۷ راه ساده مرده برای کاهش نرخ گزاف گویی

7 راه ساده مرده برای کاهش نرخ گزاف گویی

dmin آموزش سئو


آیا نرخ پرش بالا بد است؟ پاسخ این است: بستگی دارد ، اما بله ، گاهی اوقات هم می تواند باشد. آیا نرخ جستجوی بالا برای سئو ضرر دارد؟ آنجاست که کمی پیچیده تر می شود. در قسمت این هفته از Whiteboard Friday ، Cyrus به شما هفت نکته ساده در زمینه SEO می دهد تا بتوانید نرخ پرش خود را برطرف کنید و باعث افزایش تعامل و رضایت برای شادتر کردن کاربران خود شوید.

عکس 7 راه ساده مرده برای کاهش نرخ گزاف گویی

برای باز کردن یک نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید بالا کلیک کنید!

رونویسی ویدئو

طرفداران Moz ، به نسخه جدید Whiteboard Friday خوش آمدید. اسم من سیروس شپارد است. امروز ما در مورد نرخ گزاف گویی ، به طور خاص هفت نکته ساده برای کاهش نرخ گزاف گویی صحبت می کنیم.

بنابراین بیشتر شما از قبل می دانید که نرخ پرش چیست. اما برای کسانی که ناآگاه هستند ، نرخ پرش یک اصطلاح تحلیلی است. این به سادگی به معنای بازدید از یک صفحه یا عدم تعامل است. وقتی بازدید کننده ای از گوگل یا وب سایت دیگری می آید و از یک صفحه بازدید می کند ، هیچ تعاملی با هم ندارند و ترک می کنند ، این یک گزاف محسوب می شود. این یک نرخ پرش بالا است.

بنابراین آیا نرخ پرش بد است؟ این یک سوال رایج است. پاسخ این است ، بله ، می تواند بد باشد. به عنوان مثال ، اگر همه به صفحه اصلی شما می آیند و می خواهید آنها را به صفحه فروش یا صفحه پرداخت خود منتقل کنید ، شما نمی خواهید نرخ پرش بالایی داشته باشید. در آن شرایط ، بله ، نرخ گزاف گویی قطعاً بد است. اما آیا نرخ جستن برای سئو بد است؟ خوب ، در آنجا کمی پیچیده تر می شود.

اکنون ، برای اینکه روشن شود ، گوگل از نرخ پرش استفاده نمی کند. این یک سیگنال رتبه بندی برای Google نیست. با این گفته ، ما می دانیم که شواهد زیادی وجود دارد که گوگل از نوعی سیگنال تعامل برای SEO استفاده می کند که ما به آن دسترسی نداریم. بنابراین از این طریق می توانید نرخ پرش را به عنوان یک سیگنال پروکسی برای تعامل و رضایت در نظر بگیرید ، و این واقعاً همان چیزی است که ما در اینجا سعی در اندازه گیری آن داریم. ما در حال تلاش برای اندازه گیری میزان رضایت استفاده های ما ، میزان درگیر بودن آنها با یک صفحه هستیم. در برخی موارد ، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد این امر در برخی شرایط به SEO شما کمک می کند.

اکنون فقط کاهش نرخ گزاف گویی شما به طور خودکار رتبه بندی Google شما را بهبود نخواهد بخشید. اینطور کار نمی کنه اما کاهش نرخ گزاف گویی شما می تواند اثرات مثبتی داشته باشد. در حقیقت ، بازدید کنندگان شما ممکن است رضایت بیشتری داشته باشند.

حالا برای اینکه روشن شود ، قبل از اینکه ما به این نکات بپردازیم ، می خواهم کاملاً واضح بگویم که هدف این نیست که تعداد نرخ پرش شما را کاهش دهید. فقط یک عدد است. معني ندارد هدف افزایش مشارکت و افزایش رضایت ، شادتر کردن کاربران شما است. فقط کاهش نرخ گزاف گویی ، هیچ کاری نمی کند. اما اگر کاربران خود را شادتر می کنید ، آنچه را که آنها جستجو می کنند به آنها بدهید ، این همان چیزی است که ما در تلاش هستیم انجام دهیم ، و ما از نرخ گزاف گویی به عنوان پروکسی برای اندازه گیری آن به همراه سایر معیارها ، مانند زمان حضور در سایت ، استفاده می کنیم. تعداد صفحات بازدید شده ، و مواردی از این قبیل.

۱٫ سرعت صفحه

بنابراین ما به دنبال شادی بیشتر کاربران هستیم. خب چطور اینکار رو انجام بدیم؟ چگونه می خواهیم نرخ گزاف گویی خود را کاهش دهیم؟ خوب ، هفت نکته سریع ، موارد بسیار اساسی در سئو. اول از همه سرعت صفحه. خیلی سکسی نیست ، اما من آن را در اینجا قرار دادم زیرا از بین همه این نکات ، بهبود سرعت صفحه شما احتمالاً راه شماره یک برای تضمین کاهش نرخ پرش است.

من آن را در صدها سایت دیده ام. سایت خود را سریعتر کنید ، نرخ گزاف گویی کاهش می یابد. چرا؟ خوب ، برای یک نفر ، افراد بیشتری می توانند به سادگی به مطالب شما دسترسی پیدا کنند. آنها منتظر بارگیری آن نیستند. آنها در مترو هستند ، با تلفن همراهشان سریعتر بارگیری می شود. دوم ، این فقط یک تجربه بهتر از این است که آنها منتظر نمایش تصاویر و مواردی از این دست هستند.

تقریباً به طور قطع تضمین می کند که نرخ پرش شما کاهش می یابد. این دلیل شماره یک است که ، به نظر من ، شما برای بهبود سرعت در وب سایت خود تلاش می کنید. بله ، سرعت یک عامل رتبه بندی گوگل است. این یک عامل رتبه بندی گوگل است. گرچه در بیشتر موارد ، این یک مورد بسیار کوچک است.

اما اگر تعامل و رضایت از سرعت خود را بهبود ببخشید ، این تأثیرات پایین دستی دارد که پیامدهای گسترده تر و گسترده تری در مورد SEO دارد. این شماره یک دلیل برای بهبود سرعت است ، نه برای سود رتبه بندی ، بلکه فقط به همین دلیل. بله ، این شامل Core Web Vital های آینده است که به زودی یک عامل رتبه بندی خواهند شد. ما در مورد چگونگی بهبود آن به برخی از منابع پیوند خواهیم داد:

۲٫ رضایت از قصد را گسترش دهید

بنابراین یکی ، سرعت خود را میخکوب کنید. دو ، ساده ترین راه برای کاهش نرخ پرش ، دو مورد رضایت شما را افزایش می دهد. حالا منظور ما از این چیست؟ آیا ما از این نیت که مردم در وهله اول به سایت شما آمده اند راضی می شویم؟

به عنوان مثال ، شخصی “کفش های نایک” را جستجو می کند. خوب ، ما می خواهیم برای “کفش های نایک” رتبه بندی کنیم ، اما در واقع نمی دانیم هدف شخصی که جستجو کرده چیست. آیا آنها می خواهند کفش نایک بخرند؟ آیا آنها بررسی کفش های مختلف نایک را می خواهند؟ آیا آنها به دنبال عکس کفش های نایک هستند؟ این می تواند هر یک از آن موارد باشد. هرچه به طور گسترده تر بتوانیم این هدف را در صفحه برآورده کنیم یا به منابع دیگری پیوند دهیم ، بهتر است که با تعامل و نرخ گزاف گویی خود عمل کنیم.

تحلیل رقابتی عمیق

خب چطور اینکار رو انجام بدیم؟ بنابراین ، شما می خواهید تحلیل رقابتی عمیقی انجام دهید. شما می خواهید ببینید که چه رتبه بندی برای این اصطلاحات در حال حاضر ، برای عبارت جستجوی ایده آل شما است و به همه نتایج رتبه بندی و آنچه که مفید است نگاه کنید و سعی کنید این اهداف را برآورده کنید. اگر همان نوع محتوا را با ۱۰ نتیجه برتر رتبه بندی ارائه ندهید ، احتمالاً خیلی خوب با این هدف مطابقت ندارید.

پاسخ به سوالات

بنابراین ممکن است بخواهید محتوای خود را مجدداً اصلاح کنید. دومین کاری که باید انجام دهید پاسخ عمیق تر به سوالات است. اکنون ما در مورد محتوای طولانی مدت به طور معمول در نتایج جستجو عملکرد بهتری داریم. محتوای طولانی مدت عامل رتبه بندی نیست. اما هرچه کاملتر بتوانید به س questionsالات پاسخ دهید ، معمولاً تأثیر بهتری دارد. بنابراین پاسخ ساده به س questionsالات بهتر می تواند رضایت از عمق را تعمیق بخشد.

پیوند به مطالب مرتبط

سرانجام ، و این شماره یک ترفند / نکته من است ، پیوند به قصد مرتبط. یک مثال در مورد Moz است که ما به معنای واقعی کلمه ده ها مقاله داریم که در مورد موضوعات مختلف SEO مانند برچسب canonical نوشته ایم. هرکدام قصد کمی متفاوتی دارند. وقتی کسی در هر یک از آن صفحات درباره یک برچسب متعارف قرار می گیرد ، می توانیم به سایر منابع مربوط به برچسب های متعارف در موقعیت برجسته پیوند دهیم.

اکنون اغلب مقالات مرتبط را مشاهده می کنید که مانند ویجت های کوچک در انتهای مقاله ها هستند. من معمولاً دوست دارم موارد بسیار بالاتر را در محتوا قرار دهم ، جایی که مردم بتوانند آنها را ببینند و با آنها درگیر شوند و روی آنها کلیک کنند ، زیرا ممکن است هدف را به طور کامل در این صفحه تصرف نکرده باشیم ، اما می توانیم به تمام منابع مربوطه پیوند دهیم و هدف را بگیریم آن راه

به محض اینکه آنها کلیک کرده و به جستجوی صفحه دیگر بپردازند ، هدفشان راضی می شوند و ما نرخ پرش خود را کاهش داده ایم. بنابراین مقالات مرتبط را در سایت خود پیدا کرده و به طور برجسته به آنها پیوند دهید. شما می خواهید به خوبی انجام دهد.

۳٫ CTA های هوشمند

شماره سه ، CTA های هوشمند. بارها این چیزی است که شما سعی می کنید مردم را مجبور به انجام آن کند. شما در تلاش هستید تا آنها را وادار به کلیک بر روی CTA خود کنید تا محصول شما را بخرند یا بارگیری یا هر آنچه که هست را بررسی کنند.

هوشمندانه ترین راه برای بهبود CTA ها ، قرار دادن کلمه کلیدی رتبه بندی در خود CTA است. بنابراین این بدان معنی است که به Google Search Console بروید ، به Moz Keyword Explorer بروید ، صفحات خود را برای چه رتبه بندی کنید ، پیدا کنید و آن کلمات کلیدی برتر را بگیرید و آنها را در CTA خود وارد کنید. به عنوان مثال ، اگر صفحه من مربوط به گزارش های اعتباری یا گرفتن نمره گزارش اعتبار است ، می توانم CTA داشته باشم که می گوید: “افزودن به سبد خرید” ، یا می توانم CTA داشته باشم که می گوید: “گزارش اعتبار من را دریافت کن”.

این از نظر روانشناسی ۱۰۰ برابر قدرتمندتر از گفتن “افزودن به سبد خرید” است زیرا من فقط “گزارش اعتبار” را در Google تایپ کردم ، و آه ، اینجاست. من می خواهم گزارش اعتباری خود را دریافت کنم. بنابراین قرار دادن کلمات کلیدی خود در CTA یک روش بسیار هوشمندانه و یک روش ساده برای بهبود تعامل و کاهش نرخ گزاف گویی است.

۴- از نوشتن هرم وارونه استفاده کنید

شماره چهار ، من این را از دکتر پیت میرز دریافت کردم. ممنون آقا از سبک نوشتن هرم وارونه استفاده کنید. بنابراین ، ما می خواهیم افراد را در نوشتن خود مشغول کنیم ، وقتی آنها به دنبال پاسخ می آیند ، و این بدان معنی است که ما می خواهیم آنها را زود قلاب کرده و به محتوای شما بکشیم. سبک نوشتن هرم معکوس ، وام گرفته شده از روزنامه نگاری و من قصد دارم به پست دکتر پیت در این مورد پیوند دهم ، با یک حرف اول شروع می شود. با یک پاسخ سریع شروع کنید ، وارد جزئیات و سپس مطالب خود شوید. بنابراین می خواهید آنها را بگیرید. آنچه را که می خواهید به آنها قول دهید به آنها نشان دهید و آنها را به جزئیات بکشید. این همه در مورد ایجاد محتوای جذاب تر ، جلب توجه مردم و داشتن محتوای خوب و تمیز است که عالی به نظر می رسد و همه خوب کار می کند.

۵٫ جستجوی سایت را ساده کنید

با ادامه کار ، جستجوی سایت را ساده و واضح کنید. در اینجا دلیل آن است. اگر می توانید راه حل جستجوی آسان تری نسبت به Google ارائه دهید ، این دلیل می شود که کاربر بجای بازگشت به Google ، که به عنوان گزاف گویی محسوب می شود ، در سایت شما جستجو کند. اگر آنها در سایت شما جستجو کنند ، شما آنها را درگیر کرده اید. آنها به دنبال محتوای بیشتری در سایت شما هستند ، و شما میزان جستجوی خود را کاهش داده و تعامل را بهبود بخشیده اید.

بنابراین دوست دارم جستجوی سایت بسیار واضح ، بسیار ساده باشد. به خصوص اگر سایت سنگین منابع هستید و مردم فکر می کنند می توانند آنچه را که می خواهند در سایت شما پیدا کنند ، این باعث بهبود آن می شود. کاری نکنید که آنها در Google جستجو کنند در عوض به آنها اجازه دهید در سایت شما جستجو کنند.

۶٫ رسانه اضافه کنید

افزودن فیلم ، تصاویر و رسانه های مختلف. برخی از بالاترین صفحات جذابیت ما در Moz ، این جمعه های Whiteboard است.

چرا؟ آنها یک فیلم دارند. اگرچه یک چیز پیشنهاد می کنم ، چیزی که بارها و بارها یاد گرفته ایم ، مخلوط کردن قالب های شماست. به طور متوسط ​​فردی که یکی از این فیلم ها را تماشا می کند ۹ یا ۱۰ دقیقه در صفحه و سایت می ماند ، که برای ما بسیار بزرگ است. اما کاری که چندین سال پیش انجام دادیم این است که شروع به افزودن متن و تصاویر به این پست ها کردیم.

بنابراین مخلوط کردن رسانه معمولاً بسیار بهتر از افزودن فیلم یا تصاویر به خودی خود است. بنابراین صفحات دارای تصاویر ، ویدئو و متن به طور کلی بهتر از صفحاتی هستند که فقط آن موارد را دارند.

۷٫ خشم و کلیک های مرده را کاهش دهید

سرانجام ، چیزی که اخیراً درگیر آن شده ام کاهش مواردی است که به عنوان کلیک خشم و کلیک مرده شناخته می شوند.

کلیک خشمگین هنگامی است که افراد به چیزی برخورد می کنند که فکر می کنند قرار است یک دکمه یا پیوند باشد و این کار نمی کند. همان کلیک های مرده. آنها در حال زدن چیزی هستند ، عنصری در سایت شما ، شاید این یک تصویر باشد ، ممکن است این یک متن رنگی خاص باشد که فکر می کنند قرار است یک پیوند باشد یا فکر می کنند که یک فراخوان عمل است ، و نتیجه نمی دهد . شاید جاوا اسکریپت به درستی بارگیری نمی شود یا مواردی از این دست.

یا شاید تصویری مانند یک دکمه به نظر برسد. هر سایتی اینها را دارد. به طور کلی می توانید این موارد را با نرم افزار ردیابی حرارت پیدا کنید. مایکروسافت به تازگی با یک محصول جدید که رایگان است – Microsoft Clarity ارائه شده است. هاتجار هست. هر نوع نرم افزار ردیابی حرارت یا نقشه برداری گرما به طور کلی می تواند این کلیک های خشمگین و کلیک های مرده را به شما نشان دهد.

اگر اینها را برطرف کنید ، افراد بر روی عناصری که در واقع قابل اجرا هستند کلیک می کنند و این به شما اطلاعات می دهد که چگونه این موارد را کاهش دهید. قطعاً این موارد باعث کاهش نرخ گزاف گویی شما می شوند. خیلی خوب. بنابراین اگر نکاتی در مورد کاهش نرخ پرش خود دارید ، لطفا آنها را در نظرات زیر بنویسید. اگر این ویدیو را دوست دارید ، لطفا به اشتراک بگذارید. به دوستان خود در این باره اطلاع دهید.

با تشکر از همه خداحافظ.

رونویسی ویدئو توسط Speechpad.com



منبع

شاید دوست داشته باشید:

اپراتورهای جستجوی پیشرفته Google برای تحقیقات محتوای رقابتی

اپراتورهای جستجوی پیشرفته Google برای تحقیقات محتوای رقابتی

هیجان به پایان رساندن یک پروژه تحقیقاتی رقابتی کلیدی ، اغلب جای خود را به وحشت فرار از بهمن فرصت […]

توجیهات محلی یک معامله بزرگ است و می توانید روی آنها تأثیر بگذارید

توجیهات محلی یک معامله بزرگ است و می توانید روی آنها تأثیر بگذارید

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. آیا […]

نحوه استفاده از نظرسنجی ها برای استفاده از مکالمات پرطرفدار (و ایجاد پیوندها)

نحوه استفاده از نظرسنجی ها برای استفاده از مکالمات پرطرفدار (و ایجاد پیوندها)

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد. هنگامی […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *