یک استراتژی گام به گام برای صفحات ستون B2B

یک استراتژی گام به گام برای صفحات ستون B2B

dmin آموزش سئو


نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد.

شرکت های B2B واقعاً در وسط قیف فروش متمرکز شده اند. آنها کتابهای الکترونیکی عالی ، بسیاری از داده های خوب منتشر شده دارند ، اما تمایل دارند که از محتوای برتر قیف غافل شوند. این نوع محتوا در واقع برای موفقیت B2B بسیار مهم است ، زیرا به مشتریان بالقوه شما امکان می دهد بیشتر در مورد نام تجاری شما اطلاعات کسب کنند.

یک روش عالی برای شرکت های B2B برای پر کردن این خلا gap ایجاد صفحات ستون است. برای کمک به شروع کار ، امروز جمعه در Whiteboard Friday ، کارلی شوونوون میزبان مهمان ، شما را با یک استراتژی ساده برای به کارگیری صفحات ستون در وب سایت خود آشنا می کند. لذت بردن!

عکس یک استراتژی گام به گام برای صفحات ستون B2B
روی تصویر تخته سفید بالا کلیک کنید تا نسخه بزرگتری را در برگه جدید باز کنید!

رونویسی ویدئو

سلام و به نسخه دیگری از Whiteboard Friday خوش آمدید. نام من Carly Schoonhoven است ، و من یک مدیر ارشد SEO در Option هستم. ما یک آژانس بازاریابی دیجیتال هستیم که در B2B در پورتلند زیبا ، اورگان تمرکز داریم.

اکنون یکی از بزرگترین کشمکشهایی که شرکتهای B2B هنگام کار بر روی یک استراتژی محتوا درگیر می کنند ، این است که چگونه محتوایی ایجاد کنند که بتواند به طور م topثر برای آن دسته از بالاترین قیف ، حجم جستجوی بالاتر و سالات مکالمه بیشتر رتبه بندی کند. بسیاری از اوقات شرکت های B2B واقعاً روی قیف میانی تمرکز دارند. آنها کتابهای الکترونیکی عالی ، محتوای خوب و خوبی دارند ، اما تمایل دارند که از بالاترین محتوای قیف غافل شوند.

با این حال ، این نوع محتوا بسیار مهم است زیرا به مشتریان بالقوه شما امکان می دهد خود کشف کنند و واقعاً درباره مارک شما بیشتر بیاموزند ، قبل از اینکه آماده شوند گام معنی دارتری بردارند ، در مورد صنعتی که در آن هستید بیشتر بدانید. مانند پر کردن فرم یا درخواست نسخه ی نمایشی. بنابراین یک استراتژی محتوای عالی برای یک شرکت B2B ایجاد صفحه ستونی است.

صفحات ستون چیست؟

صفحات ستون ، ممکن است شنیده باشید که آنها به عنوان محتوای هاب و سخنران یا چتر شناخته می شوند ، اما هرچه بخواهید آن را بنامید ، در اصل همان چیز است. بنابراین ایده این است که شما با صفحه ستون خود شروع کنید. بنابراین این یک محتوای بزرگ است که واقعاً برای یک موضوع بسیار گسترده که واقعاً مربوط به تجارت شما است بهینه شده است.

سپس به صفحات خوشه شما پیوند می یابد ، صفحاتی که به دنبال دم طولانی تر ، کلمات کلیدی ثانویه هستند و برای پاسخگویی به س questionsالاتی که مشتریان شما دارند ، به خوبی بهینه شده اند. آنقدر مهم است که شما از صفحات خوشه به صفحه ستون و از صفحه ستون به خوشه های خود پیوند می دهید.

باز هم ، این مزایای متعددی دارد. موردی که مشتریان شما قادر به یافتن این مطالب و پاسخ دادن به س questionsالات خودشان هستند. سپس ، در عین حال ، برای سئو نیز بسیار مناسب است ، زیرا گوگل برای اینکه بگویید این محتوا چیست بسیار آسان است ، زیرا همه محتوای داخلی آن با یکدیگر پیوند دارد و همه روی یک موضوع خاص متمرکز شده اند. بنابراین اگر به نظر شما چیزی شبیه به این است ، من گام به گام شما را راهنمایی می کنم که چگونه یک استراتژی محتوای ستونی ایجاد کنم.

۱٫ یک موضوع را انتخاب کنید

بنابراین مرحله ۱ ، البته ، شما باید یک موضوع را انتخاب کنید. بنابراین دو چیز وجود دارد که می خواهید هنگام انجام این کار به خاطر بسپارید ، یکی از آنها این است که می خواهید گسترده باشد اما نه خیلی گسترده. بنابراین واضح است که باید تا حدودی گسترده باشد زیرا شما باید بتوانید کلمات کلیدی ثانویه کافی را پیدا کنید که دارای حجم جستجو نیز باشند که ارزش دارد وقت خود را صرف کار کنید.

اما اگر خیلی گسترده باشد ، ایجاد یک محتوا که همه مواردی را که برای پوشش دادن در این محتوا باید پوشش دهید ، واقعاً دشوار خواهد بود. بنابراین ، به عنوان مثال ، یک صفحه ستونی در مورد SEO به عنوان یک کل ، که ممکن است کمی بیش از حد گسترده باشد. موارد زیادی وجود دارد که شما باید آنها را پوشش دهید و رتبه بندی برای بسیاری از این کلمات کلیدی واقعاً دشوار خواهد بود. اما چیزی مانند استراتژی محتوای SEO ، که کمی بیشتر متمرکز است ، هنوز پتانسیل زیادی در آنجا وجود دارد.

می توانید در مورد ایده پردازی محتوای B2B صحبت کنید. می توانید در مورد بهینه سازی در محل صحبت کنید. بنابراین چیزی که قطعاً گسترده است ، دارای کلمات کلیدی زیادی است ، اما نه چندان گسترده بلکه بیشتر از آنکه جوید ، گاز می گیرید.

۲٫ تحقیق کلید واژه

بنابراین صحبت از کلمات کلیدی ، بدیهی است که شما باید تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام دهید. این سئو است.

خیلی مهم است بنابراین می توانید با آن یک موضوع شروع کنید ، اما در واقع شما باید لیست کلمات کلیدی خود را گسترش دهید تا تمام آن کلمات کلیدی ثانویه را که می خواهید وارد کنید پیدا کنید. Moz’s Keyword Explorer ابزاری عالی برای این کار است زیرا شما می توانید موضوع خود را قرار دهید و سپس همه آن کلمات کلیدی مرتبط را به همراه مواردی مانند میزان جستجو و دشواری کلمات کلیدی برای شما تولید می کند. من همچنین عاشق این هستم که شما فقط می توانید کلمات کلیدی را که سوالاتی هستند فیلتر کنید ، زیرا باز هم اطمینان از پاسخگویی به س questionsالات مشتریان بالقوه خود در محتوای خود بسیار مهم است.

۳٫ به محتوای موجود خود نگاه کنید

بنابراین لیست خود را دریافت کرده اید ، کلمات کلیدی خود را نیز در اختیار دارید ، اما فراموش نکنید که به محتوای موجود خود نیز نگاهی بیندازید. بنابراین شما کارهای زیادی را انجام خواهید داد. راه هایی پیدا کنید که بتوانید در وقت خود صرفه جویی کنید. ممکن است شما در وبلاگ خود محتوای مدفون شده یا در بخش منابع خود دفن کرده باشید که می توانید آنها را دوباره استفاده کنید و به عنوان بخشی از این استراتژی درج کنید. قطعاً مطمئن شوید که از محتوایی که قبلاً داشته اید غافل نمی شوید.

۴٫ ساختار URL را برنامه ریزی کنید

در مرحله بعدی ، برنامه ریزی ساختار خود را. بنابراین شما در حال ایجاد یک محتوای جدید عالی خواهید بود. شما باید بدانید که کجا آن را قرار می دهید. فقط می توانید در ناوبری برتر به آن پیوند دهید ، یا شاید فقط بخواهید آن را در قسمت منابع خود قرار دهید. اما نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که می خواهید اطمینان حاصل کنید که صفحات خوشه در زیر پوشه صفحه ستون شما قرار دارند.

۵٫ شروع به نوشتن کنید (ابتدا خوشه ها)

بسیار خوب ، مرحله ۵ ، شروع به نوشتن کنید. در واقع شروع به چیدن این قطعات می کنید. بنابراین در نهایت ، می خواهید چه شکلی باشند؟ در حال حاضر به طور ایده آل ، برای صفحه ستون اصلی شما ، آنچه شما می خواهید این است که فقط یک نوع مقدمه باشد که در مورد منطقه موضوع به عنوان یک کل صحبت کند ، اما در واقع این صفحه به عنوان مرکزی است که به سایر صفحات ثانویه شما پیوند دارد.

بنابراین می خواهید پیمایش را واقعاً آسان کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که تعداد زیادی CTA میان قیف را در آن محتوا گنجانده اید ، زیرا در نهایت این همان قطعه محتوایی است که همه می خواهند از آن صفحات خوشه به آنجا بروند. بنابراین با معرفی خود شروع کنید و سپس یک جدول خوب از مطالب و سپس یک هدر برای هر یک از صفحات خوشه خود با کمی خلاصه داشته باشید ، اما در نهایت این به صفحه های خوشه پیوند می یابد تا اگر کسی بتواند از آن صفحه بازدید کند آنها واقعاً می خواهند بیشتر بدانند و بیشتر به آن موضوع بپردازند.

تا آنجا که به صفحات خوشه شما اختصاص دارد ، این جایی است که شما واقعاً می خواهید به آن عمق پیدا کنید ، زمان زیادی را برای جمع آوری مطالب خود صرف کنید و مطمئن شوید که آن را پوشش می دهید. من فکر می کنم که قالب پرسش و پاسخ برای این نوع محتوا روش خوبی است زیرا واقعاً به شما کمک می کند برای قطعه های ویژه یا افرادی که ویژگی را می پرسند بهینه شوید. بنابراین می خواهید مطمئن شوید که س yourال خود را در هدر قرار داده اید و در صورت بهینه سازی یک قطعه ، پاسخ آن س inال را در حدود ۴۰ تا ۵۰ کلمه خلاصه کنید.

۶٫ ترفیع

خیلی خوب. شماره ۶ ارتقا است. بنابراین شما محتوای خود را ایجاد کرده اید. متوجه شده اید که کجا باید آن را قرار دهید. شما آن را منتشر کرده اید. شما همه این کارها را انجام دادید. شما می خواهید مطمئن شوید که مردم آن را می بینند.

بنابراین در داخل آن را تبلیغ کنید. مطمئن شوید که آن را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارید. آن را با تیم خود به اشتراک بگذارید. اما سپس مهارت های پیوند سازی خود را نیز انعطاف پذیر کنید و با هر کسی در صنعت خود تماس بگیرید که فکر می کنید از این محتوا بهره مند می شود یا مایل است آن را نیز به اشتراک بگذارید.

۷٫ همه چیز را اندازه بگیرید

عدد ۷ اندازه گیری است. مطمئناً ، شما همه این کارها را انجام می دهید و می خواهید ببینید که چگونه کار می کند. آیا عملکرد خوبی داشت؟

بنابراین شما لیست کلمات کلیدی خود را دارید ، بنابراین از Moz برای ردیابی رتبه بندی کلمات کلیدی خود استفاده کنید. نگاهی بیندازید و ببینید آیا کلمات کلیدی جدیدی وجود دارد که انتظار رتبه بندی آنها را ندارید. بدیهی است که کلمات کلیدی بسیار مهم هستند. همچنین ، به Google Analytics نگاه کنید. گزارش صفحه فرود خود را بررسی کنید. آیا ترافیک ارگانیک دریافت می کنید؟ آیا مردم در واقع مسلمان می شوند؟

ببینید چه چیزهایی را می توانید از آن یاد بگیرید ، اگر می خواهید اصلاحاتی انجام دهید ، CTA خود را عوض کنید. فقط مطمئن شوید که اندازه گیری می کنید و اجازه نمی دهید این محتوا هدر رود. شما این ترافیک جدید را وارد می کنید. مطمئن شوید که آن افراد را تبدیل می کنید.

۸٫ تکرار کنید

مرحله ۸ ، تکرار کنید. پس از پایان روند کار ، دوباره این کار را انجام دهید. موضوعات دیگری را پیدا کنید که واقعاً مربوط به صنعت شما هستند و می توانید یک صفحه ستونی درباره آنها ایجاد کنید.

وقتی این کار را انجام دادید ، در مورد آن به من بگویید. من واقعاً امیدوارم که این برای شما مفید بوده باشد ، و امیدوارم که به آنجا بروید و محتوای ستونی ایجاد کنید. بنابراین از شما بسیار متشکرم.

رونویسی ویدئو توسط Speechpad.com


سوالات و نظرات خود را در مورد صفحات ستون با استفاده از توییت کنید # موزبلاگ!





منبع

شاید دوست داشته باشید:

رفع SEO روزانه: حسابرسی مشکلات فنی SEO با Moz Pro

رفع SEO روزانه: حسابرسی مشکلات فنی SEO با Moz Pro

سئوی فنی را از کجا باید شروع کنید؟ کار فنی سئو تضمین می کند که زمانی را که برای سئوی […]

نحوه استفاده از ویژگیهای SERP برای اطلاع دادن به استراتژی محتوای خود

نحوه استفاده از ویژگیهای SERP برای اطلاع دادن به استراتژی محتوای خود

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. بسیاری […]

استفاده از کلمات کلیدی در فیلم های YouTube: چگونه می توان بازدید بیشتری داشت

استفاده از کلمات کلیدی در فیلم های YouTube: چگونه می توان بازدید بیشتری داشت

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. با […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *