۳ اصول دیجیتال روابط عمومی برای دسترسی عالی

3 اصول دیجیتال روابط عمومی برای دسترسی عالی

dmin آموزش سئو


تولید و تبلیغ محتوا نان و کره ما در Fractl است ، اما بیشتر س questionsالاتی که می گیریم به جنبه تبلیغاتی فرآیند مرتبط است.

مردم از ما می پرسند: چگونه شما می توانید پوشش رسانه ای در سایتهایی مانند CNBC ، USA Today و غیره را ایمن کنید؟

این آسان نیست ، من به شما این را می گویم. این به زمان و منابع زیادی نیاز دارد و طی سالها مجموعه ای از اصول را ایجاد کرده ایم که روند روابط دیجیتال ما را هدایت می کنند.

امیدوارم به اشتراک گذاری آنها با شما به شما کمک کند تا استراتژی خود را اصلاح کنید.

۱٫ تحقیقات و ارتباطات غیر قابل بحث است

هنگامی که ما ۵۰۰ نویسنده را در سال ۲۰۱۹ مورد بررسی قرار دادیم ، از آنها در مورد بزرگترین تنفس حیوان خانگی آنها پرسیدیم.

طرفداران روابط عمومی و روزنامه نگاران رابطه سودمند متقابل دارند. ما منبعی برای پست های آنها فراهم می کنیم و آنها آنچه را که ما به طور گسترده تولید می کنیم با مخاطبان خود به اشتراک می گذارند.

چرا پرهیز از آزار و اذیت روزنامه نگاران مهم است؟

مسئله این است که روزنامه نگاران روزانه ده ها ایمیل پیک دریافت می کنند.

به همین دلیل ضروری است که هر بار بهترین ایمیل ممکن را برای آنها تهیه کنید. شما با تعداد زیادی از ارائه دهندگان محتوای دیگر برای همان مکان تقویم تحریریه آنها رقابت می کنید.

همانطور که به نظر می رسد ، آنها بیشتر اذیت می شوند وقتی که زمین ها مربوط به آنها نباشد.

عکس 3 اصول دیجیتال روابط عمومی برای دسترسی عالی

گرچه این بینش خوبی در مورد چگونگی پیشی گرفتن از بسیاری از زمینه های دیگر در صندوق ورودی این نویسندگان است ، اما هنوز هم دشوار است که بدانید چگونه می توان این را به طور ملموس عملی کرد.

با توجه به تجربه ما ، در اینجا نکاتی در مورد اطمینان از مرتبط بودن زمین های خود با شخصی که شما انتخاب می کنید آورده شده است:

  • ضرب و شتم فرد چیست؟ این اغلب خاص تر از آن است که به نظر می رسد. به عنوان مثال ، آنها ممکن است به جای بازاریابی دیجیتال ، فقط در مورد رسانه های اجتماعی بنویسند. یا ممکن است به جای سلامت عمومی ، آنها در مورد سلامتی بنویسند اما فقط در رابطه با روانشناسی. اطمینان حاصل کنید که دقیقاً آنچه را که آنها پوشش می دهند مطالعه کرده اید تا چیز بی فایده ای برای آنها ایجاد نکنید.
  • آیا آنها هرگز مطالعات خارجی یا نوع محتوایی را که شما انتخاب می کنید پوشش می دهند؟ اگر آنها به عقاید یا روزنامه نگاری تحقیقی پایبند باشند ، هرچه برای آنها ارسال می کنید سر کوچه آنها باشد.
  • آیا وب سایت یا سیستم عامل آنها می تواند از نوع محتوای شما پشتیبانی کند؟ هر سایتی نمی تواند تعاملی یا ویدیویی را تعبیه کند. یا شاید ناشر فقط از ارسال نوع محتوای خاصی مانند اینفوگرافیک مریض باشد. ببینید چه مواردی در گذشته منتشر شده است و آیا محتوای شما با آنچه که آنها مرتباً درباره آنها می نویسند متناسب است.

در حالی که شما این تحقیق را انجام می دهید ، دیدن اینکه چند وقت یک بار آن نویسنده خاص منتشر می کند صدمه ای نخواهد دید. اگر این یک بار در روز باشد ، شانس بیشتری برای دریافت پوشش دارید تا اینکه نویسنده ای باشند که فقط ماهی یک بار برای آن نشریه می نویسد.

۲٫ شخصی سازی مهم است

مردم از دیده شدن و تشخیص اینکه شما تکالیف خود را انجام داده اید اطمینان حاصل می کنند که آنها واقعاً برای نوشتن در مورد محتوای شما مناسب هستند (همانطور که در بخش قبلی بحث شد).

اضافه کردن یک ویژگی شخصی می تواند کمک زیادی به شما کند که کاملاً واضح است که شما زمین را جدی می گیرید و همچنین شما فقط دو نفر هستید که در حال مکالمه هستند. (آیا ترجیح نمی دهید به کسی پاسخ دهید که اولین برداشت خوب را از او دریافت می کنید؟)

در یک مطالعه اخیر ، ما ۱۰۰ ایمیل کوتاه ارسال کردیم ، نیمی از آنها با شخصی سازی و نیمی دیگر بدون آنها ، درخواست نقل قول ها را در یک مقاله ارسال کردیم. ما دریافتیم که ایمیل های شخصی میزان بالاتری از پاسخ های مثبت را دریافت می کنند.

عکس 3 اصول دیجیتال روابط عمومی برای دسترسی عالی

پاسخ به ایمیل های شخصی در مقایسه با پاسخ به ایمیل های غیر شخصی ۸۳٫۳٪ مثبت بود که ۶۰٪ مثبت بود.

ما احساس کردیم که چنین است زیرا به ترتیب از نویسندگان Bustle و HubSpot پاسخهایی از این قبیل دریافت می کنیم:

“من باید از شما بخاطر تاکتیکهای عالی روابط عمومی در اینجا تمجید کنم. من تعداد کمی از این موارد را باز می کنم ، کمتر پاسخ می دهم ، بنابراین ذکر گربه من و ارسال عکس از شما و شامل اطلاعات مربوط به ضرب و شتم من به شما A ++ می دهد. “

“با تشکر از شما برای نشان دادن عشق و نشان دادن OutKast. این در واقع تنها زمانی است که من تاکنون به ایمیل صوتی پاسخ داده ام. “

متخصصان روابط رسانه ای می دانستند که نویسنده سابق گربه ها را دوست دارد و نویسنده دوم اوکاست را دوست دارد زیرا آنها آنها را در توییتر دنبال می کردند.

اگر لیستی از نشریات یا نویسندگان هدف دارید که می خواهید با آنها تماس بگیرید ، مطمئن شوید که:

  • دنبال کردن آنها در کانال های اجتماعی برای شروع ایجاد ارتباط و درک این که آنها به عنوان افراد هستند
  • نگه داشتن برگه هایی بر روی نوشته های اخیر آنها ، نه تنها برای اهداف تحقیق ، بلکه برای دیدن اینکه آیا شخصی شخصاً با شما طنین انداز است که می توانید درباره آن اظهارنظر کنید

دیگر نیازی به حفاری چیزهایی نیست که آنها در گذشته ارسال کرده اند – از آن زمان است که همه چیز عجیب و غریب می شود. دقت خود را انجام دهید ، اما این کار را به یک ماموریت تحقیقاتی تبدیل نکنید. به یاد داشته باشید: هدف در اینجا این است که به سادگی با یک انسان دیگر ارتباط برقرار کنید ، و به آنها نشان دهید که شما برای به کار بردن چیزی که واقعاً از آن قدردانی می کنند ، کار را انجام می دهید.

۳٫ ایمیل ها باید کوتاه و سرراست باشند

برخی از متخصصان روابط عمومی نگرانند که شخصی سازی باعث طولانی شدن طولانی شدن نامه های الکترونیکی آنها و از مختصر بودن آنها می شود.

اما شخصی سازی فقط به یک یا دو جمله احتیاج دارد ، بنابراین تعداد کل کلمات شما را کاهش نمی دهد ، که طبق همان نظرسنجی ناشران ، باید حدود ۱۰۰-۳۰۰ کلمه باشد.

عکس 3 اصول دیجیتال روابط عمومی برای دسترسی عالی

پس از هدایت با یک مقدمه شخصی ، مهم است که به گوشت آنچه که شما می چینید و دلیل آن درست شوید.

اطمینان حاصل کنید که شامل موارد زیر است:

  • پیوندی به پروژه محتوای کامل (از آنها نپرسید که آیا می خواهند آن را ببینند – فقط هر آنچه را که لازم دارند تهیه کنید)
  • چرا فکر می کنید این پروژه برای خوانندگان آنها مناسب است
  • نکاتی را در نظر بگیرید که توضیحاتی در مورد مهمترین اقدامات انجام شده برای مخاطبان آنها ارائه می دهد

حدس و گمان را از آن خارج کنید. نویسنده باید از قبل زمانی که برای خواندن کامل پروژه شما کلیک می کند ، شیفته آن شود ، در نتیجه ایده آل شما را با درج اطلاعات شما در داستان خود به فروش می رساند.

نتیجه

شاید مهمترین نکته از همه حتی به زمین زدن مربوط نباشد بلکه به آنچه شما صدا می کنید مربوط باشد. واقعیت این است که ، هیچ میزان صدای عالی نمی تواند محتوای زیر مجموعه را نجات دهد. به همین دلیل است که ما معمولاً تخصص روابط عمومی دیجیتال خود را به عنوان سرویس مستقل خود ارائه نمی دهیم ، مگر اینکه اطمینان داشته باشیم محتوایی که در اختیار ما قرار می گیرد مطابقت ندارد.

شما به محتوای با کیفیت بالا ، تبلیغات کاملاً هدفمند ، نامه های الکترونیکی مختصر ساخته شده و رویکردی شخصی نیاز دارید ، اما با این ترکیب برنده ، می توانید از پوشش رسانه ای برتر و بک لینک برای نام تجاری خود برخوردار شوید.



منبع

شاید دوست داشته باشید:

بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

تبلیغات دیجیتال امروزه متفاوت است. نحوه و زمان تعامل ما با تبلیغات آنلاین در ماه مارس که COVID-19 دوره جدیدی […]

رفع SEO روزانه: جمع آوری ، سازماندهی و پیگیری کلمات کلیدی با Moz Pro

رفع SEO روزانه: جمع آوری ، سازماندهی و پیگیری کلمات کلیدی با Moz Pro

بنابراین ما دوباره دیدار می کنیم ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی … اکنون بیش از هر زمان دیگری ، […]

تجارت بصورت غیرمعمول: چگونه می توان خدمات جدید و به روز شده خود را با Google My Business ارتباط برقرار کرد

تجارت بصورت غیرمعمول: چگونه می توان خدمات جدید و به روز شده خود را با Google My Business ارتباط برقرار کرد

از زمان ابتلا به بیماری همه گیر COVID-19 در اوایل سال ۲۰۲۰ ، صاحبان مشاغل مجبور شدند به سرعت برای […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *