۶ راه برای ایجاد اقتدار برند با بازاریابی محتوا

6 راه برای ایجاد اقتدار برند با بازاریابی محتوا

dmin آموزش سئو


تبدیل شدن به یک مارک معتبر کار ساده ای نیست ، اما مزایای عظیم آن ارزش تلاش را دارد.

هنگامی که اختیارات خود را ایجاد کردید ، مشتریان و مشتریان بالقوه می توانند روی شما حساب کنند و به شما اعتماد می کنند – و دشوار است تصور کنید که این اعتماد منجر به فروش نشود (در مقطعی).

اما دقیقاً چگونه یک نام تجاری می تواند اقتدار خود را ایجاد یا بر اساس آن ایجاد کند؟ محتوا یک روش عالی است و من در این مقاله نکاتی را در مورد چگونگی انجام آن مرور می کنم.

۱٫ به س audienceالات مخاطبان خود پاسخ دهید

اگر این کار را انجام ندهید ، به هیچ وجه نمی توانید یک مرجع شوید. وقتی این مارک ها اطلاعاتی را که بدنبال آن هستند ارائه می دهند ، مردم به مارک های خود اعتماد می کنند ، بنابراین اگر بازاریابی محتوای شما شامل این پاسخ ها نیست ، شما به مخاطبان خود نشان نمی دهید که چرا باید به شما اعتماد کنند.

با ساختن محتوایی در سایت که این نوع ارزش را فراهم می کند ، می توانید در عین ایجاد آگاهی بیشتر برای برند خود ، اقتدار ایجاد کنید. به عبارت دیگر ، شما می توانید خود را به عنوان یک متخصص برای کسانی که قبلاً شما را نمی شناسند ، قرار دهید.

جستجو یک م componentلفه عظیم دلیل عملکرد این تاکتیک محتوا است. Google مقدار قابل توجهی نظارت را برای کاربران انجام می دهد و آنچه را که فکر می کند مناسب ترین نتایج برای یک س particularال خاص است ، انتخاب می کند. وقتی کاربران می بینند که شما برای یک کلمه کلیدی یا موضوع خاص در رتبه بندی بالا هستید ، فرضیه ای وجود دارد که شما آن را از طریق الگوریتم به دلایل خوبی انجام داده اید و می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید.

به عنوان مثال ، من “نمودار اندازه کفش” را جستجو کردم که طبق گفته Keyword Surfer ، فقط در ایالات متحده ۴۹۵۰۰ ماهانه جستجو می کند. در اینجا یکی از بهترین نتایج مشهور کفش است:

عکس 6 راه برای ایجاد اقتدار برند با بازاریابی محتوا

احتمالاً افراد به دنبال این هستند که می خواهند کفش بخرند ، اما مطمئن نیستند که چه سایزی را باید بگیرند. اگر آنها روی این نتیجه کلیک کنند ، نه تنها اکنون در وب سایت هستند ، بلکه تشخیص می دهند که این مارک پاسخی را که به دنبال آن بودند ارائه داده است. شاید حتی وقتی در سایت هستند کفش ها را نیز جستجو کنند.

نحوه اجرای این استراتژی: با گفتگو با نمایندگان خدمات مشتری ، تحقیق کلمات کلیدی و استفاده از ابزاری مانند پاسخ به سوال عمومی و ویژگی های BuzzSumo’s Discover س outال مخاطب مورد نظر خود را در مورد آنچه که کنجکاو است پیدا کنید. سپس ببینید چه محتوایی از قبل وجود دارد و اگر می توانید کار بهتری انجام دهید. اگر می توانید ، به ایجاد بپردازید!

۲٫ گزارش ها و مطالعات ارزشمند ایجاد کنید

یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن اقتدار خود نشان دادن علاقه مستمر خود به کشف اطلاعات و بینش های جدید است. با اولویت بندی تحقیقات اصلی می توانید این کار را انجام دهید.

هنگامی که مطالعات ، نظرسنجی ها و گزارش های خود را ایجاد می کنید (معروف به انجام روزنامه نگاری داده ها) بر اساس داده های جدید یا رونمایی از بینش جدید ، نه تنها برای خوانندگان ارزش قائل هستید ، بلکه می توانید مواردی را در اختیار رسانه ها قرار دهید.

این به شما سود مضاعف می رساند: دریافت پوشش رسانه ای (و ایجاد حتی اقتدار نام تجاری بیشتر) و کسب بک لینک با کیفیت بالا ، که به Google نشان می دهد که شما یک مقام هستید.

ما از زمان راه اندازی Fractl در سال ۲۰۱۲ از این استراتژی برای مشتریان خود استفاده کرده ایم و متقاعد شده ایم که این یکی از بهترین استراتژی های اقتدار برند است.

بیایید به مطالعه ای بپردازیم که برای The مصاحبه بچه ها انجام داده ایم ، به عنوان نمونه ، که شامل تجزیه و تحلیل نظرسنجی مورد نیاز شغلی اداره آمار کار ایالات متحده برای شناسایی مشاغل پردرآمد است که به کمترین تجربه نیاز دارند. در اینجا یکی از نمودارهای گزارش آمده است:

عکس 6 راه برای ایجاد اقتدار برند با بازاریابی محتوا

این مطالعه با پوشش رسانه ای در CNBC ، Reader’s Digest ، MarketWatch و موارد دیگر ، به دست آوردن لینک های dofollow با ارزش بسیار بالا. اما نگاهی به نحوه ذکر بچه های مصاحبه در مقاله ها بیندازید:

عکس 6 راه برای ایجاد اقتدار برند با بازاریابی محتوا
عکس 6 راه برای ایجاد اقتدار برند با بازاریابی محتوا
عکس 6 راه برای ایجاد اقتدار برند با بازاریابی محتوا

نویسندگان با ارائه بینش های جدید ، توسط نویسندگان به عنوان منبع اطلاعات قرار می گیرند ، که یک روش بسیار معتبر برای ارجاع است.

نحوه اجرای این استراتژی: پس از انجام اولین نکته و تجزیه و تحلیل س questionsالات ، مقداری بزرگنمایی کرده و در نظر بگیرید که چه س generalالات عمومی در صنعت شما هنوز به پاسخ نیاز دارند. چگونه می توانید با داده به آنها پاسخ دهید؟ هنگامی که گزارشی ایجاد کردید که اطلاعات جدیدی را نشان می دهد ، از روابط عمومی دیجیتال برای نویسندگان متن استفاده کنید.

۳- از اختیارات متخصصان داخلی استفاده کنید

برخی از مارک ها کاملاً در اطراف یک شخصیت خاص ساخته شده اند ، مانند استیو جابز با اپل ، اما این نمونه ها می توانند مردم را بترسانند. شرکتهای کوچک و شرکتهای جدید اگر صاحب نظرات موضوعی (یا SME) باشند که بتوانند اقتدار خود را نشان دهند ، می توانند از یک استراتژی مشابه بهره مند شوند.

یک نمونه عالی از این موارد Headspace و نحوه نمایش بنیانگذار آن ، Andy Puddicombe است. صفحه ای در مورد وی در وب سایت آنها وجود دارد که در آن مشخصات وی را توضیح می دهند اما همچنین آنچه را که سیگنالهای اقتدار نامیده می شود ارائه می دهند (که در بخش بعدی بیشتر توضیح خواهم داد) و Ted Talk او را تعبیه می کنیم ، بنابراین شما می توانید آنچه را که او می داند خود ببینید.

https://www.youtube.com/watch؟v=qzR62JJCMBQ

چرا این هوشمند است؟ Headspace احتمالاً فهمیده است که اندی به عنوان صدای واقعی پشت Headspace (اندی بیشتر صدای مدیتیشن را خودش انجام می دهد) ، اعتماد سازی را با مخاطبان آغاز کرد. منطقی است که با کمک به مردم برای شناختن کیستی ، و با توضیح دادن مفاهیم بیشتر مستقیماً از طریق Radio Headspace و کانال YouTube آنها ، این اعتماد را دو چندان کنید. از این گذشته ، اگر مردم به اندی اعتماد کنند ، احتمالاً به برنامه Headspace اعتماد خواهند کرد.

نحوه اجرای این استراتژی: اگر متخصصان داخلی شما هرگز چیزی را با عموم به اشتراک نگذاشته اند ، ببینید آیا آنها از ارائه پست های وبلاگ یا نقل قول های وب سایت شما راحت هستند. آنها را برای حضور در پادکست ها قرار دهید یا از Help a Reporter Out (HARO) استفاده کنید تا آنها را به عنوان منابع مقالات خبری مرتبط مطرح کنید. به آنها کمک کنید دانش خود را از راه های مفید برای مخاطبان نشان دهند.

۴- بررسی ها ، مطالعات موردی و سایر مدارک تخصصی را برجسته کنید

ده ها نوع سیگنال اقتدار وجود دارد ، از توصیفات گرفته تا بازبینی گرفته تا تعداد اشتراک در شبکه های اجتماعی. کلید این است که مشخص کنید کدام یک از محصولات برای خدمات یا خدمات شما برجسته هستند و بهترین جایگاه را برای آنها پیدا کنید.

هدف شما این است که با استفاده از اعتبار سنجی شخص ثالث به افرادی که می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید نشان دهید. مخاطبان شما فقط لازم نیست که شما را قبول کنند که شما می دانید چه کاری انجام می دهید – افراد دیگر نیز می توانند تأیید کنند که شما عالی هستید!

من دوست دارم که SquadCast چگونه این مسئله را حل می کند. آنها در صفحه اصلی خود چند سیگنال مرجع ارائه می دهند ، از جمله گواهی نامه هایی که با هر کاربر مطابقت دارند ، که فکر می کنم واقعاً هوشمندانه باشد.

عکس 6 راه برای ایجاد اقتدار برند با بازاریابی محتوا

سپس وقتی بیشتر پیمایش می کنید ، این واقعیت را مطرح می کنند که اسامی خانگی مانند Spotify ، Microsoft ، Starbucks و ESPN به آنها اعتماد دارند.

عکس 6 راه برای ایجاد اقتدار برند با بازاریابی محتوا

اگر به سایت Fractl نگاه کنید ، خواهید دید که ما از یک استراتژی مشابه استفاده می کنیم. ما نه تنها مطالعات موردی داریم که نتایجی را که برای مشتریان به دست آورده ایم نشان می دهد ، بلکه آرم هایی نیز داریم که برخی از مشتریانی که با آنها کار کرده ایم و نشریاتی که رهبری فکر ما در آنها ظاهر می شود را نشان می دهیم.

تمام این مطالب به یک بازدید کننده سایت می گوید: “دیگران به ما اعتماد می کنند و شما نیز باید به آنها اعتماد کنید.”

نحوه اجرای این استراتژی: اگر قبلاً این نوع محتوا را ندارید ، از خود بپرسید که چگونه می توانید آن را به بهترین شکل جمع آوری کنید. با بهترین مشتریان خود تماس بگیرید و از آنها درخواست قیمت کنید. بهترین بازبینی هایی که برای محصولات خود دریافت کرده اید را انتخاب کنید. هر رسانه ای را که دریافت کرده اید فراخوانی کنید. سپس این اطلاعات را در صفحه اصلی خود ، اما همچنین در صفحات تبدیل قرار دهید تا اعتماد به نفس را در زمان و مکان حساب خود ایجاد کنید.

۵٫ با مارک های معتبر دیگر ارتباط برقرار کنید

شما این عبارت را می دانید ، “نشان دهید دوستان شما چه کسانی هستند ، و من به شما می گویم شما کی هستید؟” که می تواند در بازاریابی نیز اعمال شود.

اگر با مارک های دیگری که به آنها احترام می گذارید همسو باشید و مشتریان / کاربران آنها به درستی عمل می کنند ، ممکن است در صورت جبران احترام آن شرکت ، بخشی از همان اعتماد به شما منتقل شود. علاوه بر این ، اگر همکاری کنید ، نام تجاری خود را در مقابل مخاطبان جدید می گیرید.

بنابراین ، به این فکر کنید که همکاری با کدام مارک ها منطقی است. روش هایی برای انجام این کار در خارج از بازاریابی محتوا وجود دارد ، مانند برنامه های ارجاع ، اما روش های خاص محتوا نیز برای کار با یکدیگر وجود دارد.

این یک نمونه شگفت انگیز از خاله آن و ساموئل آدامز است ، که برای ایجاد کیت Oktoberfest در خانه ، همراه با آبجو ساموئل آدامز اکتبرفست ، کیت پرتزل DIY خاله آن ، کتاب دستور العمل ، لیست پخش “Prost from Home” که می توانید پخش کنید ، همکاری کردند. ، و بیشتر.

عکس 6 راه برای ایجاد اقتدار برند با بازاریابی محتوا

این صرفاً یک استراتژی محتوایی نیست ، اما شما می توانید همپوشانی بین محصول و ایجاد یک تجربه بیشتر را ببینید. افرادی که قوطی های خاله آن را دوست دارند و به آنها اعتماد دارند ، در معرض ساموئل آدامز و بالعکس قرار دارند. از طریق همکاری مانند این ، طرفداران یکی این امکان را دارند که طرفدار دیگری شوند ، همانطور که در این بررسی می بینید:

عکس 6 راه برای ایجاد اقتدار برند با بازاریابی محتوا

این یک مثال جالب تر است ، اما شما همچنین می توانید با مشارکت در سازمان هایی که می خواهند به همان سوالات پاسخ دهند یا همان مشکلات برند خود را حل کنند ، بر اساس مطالعات و نظرسنجی ها همکاری کنید.

چگونگی اجرای این استراتژی: با استفاده از مارک های تجاری می توانید با اهداف یا مقادیر هماهنگی طبیعی داشته باشید. چگونه می توانید با هم کار کنید تا چیزی با ارزش برای هر دو مخاطب خود فراهم کنید؟

۶٫ برخی از اسرار خود را به من بدهید

این می تواند برای بسیاری از بازاریابان و به خصوص برای مجموعه C ترسناک باشد. چرا باید آنچه شما را بزرگ می کند بدهد؟

این یک س validال معتبر است و همیشه کاربرد ندارد. اما در برخی موارد ، به ویژه برای مشاغل مستقر در خدمات ، اشتراک اطلاعات و شکستن دقیقاً چگونگی دستیابی شما به این عظمت می تواند در واقع اعتماد ایجاد کند.

مارکوس شریدان یک مثال شگفت انگیز از این دارد. هنگامی که همکار من سال گذشته در Inbound حضور یافت ، وی تحت تأثیر سخنرانی مارکوس قرار گرفت که در آن وی یک پست وبلاگ را توصیف کرد که باعث فروش ۲ میلیون دلاری وی شد. (هایدی کوهن در مورد آن مطالب فوق العاده ای ارائه داده است.)

عکس 6 راه برای ایجاد اقتدار برند با بازاریابی محتوا

چرا کار کرد؟ زیرا او اطلاعاتی را به اشتراک گذاشت که هیچ کس دیگری نمی خواست به اشتراک بگذارد: هزینه واقعی استخر فایبرگلاس. وی به جای پنهان کردن اطلاعات و افشای آنها در مراحل بعدی فروش ، صریحاً پاسخ می داد و به س questionالی که مردم می خواستند پاسخ دهند ، پاسخ داد. واضح است که این استراتژی نتیجه داد.

ما در Fractl از همین فلسفه استفاده می کنیم ، و دقیقاً توضیح می دهیم که چگونه کار خود را انجام می دهیم و مشتریان و آگاهی از نام تجاری خود را ایجاد می کنیم. جزئیات فرآیند وجود دارد که ما آنها را فاش نکرده ایم ، اما همه و همه ، ما در مورد نحوه کار خود بسیار شفاف عمل کرده ایم و این برای ما خوب کار کرده است.

در واقع ، مردم هنوز مصاحبه پادکست خبرگان در سیم را با کری جونز ، مدیر قبلی بازاریابی ما به یاد می آورند ، که وی در آن راهبردهای ما را طی کرده است. من مردمی از بازاریابی داشته ام که به من می گویند در وهله اول اینگونه است که آنها در مورد Fractl شنیده اند. سالها بعد ، هنوز در صفحه اصلی پادکست برجسته است:

عکس 6 راه برای ایجاد اقتدار برند با بازاریابی محتوا

مردم وقتی صاف و صادق هستند قدردان هستند. در مورد ما ، حتی اگر مردم استراتژی ما را بدانند ، مشتری ها اغلب با ما شریک می شوند زیرا پهنای باند لازم برای اجرای استراتژی را در مقیاس ندارند ، زیرا به زمان و منابع زیادی نیاز دارد. بنابراین با دانستن نحوه کار ما ، آنها می توانند به ما اعتماد کنند تا این کار را برای آنها انجام دهیم.

نحوه اجرای این استراتژی: در نظر بگیرید چه اطلاعاتی دارید که می توانید به اشتراک بگذارید ، حتی اگر رقبای شما آن را به اشتراک نگذاشته باشند. شما می توانید تصور بزرگی از باز بودن صنعت خود را به روشی که دیگران ندارند ، به جا بگذارید. البته ، کاری نکنید که شرکت شما را به خطر بیندازد ، اما سوال را در نظر بگیرید و ببینید چه چیزی ممکن است منطقی باشد.

نتیجه

سرمایه گذاری در بازاریابی محتوا گام بلندی در ایجاد اقتدار بیشتر در برند است. با ایجاد محتوای مفید برای مخاطبان خود ، دانش خود را به نمایش می گذارید و از تخصص خود استفاده می کنید.

با ادامه دادن به استراتژی خود با تاکتیک های فوق ، می توانید شانس مخاطبان خود را نه تنها به خاطر آوردن نام تجاری خود ، بلکه شروع به اعتماد به نام تجاری خود تا حد زیادی بهبود ببخشید. علاوه بر این ، به احتمال زیاد الگوریتم Google اقتدار شما را نیز تشخیص خواهد داد ، به ویژه پس از ایجاد نمونه کارها پیوند چشمگیر ، و نتایج شما در رده های SERP افزایش می یابد.

موفق باشید و استراتژی خود را تقویت کنید و در صورت داشتن هر گونه سوال دریغ نکنید!





منبع

شاید دوست داشته باشید:

بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

تبلیغات دیجیتال امروزه متفاوت است. نحوه و زمان تعامل ما با تبلیغات آنلاین در ماه مارس که COVID-19 دوره جدیدی […]

رفع SEO روزانه: جمع آوری ، سازماندهی و پیگیری کلمات کلیدی با Moz Pro

رفع SEO روزانه: جمع آوری ، سازماندهی و پیگیری کلمات کلیدی با Moz Pro

بنابراین ما دوباره دیدار می کنیم ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی … اکنون بیش از هر زمان دیگری ، […]

تجارت بصورت غیرمعمول: چگونه می توان خدمات جدید و به روز شده خود را با Google My Business ارتباط برقرار کرد

تجارت بصورت غیرمعمول: چگونه می توان خدمات جدید و به روز شده خود را با Google My Business ارتباط برقرار کرد

از زمان ابتلا به بیماری همه گیر COVID-19 در اوایل سال ۲۰۲۰ ، صاحبان مشاغل مجبور شدند به سرعت برای […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *