۲۰۲۱ موفقیت محلی در سئو سایت: نکات و پیش بینی های خبره

2021 موفقیت محلی در سئو سایت: نکات و پیش بینی های خبره

dmin آموزش سئو


“ما اینجا هستیم تا از توهم جدا بودن بیدار شویم.” – Thích Nhất Hạnh ، معلم بودایی

عکس 2021 موفقیت محلی در سئو سایت: نکات و پیش بینی های خبره

اعتبار تصویر: مولوی

تبریک سال نو گرم من به همه صاحبان مشاغل محلی و سئوکاران محلی که امروز ستون من را می خوانند. احساسات همبستگی صادقانه من را برای آنچه در سال ۲۰۲۰ با هم پشت سر گذاشتیم به این اضافه کنید – به زودی آن را فراموش نمی کنیم و داستان های ما از سفر حاوی آموزه های مهمی برای بازار و صنعت ما است.

من اغلب متوجه می شوم که بهترین عکسهای محلی SEO از حکایت های واقعی همکاران و دوستان منشأ می گیرد ، و شما امروز کسانی را که به همراه پیش بینی های شخصی من برای سال آینده در اینجا خواهید یافت. بیایید یاد بگیریم!

آموزشهایی از زندگی واقعی سئوکاران محلی

در سالی که از نظر جسمی از طرق بی سابقه ای از یکدیگر فاصله داشتیم ، من دروس شگفت انگیزی را در مورد چگونگی شکستن موانع برای برقراری ارتباط جوامع توسط صاحبان مشاغل محلی یافتم. من از چهار همکار فوق العاده خواستم که حکایت شخصی را در مورد مشاغل محلی که با آنها معامله کرده اند ، چه قبل و چه در طی آن ، در میان بگذارند. هنگام خواندن این داستان های کوتاه ، ببینید آیا می توانید شش رشته مشترک را که از طریق آنها عبور می کند شناسایی کنید.


عکس 2021 موفقیت محلی در سئو سایت: نکات و پیش بینی های خبره

آماندا جردن، مدیر جستجوی محلی در آژانس LOCOMOTIVE

“یکی از مشاغل مورد علاقه من که قبل و در طول سال ۲۰۲۰ از آن استفاده کرده ام Pete’s Diner است. من اولین بار با رانندگی با ماشین آنها را فهمیدم ، اما آنها دهه ها در جامعه بوده اند.

قبل از همه گیر شدن بیماری ، من و شوهرم هر شنبه صبح در کنار پدر و مادرش در یک رستوران محلی متفاوت صبحانه می خوردیم. این یکی از مکانهای معمول صبحانه ما شد زیرا غذای آنها عالی است و تقریباً به خانه ما نزدیک است. آنها همچنین یک روغن زیتون سخت و با کیفیت بالا را به همراه داشتند که ما تا آنجا که بودیم مقدار زیادی می خریدیم.

در طی همه گیری ، ما تصمیم گرفتیم تمام تلاش خود را برای ادامه حمایت از مشاغل محلی انجام دهیم. پیت واقعاً با ارائه سفارش آنلاین و تحویل بدون افزایش قابل توجه قیمت ها یا به خطر انداختن کیفیت غذای خود ، با شرایط موجود سازگار شده است. با رفتن به سال ۲۰۲۱ ، من توصیه می کنم که مشاغل محلی حتی پس از پایان همه گیری بیماری ، همچنان به ارائه تحویل و سفارش آنلاین بپردازند. از Google Posts استفاده کنید تا مشتریان را در مورد محصولات ویژه یا محصولات جدید به روز نگه دارید. “


عکس 2021 موفقیت محلی در سئو سایت: نکات و پیش بینی های خبره

جان وونگ ، بنیانگذار Local SEO Search Inc.

“من سه سال پیش رستوران محبوب Pho ویتنامی خود را کشف کردم. من در جستجوی چیزی بودم که نزدیک خانه ام بود ، خانوادگی اداره می شد و یک سوپ رشته ماکارونی استخوان استخوانی ویتنامی داشت که یادآوری دوران کودکی من بود (خانواده من از ویتنام به کانادا مهاجرت کردند).

مانند بسیاری از جستجوگرها ، من آن را از طریق جستجوی Google پیدا کردم. من همیشه بررسی های Google را بررسی می کنم تا ببینم شهرت آنلاین یک شرکت چیست. اولین باری که پا به رستوران آنها گذاشتم ، آنها تشخیص دادند که من تازه وارد هستم. آنها وقت گذاشتند و در مورد کارشان توضیحاتی دادند و محبوب ترین غذاهایشان را به من گفتند. آنها وقت گذاشتند و با پرسیدن نام من و به اشتراک گذاشتن روابط شخصی خود ، رابطه شخصی برقرار کردند و با من رابطه برقرار کردند. احساس می شد یک لمس شخصی واقعی وجود دارد. و البته ، غذا شگفت انگیز بود ، خدمات سریع بود ، و آنها همه چیز را با دسر رایگان برتری دادند. من گرفتار بودم!

من هفته ای به این رستوران Pho می رفتم – این تا زمانی است که همه گیری اتفاق بیفتد. زمانی که قفل کردن برای اولین بار شروع به کار کرد ، بیش از سه ماه از آنها بازدید نکردم. اما وقتی این کار را کردم ، بسیار خوشحال شدم که دیدم آنها تمام اقدامات احتیاطی بهداشتی لازم را انجام داده اند تا مشتریان و کارکنان خود احساس امنیت کنند. متوجه هجوم عظیمی از سفارشات خرید شدم.

من فکر می کنم بهترین مشاوره بازاریابی محلی من برای سال ۲۰۲۱ مراقبت از مشتریان خود باشد! با دقت به آنها گوش دهید و فراتر از آنچه معمولاً می خواهید ، بروید. با تک تک مشتری ها مثل خانواده خود رفتار کنید و عشق را احساس کنند! در ازای هر چیزی انتظار نداشته باشید و هنگامی که حداقل انتظار آن را داشته باشید پاداش خواهید گرفت! “


عکس 2021 موفقیت محلی در سئو سایت: نکات و پیش بینی های خبره

نیکی موزیر، رئیس سئو در دو اکتبر

“یک کافه / کافی شاپ محلی در نزدیکی من است که من به آنجا می روم ، مخصوصاً برای جمعه های پیراشکی خانگی آنها. مجاورت محل (دو بلوک دورتر) ، کیفیت غذا و خدمات مشتری باعث شد که مشتری تکراری باشم.

این کار سریع تحویل کالا را ارائه داد (حتی برای دو بلوک دیگر) ، که بسیار شگفت انگیز بود – چه کسی نمی خواهد قهوه ایرلندی و پیراشکی تازه صبح روز جمعه درب منزل تحویل شود؟ آنها گزینه های سرگرم کننده دیگری را نیز برای غذاهای آماده آماده کرده اند ، مانند خمیر کلوچه ، پخت و پز ، وعده های غذایی ، و یک پای شیرینی شکر و آبجو با آبجوسازی در خیابان. بیرون از چارچوب فکر کنید و از چرخش نترسید. بر روی خدمات مشتری تمرکز کنید و مشتریان شما وفادار خواهند ماند. “


عکس 2021 موفقیت محلی در سئو سایت: نکات و پیش بینی های خبره

گرت ساسمن، رئیس بازاریابی در Grade.us

“برخی ممکن است استدلال کنند که وگمانز ، زنجیره مواد غذایی شمال شرقی ، پیروان فرقه ای دارد. فهمیدن دلیل آن آسان است. من ابتدا فروشگاه را از پدرم کشف کردم. او از نحوه تهیه کالاهای پخته شده خاص ، تولید با کیفیت و انواع محصولات مارک دار خشنود کرد. من در آن زمان در نیوجرسی زندگی می کردم و پس از اولین ملاقاتم گرفتار شدم. شاید این ساندویچ های خرید ، سوشی های تازه ، یا چیدمان بزرگ و باز فروشگاه بود – و این صدمه ای نمی زد که آنها در آن زمان حدود پنج دقیقه از آپارتمان من فاصله داشتند.

از آن زمان ، من بیشتر در مورد نام تجاری یاد گرفتم و از فلسفه آنها قدردانی می کنم: “اول کارمندان ، مشتری دوم.” من می خواهم به فروشگاهی بروم که از کارمندان آنها مراقبت می کند. آنها حتی ۵ میلیون دلار در بورس تحصیلی کارمندان سرمایه گذاری کرده اند. چقدر باحاله؟

در سال ۲۰۲۰ ، آنها با همه گیر شدن با یکی از اولین فروشگاه های مواد غذایی که سیاست های ماسک ، محافظ شیشه های شیشه و فاصله اجتماعی را اجرا کردند ، سازگار شدند. آنها دستمزد کارمندان خود را در ماه مارس ۲٫۰۰ دلار افزایش دادند و خیلی زود در ورودی ها ضد عفونی کننده دست داشتند. اگر مجبور شدم یک توصیه از بازاریابی جستجوی محلی به آنها بدهم ، توصیه می کنم بیشتر از Google Posts استفاده کنید. هر دو ماه یک بار افزودن پست بهتر از هیچ چیز است ، اما این فرصتی برای جذب مشتری بیشتر در فروشگاه های مواد غذایی است. “


۶ موضوع مشترک برای استراتژی SEO محلی ۲۰۲۱

عکس 2021 موفقیت محلی در سئو سایت: نکات و پیش بینی های خبره

اعتبار تصویر: RJP

آیا نقاط مشترک چهار داستان را مشاهده کردید؟ وقتی آنها را به مضامین SEO محلی تقسیم می کنم ، آنچه می بینم اینجاست:

۱٫ مشاغل محلی ضروری جای خود را می بافند

هنگامی که من در مورد یک تجارت مورد علاقه داستان خواستم ، آماندا ، جان ، نیکی و گرت همه یک تجارت اساسی را انتخاب کردند – یک رستوران یا فروشگاه مواد غذایی که به آنها غذا می داد! غذا خوردن اساسی ترین فعالیت است ، همانطور که زمان های اخیر برای همه ما برجسته است. یکی از اقدامات مهم من در سال ۲۰۲۱ که با خودم به سال ۲۰۲۱ خواهم آورد این است که اداره یک کسب و کار اساسی که نیازهای اساسی ساختاری یک جامعه را برآورده می کند ، خردمندترین استراتژی کارآفرینی است.

اگر مدل کسب و کار و موجودی آن را تنظیم می کنید ، امسال مشاغل جدیدی را افتتاح می کنید یا به کارآفرینان محلی مشاوره می دهید ، یادگیری نکات ضروری جامعه را بیاموزید و یک طرح تجاری ایجاد کنید که اصول اولیه آن را به تجملات برسانید.

۲٫ کشف مشاغل محلی چند کاناله است

پیدا کردن مرحله اولیه هر معامله تجاری محلی است:

  • آماندا هنگام رانندگی یک رستوران پیدا کرد
  • جان به لیست ها و بررسی های گوگل نگاه کرد
  • نیکی به مکانی نزدیک به محل کار خود احتیاج داشت
  • گارت دهان به دهان یکی از اعضای خانواده را شنید

حضور در آنجا برای مشتری به معنی آنلاین و آفلاین بودن ، از طریق وسیله نقلیه ، ترافیک پا ، سیستم عامل های محلی محلی تحت وب و توصیه های دهان به دهان است. استراتژی دید شما برای سال آینده باید همه این مبانی را پوشش دهد.

۳٫ مشاغل محلی می توانند انواع مختلفی از ارزش را ارائه دهند

مشاغل محلی که به آنها بازاریابی می کنید ، بهترین شانس موفقیت را دارند ، درصورتی که بتوانید رمز و راز آنچه برای مشتریان بیشتر قائل هستند را باز کنید. این نمونه ها در چهار حکایت ما فراوان است:

  • انتخاب عالی – روغن زیتون آماندا ، کالاهای پخته شده Garret ، John’s pho ، قهوه ایرلندی Niki.
  • با کیفیت بالا – واضح است که همه این غذاها بسیار خوشمزه هستند!
  • راحتی – همه در نزدیکی چیزی می خواستند.
  • میل تجاری – جان یک تجارت خانوادگی می خواهد ، گرت می خواهد از کارمندان مراقبت شود ، نیکی دوست دارد مشاغلی که با یکدیگر شریک هستند ، و آماندا مارکی را دوست دارد که بدون بالا بردن قیمت زیاد کیفیت را حفظ کند.
  • سازگاری با مارک – هر چهار مارک برای ادامه خدمت به عموم مردم تنظیمات ایمنی انجام داده اند.

امسال دریابید که مشتریان و مشتریان بالقوه شما بیشتر به چه چیزهایی اهمیت می دهند و علت مشترک آنها را بیان کنید.

۴٫ سازگاری های همه گیر باعث وفاداری می شود

چهار مشاغلی که همکاران ما برجسته کرده اند با موفقیت قابل تحمل یک طوفان باورنکردنی از طریق تغییرات ستودنی که برای ادامه خدمات ایمن به مردم ایجاد کردند ، مانند:

  • اجرای سیاست های بهداشتی جدید
  • اجرای تجارت دیجیتال
  • ارائه تحویل در منزل
  • دو برابر شدن در خدمات خرید
  • افزایش حقوق کارمندان
  • امتحان چیزهای جدید مانند کیت های غذایی
  • تشکیل مشارکت های جدید فروش متقابل با مشاغل همکار

رعایت حداکثر اقدامات احتیاطی ایمنی ، تحویل در حاشیه یا درب ورودی ، تسهیل خرید آنلاین و آزمایش ایده های جدید همه موارد ضروری برای سال ۲۰۲۱ است.

۵- مارک های خوب محلی حتی کارهای بیشتری می توانند انجام دهند

من از کارشناسان ما پرسیدم اگر آنها بتوانند یک بار توصیه محلی SEO را برای مشاغل مورد علاقه خود برای سال ۲۰۲۱ ارائه دهند ، آنها چه پیشنهادی می دهند. آنها توصیه کردند:

  • حفظ کلیه کانالهای جدید فروش و خدمات ، حتی پس از پایان امیدواری COVID-19.
  • استفاده مداوم از Google Posts به عنوان یک کانال ارتباطی.
  • گوش دادن با دقت به نیازهای مشتری.
  • قرار دادن خدمات مشتری در مرکز همه چیز.
  • باعث می شود مشتریان احساس دوست داشته شدن کنند.

۶٫ مهمترین عامل محلی SEO عامل انسانی است

اینها بخشهایی از داستانها هستند که من بیشتر دوستشان دارم ، زیرا آنها نشان دهنده مشاغل تجاری است که باعث می شود با وجود فاصله لازم ، احساس تنهایی کمتری داشته باشیم.

  • آماندا مکانی را پیدا کرد که یک خانواده بسیار استقبال می کند ، آنها آن را به یک پاتوق منظم چند نسلی تبدیل کردند.
  • نیکی مکانی را پیدا کرد که با خلاقیت خود حس سرگرمی را به زندگی اضافه می کرد.
  • جان مکانی را پیدا کرد که نه تنها از کودکی یک غذای دوست داشتنی سرو می کرد ، بلکه کارمندان وقت می گذاشتند و با او رابطه شخصی برقرار می کردند.
  • گرت جایی پیدا کرد که بتواند خرید خوبی داشته باشد زیرا آنها از کارمندان خود مراقبت واقعی می کنند.

فیلسوف Thích Nhất Hạnh ممکن است بگوید که هر یک از این مشاغل راهی را برای از بین بردن توهم جدائی ، در میان یک بیماری همه گیر ، ایجاد می کند تا هر یک از این مراجعان احساس کنند که اعضای باارزش جامعه هستند. هر مشاغل محلی که در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می کنید قطعاً می تواند همین کار را انجام دهد.

پیش بینی ها و نکات مربوط به SEO محلی خودم برای سال ۲۰۲۱

اینجا میریم!

۱٫ وب سایت مشاغل محلی شما از هر سال قبل ضروری تر خواهد بود

عکس 2021 موفقیت محلی در سئو سایت: نکات و پیش بینی های خبره

اعتبار تصویر: رابرت نوردجیز

باورش سخت است که فقط سه سال پیش ، من مجبور شدم مجله ای را منتشر کنم که چرا شما هنوز هم به یک وب سایت احتیاج دارید ، و این روایت را که مقدار SERP های با کلیک صفر کلیک می کند وب سایت ها را بی ربط می کند ، دوباره فشار می دهم. هیچ کس نمی تواند این ادعا را در سال ۲۰۲۱ داشته باشد ، و آمار اخیر گزارش شده از Moxtra’s Small Business Digital Resilience Report “چرا” این موضوع را روشن می کند. در نظر گرفتن:

  • ۶۶٪ از پاسخ دهندگان می گویند که همه گیر شدن بیماری باعث می شود که آنها در آینده با SMB ها تجارت کنند (و من در نظرسنجی ها ارقام بالاتری از این را دیده ام).
  • اما ، ۲۰۲۰ شاهد ۳۰٪ رشد در مصرف کنندگان بود که نیاز به وجود قابلیت های دیجیتال برای تسهیل معاملات دارد (فکر کنید تجارت الکترونیکی و جلسات تلفنی).
  • و ۸۴٪ گفتند اگر این توانایی ها وجود ندارد ، آنها در نظر دارند جای دیگری به دنبال مارکی باشند که بتواند به صورت آنلاین به آنها سرویس دهد (۸۴٪ تعداد بسیار زیادی است!).

فروش دیجیتالی محلی همان جایی است که در سال ۲۰۲۱ انجام می شود ، بنابراین یافتن بهترین ارائه دهنده تجارت الکترونیکی ممکن باید اولویت اصلی برای همه مارک های مربوطه باشد. امسال زیاد نگران SERP های کلیک صفر نباشید. بله ، گوگل موتور خرید خود را دارد و حتی فیلتر “نزدیک” خود را در سال ۲۰۲۰ افزایش داده است ، اما تمرکز خود را بر این بگذارید که هر تعداد ترافیکی را که می توانید به سبد خرید خود وب سایت خود اختصاص دهید امسال. این هدف پلی قوی تر از همیشه بین SEO محلی و ارگانیک ایجاد خواهد کرد ، بنابراین زمان آن است که آژانس های محلی متمرکز مهارت های ارگانیک را دو برابر کنند.

من همچنین با علاقه افزایش دستگاه های پزشکی و برنامه هایی را که ضربان قلب ، فشار خون و سایر حیوانات را کنترل می کنند ، مشاهده می کنم. یک انقلاب پزشکی از راه دور در جریان است ، که باید به سایر خدمات حرفه ای که می تواند راحتی مشتری را از طریق جلسات تلفنی امن بهبود بخشد ، نفوذ کند ، هر زمان ملاقات حضوری ضروری نیست.

آیا کسی واقعاً از اینکه ساعتها در اتاق انتظار بماند تا با یک حسابدار ، یک مشاور ، یک بانکدار صحبت کند لذت برده است؟ من فکر نمی کنم در سال ۲۰۲۱ ، وب سایت های ارائه دهنده خدمات حرفه ای باید بهینه سازی شوند تا بتوانند رزروهای آنلاین را برای بیشترین جلسات از راه دور انجام دهند.

۲٫ بازگشت پیروزمندانه شیر و شخص تحویل دهنده همه چیز!

عکس 2021 موفقیت محلی در سئو سایت: نکات و پیش بینی های خبره

من سالهاست که در اینجا در موز بازگشت شیر ​​مادر را پیش بینی می کنم و سال ۲۰۲۰ این اتفاق را افتاد. هزاران مشتری پس از ۴۰ سال عدم ارائه خدمات تحویل در منزل ، در تابستان گذشته برای انجام سفارشات دائمی با Alpenrose Dairy در منطقه پورتلند ثبت نام کردند. تحت رهبری جدید ، لبنیات قدیمی در ناوگان کامیون ، راننده ، جعبه های تحویل مارک دار و حتی بیسکویت سگ سرمایه گذاری کرد تا در طول راه توله سگهای پارس را پرتاب کند. همانطور که موفقیت آنها افزایش یافت ، Alpenrose همکاری خود را با مارک های محلی دیگر برای ارائه انواع خوراکی ها و مواد غذایی آغاز کرد و مشخصات اجتماعی آنها با ستایش نوستالژیک ، خوشحال کننده از مردم محلی و تعداد زیادی معامله پاداش می گیرد.

آنچه به نظر من کاملاً کلیدی در این داستان است این است که Alpenrose در حال مدیریت تحویل در داخل کشور است. آنها به شخص ثالث برون سپاری نمی کنند و چیزی در حدود یک سوم درآمد خود را از دست می دهند. اگر مشاغل محلی که در حال بازاریابی هستید می تواند ارائه دهد ، قطعاً باید انجام شود.

علاوه بر این ، من از آژانس های بازاریابی دیجیتال می خواهم که در مورد Q1 در مورد مشکلات موجود در برون سپاری تجربه مشتری به شخص ثالث ، با مشتریان گفتگوی حیاتی داشته باشند. همانطور که من هم از رستوران داران و هم از بقالی ها یاد گرفته ام ، به طور کلی اجازه دادن به شرکت دیگری در بین شما و مشتریانتان بسیار گران و بسیار پرخطر است. این بدان معنی است که یک مشکل اساسی برای حل در سال پیش رو است اشتغال و حمل و نقل رانندگان داخلی.

“مرد صدف. صدف مانی-مانی-مانی! ”

یک کتاب آشپزی قدیمی به من می گوید این آهنگ آهنگ ساکنان اواسط قرن جدید نیواورلئان است که هر روز هنگام آمدن واگن غذاهای دریایی در خیابان هایشان می شنوند. وقتی من به سال ۲۰۲۱ و بعد از آن نگاه می کنم ، بهترین الهام من از بررسی گذشته است ، با کامیون های پرمصرف تولیدی و خانم هایی که برای تهیه پودر پرونده گامبو به ایوان ها می آیند. از بزرگترهای خود بخواهید خاطرات خود را یادآوری کنند تا فرصت های ۲۰۲۱ را تحریک کنند ، زیرا همه چیز قدیمی دوباره در حال تبدیل شدن به جدید است و هر زمان که از اطراف بخواهم ، مشتریانی که طعم تحویل در خانه را چشیده اند می خواهند آن فراتر از انتظار همه گیر ادامه یابد.

اما در اینجا یک مشکل وجود دارد که برای حل آن به کمک نیاز دارم: اگر پیش بینی گسترش مستمر زایمان را داشته باشم و به گذشته نگاه کنم ، بسیاری از خانوارها را می بینم که شخصی برای پذیرش سفارشات فاسدشدنی در دسترس است. در ژوئن سال ۲۰۲۰ ، ۴۲٪ از نیروی کار ایالات متحده در خانه کار می کردند ، اما اگر و هنگامی که ما به محل کار رسمی برمی گردیم ، چه کسی در محل خواهد بود تا گوشت و لبنیات را قبل از خراب شدن وارد کند؟

آیا بازگشت شیرخوار مستلزم بازگشت جعبه یخ در فضای باز ، یا حداقل نوعی از آن است ، مانند یخچالی در ایوان ، کولری که راننده می داند از آن پر کند ، یک جعبه سرد مجتمع آپارتمانی؟ مخترعین ، لطفاً صحبت کنید ، زیرا هیچ راهی وجود ندارد که من آمازون را وارد خانه ام کنم.

۳٫ سالاد پرتاب شده من از پیش بینی های بازاریابی جستجوی محلی

عکس 2021 موفقیت محلی در سئو سایت: نکات و پیش بینی های خبره

اعتبار تصویر: Slice of Chic

بنابراین ، حل فروش و تحویل دیجیتال محلی دو بزرگترین داستانی است که من در سال پیش روی آنها تمرکز کرده ام ، اما در اینجا سبزیجات مخلوط من از سایر تحولات وجود دارد که فکر می کنم در دوازده ماه آینده خواهیم دید:

۱ Google Core Web Vital در حال آمدن است، و در سواحل تجاری محلی احساس خواهد شد. اما واقعیت این است که – به تازگی در سال ۲۰۱۹ – یک سوم از مشاغل کوچک هنوز اعلام کرده اند که اصلاً وب سایتی ندارند (بنابراین چیزی برای بهینه سازی برای ابتکارات جدید Google). در حالی که SERP های محلی روشن می کنند که درجه بندی مشاغل محلی بدون سایت در بسته ها و جستجوگرهای حتی نسبتاً رقابتی کاملاً امکان پذیر است ، سال ۲۰۲۰ عدم حضور دیجیتالی را برای کوچکترین مارک ها به یک ضرر وخیم تبدیل کرد. حتی یک وب سایت رایگان نیز در سال آینده بهتر از هیچ چیز نخواهد بود.

۲ گوگل فشار بیشتری بر روی پیام رسانی Google وارد خواهد کرد، و مارک ها و آژانس ها باید تصمیم بگیرند که آیا آنها را به این درجه از ارتباطات مشتری دعوت کنند. اگر Google Messaging هرگز کاملاً خاموش شود ، از دیدن پرسش و پاسخ غروب خورشید Google در نتیجه تعجب نخواهم کرد.

۳ خرید Pointy توسط Google باید با وضوح بیشتری آغاز شود به عنوان کلید استراتژی آنها برای آینده معاملات محلی. من به شدت معتقدم که بزرگترین پتانسیل رشد گوگل در تسهیل خرید محلی محلی از طریق رابط نقشه برداری نهفته است و انتظار دارم که برنامه بازی آنها برای این امر تا پایان سال ۲۰۲۱ آشکارتر باشد.

۴ بررسی ها کاملاً مرکزی خواهند بود، اما مگر اینکه Google در مورد تأیید کیفیت بررسی ها و پاسخ های پرسش و پاسخ از برنامه Local Guides کار دیگری انجام دهد ، تجربه جستجوگر آسیب می بیند. ما شاهد فرسایش گسترده اعتماد نخواهیم بود که سلطه بررسی گوگل را در سال ۲۰۲۱ تهدید کنیم ، اما هرزنامه مرور و محتوای ضعیف ، نشت اعتماد به نفس را با یک قطره آهسته و آهسته ادامه می دهد ، مگر اینکه Google آن را متصل کند.

۵ اگر اپل امسال موتور جستجوی خود را راه اندازی کند، تمرکز بیش از حد لازم صنعت SEO محلی در Google می تواند تغییرات خوبی را مشاهده کند. Moz Local قبلاً در Apple Maps توزیع می شود ، بنابراین اگر مشتری هستید ، از بازی Apple جلوتر هستید ، اما پوشش بهینه سازی برای جستجوی Apple شایسته نزدیکترین توجه شما به یک پرنده اولیه است.

۶ افزایش Nextdoor برای دید مشاغل محلی به بالاترین سطح ممکن خواهد رسید، و امیدوارم این شرکت را وادار به توسعه راه حل های سازگار با نمایندگی بیشتر کند. Nextdoor پلتفرم استنادی ساختار یافته ای است که من بیشترین علاقه را برای آن در سال جدید دارم و Moz Local اکنون یک طرح سطح بالا را با یک راه حل برای آژانس ها ارائه می دهد تا به شما کمک کند همه مشتریان خود را به Nextdoor (عملکردی که از رابط خود سیستم عامل وجود ندارد) ارائه دهد. ) برای پوشش بیشتر امسال وبلاگ Moz را تماشا کنید!

۷ ارائه دهندگان خدمات پزشکی و شخصی محلی ممکن است نیاز به استخدام داشته باشند (حداقل به طور موقت). هنگامی که واکسن COVID-19 واقعاً موفقیت آمیزی به طور گسترده ای به کار گرفته شد ، از مشتریانی که انواع قرار ملاقات ها را در حین قفل کردن به تعویق انداخته اند ، انتظار کمی رزرو را داشته باشید. اکنون زمان بررسی نرم افزار رزرو خوب و همچنین ارزیابی گزینه های Google برای این مورد است ، زیرا در صورت ایمن بودن انجام این کار ، شهرت آنلاین تحت تأثیر توانایی دیدن به موقع مشتری قرار خواهد گرفت.

۸ علاقه به مارک عمومی ، مشاغل محلی وظیفه شناس را از یکدیگر متمایز می کند. متمرکز کردن نگرانی عمیق برای هر آنچه که مردم محلی شما بیشتر به آن توجه داشته باشند ، در سال آینده اهمیت فزاینده ای خواهد یافت. خواه از طریق فعالیت تجاری یا هم پیمانی با جنبش های بزرگی مانند Black Lives Matter یا آدرس تغییرات آب و هوایی ، یا حمایت مجدانه از برنامه های محلی برای کاهش فقر یا افزایش تنوع ، عدالت و شامل شدن ، اعتبار شرکت بیشتر به اقداماتی برای منافع عمومی گره می خورد.

خلاصه

من خلاصه می کنم که هرگز سال سخت تری برای پیش بینی بازاریابی وجود نداشته است. به هر حال ، چند نفر از ما واقعیت های سخت ۲۰۲۰ را پیش بینی کرده ایم؟ اما ، وقتی به طلوع آفتاب یک واکسن نگاه می کنم و این نظرسنجی را با چندین نظرسنجی نشان می دهد که عموم مردم می خواهند از مشاغل محلی پشتیبانی کنند ، فکر می کنم دلیل خوش بینی و فرصت واقعی در پیش است.

سال ۲۰۲۰ به ما یادآوری می کند که همه ما برای اصول زندگی روزمره و حمایت ، تشویق و امید به انسان چقدر به هم وابسته هستیم. همه از سکونت در جوامع پایدار و دارای منابع کافی بهره مند می شوند و اگر مارک یا نمایندگی شما بتواند در این زمینه کمک کند ، آینده متعلق به شماست.





منبع

شاید دوست داشته باشید:

بررسی نقاط دسترسی ترافیک - Moz

بررسی نقاط دسترسی ترافیک – Moz

در قسمت این هفته از Whiteboard Friday ، جو کامرون – مدیر تیم آموزش Moz’s – به روند آدرس دهی […]

گوگل بروزرسانی هسته ای دسامبر 2020: توسط شماره ها

گوگل بروزرسانی هسته ای دسامبر ۲۰۲۰: توسط شماره ها

در تاریخ ۳ دسامبر ، Google اعلام کرد که آنها آخرین نسخه Core Update را ارائه می دهند. در ابتدا […]

آنها به سادگی بهترین هستند: 25 پست برتر وبلاگ Moz در سال 2020

آنها به سادگی بهترین هستند: ۲۵ پست برتر وبلاگ Moz در سال ۲۰۲۰

در اینجا ما دوباره هستیم – آن زمان از سال پر از بسته بندی ها و نظرات و “بهترین” مجموعه […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *