیر شدن چند ذینفع دیگر کمک می کند ، درست است ، بنابراین تیم بازاریابی محصول یا تیم فروش ، افرادی که در نهایت می خواهند از این اطلاعات برای مشتریان خود استفاده کنند و با آنها در مورد آنچه که برایشان مهم است صحبت کنند ، آنها چه کاری انجام می دهند می خواهند برای آنچه که برای آنها مهم است نشان دهند.

این به نوعی به شما کمک می کند تا مکالمه ای را که می خواهید داشته باشید در چارچوب شما قرار دهد و به شما درک یا ایده ای بدهد که در نهایت می خواهید این تحقیق را در مورد کلید واژه انجام دهید. نباید خیلی طولانی شود. این یک لیست بذر است. در نهایت باید رشد کند ، درست است؟

۲٫ محتوای خود را مرور کنید

بنابراین هنگامی که این کار را انجام دادید و درک اولیه ای از مکانی که می خواهید بروید ، کار بعدی که می توانید انجام دهید این است که محتوایی را که در وب سایت خود دارید مرور کنید و این می تواند با صفحه اصلی شما شروع شود.

راهی که شما خود را برای توده های بزرگتر توصیف می کنید چیست؟ صفحه پرچمدار درباره آنچه شما ارائه می دهید چه چیزی برای گفتن دارد؟ می توانید در برخی دیگر از صفحات سطح بالا و درباره ما کمی عمیق تر شوید. اما سعی کنید درک درستی از نحوه صحبت با محصول خود ایجاد کنید ، خصوصاً در ارتباط با مشتریان خود در صنعتی که در آن حضور دارید. می توانید از آن استفاده کنید و از آنجا می توانید کمی جلوتر بروید.

پست های وبلاگ خود را مرور کنید تا ببینید چطور با صنعت صحبت می کنید و افراد را آموزش و آگاه کنید. به خبرنامه ها بروید. فقط سعی کنید از آنچه در حال حاضر در وب سایت وجود دارد ، از نظر کارآیی و البته از کمبودها یا کمبود محتوا ، درک کنید. این به شما کمک می کند ایده هایی را در مورد مکان هایی که باید در کلمات کلیدی بیشتر جستجو کنید یا اصلاحات ایجاد کنید ، ایجاد کنید.

۳٫ رتبه بندی خود را تعیین کنید

اگر صحبت کنیم ، با کلمات کلیدی که در حال حاضر دارید ، مهم است که بدانید چگونه ایستاده اید. بنابراین ، در این مرحله ، سعی می کنم ببینم که چگونه در طرح بزرگتری رتبه بندی می کنیم و ابزارهای مختلفی وجود دارد که می توانید برای این کار استفاده کنید. Search Console یک روش عالی برای دیدن نحوه رفتن کاربران بالقوه وب در حال حاضر به وب سایت شماست. این می تواند به شما کمک کند بر اساس صفحه یا پرس و جو فیلتر شوید.

می توانید درک کنید که چه چیزی کلیک می کند و باعث ایجاد علاقه می شود. البته می توانید از ابزارهای دیگری نیز استفاده کنید – البته SEMrush ، SpyFu ، Ahrefs و Moz. همه آنها به شما لیستی از کلمات کلیدی را ارائه می دهند که به شما کمک می کند تعیین کنید کاربران به دنبال چه چیزی هستند تا وب سایت شما را پیدا کنند و در حال حاضر در صفحه نتایج موتور جستجو کجا رتبه بندی می کنند. اکنون معمولاً این لیست ها بسیار گسترده هستند.

منظورم این است که آنها می توانند از چند صد تا چند هزار اصطلاح باشند. بنابراین کمک می کند تا کمی تجزیه شود. من دوست دارم آن را با مواردی از جمله اگر حجم جستجو ندارد فیلتر کنم ، آن را nix کنم. اگر اصطلاحی با مارک تجاری است ، من دوست ندارم آن را وارد کنم زیرا شما باید از قبل با شرایط مارک خود ظاهر شوید. شاید اگر خارج از ۵۰ رتبه برتر رتبه بندی باشد ، مواردی از این دست ، من اکنون نمی خواهم این اطلاعات را در اینجا داشته باشم.

۴٫ تحقیقات رقابتی

من می خواهم درک کنم که چگونه در حال نشان دادن هستیم ، صلاحیت های ما کجاست و چگونه می توانیم در تحقیقات کلمات کلیدی خود از این قدرت استفاده کنیم. بنابراین این امر باید به لیست کمک کند تا کمی متراکم شود. اما یکی از مواردی که می توانید به آن نگاه کنید نه تنها داخلی بلکه خارجی است ، درست است؟ بنابراین می توانید به رقابت خود نگاه کنید و ببینید که ما در حال رتبه بندی یا مقایسه حداقل در وب هستیم.

از چه چیزی استفاده می کنند؟ آنها چه نوع محتوایی در وب سایت خود دارند؟ چه چیزی را تبلیغ می کنند؟ آنها چگونه آن مکالمه را قاب بندی می کنند؟ آیا آنها از پست های وبلاگ استفاده می کنند؟ تمام این اطلاعات برای توسعه استراتژی های خود و یا یافتن جایگاهی مفید خواهد بود که در صورت رقابت شدید ، می توانید مناطقی را پیدا کنید که درباره آنها بحث نمی کنند.

اما از این رقابت به عنوان چارچوبی برای شناسایی زمینه ها و فرصت های بالقوه و چگونگی صحبت عموم مردم یا صنعت با برخی از مطالب مورد نظر خود برای نوشتن استفاده کنید. بنابراین هنگامی که این لیست را دارید ، باید بسیار بزرگ باشد ، ایده خوبی از اکوسیستمی که با آن کار می کنید ، جمع آوری معیارها مهم است.

۵- معیارها را جمع کنید

این قرار است اطلاعاتی را که شما در اختیار شما قرار می دهد ، درست کند؟ شما می خواهید در مورد کلمات کلیدی که دارید آگاهانه تصمیم بگیرید ، بنابراین این جمع آوری معیار مهم خواهد بود. روش های مختلفی وجود دارد که می توانید آن را انجام دهید. در اینجا در Option ، ممکن است آنها را بر اساس انواع موضوعات مختلف دسته بندی کنیم ، بنابراین می توانیم اطمینان حاصل کنیم که همه سطوح مختلف استفاده از کلمات کلیدی را برای موضوعات مختلفی که در محتوای خود بحث می کنیم ، لمس کرده ایم.

می توانید مواردی مانند میزان جستجو را مشاهده کنید. بسیاری از ابزارهای مختلف این کار را انجام می دهند ، همانهایی که قبلاً ذکر کردم – Moz ، SpyFu ، SEMrush. ابزاری عالی که ما از آن استفاده می کنیم به نام Keyword Keg وجود دارد که نوعی از همه آنها را جمع می کند. اما این به شما یک ماهانه حجم جستجو می دهد. اما شما همچنین می توانید از معیارهای دیگر استفاده کنید ، مواردی مانند دشواری ، مانند درجه سختی در مقایسه با برخی دیگر از افراد در وب ، یا نرخ کلیک ارگانیک ، مانند اینکه در چه رقابتی قرار است در این رقابت شرکت کنید. از نظر تبلیغات یا ویدیوها یا چرخ فلک ها یا انواع دیگر قطعه های گوگل در مقابل آنها قرار دارد.

Moz کار بزرگی در این زمینه انجام می دهد. بنابراین از این معیارها استفاده کنید ، و آنچه باید به شما کمک کنند این است که اطلاعات را در متن قرار دهید تا شاید اگر خیلی نزدیک به دو یا سه کلمه کلیدی هستید ، این جمع آوری متریک به شما کمک می کند تشخیص دهید کدام یک از آنها آسان ترین است ، بیشترین پتانسیل را دارد ، به همین ترتیب و غیره. بنابراین پس از دستیابی به آن ، باید درک درستی از محل زندگی هر یک از این کلمات کلیدی داشته باشید و اهداف خود را انتخاب کنید.

۶٫ کلمات کلیدی مورد نظر را انتخاب کنید

اکنون من تعداد زیادی مشتری را که آژانس های سابق برایشان لیستی از ۳۰۰ تا ۴۰۰ کلمه کلیدی برای آنها ارسال کرده اند که سعی می کنند برای آنها رتبه بندی کنند ، اداره کردم و من نمی توانم تحمل کنم. هیچ ارزشی وجود ندارد ، زیرا چگونه می توانید صدها و صدها تنوع مختلف از کلمات کلیدی را امتحان کرده و رتبه بندی کنید. خیلی طولانی میشه ، درسته؟ شما می توانید سالها را در آن سوراخ خرگوش بگذرانید.

آنچه ما سعی می کنیم انجام دهیم این است که روی ۳۰ یا ۴۰ کلمه کلیدی متمرکز شویم و واقعاً محدود کنیم که چه نوع محتوایی برای آن ایجاد می شود ، آنچه شما برای بهینه سازی آن نیاز دارید. آیا در وب سایت شما وجود دارد؟ در غیر اینصورت ، چه چیزی باید بسازیم؟ داشتن این لیست یک استراتژی بازاریابی کاملاً جزئی تر را ایجاد می کند و شما در واقع می توانید آن را بررسی کنید و آن را با توجه به نحوه درحال استفاده از محتوای داخلی ارزیابی کنید.

می توانید معیارهای موفقیت و KPI را بررسی کنید. این فقط کمک می کند تا چیزی کمی ملموس تر برای گاز گرفتن داشته باشید. البته ، شما می توانید از آنجا رشد کنید ، درست است؟ شما شروع به رتبه بندی خوب برای آن ۲۰ یا ۳۰ اصطلاح می کنید ، و می توانید در پایان آن چند عبارت دیگر اضافه کنید. اما دوباره ، من فکر می کنم تمرکز بر روی یک عدد بسیار منتخب واقعاً مهم است ، آنها را بر اساس اهمیتی که می خواهید در ابتدا به کدام یک از آنها تقسیم کنید ، دسته بندی کنید و از آنجا شروع کنید زیرا این روند در تولید محتوا مدت زمان زیادی طول می کشد.

۷٫ قصد را در نظر بگیرید

اما هنگامی که آنها را انتخاب کردید ، توجه به قصد نیز مهم است. می بینید که من هدف را در اینجا کمی بیشتر با عمق ترسیم کردم. منظور من از این چیست؟ خوب ، بهترین راهی که من بصورت آنلاین توصیف کردم ، معادله است. بنابراین هر پرس و جو از دو قسمت ضمنی و صریح تشکیل شده است. چه می گویید ، و وقتی می گویید منظورتان چیست؟

بنابراین وقتی به آن فکر می کنم و سعی می کنم آن را با کلمات کلیدی مرتبط کنم ، استفاده از آن چارچوب برای توسعه استراتژی خود واقعاً مهم است. مثالی که در اینجا دارم “بازاریابی از طریق ایمیل” است. بنابراین ماهیت ضمنی و صریح آن چیست؟ خوب ، “بازاریابی از طریق ایمیل” اصطلاحی کاملاً گسترده است.

بنابراین به طور ضمنی آنها احتمالاً به دنبال آموزش در مورد این موضوع هستند ، و کمی بیشتر در مورد آنچه در مورد آن است یاد بگیرند. خواهید دید که وقتی آن را جستجو می کنید ، معمولاً محتوای مربوط به آموزش بسیار بیشتر است که به کاربر کمک می کند آن را بهتر درک کند. آنها هنوز آماده خرید نیستند. آنها فقط می خواهند کمی بیشتر بدانند. اما چه اتفاقی می افتد که یک اصلاح کننده به آن اضافه کنم؟ اگر “نرم افزار” را اضافه کنم چه؟ خوب ، اکنون که قصد دارید ، ممکن است معنای آن همان بازاریابی از طریق ایمیل در برخی زمینه ها باشد ، اما این نرم افزار نشان می دهد که آنها به دنبال راه حل هستند.

ما اکنون از قیف پایین آمده ایم و شروع به شناسایی اصطلاحاتی می کنیم که کاربر به خرید آنها علاقه بیشتری دارد. بنابراین این نوع محتوا به طور چشمگیری متفاوت خواهد بود و بیشتر از اینکه از طریق ایمیل مارکتینگ انجام شود ، بیشتر به ویژگی ها و مزایا مربوط خواهد شد. بنابراین این هدف برای چارچوب قرار دادن کلمات کلیدی شما مهم است و مهم است که مطمئن شوید که آنها را در هر مرحله از قیف خرید خود دارید.

روشی که من دوست دارم معمولاً به آن نگاه کنم ، و شما آن را همه جا می بینید ، یک مثلث وارونه است. شما مطالب سطح بالا ، متوسط ​​و پایین خود را دارید. معمولاً قسمت اول مواردی مانند وبلاگ ها و سایر انواع محتوای اطلاعاتی است که شما مجبور به استفاده از آنها برای آگاهی دادن به کاربران در مورد انواع موضوعات و مواردی در صنعت مورد علاقه خود خواهید بود.

احتمالاً آنجاست که چیزی مانند “بازاریابی از طریق ایمیل” وجود دارد. اما “نرم افزار بازاریابی از طریق ایمیل” احتمالاً همین جا در وسط قرار خواهد گرفت ، جایی که کسی می خواهد تصمیمی آگاهانه بگیرد ، آن را به سایر مطالب موجود در وب سایت های رقیب ربط دهد ، این ویژگی ها را بررسی کند و تشخیص دهد که آیا محصول مفیدی برای آنها ، درست است؟ از آنجا می توانید کمی جلوتر بروید و آنها را به انواع مختلف محتوا منتقل کنید ، شاید نرم افزار بازاریابی از طریق ایمیل برای مشاغل کوچک.

این بسیار دقیق تر و دقیق تر است ، و شاید شما یک مقاله سفید یا نسخه ی نمایشی داشته باشید که به طور خاص متناسب با مشاغلی باشد که به دنبال بازاریابی از طریق ایمیل در فضای مشاغل کوچک هستند. بنابراین داشتن محتوا در سه فضای جداگانه و سه تغییر متفاوت به شما کمک می کند تا شکاف محتوای خود را مشخص کنید و مطمئن شوید که کاربران می توانند در سراسر وب سایت شما و در سراسر قیف حرکت کنند و خود را از تصمیمی که می خواهند بگیرند مطلع کنند.

نتیجه

بنابراین ، با این کار می توانید ایده ای در مورد چگونگی توسعه تحقیقات کلمات کلیدی در آژانس خود به ما ارائه دهید ، و امیدوارم که شما هر کجای دنیا که باشید خارج از این استراتژی ها می توانید از تحقیقات خود استفاده کنید. بنابراین باز هم ممنونم که گوش دادید سال نو مبارک. مراقب باش.

رونویسی ویدئو توسط Speechpad.com



منبع

شاید دوست داشته باشید:

اپراتورهای جستجوی پیشرفته Google برای تحقیقات محتوای رقابتی

اپراتورهای جستجوی پیشرفته Google برای تحقیقات محتوای رقابتی

هیجان به پایان رساندن یک پروژه تحقیقاتی رقابتی کلیدی ، اغلب جای خود را به وحشت فرار از بهمن فرصت […]

توجیهات محلی یک معامله بزرگ است و می توانید روی آنها تأثیر بگذارید

توجیهات محلی یک معامله بزرگ است و می توانید روی آنها تأثیر بگذارید

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. آیا […]

نحوه استفاده از نظرسنجی ها برای استفاده از مکالمات پرطرفدار (و ایجاد پیوندها)

نحوه استفاده از نظرسنجی ها برای استفاده از مکالمات پرطرفدار (و ایجاد پیوندها)

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد. هنگامی […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *