۶ اتصال دهنده برای گزارش دادن به شما ادویه: معرفی اتصالات استودیوی Google Data برای STAT

6 اتصال دهنده برای گزارش دادن به شما ادویه: معرفی اتصالات استودیوی Google Data برای STAT

dmin آموزش سئو


سکوهای تجسم داده ها به ابزاری حیاتی برای کمک به نشان دادن موفقیت یک بدنه کار تبدیل شده اند. نقاشی یک تصویر واضح از تلاشهای SEO شما به همان اندازه همیشه مهم است ، خواه از مشتری یا به ذینفعان داخلی در شرکت خود گزارش دهید. بیشتر و بیشتر SEO به این منظور روی می دهند تا به ابزارهای تجسم داده ها بپردازند – جمع آوری داده ها از ابزارهای مختلف جستجوگرها ، مخلوط کردن داده ها به روش های منحصر به فرد ، و کمک به بازگرداندن پرده بر روی رمز و راز سئو.

بسترهای نرم افزاری مانند Tableau و Google Data Studio در جامعه SEO رایج تر می شوند زیرا ما به دنبال راه های بهتری برای ارتباط با تیم های خود هستیم. ما از تعدادی از افراد جامعه Moz شنیدیم که داشتن یک داشبورد مرکزی برای ارائه داده ها ، فرایندهای گزارشگری خود را ساده تر کرده است. همچنین این اطلاعات برای همکاران و مشتری ها قابل هضم تر است ، زیرا آنها می توانند همه چیز مورد نیاز خود را در یک مکان مشاهده کنند.

با تشکر از بازخورد مفید بسیاری ، بسیاری از مشتریان STAT ، ما در ساخت شش اتصال دهنده Google Data Studio Studio سخت کار کرده ایم تا بتوانیم داده های STAT را به داده استودیو تبدیل کنیم. با آزمایش بتا و ورودی متفکرانه شما ، ما از راه اندازی شش اتصال دهنده امروز هیجان زده می شویم: رتبه بندی کلمات کلیدی تاریخی (سایت و سطح برچسب) ، اشتراک صدای (سطح سایت و برچسب) و رتبه بندی توزیع (سایت و سطح برچسب).

اگر قبلاً از STAT استفاده می کنید ، به مدارک ما در پایگاه دانش شیرجه بزنید تا تمام جزئیات ظریف موجود در اتصالات را بدست آورید. اگر هنوز مشتری STAT نیستید ، چرا برای یادگیری بیشتر با یک دوست Mozzer دوستانه چت نمی کنید؟

به STAT در عمل مراجعه کنید

آیا می خواهید کمی بیشتر در مورد اتصالات و نحوه اجرای آنها بشنوید؟ بیا بریم!

رتبه بندی کلید واژه های تاریخی

ردیابی موقعیت های کلیدی روزانه در طول زمان ، بخش اصلی STAT و موفقیت طولانی مدت سایت شما است. اتصالات رتبه بندی کلمات کلیدی تاریخی برای هر کلمه کلیدی که در حال حاضر در یک سایت یا برچسب مشاهده می کنید ، داده های بالاترین رتبه تاریخی را به Data Studio ارسال می کنند.

می توانید با یک جدول ساده شروع کنید: شاید اگر گروهی از کلید واژه ها را با برچسب پویا دارید ، ممکن است بخواهید یک جدول از کلمات کلیدی برتر خود را در صفحه یک رتبه بندی کنید ، یا کلید واژه های برتر خود را در موقعیت های ۱-۳ قرار دهید.

آن جدول را به یک نمودار خط تبدیل کنید تا میانگین سطح کل سایت یا برچسب ها و لکه ها را درک کنید:

عکس 6 اتصال دهنده برای گزارش دادن به شما ادویه: معرفی اتصالات استودیوی Google Data برای STAT

در اینجا اتصالات رتبه بندی کلمات کلیدی تاریخی سطح سایت و اتصال Tag Rankings Keyword Historical سطح را در اینجا پیدا کنید.

اشتراک گذاری صدا

در STAT ، اشتراک صدا از دید گروهی از کلمات کلیدی در Google استفاده می کند. این مجموعه کلمات کلیدی می تواند کلمات کلیدی باشد که در یک برچسب ، یک نمایش داده یا یک سایت با یکدیگر گروه بندی می شوند. اشتراک صدا با اختصاص هر رتبه بندی نرخ کلیک (CTR) و سپس ضرب آن با حجم جستجوی کلید واژه محاسبه می شود.

مهم است که به یاد داشته باشید که سهم صدا براساس این مفهوم است که رتبه بالاتر و حجم جستجوی بالاتر سهم بیشتری از صدا را به شما می دهد.

نوع نمودار پیش فرض یک نمودار پیراشکی برای سهم فعلی صدا را نشان می دهد ، و یک نمودار خط با گذشت زمان سهم صدا را نشان می دهد:

عکس 6 اتصال دهنده برای گزارش دادن به شما ادویه: معرفی اتصالات استودیوی Google Data برای STAT

در اینجا سهم اتصال سطح سایت اتصال صوتی و اشتراک برچسب سطح سطح Tag را در اینجا پیدا کنید.

توزیع رتبه بندی

رتبه بندی توزیع ، موجود در نمای عکس های روزانه و رتبه بندی روند در برنامه STAT ، نشان می دهد که چگونه رتبه بندی کلمات کلیدی شما در ۱۱۹ نتایج برتر Google توزیع می شود.

موقعیت های رتبه بندی برتر خود را به عنوان یک نمودار بار مشاهده کنید تا به راحتی چگونگی توزیع رتبه بندی خود ، مکان هایی که در حال تغییر هستند ، و مکان هایی که امکان بهبودی وجود دارد ، به راحتی چشمگیر شوید.

عکس 6 اتصال دهنده برای گزارش دادن به شما ادویه: معرفی اتصالات استودیوی Google Data برای STAT

در اینجا اتصالات توزیع رتبه بندی سایت سایت و اتصال Tag Tag Rankings Distributions را در اینجا پیدا کنید.

شروع به کار با کانکتورها

این که آیا شما از Google Data Studio طرفدار هستید یا کمی ابزار جدیدتری دارید ، تنظیم اتصالات نباید خیلی سخت باشد. با مراجعه به صفحه اتصال اتصال مورد نظر خود شروع به کار کنید. با کلیک روی دکمه مجوز ، اتصال را مجاز کنید. (نکته: هر اتصال دهنده باید جداگانه مجاز باشد.)

عکس 6 اتصال دهنده برای گزارش دادن به شما ادویه: معرفی اتصالات استودیوی Google Data برای STAT

پس از تأیید اتصال ، یک جدول پارامترهای مانند این را مشاهده خواهید کرد:

عکس 6 اتصال دهنده برای گزارش دادن به شما ادویه: معرفی اتصالات استودیوی Google Data برای STAT

فیلدها را با استفاده از اطلاعات مناسب مرتبط با حساب STAT خود تکمیل کنید:

  • STAT Subdomain: این قسمت را با زیر دامنه آدرس URL STAT خود وارد کنید. این قسمت تضمین می کند که اتصال GDS درخواست خود را به فرامین صحیح STAT هدایت کند.
  • کلید API STAT: با مراجعه به گزینه ها> مدیریت حساب> تنظیمات حساب> کلید API ، کلید API خود را در STAT پیدا کنید.
  • STAT Site / ID Tag: شناسه ها را از طریق API بازیابی کنید. برای اطمینان از استفاده از تماس های مناسب API ، از اسناد ما دیدن کنید.
  • اجازه دهید “STAT Site / ID Tag” در گزارش ها اصلاح شود: روی این کادر کلیک کنید تا بتوانید بدون تنظیم مجدد اتصال ، مجدداً سایت یا شناسه برچسب را از داخل گزارش ویرایش کنید.
  • شامل برچسب های کلمات کلیدی: برای افزودن ستون به گزارش خود ، برچسب های کلیدی را که عضو آن است ، این کادر را علامت بزنید (فقط در سایت ها قابل استفاده است و اتصالات رتبه بندی کلمات کلیدی تاریخی را شامل می شود).
  • مجاز به “شامل برچسب های کلیدی؟” برای تغییر در گزارش ها: این کادر را علامت بزنید تا بتوانید ستون برچسب های Keyword را از داخل گزارش خاموش یا خاموش کنید ، بدون پیکربندی مجدد اتصال (فقط برای سایت و برچسب اتصالات رتبه بندی کلمات کلیدی تاریخی).

وقتی جدول را پر کردید ، روی اتصال در بالا سمت راست کلیک کنید.

عکس 6 اتصال دهنده برای گزارش دادن به شما ادویه: معرفی اتصالات استودیوی Google Data برای STAT

کدام ستونهایی را که می خواهید در گزارش گنجانید تأیید کنید. ستون ها را مرور کرده و روی ایجاد گزارش کلیک کنید.

عکس 6 اتصال دهنده برای گزارش دادن به شما ادویه: معرفی اتصالات استودیوی Google Data برای STAT

هنگامی که گزارشی را ایجاد کردید ، قسمت جالب شروع می شود! این که آیا شما می توانید داده های STAT خود را برای گزارش تازه وارد کنید ، آن را به یک گزارش با قطعات دیگر اضافه کنید ، یا از ویژگی ترکیب داده داده استودیو برای ایجاد دیدگاه های قانع کننده از حضور در جستجوی خود استفاده می کنید – روش های زیادی برای برش و تاس وجود دارد. .

آماده برای اتصال کانکتورها هستید؟ ما نمی توانیم صبر کنیم تا با افزودن داده های STAT شما چگونگی تقویت گزارش های Google Data Studio را بشنویم. به ما اطلاع دهید که چگونه در نظرات می گذرد.

هنوز کاربر STAT نبوده اما کنجکاو است که چگونه می تواند در مجموعه ابزار SEO شما جای بگیرد؟ از محله دوستانه خود Mozzer دیدن کنید:

درباره STAT بیشتر بیاموزید

برای کمک به ما در خدمت بهتر شما ، لطفاً در نظر بگیرید ۲۰۲۰ بررسی وبلاگ خواندن Moz، سؤال می کند که شما چه کسی هستید ، با چه چالش هایی روبرو هستید و چه چیزهایی را می خواهید در وبلاگ موز مشاهده کنید.

نظرسنجی کنید



منبع

شاید دوست داشته باشید:

بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

تبلیغات دیجیتال امروزه متفاوت است. نحوه و زمان تعامل ما با تبلیغات آنلاین در ماه مارس که COVID-19 دوره جدیدی […]

رفع SEO روزانه: جمع آوری ، سازماندهی و پیگیری کلمات کلیدی با Moz Pro

رفع SEO روزانه: جمع آوری ، سازماندهی و پیگیری کلمات کلیدی با Moz Pro

بنابراین ما دوباره دیدار می کنیم ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی … اکنون بیش از هر زمان دیگری ، […]

تجارت بصورت غیرمعمول: چگونه می توان خدمات جدید و به روز شده خود را با Google My Business ارتباط برقرار کرد

تجارت بصورت غیرمعمول: چگونه می توان خدمات جدید و به روز شده خود را با Google My Business ارتباط برقرار کرد

از زمان ابتلا به بیماری همه گیر COVID-19 در اوایل سال ۲۰۲۰ ، صاحبان مشاغل مجبور شدند به سرعت برای […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *