یادگیری روز دوم از سیرک MozCon سه حلقه ای

یادگیری روز دوم از سیرک MozCon سه حلقه ای

dmin آموزش سئو


نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد.

روز اول MozCon Virtual شروع بسیار خوبی برای کنفرانس امسال بود – از زنده ماندن در دستور کار اخبار COVID ، تا علم قدرت خرید ، تا روش های تغییر بازی برای استفاده از Google Search Console API. اگر روز اول پیش نمایشی از اتفاقات آینده بود ، من می دانستم که همزمان با رفتن به روز دو ، همه برای پذیرایی آماده هستیم!

با این اوصاف ، روز دو فرا رسیده است!

اوه ، و قبل از اینکه فراموش کنم ، به یاد داشته باشید که وقفه های رقص نه تنها اشکالی ندارد ، بلکه در MozCon تشویق می شود.

راس سیموندز – چرا بازاریابان باید بیشتر شبیه سرمایه گذاران باشند تا نتایج محتوا را هدایت کنند

در این جلسه ، راس در مورد موازی بین بازاریابی محتوا / سئو و دنیای سرمایه گذاری صحبت کرد. من عاشق تشبیهات هستم ، بنابراین هیجان زده شدم که دیدم راس چگونه به ما نشان می دهد چگونه می توان ذهنیت سرمایه گذاری را برای بازاریابی محتوا و سئو به کار برد. من به عنوان کسی که عاشق سئو و سرمایه گذاری هستم ، برای این یکی جذاب شدم.

راس با گفتن داستانی در مورد سرمایه گذاری خود در سهام جنرال موتورز کار خود را آغاز کرد. او مقدار زیادی پول به سهام وارد کرد … و این سقوط کرد. راس قبل از سرمایه گذاری خود تحقیقات کافی در مورد GM انجام نداده بود.

درس: شما باید برای انجام تکالیف خود وقت بگذارید! قبل از شروع کار باید بازار را درک کنید. همین مورد در مورد SEO نیز وجود دارد.

همه ما امیدواریم که سرمایه گذاری های ما بازدهی داشته باشد ، اما در سال ۲۰۲۰ همه ما در طی همه گیری مورد آزمایش قرار گرفتیم. بسیاری از شرکت ها سرمایه گذاری SEO را متوقف کردند … و این یک اشتباه بود. حتی در دوران رکود اقتصادی ، مردم هنوز تمایل زیادی به محتوا و اطلاعات دارند.

همانطور که راس توضیح داد ، هر محتوایی که ایجاد می کنید یک دارایی است و برای دیدن بیشترین بهره از سرمایه گذاری های خود ، باید “بیشتر سرمایه گذاری کنیم – کمتر حدس بزنیم”.

محتوا قابلیت چاپ پول را نشان می دهد و شرکت های بزرگ در حال درک این موضوع هستند.

نیازی به گفتن نیست که راس همه ما را مایل به تنوع بخشیدن به سبد محتوای خود کرده است!

آریج ابوعلی – مسئولیت نمایه سازی خود را بر عهده بگیرید: نحوه کار فنی خود را بهینه و اولویت بندی کنید

اگر آماده کنترل نمایه سازی وب سایت خود هستید ، این جلسه برای شما مناسب است! با تمرکز بر جمع کننده ها و طبقه بندی ها ، Areej نکاتی را در مورد چگونگی کاهش بهتر نفخ شاخص برای وب سایت های بزرگ به اشتراک گذاشت.

وی اذعان داشت که ، در حالی که ما کاملاً کنترل می کنیم که چگونه Google سایت ما را خزنده و ایندکس می کند ، اما می تواند احساس ترسناک شود!

بنابراین اگر ما ممیزی را پیشنهاد می کنیم ، بیایید روی توصیه هایی تمرکز کنیم که می توانند تأثیرگذار باشند. بیایید “حسابرسی ۱۰۰ صفحه ای را رها کنیم!” وب سایتها نیازی ندارند (و احتمالاً لازم نیست) که تک صفحه آنها را فهرست کنید. در عوض ، روی صفحه های نمایه سازی که توانایی ارائه نتایج جستجوی خوب را دارند تمرکز کنید.

صادقانه بگویم ، بسیاری از بینش های شگفت انگیز از این ارائه وجود دارد ، این یکی از مواردی است که شما می خواهید دوباره مرور کنید!

جوی هاوکینز – برای ارسال یا عدم ارسال: آنچه از تجزیه و تحلیل بیش از ۱۰۰۰ پست Google یاد گرفتیم

Google Posts چه ارزشی دارد و متوسط ​​SMB چگونه باید آنها را اولویت بندی کند؟ برای پاسخ به این س Jالات ، جوی هاوکینز با سر و کله به داده های دو مطالعه پرداخت.

شادی با به اشتراک گذاشتن تشبیه ماریو کارت باز شد. شادی یک فرد فوق العاده رقابتی است. وی در مورد نحوه پیروی از این روش برای این مطالعه به روشی که در تلاش برای غلبه بر دیو دی گرگوریو در ماریو کارت بود ، گفت. بگذارید فقط بگوییم که این کار به تحقیقات ، پیگیری و تجزیه و تحلیل زیادی نیاز داشت.

Joy یک سلب مسئولیت و برخی ملاحظات اولیه برای داده های ارائه را به اشتراک گذاشت:

مطالعه شماره ۱

اولین مطالعه ای که Joy تحت پوشش قرار داد ، بیش از ۱۰۰۰ Google Posts را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد تا ببیند چه نوع عملکردی بهتر بر اساس کلیک و تبدیل در حالی که تأثیر ویژگی های مختلف مانند عکس های سهام ، شکلک ها ، عناوین و موارد دیگر را اندازه گیری می کند ، بهتر است. در اینجا انواع Google Posts که Joy تجزیه و تحلیل کرده است وجود دارد:

  • ارسال پیام

  • ارسال های COVID

  • ارسال های رویداد

  • ارسال ها را به روز کنید

Joy همچنین خلاصه ای از انواع پست های با بهترین عملکرد را دارد. و برندگان عبارتند از:

  • بررسی ها

  • فصلی / تعطیلات

  • محصولات (یا خدمات)

  • چه کسی هستیم (bios)

مطالعه شماره ۲

مطالعه دوم بررسی کرد که آیا پست کردن در Google تأثیری در مکان کسب و کار شما در بسته محلی دارد یا خیر. نتیجه گیری؟ Google Posts تاثیری قابل اندازه گیری در رتبه بندی نداشت.

شادی به طور خلاصه با ارائه “طرح موفقیت آمیز Google Post” – این یکی برای ذخیره بعد است!

Joyce Collardé – تبدیل خود را به حداکثر برسانید: استفاده از بهینه سازی تمام قیف برای موفقیت B2B

در این جلسه ، جویس چرخه های فروش طولانی برای مشاغل B2B را پوشش داد که مجموعه منحصر به فردی از چالش ها را برای تبدیل بازدیدکنندگان به کاربران موردعلاقه به وجود می آورد. موفقیت نیاز به یک رویکرد استراتژیک دارد که فراتر از صفحه فرود باشد تا کل سایت شما را شامل شود.

جویس استراتژی های سه روش امتحان شده واقعی را برای افزایش نرخ تبدیل شما و کسب مشاغل بیشتر دنبال کرد:

  • هدف شماره ۱: جذب کاربران به وب سایت شما

  • هدف شماره ۲: ارائه بهترین تجربه به کاربران و هدایت آنها به نقاط تبدیل

  • هدف شماره ۳: پیگیری موفقیت و تشویق بازدیدکنندگان برگشتی

کیسی ژیلت – محتوای ضد شهود: چگونه روندهای جدید سالها مشاوره بد را مختل کرده اند

من صداقت موجود در این توییت کیسی را دوست دارم!

در ارائه خود ، كیسی از منظری كاملاً متفاوت به محتوا نگاه كرد و در مورد چگونگی شروع تولید محتوا با شرایط خود صحبت كرد ، زیرا در واقع ، هیچ راهی برای انجام بازاریابی محتوا وجود ندارد.

به گفته کاسی ، بازاریابی ضد شهود است “ایده گرایش به انجام آنچه برای سایت شما مناسب است”. كیسی نشان داد كه محتوای بیشتر همیشه بهترین نیست. گاهی اوقات بهینه سازی محتوای موجود می تواند بسیار قدرتمندتر از ایجاد محتوای جدید باشد.

یک راه حل مناسب برای بازاریابی محتوا وجود ندارد. اوضاع تغییر می کند و گاهی اوقات شما نیاز دارید که خلاف فکر کنید.

چطور این کار را انجام دهیم؟ کیسی چند زمینه تمرکز را پیشنهاد می کند:

کارایی

    رقبا

    • از رقبا کپی نکنید ، اما به آنچه آنها برای ایده انجام می دهند بسیار توجه کنید. چه چیزی خوب کار می کند که ما بتوانیم بهتر آن را انجام دهیم؟

    • از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند LinkedIn استفاده کنید که می توانید در این تبلیغات که رقبایتان در حال تبلیغات هستند ، اینتل را جمع آوری کنید.

    جستجو و کلمات کلیدی

      • فراموش نکنید که هر ساله به عقب برگردید و کلمات کلیدی مورد نظر خود را دوباره ارزیابی کنید

      • به یاد داشته باشید که فقط به این دلیل که چیزی باعث ترافیک می شود ، به این معنی نیست که این ترافیک مناسب است.

      Brie E Anderson – گزارش برای وظیفه: چرا شما باید امروز از GA4 استفاده کنید

      با وجود برخی اعصاب قبل از کنفرانس ، بری با تمام بینش کاملاً ما را از بین برد!

      او همچنین ما را به چالش کشید که اکنون – قبل از ما – با GA4 شروع کنیم دارند به.

      بری به ما گفت که در GA4 موارد زیر را پیدا خواهیم کرد:

      همچنین تأکید کرد که جایگزینی برای Universal Analytics نیست ، بنابراین شما باید هر دو را ردیابی کنید.

      ممکن است بپرسید ، پس مزایای استفاده از GA4 چیست؟ به برخی از طرفداران Brie اجازه می دهم موارد برجسته ای را شرح دهند:

      منتظر چی هستی؟ وب سایت خود را وارد GA4 کنید!

      Rob Ousbey – فراتر از اصول اولیه: ۵ ترفند جستجوگرها برای کشف بینش های پیشرفته از داده های SEO شما

      در این جلسه ، راب به ما نشان داد که چگونه می توان به داده های استاندارد SEO خود روح تازه بخشید ، و ما با بینش پیشرفته تری – و ابزارهای جدید – که مطمئناً تیم ما (و رئیس ما را تحت تأثیر قرار می دهد!) دور شدیم.

      و پنج ترفند SEO چیست؟

      ۱٫ فرصت های پیوند را از SERP پیدا کنید

      ۲٫ گروه بندی کلمات کلیدی برای ردیابی فرصتهای تقسیم

      ۳٫ برای یافتن مشکلات واقعی ، URL ها را برچسب گذاری کنید

      ۴- GA را برای بینش در سطح رده نشان کنید

      ۵- URL های برتر رقبا را برای ایده ها تگ کنید

      برای ارائه راهنمایی های حیرت انگیز ، هنگام ارائه روز Rob در بسته ویدیویی MozCon ، حتماً بررسی کنید!

      بریتنی مولر – حقیقت سرد سخت درباره CTR و سایر معیارهای متداول

      بریتنی روز دو را تعطیل کرد و به ما نشان داد که چگونه مشکلات گزارشگری خود را برطرف کرده و کار شناسایی دقیق را آسان می کنیم چرا عملکرد وب سایت شما تغییر کرده است.

      او از ما پرسید که چه چیزی باعث می شود ابر پیش بینی کنندگان – گروهی که وقایع آینده را با دقت زیادی پیش بینی کرده اند – تا این حد موفق می دانند. قبل از اینکه به ما پاسخ دهد ، او به ما یادآوری کرد که گمراه شدن توسط داده ها واقعاً آسان است – اما نکات و ابزارهایی برای به اشتراک گذاشتن برای اطمینان از اینکه زیاد از حد خارج نمی شویم داشت.

      عکس یادگیری روز دوم از سیرک MozCon سه حلقه ای

      بنابراین ، چه چیزی باعث موفقیت فوق پیش بینی ها شد؟ توانایی آنها در بازنگری در همه چیز. برای انجام همان کار ، بریتنی ما را به چالش کشید:

      • مثل یک دانشمند فکر کنید

      • هویت ما را از نظر ارزشها تعریف کنید ، نه نظرات

      • اطلاعاتی را مغایر با نظرات ما جستجو کنید

      روز دوم – تمام شد!

      وای! فقط یک روز دیگر به MozCon امسال باقی مانده است! در روز دو چه چیزی بیشتر از همه برای شما برجسته شد؟ با #MozCon در توییتر به ما بگویید!





      منبع

      شاید دوست داشته باشید:

      مقابله با 8000 عنوان بازنویسی برچسب عنوان: مطالعه موردی

      مقابله با ۸۰۰۰ عنوان بازنویسی برچسب عنوان: مطالعه موردی

      من اخیراً بیش از ۵۰،۰۰۰ تگ عنوان را برای درک تأثیر به روزرسانی بازنویسی گوگل جستجو کرده ام. به عنوان […]

      آدم خواری - موز

      آدم خواری – موز

      نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای رویداد غیرممکن هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد. در […]

      نحوه استفاده از STAT برای یافتن فرصت های SEO در مقیاس

      نحوه استفاده از STAT برای یافتن فرصت های SEO در مقیاس

      نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای رویداد غیرممکن هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد. ممکن […]

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *