۱۰ تغییر برتر در Google My Business در سال ۲۰۲۰ تحت تأثیر قرار گرفتند

10 تغییر برتر در Google My Business در سال 2020 تحت تأثیر قرار گرفتند

dmin آموزش سئو


۲۰۲۰ برای Google برای کسب و کار من (GMB) سال شلوغی بوده است. از ژانویه ، گوگل ویژگی های جدید ، اشکالات ثابت را راه اندازی کرده است و باید با همه گیر جهانی سازگار شود.

در Sterling Sky ، ما فکر می کنیم مهم است که تمام تغییرات رخ داده در فضای جستجوی محلی و به طور خاص بر GMB را تحت تأثیر قرار دهیم. تاکنون در سال ۲۰۲۰ ما ۵۴ تغییر داریم.

همانطور که می توانید بگویید ، تغییراتی که بر روی Google برای کسب و کار من تأثیر می گذارند با سرعت بالایی – و با حجم زیاد – در سال ۲۰۲۰ اتفاق افتاد. در این پست ، من تغییراتی را که فکر می کنم در هر ماه از این سال تاکنون مهم بوده اند ، برجسته می کنم. برای لیست کاملی از تمام به روزرسانی های انجام شده ، این جدول زمانی را بررسی کنید.

ژانویه: پست های Google پنهان می شوند – سلام ، ۲۰۲۰!

با پیش بینی چیزهای آینده ، GMB سال را با یک مسئله اساسی در ویژگی Google Posts خود آغاز کرد. Google Posts به چپ ، راست و مرکز رد می شد.

در ابتدا ، به نظر می رسید یک اشکال در سیستم است. وقتی گوگل اظهار داشت که همه چیز “مطابق با هدف کار می کند” بیشتر گیج شدیم ، اما انجمن Google برای کسب و کار من هنوز هم مملو از کاربران بود که از رد شدن Google Posts خود شکایت می کردند و این فقط به یک دلیل نبود:

عکس 10 تغییر برتر در Google My Business در سال 2020 تحت تأثیر قرار گرفتند

و سپس گوگل اعلام کرد که آنها این مسئله را حل کردند. آیا واقعاً “مطابق هدف کار شده” به احتمال زیاد نه ، اما در واقع مسائل حل شده است.

این سکوت برای سئو کارانی که Google Posts را به عنوان بخشی از خدمات خود ارائه می دهند ، انجام کار خود را دشوار می کند و حتی برای شرکت های نرم افزاری که به API Google متصل می شوند و Google Posts چند مکان را ارائه می دهند ، حتی مشکل تر خواهد بود.

وقتی یکی از محصولات GMB از کار بیفتد ، ما به عنوان سئوکاران هستیم که به وضوح توضیح می دهیم که چه اتفاقی برای مشتریان ما می افتد. ماندن در بالای اشکالات GMB و توانایی بیان آنها ، یکی از ملفه های مهم کمربند ابزار SEO محلی مدرن است.

فوریه: Google “دسته های پیشنهادی” را برای محصولات GMB اضافه می کند

عکس 10 تغییر برتر در Google My Business در سال 2020 تحت تأثیر قرار گرفتند

در ماه فوریه ، اولین تغییراتی که در داشبورد GMB مشاهده شد ، هنگامی بود که Google “گروه های پیشنهادی” را به بخش محصولات اضافه کرد. از امروز ، ما هنوز نمی دانیم که این اضافات خاص بر رتبه بندی تأثیر می گذارد یا خیر ، اما همچنان در نمایه کسب و کار در تلفن همراه نشان داده می شوند ، بنابراین می توانند بر تبدیل ها تأثیر بگذارند. علاوه بر این ، ما می دانیم که افزودن محصولات GMB واقعی تاثیری در رتبه بندی ندارد.

مارس: Google چندین ویژگی مرتبط با COVID را راه اندازی می کند

در ماه مارس ، آغاز تخصیص GMB درصد زیادی از منابع پشتیبانی خود به بخشهای بهداشتی که بیشتر تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفتند. برای پیچیدگی بیشتر مسائل ، Google گزینه های پشتیبانی GMB Twitter و Facebook را غیرفعال کرد.

آنها علاوه بر تخصیص منابع به بخشهای بهداشتی درمانی ، شروع به راه اندازی ویژگیهای خاص GMB کردند تا به مشاغل کمک کند تا وضعیت فعلی عملیات خود را تنظیم و به مشتریان خود منتقل کنند. برخی از این ویژگی های اولیه شامل موارد زیر است:

  1. خاموش کردن توانایی برای کسب و کار بررسی های جدید دریافت کنید و پرسش و پاسخ
  2. افزودن گزینه گزارش موقعیت مکانی به عنوان “موقتاً بسته”
  3. غیرفعال کردن عکس های جدید بارگذاری شده توسط مشتریان
  4. افزودن نوع COVID-19 Google Post

این ویژگی ها کمک بزرگی به مشاغل از طریق همه گیر کرده است و به SEO ها مکان دیگری می دهد تا با پیاده سازی فعالانه آنها برای مشتریان ما ارزش خود را ارائه دهد.

به عنوان مثال ، نوع COVID-19 Google Post در نمایه کسب و کار بالاتر از انواع Google Post معمولی به نظر می رسد ، که به ما این امکان را می دهد تا روشی موثر برای ارائه سطح دید بیشتر به پیام هایشان ارائه دهیم.

آوریل: GMB قرار ملاقات از راه دور بهداشت و پیوندهای COVID را اضافه می کند

آوریل با اضافه کردن چندین گزینه پیوند وب سایت جدید به داشبورد ، GMB به پایان رسید. دو گزینه اصلی پیوند که اضافه شده اند “پیوند اطلاعات COVID-19” و “پیوند اطلاعات Telehealth”:

عکس 10 تغییر برتر در Google My Business در سال 2020 تحت تأثیر قرار گرفتند

نحوه زندگی آنها در تلفن همراه بصورت زنده است:

عکس 10 تغییر برتر در Google My Business در سال 2020 تحت تأثیر قرار گرفتند

ما برای مثال بالا به Google Analytics وارد شدیم. پیوندهای COVID علاوه بر اینکه راهی مفید برای برقراری ارتباط با پروتکل های جدید است ، باعث ایجاد ترافیک و تبدیل نیز می شود.

عکس 10 تغییر برتر در Google My Business در سال 2020 تحت تأثیر قرار گرفتند

مه: گوگل تأیید کرد که نوسانات رتبه بندی محلی در ماه آوریل / مه اشکال بوده است

در نوامبر ۲۰۱۹ ، الگوریتم رتبه بندی محلی را به عنوان “ناپایدارترین” الگوریتم رتبه بندی شده تاکنون توصیف کردیم. نوسانات رتبه بندی آنقدر زیاد بود که ما به روزرسانی الگوریتمی را که اتفاق می افتاد ، “Bedlam” نامیدیم.

وقتی در آوریل ۲۰۲۰ شروع به دیدن نوسانات کاملاً مشابهی در نتایج جستجوی محلی کردیم ، به این نتیجه رسیدیم که این یکی دیگر از به روزرسانی های الگوریتم محلی است. با این حال ، دنی سالیوان تأیید کرد که این بار یک اشکال بوده است:

چندین مشتری ما که نوسانات عمده ای در رتبه بندی مشاهده کردند به ما گفتند که تأثیر دنیای واقعی بر تجارت آنها محسوس است. هنگامی که رتبه بندی آنها کاهش یافت ، آنها بلافاصله آن را از منظر درآمد احساس کردند و هنگامی که رتبه بندی آنها به عقب برگشت ، درآمد نیز رشد کرد. فقط می توانم حدس بزنم که میزان درآمد از دست رفته و کسب شده به دلیل این اشکال ، در همه مشاغل ، نجومی بود.

ژوئن: GMB گزینه “ساعات بیشتر” را اضافه می کند

در ماه ژوئن ، GMB مجموعه ای جدید از ساعت را در نظر گرفت که یک تجارت می تواند به مکان های خود اضافه کند تا نشان دهد چه زمانی برای شرایط خاص باز هستند. به نظر می رسد برخی از گزینه های “ساعات بیشتر” پاسخی به بیماری همه گیر هستند ، مانند “ساعات ارشد”. من گمان می کنم این ویژگی مدت ها پس از پایان همه گیری در دسترس باشد.

عکس 10 تغییر برتر در Google My Business در سال 2020 تحت تأثیر قرار گرفتند

سئوکاران با تنظیم فعالانه این کار می توانند برای مشتریان خود ارزش افزوده ایجاد کنند. برخی از زنجیره های بزرگتر مانند وال مارت با استفاده از این ویژگی در حال انجام کار بسیار خوبی هستند. در اینجا چند نمونه از مواردی که اخیراً در طبیعت پیدا کرده ام آورده شده است:

عکس 10 تغییر برتر در Google My Business در سال 2020 تحت تأثیر قرار گرفتند
عکس 10 تغییر برتر در Google My Business در سال 2020 تحت تأثیر قرار گرفتند

جولای: Google توانایی پرچم گذاری نمایه های کاربر را اضافه می کند

این یکی از ویژگی های جدید مورد علاقه من در سال جاری Google است. آنها اکنون این گزینه را برای هر کاربر فراهم می کنند که یک نمایه کاربر را پرچم گذاری کند. این ویژگی جدید هنگامی ایده آل است که بخواهید نمایه یک بازبینی را که دارای بازبینی های کاملاً جعلی است گزارش دهید.

قبل از در دسترس قرار گرفتن این گزینه ، تنها راه گزارش دادن کل نمایه کاربر ارسال ایمیل به پشتیبانی Local Guides بود.

نکته مهمی که باید بخاطر بسپارید این است که این ویژگی فقط از برنامه Google Maps در دسترس است. نحوه کار آن در اینجا است:

  1. برنامه Google Maps را باز کنید.
  2. از نمایه ای که می خواهید پرچم گذاری کنید مشارکت پیدا کنید.
  3. روی نام کاربری نمایه ضربه بزنید.
  4. روی سه نقطه عمودی در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.
  5. “گزارش نمایه” را انتخاب کنید.
عکس 10 تغییر برتر در Google My Business در سال 2020 تحت تأثیر قرار گرفتند

آگوست: GMB معیارهای عملکرد را برای تجربه مستقیم ویرایش اضافه می کند

مدتی است که تجربه ویرایش مستقیم GMB وجود دارد. (اخیراً بن فیشر با پوشش دادن آن کار بسیار خوبی انجام داد.) این یک روش مفید برای مدیران و صاحبان صفحه های GMB است که می توانند مستقیماً در جستجوی Google ، لیست را ویرایش کنند و لازم نیست وارد داشبورد GMB شوند.

آنچه GMB در ماه آگوست به این ویژگی افزود ، توانایی دیدن معیارهای عملکرد (GMB Insights) به طور مستقیم در جستجوی Google نیز بود. چیزی که من در مورد این ویژگی دوست دارم این است که شما می توانید برگردید و از یک پنجره شش ماهه داده دریافت کنید و از امروز ، فقط می توانید سه ماه به داخل داشبورد GMB برگردید.

در اینجا نحوه پیدا کردن معیارهای عملکرد است. لطفا توجه داشته باشید که این ویژگی هنوز برای همه مشاغل موجود نیست. Google معمولاً ویژگی های جدید را به صورت فازهای مختلف ارائه می دهد. همانطور که گوگل داده های مربوط به این عرضه را جمع آوری می کند ، و اگر به خوبی تصویب شود ، تصور می کنم تا اوایل سال ۲۰۲۱ شاهد صدور ۱۰۰٪ این داده ها باشیم.

برای کسب و کاری که مدیریت می کنید یک جستجوی مارک دار انجام دهید و دکمه “مشاهده نمایه” را انتخاب کنید.

عکس 10 تغییر برتر در Google My Business در سال 2020 تحت تأثیر قرار گرفتند

در مرحله بعدی ، باید “افزودن برجسته” را انتخاب کنید. قبلاً با عنوان “تبلیغ” برچسب گذاری می شد:

عکس 10 تغییر برتر در Google My Business در سال 2020 تحت تأثیر قرار گرفتند

پس از آن ، “عملکرد” ​​را انتخاب کنید:

عکس 10 تغییر برتر در Google My Business در سال 2020 تحت تأثیر قرار گرفتند

و سرانجام ، پس از انتخاب گزینه عملکرد می توانید داده های بینش خود را مشاهده کنید.

عکس 10 تغییر برتر در Google My Business در سال 2020 تحت تأثیر قرار گرفتند

سپتامبر: ویژگی های ایمنی و بهداشتی مربوط به COVID راه اندازی شد

این همه گیر بر چندین ویژگی جدید GMB مانند گزینه “موقتاً بسته شده” و COVID-19 نوع Google Post تأثیر گذاشت ، که قبلاً آنها را پوشش داده ایم. با این حال ، من فکر می کنم مهمترین ویژگی مربوط به COVID-19 ، راه اندازی ویژگیهای مربوط به سلامت و ایمنی مربوط به ویروس کرونا بود که در سپتامبر راه اندازی شد.

به نظر می رسد که گوگل با گذشت زمان ویژگی های بیشتری را به این لیست اضافه می کند ، اما در اینجا مواردی است که آنها از امروز اضافه کرده اند. می توانید این موارد را در زیر برگه “اطلاعات” در داخل داشبورد Google برای کسب و کار من انتخاب کنید.

عکس 10 تغییر برتر در Google My Business در سال 2020 تحت تأثیر قرار گرفتند

این ویژگی ها قدرتمند هستند زیرا در چندین مکان بسیار دیده می شوند. هم در تلفن همراه و هم در دسک تاپ و در Google Maps و جستجوی Google می توانید آنها را مشاهده کنید.

آنچه در طبیعت به نظر می رسند در اینجا است:

عکس 10 تغییر برتر در Google My Business در سال 2020 تحت تأثیر قرار گرفتند
عکس 10 تغییر برتر در Google My Business در سال 2020 تحت تأثیر قرار گرفتند

اکتبر: ماژول جدید “پیش نمایش تماس پیش نمایش” در داشبورد GMB

از ابتدای ماه اکتبر ، من شروع به دیدن یک ماژول در داخل داشبورد GMB با عنوان “Preview call history BETA” کردم. کاملاً مشخص نیست که ویژگی نهایی چگونه خواهد بود ، اما کارشناسان در مجمع جستجوی محلی در حال ارزیابی هستند.

عکس 10 تغییر برتر در Google My Business در سال 2020 تحت تأثیر قرار گرفتند

این چیزی است که ما تاکنون بر اساس بازخورد Google و همچنین بازخورد اعضا از تالار گفتمان جستجوی محلی می دانیم.

  1. در حال حاضر فقط ایالات متحده است و شرکت می کند.
  2. بدون رونویسی یا ضبط تماس
  3. گزارش تماس برای ۴۵ روز باقی می ماند.
  4. یک پیام زمزمه به مالک می گوید که این تماس از Google سرچشمه گرفته است.
  5. شماره نمایش داده شده به تماس گیرنده شماره ارسال خواهد بود.
  6. این ممکن است در ردیابی تماس خارج از سایت از طریق GMB تداخل ایجاد کند ، بنابراین اگر از استراتژی ردیابی تماس استفاده می کنید با احتیاط استفاده کنید.

پس چی؟ نوامبر ، دسامبر و ۲۰۲۱

همانطور که بووی گفت ، “Ch-ch-ch-ch-changes”. وقتی صحبت از Google برای کسب و کار من پیش می آید ، با اتمام سال ۲۰۲۰ و حرکت به سال ۲۰۲۱ ، انتظار می رود که تغییرات همچنان ادامه داشته باشد.

در مورد پیش بینی های آینده من ، در مورد Google برای کسب و کار من ، من می بینم که دستورالعمل هایی باز می شود که شامل مدل های کسب و کار اضافی به عنوان یک نتیجه از همه گیری است ، و به دلیل تغییراتی که مشاغل مجبور شده اند از طریق مراجعه حضوری ، آجری و عملیات ملات به خدمات آنلاین.

Telehealth یک نمونه بارز است. Google چندین ویژگی GMB اضافه کرده است که یک کسب و کار می تواند انتخاب کند تا نشان دهد خدمات آنلاین ارائه می دهند. در حال حاضر ، در این دستورالعمل ها آمده است که برای واجد شرایط بودن در یک لیست ، باید شخصاً با مشتریان تماس بگیرید حداقل ، گوگل این قانون را موقتاً در هنگام شیوع بیماری برای پذیرش این مدل جدید بهداشتی باز کرده است. بنابراین س isال این است که آیا با پایان یافتن همه گیری ، این مسئله در آینده نیز ادامه خواهد یافت یا خیر. من فکر می کنم آنها

و با این کار ، به یاد داشته باشید که چیزهای عجیب و غریب را بچرخانید و Google My Business را در تمام جلال و شکوه مداوم خود در آغوش بگیرید.



منبع

شاید دوست داشته باشید:

بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

تبلیغات دیجیتال امروزه متفاوت است. نحوه و زمان تعامل ما با تبلیغات آنلاین در ماه مارس که COVID-19 دوره جدیدی […]

رفع SEO روزانه: جمع آوری ، سازماندهی و پیگیری کلمات کلیدی با Moz Pro

رفع SEO روزانه: جمع آوری ، سازماندهی و پیگیری کلمات کلیدی با Moz Pro

بنابراین ما دوباره دیدار می کنیم ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی … اکنون بیش از هر زمان دیگری ، […]

تجارت بصورت غیرمعمول: چگونه می توان خدمات جدید و به روز شده خود را با Google My Business ارتباط برقرار کرد

تجارت بصورت غیرمعمول: چگونه می توان خدمات جدید و به روز شده خود را با Google My Business ارتباط برقرار کرد

از زمان ابتلا به بیماری همه گیر COVID-19 در اوایل سال ۲۰۲۰ ، صاحبان مشاغل مجبور شدند به سرعت برای […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *