گزارش وضعیت صنعت جستجوگرهای محلی سال ۲۰۲۰ ، اعلام شد

گزارش وضعیت صنعت جستجوگرهای محلی سال 2020 ، اعلام شد

dmin آموزش سئو


با تشکر از گرمترین ماس ، از ۱،۴۵۳ پاسخ دهندگان که داوطلبانه وقت خود را برای کمک به این دومین نصب نظرسنجی صنعت ما کردند داشتن چنین گروه نظرسنجی بزرگی پاداش دارد. از آنجا که این گزارش در رکود بسیار زیاد است ، کار بازاریابی در یک مکان تجاری منحصر به فرد می تواند از دست ده ها عبور کند.

صاحبان ، کارکنان ، SEO های داخلی ، آژانس ها ، مدیران خلاق ، وب مسترها ، مدیران پروژه و مشاوران ممکن است همه در ارتقاء یک شرکت محلی مشارکت داشته باشند. با گرفتن تجربه دست و پا گیر آنها ، تصویر بزرگی از سئو محلی را به عنوان تلاشی که مختص متخصصان نباشد ، به دست می آوریم ، بلکه نیاز به دست همه در عرشه دارد.

در این گزارش ، بینشهایی برای اشتراک گذاری با همکاران و مشتریان در این زمینه پیدا خواهید کرد:

  • زیرساخت شرکت
  • عوامل رتبه بندی محلی
  • استفاده از ابزار و نرم افزار
  • شکاف در بازار
  • راهبردها و تاکتیکهای بالای ROI

گزارش کامل را دریافت کنید!

پنجره ای در بازاریابی مشاغل محلی

داده های تحقیق ما صنعت سئو محلی را قبل و در مواقع اضطراری بهداشت عمومی نشان می دهد. به این ترتیب ، این یک چشم انداز عقاب هم از وضعیت اولویت های بازاریابی تا به امروز و هم برای سنجش آمادگی برای تغییر است. تغییر همیشه ثابت در SEO محلی بوده است – صنعت ما به محیطی عادت کرده است که می تواند یک شبانه روز را روشن کند. این تنظیم چالش برانگیز مشاغل را برای اوقات سخت دشوار می کند.

هنوز کسی نمی داند که چگونه COVID-19 در نهایت می تواند رفتار مصرف کننده را تغییر دهد ، اما در کوتاه مدت ، یک نشانه خوب که از گزارش صنعت سئو محلی ظهور شده است ، این است که مشاغل محلی قبل از همهگیری به شدت از دارایی های ارگانیک استقبال می کردند. چندی پیش ، به دلیل تسلط بر بسته های محلی ، SERP های صفر با کلیک و سایر ویژگی های Google ، ممکن است با روایت هایی در مورد “مردن” وب سایتها روبرو شوید. خوشبختانه ، گزارش ما حاکی از آن است که بسیاری از بازاریابان با خردمندانه از چنین مکاتب فکری چشم پوشی نکرده اند و همچنان به ارتقاء نقش اساسی وب سایت های تجاری محلی در ارتباط با جوامع می پردازند.

در حال حاضر ، اگر اتصال به جای ترافیک پا محدود باشد یا تحویل داده شود ، مشاغل محلی که به طور حتم وب سایت های خود را حفظ کرده اند ، یک بستر قوی برای حرکت های بعدی دارند – شاید اجرای تجارت الکترونیکی محلی ، یا گرفتن سفارش از طریق ارسال فرم یا میزبانی از مشاوره های ویدیویی دروازه ای. .

دسترسی به اطلاعات داده های صنعت محلی محلی SEO شما را قادر می سازد تا با توجه به استراتژی آینده ، تحلیل خود را از کل دانش بازاریابی تا به امروز انجام دهید. در اینجا یک پیش نمایش از ۳ روایت ظهور وجود دارد که به خصوص توجه من را جلب کردند.

نزدیکی به عنوان یک عامل رتبه بندی محلی در رده سوم قرار می گیرد

عکس گزارش وضعیت صنعت جستجوگرهای محلی سال 2020 ، اعلام شد

گزارش ما در سال ۲۰۱۹ ، نزدیکی کاربر به کسب و کار را به عنوان تأثیر عمده در رتبه بندی های بسته محلی Google ذکر کرد. از سال ۲۰۱۷ نیز هر نظرسنجی با فاکتورهای رتبه بندی جستجوهای محلی انجام شده است. این یک عزیمت غافلگیرکننده است. گزارش را برای تجزیه و تحلیل بیشتر بارگیری کنید و با توجه به اینکه چگونه Google می تواند نزدیکی را بر اساس فاکتورهای جدید مانند وانت کناری و تحویل محلی تنظیم کند ، این اعداد را مشاهده کنید.

YOY ، ۱۹٪ پاسخ دهندگان بیشتر درگیر بازاریابی آفلاین هستند

۹۴٪ (از ۷۵٪) گروه نظرسنجی ما حداقل در بعضی از مواقع با مباحثی مانند خدمات به مشتری و سیاست های مصرف کننده در دنیای واقعی مشورت می کنند. این آمار به طور حرفه ای مرا خوشحال می کند ، به دلیل سالهای مدافع من در اینجا وبلاگ را برای بازاریابان جستجو محلی جستجو کنید تا از آنچه در زمان واقعی بین مصرف کنندگان و مارک ها اتفاق می افتد ، عمیقاً مراقبت کنند. برخی از آژانس های سرمایه گذار باید در مورد تاریخچه بازاریابی آجر و ملات اقدام به انجام یک وبینار یا کتاب الکترونیکی کنند تا صنعت ما بتواند در سطوح عمیق تر یادگیری شرکت کند و تصمیمات آگاهانه ای درباره استراتژی بازاریابی آفلاین در آینده اتخاذ کند.

استراتژی های تحقق مشتری در دوره COVID برای ماندن اینجاست

عکس گزارش وضعیت صنعت جستجوگرهای محلی سال 2020 ، اعلام شدavkanîavkanî

۵۱٪ از پاسخ دهندگان قصد دارند به طور دائم از امکاناتی مانند تحویل خانه ، وانت کناری و کنفرانس ویدیویی استفاده کنند. اکنون زمان آن فرا رسیده است که آژانس های نوآوری بازاریابی تحقیق در مورد بهترین راه حل های ممکن برای مشتریان برای مسافت طولانی تحقیق کنند. آیا این ناوگان تحویل در داخل خواهد بود یا برون سپاری به اشخاص ثالثی مانند Instacart و Doordash؟ کدام بستر تجارت الکترونیکی بهترین است ، نه فقط برای UX بلکه برای SEO؟ بسیاری از مارک ها برای برطرف کردن وضعیت اضطراری سریعاً خدمات جدید را با هم جمع می کنند ، اما با گذشت زمان ، بازخورد مصرف کننده و تجزیه و تحلیل بازاریابی راهی را برای انتخاب متفکرانه بهترین روش ها و سیستم عامل های معامله گر نشان می دهد. همه این فن آوری ها مبتلایان به همه گیر بودن هستند ، اما سال پیش رو شاهد هستیم که آنها بسیار کامل تر آزمایش می شوند.

لطفاً دعوت ما را برای بارگیری وضعیت رایگان گزارش صنعت سئو محلی سال ۲۰۲۰ ، با ۳۰+ سؤال به موقع در مورد موضوعات تأثیرگذار بر نحوه کار ، ارائه چه پیشنهادی و چگونگی بهبود استراتژی خود برای سال آینده ، چه صاحب مشاغل محلی ، قبول کنید یا درگیر بازاریابی مارک های محلی هستند!

گزارش کامل را دریافت کنید!



منبع

شاید دوست داشته باشید:

بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

تبلیغات دیجیتال امروزه متفاوت است. نحوه و زمان تعامل ما با تبلیغات آنلاین در ماه مارس که COVID-19 دوره جدیدی […]

رفع SEO روزانه: جمع آوری ، سازماندهی و پیگیری کلمات کلیدی با Moz Pro

رفع SEO روزانه: جمع آوری ، سازماندهی و پیگیری کلمات کلیدی با Moz Pro

بنابراین ما دوباره دیدار می کنیم ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی … اکنون بیش از هر زمان دیگری ، […]

تجارت بصورت غیرمعمول: چگونه می توان خدمات جدید و به روز شده خود را با Google My Business ارتباط برقرار کرد

تجارت بصورت غیرمعمول: چگونه می توان خدمات جدید و به روز شده خود را با Google My Business ارتباط برقرار کرد

از زمان ابتلا به بیماری همه گیر COVID-19 در اوایل سال ۲۰۲۰ ، صاحبان مشاغل مجبور شدند به سرعت برای […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *