گوگل بروزرسانی هسته ای دسامبر ۲۰۲۰: توسط شماره ها

گوگل بروزرسانی هسته ای دسامبر 2020: توسط شماره ها

dmin آموزش سئو


در تاریخ ۳ دسامبر ، Google اعلام کرد که آنها آخرین نسخه Core Update را ارائه می دهند. در ابتدا ، به نظر می رسید که بیشترین ضربه در آن تاریخ وارد شده است ، و MozCast در ۱۱۲٫۴ درجه فارنهایت افزایش یافته است:

عکس گوگل بروزرسانی هسته ای دسامبر 2020: توسط شماره ها

ما سه روز قبل از اعلام به روزرسانی ، و چند روز پس از اعلام شار رتبه بندی بالاتر از متوسط ​​را اندازه گیری کردیم ، اما به نظر می رسد که عمده جریان در روز عرضه وجود داشته باشد. (خط نقطه ای نشان دهنده میانگین ۳۰ روز قبل از ۳ دسامبر است.)

دسامبر ۲۰۲۰ چگونه با سایر به روزرسانی های اصلی مقایسه شد؟

عکس گوگل بروزرسانی هسته ای دسامبر 2020: توسط شماره ها

در حالیکه از نظر فنی سومین به روزرسانی اصلی به نام هسته اصلی ، به روزرسانی هسته ماه دسامبر گوگل از نظر اندازه گیری بسیار نزدیک به به روزرسانی هسته مه ۲۰۲۰ و به روزرسانی “مدیک” آگوست ۲۰۱۸ بود.

برندگان و برندگان بیشتر

در ماه مه ، بسیار سخت در گزارش های برندگان و بازندگان ظاهر شدم. من نمی خواهم همه تجزیه و تحلیل های اصلی به روز رسانی را دلسرد کنم ، اما عجله ما برای انتشار می تواند نتایج گمراه کننده ای ایجاد کند ، به ویژه با به روزرسانی های چند روزه. در ماه مه ، من در یک تجزیه و تحلیل به روز رسانی ۷ روزه تصمیم گرفتم ، هفته کامل قبل از به روز رسانی را با هفته کامل مقایسه کردم. این امر باعث انعکاس بهتر رونق برنامه های چند روزه می شود و همچنین باعث پاک شدن سر و صدا سایت های دارای شار طبیعی زیاد می شود ، مانند سایت های خبری (که اغلب در یک چرخه هفتگی موم می شوند و کم می شوند).

در زیر ، ۲۰ برنده برتر کلی در مجموعه داده های MozCast ، براساس درصد سود آورده شده است:

عکس گوگل بروزرسانی هسته ای دسامبر 2020: توسط شماره ها

به مقایسه های ۱ روزه (۴ دسامبر در مقابل ۲ دسامبر) در مقایسه با ۷ روز و به ویژه مقادیر نارنجی توجه کنید – پنج مورد از ۲۰ برتر ما پس از عمده شدن به روزرسانی ، به طور قابل توجهی سود بیشتری کسب کردند. همچنین برخی از تغییرات را شاهد بودیم ، اما اکثر سایت ها در اوایل این به روزرسانی ، باخت و باخت خود را ثبت کردند.

چالش دیگر با تجزیه و تحلیل برندگان و بازندگان این است که آسان است که درصد و سود زیادی را از سایت های کوچک تحت الشعاع قرار دهیم و سایت های بزرگتر را تحت تأثیر قرار دهند که ممکن است تأثیر بیشتری در بازدید و درآمد داشته باشند. در اینجا ۲۰ برنده برتر در ۱۰۰ سایت بزرگ مجموعه ردیابی ما وجود دارد:

عکس گوگل بروزرسانی هسته ای دسامبر 2020: توسط شماره ها

توجه داشته باشید که مجله نیویورک پس از ۴ دسامبر به طور قابل توجهی سود بیشتری کسب کرد. البته ، برای هر سایت مشخصی ، ما نمی توانیم ثابت کنیم که این دستاوردها به دلیل به روزرسانی هسته ای بوده است. در حالی که فروشگاه App اپل برنده بزرگ در اینجا بود ، تعداد انگشت شماری از سایت های بزرگ بیش از + ۲۰٪ سود کسب کردند و eBay به طور ویژه ای ظاهر شد.

پردرآمدترین مطالب / صفحات

تمرکز ما بر روی برندگان و بازندگان در سطح دامنه است ، فقط به این دلیل که گروه بندی بر اساس دامنه ها داده های بیشتری برای کار با ما فراهم می کند ، اما همچنین می دانیم که بسیاری از تغییرات Google در سطح صفحه کار می کنند. بنابراین ، تصمیم گرفتم چیز جدیدی را امتحان کنم و برندگان را در میان صفحات جداگانه در مجموعه داده های خود کشف کنم.

من به ۱۰۰ صفحه قابل مشاهده در مجموعه داده های خود پایبند بودم ، صفحات اصلی را حذف کردم و سپس فقط به تغییر ۷ روزه (قبل از آن در مقابل پس از آن) نگاه کردم. در اینجا ۱۰ برنده برتر ، به همراه سود ۷ روزه آنها وجود دارد (من لیست متنی را انتخاب کرده ام ، بنابراین اگر می خواهید کاوش کنید می توانید بر روی این صفحات کلیک کنید):

  1. + ۱۲۶٪ – https://www.cashnetusa.com/paydayloans.html
  2. + ۶۵٪ – https://www.trulia.com/rent/
  3. + ۵۸٪ – https://www.customink.com/products/t-shirts/4
  4. + ۵۳٪ – https://turbotax.intuit.com/tax-tools/calculators/taxcaster/
  5. + ۴۱٪ – https://www.whitepages.com/person
  6. + ۴۰٪ – https: //www.goodhousekeeping.com/home/gardening/advice / …
  7. + ۳۸٪ – https://www.nerdwallet.com/mortgages/mortgage-rates
  8. + ۳۳٪ – https: //www.bankrate.com/calculators/mortgages / …
  9. + ۲۶٪ – https://www.wellsfargo.com/mortgage/rates/
  10. + ۲۳٪ – https://smartasset.com/mortgage/mortgage-calculator

جالب است بدانید که تعدادی از تغییرات در خدمات مالی و به ویژه در مورد نرخ رهن و ماشین حساب ها وجود دارد. البته نمی توانیم در مورد علیت صحبت کنیم. کاملاً ممکن است که برخی از این صفحات به دلیل از دست دادن جایگاه رقبا ، به سمت بالا حرکت کرده باشند. به عنوان مثال ، https://www.mortgagecalculator.org در مقایسه با ۷ روز بیش از ۷ روز ۲۳٪ از دید خود را از دست داد.

اگرچه جستجوی این صفحات برای جستجوی مضامین مشترک جالب است ، لطفاً توجه داشته باشید که افزایش رتبه کوتاه مدت لزوماً به این معنی نیست که هر صفحه خاصی کاری را درست انجام می دهد یا پاداش آن را از طریق به روزرسانی اصلی دریافت کرده است.

چه روندهایی را مشاهده می کنید؟

اکنون که غبارها بیشتر از بین رفته است ، آیا روند مشخصی را می بینید؟ آیا انواع خاصی از صفحات عملکرد بهتر یا بدتری نسبت به قبل دارند؟ به عنوان یک صنعت ، تجزیه و تحلیل Core Updates راهی طولانی در پیش دارد (و انصافاً باید گفت ، این یک مسئله فوق العاده پیچیده است) ، اما من فکر می کنم آنچه مهم است این است که ما سعی می کنیم هر بار کمی بیشتر فشار دهیم و کمی بیشتر یاد بگیریم. اگر ایده ای در مورد چگونگی گسترش این تجزیه و تحلیل ها ، به ویژه در سطح صفحه دارید ، در مورد نظرات با ما در میان بگذارید.



منبع

شاید دوست داشته باشید:

Google Posts: عامل تبدیل - عامل رتبه بندی نشده است

Google Posts: عامل تبدیل – عامل رتبه بندی نشده است

اگرچه Google Posts یک عامل رتبه بندی نیست ، اما همچنان می تواند یک منبع فوق العاده موثر برای افزایش […]

چگونه محرک های ایالات متحده بر میزان ترافیک و تبدیل سایت تأثیر می گذارد؟ [Case Study]

چگونه محرک های ایالات متحده بر میزان ترافیک و تبدیل سایت تأثیر می گذارد؟ [Case Study]

من به عنوان یک استراتژیست ارشد تجزیه و تحلیل که در یک آژانس با مشتریانی در سراسر صنایع کار می […]

چگونه مرجع دامنه را برای غیر سئوکار توضیح دهیم

چگونه مرجع دامنه را برای غیر سئوکار توضیح دهیم

آیا تا به حال لازم است اهمیت Domain Authority را برای مشتری ها یا همکارانی که تجربه SEO کمی دارند […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *