۸ بهترین نکته محلی SEO در مورد تعطیلات سال ۲۰۲۰

8 بهترین نکته محلی SEO در مورد تعطیلات سال 2020

dmin آموزش سئو


عکس 8 بهترین نکته محلی SEO در مورد تعطیلات سال 2020

اعتبار تصویر: DoSchu

“هیچ جایی مثل خانه برای تعطیلات.” این ماجرا برای اکثر مشتریان شما خواهد بود زیرا ما به اوج فصل خرید ۲۰۲۰ می رسیم. نمی توانم به سال دیگری فکر کنم که در آن مهم تر باشد که برای مشاغل محلی برنامه ریزی و اجرای یک استراتژی بازاریابی فصلی خیلی زود ، برای برقراری ارتباط با مشتریانی که سفر کمتری دارند و به دنبال راه هایی برای جشن گرفتن در خانه هستند ، بسیار مهم است.

اخیراً ، در چندین کشور ، مرسوم است که سعی می کنند روحیه قدیمی دانمارکی را جذب کنند ، که OED تعریف می کند: کیفیتی از دنج و راحت بودن که باعث ایجاد احساس رضایت یا رفاه می شود.

در حالی که این حالت گاهی اوقات گریزناپذیر چیزی نیست که بتوانید مستقیم از یک فروشگاه خریداری کنید و در حالی که برخی از خریداران هنوز با hygge با نام آشنا نیستند ، بسیاری از آنها امسال تلاش می کنند آن را در خانه ایجاد کنند. دانمارک بیش از هر کشور دیگری شمع خریداری می کند ، و در سراسر اسکاندیناوی ، علاقه به گل ، غذاهای گرم ، نوشیدنی های دنج و اوقات با عزیزان کار بافتن یک شبکه آرام شادی را حتی در تاریک ترین زمستان ها می داند.

هر آنچه تجارت شما می تواند برای حمایت از آرزوهای خریداران محلی برای یک فصل تعطیلات امن ، راحت و شاد در خانه ارائه دهد ، در پایان یک چالش برانگیز ۲۰۲۰ تحسین برانگیز است. امیدوارم این هشت نکته محلی در زمینه بازاریابی جستجو به شما کمک کند ارتباطات خوبی ایجاد کنید که در خدمت شما باشد مشتریان – و مشاغل شما – کاملاً به سال جدید رسیده اند.

۱) اکنون از مشتریان نظرسنجی کنید و آنچه را که آنها می خواهند ارائه دهید

نرم افزار نظرسنجی با قیمت مناسب در سال ۲۰۲۰ هر پنی ارزش دارد. با صرف ۲۰ دلار در ماه ، مشاغل محلی شما می توانند دقیقاً بفهمند که نیاز مشتریان شما در سال گذشته با بررسی چه مقدار تغییر کرده است:

  • محلی های کدام محصول در مکان یابی مشکل دارند
  • کدام محصولات / خدمات را بیشتر برای تعطیلات می خواهند
  • کدام روش خرید / تحویل برای آنها مناسب تر است
  • کدام ساعت ها بیشتر مفید خواهد بود
  • کدام معیارهای ایمنی برای معامله با یک تجارت ضروری است
  • کدام روش های پرداخت گزینه های برتر فعلی هستند

بدون شک ، شما می توانید به بسیاری از س likeال ها مانند اینها فکر کنید تا به شما کمک کند تا بیشترین درک ممکن را از نیازهای محلی پیدا کنید. از پایگاه داده های ایمیل / متنی مشتری خود نظرسنجی کرده و نظرسنجی های خود را برای جلوگیری از رها شدن در سمت کوتاه انجام دهید.

آیا ابزارهای لازم برای نظرسنجی از افراد آماده را ندارید؟ خلاصه ۱۰ برنامه برتر نظرسنجی آنلاین Zapier را در سال ۲۰۲۰ بررسی کنید و یک نظرسنجی مختصر را ارائه دهید تا بینش خواسته های مشتری را ارائه دهد.

۲) تمام قلب شرکت خود را به علاقه مندی بیندازید

اگر من می توانم به هر صاحب مشاغل محلی یک مانترا هدیه دهم تا آنها را نه فقط در فصل خرید تعطیلات ۲۰۲۰ ، بلکه تا سال ۲۰۲۱ حمل کند ، این موارد زیر است:

کافی نیست مشتری ها نام تجاری من را کشف کنند – من به آنها احتیاج دارم پسندیدن برند من.

احتمال این وجود دارد که شما می توانید برخی از مارک هایی را که از آنها کاملاً آگاه هستید به ذهن بسپارید اما هرگز با آنها خرید نمی کنید زیرا به نوعی استانداردهای شخصی یا تجاری شما را ندارند. شما این مارک ها را کشف کرده اید ، اما آنها را دوست ندارید. در سال ۲۰۲۰ حتی ممکن است شما در سکوت یا آشکار آنها را تحریم کرده باشید.

در طرف مقابل این سناریو مارک های محلی مورد علاقه شما قرار دارند. من می توانم درباره فروشگاه های محلی خواربارفروشی شاعرانه شاعرانه باشم ، قفسه های خود را با محصولات پایدار از کشاورزان محلی تهیه کنم ، پرچم های Black Lives Matter و LGBTQ + را با افتخار از ویترین مغازه خود بردارم و با هر مشتری مانند یک همسایه گرامی رفتار کنم.

برای سالهای زیادی ، صنعت SEO ما تلاش زیادی کرده و بر مرحله کشف سفر مصرف کننده تأکید کرده است ، اما بقال کوچک من در شهر و کشور با نشان دادن جهش و فراتر از این حد قرابت با چیزهایی که خانواده من به آنها اهمیت می دهند. مالکان می توانند ما را به مشتریان وفادار مادام العمر بخاطر راههایی که از نظر همدلی ، تنوع و مراقبت از جامعه فراتر از آن می روند ، در نظر بگیرند.

من به شدت تجارت شما را تشویق می کنم که میل تجاری به مشتری را در قلب استراتژی تعطیلات خود قرار دهید. فکر کنید چگونه می توانید تغییرات معنی داری ایجاد کنید که تعهد شرکت شما را به عنوان بخشی از کار تغییرات مثبت اجتماعی اعلام کند.

۳) تا حد امکان در دسترس و ارتباطی باشید

پس از رسیدن به دو هدف فوق ، خطوط ارتباطی راجع به آنچه برند شما ارائه می دهد و جنبه های دوستانه مردم برای نحوه فعالیت در بیشتر موارد زیر را باز کنید:

  • سایت اینترنتی
  • لیست های مشاغل محلی
  • پست الکترونیک
  • کانالهای اجتماعی
  • تشکیل می دهد
  • متن / پیام رسانی
  • بازاریابی تلفنی
  • علامت های ویترین و فروشگاهی
  • اخبار محلی ، رادیو و رسانه های تلویزیونی

در ۱۷ سال فعالیتم به عنوان سئو محلی ، با اطمینان می توانم بگویم که لیست های مشاغل محلی هرگز دارایی بالقوه بیشتری نسبت به این فصل تعطیلات نبوده اند. به ویژه لیست های Google برای کسب و کار من ، رابطی هستند که می توانند تقریباً به هر مشتری پاسخ دهند که چه کسی-کجا-وقتی-چرا – اگر کسب و کار شما این موارد را به درستی مدیریت کند ، چه به صورت دستی یا از طریق نرم افزاری مانند Moz Local.

در هرجایی که مشتری ممکن است به دنبال آنچه شما ارائه می دهید باشید ، با اطلاعات دقیق و فراوان در مورد هویت ، مکان ، ساعات کار ، سیاست ها ، فرهنگ و پیشنهادات در آنجا باشید. از تعیین ساعات خاص برای هر یک از مکان های خود ، استقبال از Google Posts تا محتوای میکروبلاگ برای تعطیلات ، تا اطمینان از تبلیغات وب سایت و پروفایل های اجتماعی در USP ، بیشترین تلاش ارتباطی خود را در این سال انجام دهید.

در عین حال ، مطمئن باشید که از استانداردهای سازگار با موبایل Google برخوردار هستید و وب سایت شما با ADA سازگار است تا هیچ مشتری ای را از قلم نیاندازد. تجربه ای سریع ، بصری و فراگیر را برای اشتغال مشتریان فراهم کنید.

با وجود بیماری همه گیر و فاصله بین اجتماعی ، اینترنت را اسب کار خود برای برقراری ارتباط و تأمین هرچه بیشتر جامعه خود قرار دهید.

۴) تجارت الکترونیکی محلی و لیست محصولات را بپذیرید

تجارت دیجیتال ۳۶۰ کار خوبی انجام داده است که ۳۰٪ + افزایش فروش آنلاین در نیمه اول یا ۲۰۲۰ را ترسیم کرده است که عمدتا ناشی از همه گیری است. همین نشریه خلاصه جهش جمعی ۱۹ درصدی از مراجعه به بزرگترین خرده فروشان آمریکای شمالی است. درصورتی که بتوانید مطلوب ترین روش های تحویل را پیدا کنید ، در سطح مشاغل محلی ، اجرای حتی عملکرد اساسی تجارت الکترونیکی پیش از فصل تعطیلات می تواند تفاوت عمده ای ایجاد کند. این می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • خرید آنلاین ، تحویل در فروشگاه (BOPIS)
  • خرید آنلاین ، کنار خیابان را انتخاب کنید
  • برای تحویل پستی بصورت آنلاین خرید کنید
  • برای تحویل مستقیم در خانه توسط رانندگان داخلی یا شخص ثالث بصورت آنلاین خرید کنید

در اینجا مقایسه گسترده ای از راه حل های معروف تجارت الکترونیکی ، از جمله راه حل های آزمایشی رایگان ، و ستون تجارت الکترونیکی وبلاگ Moz ، کتابخانه رایگان مشاوره تخصصی در مورد بهینه سازی فروش دیجیتال است.

محصولات خود را در هرجایی که می توانید قرار دهید. فراموش نکنید که در آوریل گذشته ، Google با ارائه لیست محصولات رایگان همه را متعجب کرد و همچنین اخیراً دستگاه Pointy را نیز به دست آوردند که به شما امکان می دهد بارکد اسکن شده را به صفحه موجودی آنلاین تبدیل کنید.

علاوه بر این ، در اواسط سپتامبر ، Google با افزودن یک فیلتر “نزدیک” به Google Shopping ، گام بعدی بزرگ مربوط به محصول خود را برداشت ، و ما را هر چه بیشتر به موتور جستجو تبدیل کرد و به منبع موجودی محلی در زمان واقعی تبدیل شد ، همانطور که من چندین سال است که در ستون من پیش بینی می کنم

پروتکل های ایمنی عمومی را بررسی کنید که تحقیقات انجام شده توسط GatherUp را نشان می دهد مصرف کنندگان مطالبه می کنند ، موجودی خود را به وب برسانید ، راحت ترین روش ها را برای خرید از ویترین فروشگاه خود به دست مشتری برسانید و تلاش شما می تواند زمینه را برای افزایش سود Q4 فراهم کند.

۵) خرید مجدد پنجره را با کدهای QR دوباره اختراع کنید

“چگونه می توانم کاری را که می خواهم انجام دهم انجام دهم؟” از جنیفر بولین ، صاحب Clover Toys در سیاتل پرسید.

کاری که او می خواست انجام دهد استفاده از ویترین فروشگاه خود برای فروش کالا به مشتریانی بود که دیگر قادر به ورود به فروشگاه او نبودند. وقتی یکی از کارمندان گفت که می توانید از یک مولد کد QR مانند این دستگاه برای بارگیری موجودی بر روی تلفن های همراه عابر پیاده استفاده کنید ، وی تصمیم گرفت آن را امتحان کند.

همین یکی ، دو نسل پیش ، بسیاری از آمریکایی ها سنت رفتن به شهر یا رفتن به مرکز شهر را دوست داشتند تا از نمایشگرهای مجلل تعطیلات که توسط خرده فروشان محلی ساخته شده لذت ببرند. هدف تجاری این نوع سرگرمی ، اغوای رهگذران داخل خانه برای یک خرید جذاب بود. زمان آن فرا رسیده است که این موضوع را با پیچ و خم برچسب گذاری محصولات با کد QR و مرتبط کردن آنها با روش های مطلوب تحویل ، چه از طریق پنجره رانندگی ، کنار ماشین یا تحویل ، دوباره به بازار عرضه کنید.

بعد از اینکه همکارم راب اوسبی این مغازه خرده فروشی مستقل جذاب و هوشمند را به من گفت ، بولین به من گفت: “ما حتی در اواخر شب به فروش رسیده ایم.”

اگر مکان های تجاری شما در مناطق خوبی برای تردد پا قرار دارد ، به این فکر کنید که چگونه یک دارایی ۲۴/۷ مانند یک نمایشگر پنجره خوب و پر کاربرد می تواند فروش شما را افزایش دهد.

۶) با DIY گره بزنید و کیت ها را در نظر بگیرید

با داشتن تعداد زیادی مشتری در خانه ، هر کاری که تجارت شما بتواند برای حمایت از فعالیت ها و تحویل لوازم برای شاد سازی داخلی انجام دهد ، قابل تأمل است. آیا تجارت شما می تواند با تزئین ، پخت و پز ، آشپزی ، کاردستی ، هدیه دادن دست ساز ، سرگرمی در خانه یا موضوعات مرتبط ارتباط برقرار کند؟ در این صورت ، آموزشهای ویدئویی ، پست های وبلاگ ، پست های GMB ، نکات مربوط به شبکه های اجتماعی یا سایر مطالب را برای جذب مخاطبان محلی ایجاد کنید.

یکی از شکایاتی که من مرتباً با آن روبرو می شوم این است که خریداران احساس خستگی می کنند و سعی می کنند اجزای مختلف اینترنت را برای کاری که می خواهند بسازند یا انجام دهند. تعجب آور نیست که بسیاری از مردم آرزوی روزهایی را دارند که می توانند به راحتی و بصورت حضوری به گشت و گذار در مشاغل محلی بپردازند و از تعامل عملی آنها با کالاها الهام بگیرند. من فکر می کنم کیت ها در بعضی موارد می توانند راه حل توقف ارائه دهند. اگر مربوط به کسب و کارتان است ، موارد بسته بندی شده را در نظر بگیرید که می تواند همه چیزهایی را که یک خانواده نیاز دارد فراهم کند:

  • یک وعده غذایی ویژه برای تعطیلات تهیه کنید
  • خوراکی های پخت
  • برای بازی در زمستان یک حیاط مناسب دهید
  • یک درخت را کوتاه کنید یا یک خانه را تزئین کنید
  • آتش درست کن
  • یک شب تفریحی برای کودکان در گروه های مختلف سنی ایجاد کنید
  • بر اساس منطقه مناسب برای گرما و ایمنی لباس بپوشید
  • یک هدیه ، کاردستی یا لباس دست ساز ایجاد کنید
  • زمستان یک خانه یا وسیله نقلیه را آماده می کند
  • یک تجربه کامل آبگرم خانگی / سلامتی / زیبایی ایجاد کنید
  • یک باغ بهاری بکارید

کیت ها می توانند برای بسیاری از خریداران یک منبع خوشایند همه در یک مورد باشند. تعیین کنید مارک تجاری شما اجزای سازنده یکی را دارد یا خیر.

۷) بررسی ها را به دقت انجام دهید

داده های کنترل کیفیت رایگان و نزدیک به زمان واقعی حاصل از تلاش های تعطیلات را به راحتی می توانید در نمایه های بررسی خود پیدا کنید. از نرم افزاری مانند Moz Local استفاده کنید تا شمار جدیدی از بررسی های جدید خود را بدست آورید ، یا اینکه در هر مکان از مشاغل خود یک عضو کارمند اختصاص دهید تا مشخصات شکایات محلی خود را هر روز برای هرگونه شکایت یا س monitorال نظارت کند.

اگر می توانید مشکلی که مردم در بررسی های خود ذکر می کنند را به سرعت حل کنید ، شانس شما برای حفظ مشتری و نشان دادن پاسخگویی به همه بازدید کنندگان نمایه شما بسیار خوب است. حتی ممکن است دریابید که بررسی ها نیازهای محلی اضافی و برآورده نشده ای را که نظرسنجی رسمی شما از دست داده است ، نشان می دهد. اقدام سریع برای تحقق این درخواست ها می تواند کسب و کار اضافی شما را در Q4 و بعد از آن به دست آورد.

۸) امسال یک دلیل اضافی برای خرید محلی بسیار تبلیغ کنید

“۷۲٪ از پاسخ دهندگان … احتمالاً یا بسیار زیاد به خرید در فروشگاههای مستقل ، به صورت محلی یا آنلاین ، بالاتر از خرده فروشی های بزرگتر مانند آمازون ادامه می دهند.” – بازار

من بسیار توصیه می کنم که کل نظرسنجی ۱۲۰۰۰ پاسخ دهنده جهانی توسط Bazaarvoice را بخوانید ، و به طور کمی میزان تغییر رفتارهای خرید در سال ۲۰۲۰ را تعیین کنید. بسیار خبر خوب برای صاحبان مشاغل محلی که بسیاری از مشتریان می خواهند با افراد مستقل نزدیک معامله کنند ، اما معضل آمازون همچنان باقی است.

در بالا ، ما در مورد خستگی که می تواند ناشی از تلاش برای جمع کردن مجموعه ای از منابع مختلف برای بررسی همه چیز در لیست خرید باشد ، بحث کردیم. این می تواند مردم را به سمت “فروشگاه های همه چیز” آنلاین سوق دهد ، به همان روشی که فروشگاه های بزرگ ، سوپرمارکت ها و مراکز خرید در طول خرید با نوید راحتی خریدها را به خود جلب کرده اند.

سوالی که هر مارک محلی باید تمام تلاش خود را برای پرسیدن و پاسخ دادن در آستانه تعطیلات انجام دهد این است: چه چیزی مانع از این است که جامعه من امسال لیست خرید تعطیلات خود را به سادگی به آمازون یا Walmart یا Target برساند؟

هر آنچه تجارت شما می تواند برای حمایت از آرزوهای خریداران محلی برای یک فصل تعطیلات امن ، راحت و شاد در خانه ارائه دهد ، در پایان یک چالش برانگیز ۲۰۲۰ تحسین برانگیز است. امیدوارم این هشت نکته محلی در زمینه بازاریابی جستجو به شما کمک کند ارتباطات خوبی ایجاد کنید که در خدمت شما باشد مشتریان – و تجارت شما – کاملاً به سال جدید رسیده اند.

پاسخ کاملاً شخصی من به این س isال این است که من می خواهم منطقه تجاری محلی شهرم ، با عطر و طعم محلی و تنوع مغازه هایش ، پس از تولید واکسن برای COVID-19 ، همچنان در آنجا باشد. اما این فقط من هستم. الهام گرفتن از وفاداری مشتریان برای ادامه کار خود ممکن است با تبلیغ برخی از موارد زیر به بهترین شکل پشتیبانی شود:

  • مزایای اقتصادی ، اجتماعی و بهداشت روان اثبات شده از حضور مشاغل کوچک و محلی در یک جامعه ناشی می شود.
  • پیوندهای خیرخواهانه شما ، مانند تولید درصدی از فروش به دلایل شایسته محلی – در سال جاری روش های زیادی وجود دارد.
  • نقشی تاریخی که تجارت شما در ایجاد جامعه شما به مکانی مناسب برای زندگی ایفا کرده است ، خصوصاً اگر نام تجاری شما قدیمی تر و جا افتاده باشد. من می شنوم که نوستالژی تأثیر مهمی در سال ۲۰۲۰ دارد و تصاویر قدیمی جامعه و شرکت شما در طول سال ها می تواند محتوای جذاب باشد.
  • هرگونه پیشرفت اخیر که برای اطمینان از تحویل سریع به خانه انجام داده اید ، چه از طریق پست پستی و چه از طریق رانندگان محلی که می توانند هدیه را به درهای خانه تحویل دهند.
  • ارتقا محتوایی که به راحتی روز خریدار را کمی روشن می کند. همه ما این روزها به دنبال کمی حمایت اضافی هستیم تا روحیه خود را روشن نگه داریم.

در مورد به حداکثر رساندن تبلیغات محلی “دلیل اضافی” خود برای خرید با شما تعمق داشته باشید. روزنامه محلی شما بدون شک جریان تفسیری درباره تصویر اقتصادی در شهر شما دارد و اگر تلاش های ویژه شما خبرساز باشد ، ذکر چند مورد می تواند برای شما بسیار مفید باشد.

اینکه اعتماد مردم به توصیه های دوستان ، خانواده و سیستم عامل های آنلاین برای تأمین حتی اصول زندگی در این روزها ، دست کم نگیرید. در حلقه شخصی من ، اکنون همه مرتباً به دیگران می گویند که کجا مواد ضدعفونی کننده دست گرفته تا سیب زمینی مناسب را پیدا کنند. شبکه در اطراف هدایا نیز اتفاق خواهد افتاد ، بنابراین هر چیزی که مورد توجه شما قرار گیرد می تواند از اشتراک گسترده اطلاعات دهان به دهان پشتیبانی کند.

می خواهم با تشکر از حضور در مشاغل تجاری یا بازاریابی که به همه ما کمک می کند تا بسیاری از تعطیلات آینده را به روش های خود جشن بگیریم ، کار خود را پایان دهم. از تلاش های شما قدردانی می شود ، و من آرزو می کنم تا سال ۲۰۲۰ یک پایان صلح آمیز ، سودآور و هایگلیگ داشته باشید.



منبع

شاید دوست داشته باشید:

بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

تبلیغات دیجیتال امروزه متفاوت است. نحوه و زمان تعامل ما با تبلیغات آنلاین در ماه مارس که COVID-19 دوره جدیدی […]

رفع SEO روزانه: جمع آوری ، سازماندهی و پیگیری کلمات کلیدی با Moz Pro

رفع SEO روزانه: جمع آوری ، سازماندهی و پیگیری کلمات کلیدی با Moz Pro

بنابراین ما دوباره دیدار می کنیم ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی … اکنون بیش از هر زمان دیگری ، […]

تجارت بصورت غیرمعمول: چگونه می توان خدمات جدید و به روز شده خود را با Google My Business ارتباط برقرار کرد

تجارت بصورت غیرمعمول: چگونه می توان خدمات جدید و به روز شده خود را با Google My Business ارتباط برقرار کرد

از زمان ابتلا به بیماری همه گیر COVID-19 در اوایل سال ۲۰۲۰ ، صاحبان مشاغل مجبور شدند به سرعت برای […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *