۸ راه برای قهرمان سازی حیوانات در استراتژی بازاریابی مشاغل محلی خود

8 راه برای قهرمان سازی حیوانات در استراتژی بازاریابی مشاغل محلی خود

dmin آموزش سئو


نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند.

عکس 8 راه برای قهرمان سازی حیوانات در استراتژی بازاریابی مشاغل محلی خود
اعتبار تصویر: Yoshihide Nomura

اگر تا به حال این امتیاز را داشته اید که در اولین برخورد شاد کودک با حیوان خانگی خانگی حضور داشته باشید ، متوجه حیرت و هیجان عمیق واکنش کودک کوچک شده اید. روزگاری ، هر یک از ما هیجان ملاقات با اولین سگ یا گربه خود را درخشان و بالا و پایین می کردیم.

این لذت را از دست ندهید – مانند این زنان کانادایی باشید که از باغ خود نهنگ تماشا می کنند:

https://www.youtube.com/watch؟v=gX3b0CA_7ps

از همان روزهای ابتدایی ، اکثر ما حیوانات را دوست داشتیم. ما کتاب های کودکان را با داستانهایی از آنها پر می کنیم و آنها را به عنوان همراه زندگی انتخاب می کنیم. در بسیاری از فرهنگ ها ، حیوانات منبع قدرت مقدس هستند و در تمام نقاط جهان ، حیات وحش برای اکوسیستم های متعادل کاملاً ضروری است.

۶۷٪ از خانوارهای آمریکایی اکنون حیوانات خانگی دارند – این اکثریت مصرف کنندگان شما هستند که نشان می دهد حیوانات برای آنها چه اهمیتی دارند. وقتی صاحبان مشاغل محلی و بازاریاب با اکثر مشتریان در مورد حیوانات ارتباط برقرار می کنند ، اشتیاق مشترک برای مبادله آماده می شود و احساس گرما ، تحسین ، مسئولیت ، نگرانی و خوشبختی را به وجود می آورد. این احساسات گرانقدر می تواند عناصر سازنده محکمی برای منافع موجودات غیر انسانی ، جوامع و تجارت شما باشد. این بازاریابی کاملاً خوبی است که می تواند رضایت شخصی ، مطبوعات ، پیوندها ، استنادات ، وفاداری و تغییرات مثبت اجتماعی را به همراه داشته باشد.

امروز ، ما هشت گزینه را برای احترام به عشق مشترک شما و مشتریان در مورد حیوانات ، و همچنین نکاتی در مورد تلاش شما در استراتژی بازاریابی مشاغل محلی خود ، در نظر خواهیم گرفت.

همه فعالیت های حیوان محور ، بزرگ و کوچک

تقریباً هر مشاغل محلی در اینجا یک یا چند ایده عملی برای نشان دادن مراقبت از حیوانات پیدا می کند.

۱٫ استقبال خود از حیوانات خانگی خانگی مشتری را گسترش دهید

عکس 8 راه برای قهرمان سازی حیوانات در استراتژی بازاریابی مشاغل محلی خود

در مواردی که کدهای بهداشت محلی و مدل های تجاری اجازه آن را می دهند ، برای حیوانات خانگی در محل کار خود مقرراتی در نظر بگیرید. قبل از همه گیری ، پاسیوهای غذاخوری سگ دوستانه ، ایستگاه های آب ، اقامتگاه ها و پارک های سگ مستقر در مرکز خرید در حال افزایش بودند و پس از ایمنی می توانند دوباره برگردند. یک کاسه غذای مخصوص سگ در بیرون ویترین فروشگاه خود قرار دهید تا تجارت شما به عنوان یک برجسته به یاد ماندنی در مورد سگ گردی های روزمره همسایه ها باشد ، اگر حیوانات خانگی در خانه مجاز نیستند تعداد زیادی از آنها را در پشت پیشخوان نگه دارید و از رانندگان تحویل لبنیات که میان وعده ها را به سگ ها می اندازند یادداشت کنید. هنگام آوردن مواد غذایی برای مشتریان در شمال غربی اقیانوس آرام.

کیوسک کیسه های پاکسازی سگی رایگان می تواند به منزل شما و مزیت محله باشد. برای انجام دوباره این کار با دیوار مشخصی از عکس های محلی حیوانات خانگی ، مشتری ها را به خانه بیاورید. مسابقاتی را برگزار کنید که حیوانات خانگی در آن مرکز هستند یا جایزه های حیوانات خانگی محور دارند یا یک رویداد مبتنی بر حیوانات خانگی برگزار می کنند. در همین حال ، اگر تجارت شما در محله ای دور از فروشگاه های بزرگ عرضه حیوانات خانگی واقع شده است ، به این نکته توجه کنید که آیا بخش حیوانات خانگی در موجودی کالا شما منطقی است.

۲٫ محلی برای حیوانات خانگی خانگی کارکنان درست کنید

عکس 8 راه برای قهرمان سازی حیوانات در استراتژی بازاریابی مشاغل محلی خود
اعتبار تصویر: گروپون

هر ساله ، مطالعات جدیدی منتشر می شود که نشان می دهد هنگامی که حیوانات خانگی با مردم تعامل دارند ، انسان از کاهش سطح کورتیزول و فشار خون و بهبودهای مختلف در وضعیت سلامتی بدن بهره مند می شود. به عنوان یک خریدار ، می توانم بگویم که خانواده من عاشق بازدید از مشاغل با حیوانات خانگی ساکن هستند. قبل از سفارشات در خانه ، برخی از سفرهای خرید به یادماندنی ما در مهد کودک با باغ های بزرگ استرالیایی با ظاهری نجیب ، فروشگاه صنایع دستی با تریرهای کوچک و مزارع کنار گلدان بود. لیست کارها به این صورت بود:

“ما نیاز به خرید مالچ داریم. اوه ، و ما خواهیم دید که پوشکین سگ کوچک قرمز است! ”

شرکت ها همیشه به دنبال روش های ایجاد تجربیات به یاد ماندنی هستند و گربه ها و سگ های دوستانه در محل می توانند جادوی فوری در این زمینه باشند.

در موز ، حتی قبل از اینکه ما از راه دور کار کنیم ، کارمندان حیوانات اهلی خانگی ارجمند با جلب مشكلات مربوط به آداب و حیوانات حیوانات و اقدامات ایمنی موتزرها برای آوردن همراهان خود به دفتر ، آرامش و لذت را به جلسات شركت افزودند. حتی در شرکتهایی که به عنوان یک امر عادی نمی توانند حیوانات را در محل خود داشته باشند ، حیوانات خانگی خود را در محل کار خود می توانند به کارمندان نشان دهند که یک نام تجاری به تعادل کار / زندگی حساس است پس از اینکه دوباره برای بازگشت افراد ایمن شود به دفاتر ارزیابی کنید که چگونه شرکتی که به آن بازاریابی می کنید با خیال راحت همراهان حیوانات را در محل کار خود شاد می کند تا هم کارمندان و هم مشتریان خوشبخت شوند.

۳٫ استقبال خود را از حیات وحش گسترش دهید

عکس 8 راه برای قهرمان سازی حیوانات در استراتژی بازاریابی مشاغل محلی خود
اعتبار تصویر: Theresa_Gunn

بسیاری از مشاغل این مکان را دارند که آویز پرنده و ظرف آب را آویزان کنند یا حمام پرندگان را راه اندازی کنند. جعبه های تودرتو برای پرندگان و خفاش ها کوچک است و می تواند در انواع گوشه ها و لبه های اطراف ساختمان شما در هر نقطه ای که فضولات آزار دهنده نباشد قرار گیرد.

اگر شغل شما به اندازه کافی شانس داشته باشد که فضای لازم را داشته باشد ، جعبه های گیاهان می توانند گل ، میوه ، دانه ، شهد ، گرده و مواد لانه سازی برای پرندگان ، پروانه ها ، زنبورها و سایر گرده افشان ها تهیه کنند. با یک مهد کودک محلی تماس بگیرید تا بپرسید کدام گیاهان بومی در ظروف خود جا دهید و از بازدید کنندگان بالدار پشتیبانی کنید. اگر فضای بیشتری دارید و می توانید پرچین بکارید ، خانه بسیاری از انواع پرندگان و حشرات را ایجاد خواهید کرد و حتی ممکن است از خرگوش ها ، راکون ها ، پوزوم ها و سایر حیوانات کوچک محافظت کنید.

خیابان های اصلی و مناطق خرید که به خوبی برنامه ریزی شده اند می توانند چیزهای فراتر از پیاده رو برای انسان و خیابان ها برای اتومبیل فراهم کنند – آنها می توانند مکانهایی باشند که مرغ مگس خوار از گل به گل می جوشد ، زنبورها گرده جمع می کنند ، پروانه ها مهاجرت می کنند و گیاهان علفخوار علوفه پیدا می کنند. در جلسات برنامه ریزی شهری نشسته و مدافع فضای سبز در مناطق تجاری ، پنجره های مناسب پرندگان ، آبراه های قابل دسترسی و سایر استراتژی های توسعه زیست محیطی شوید.

۴٫ حمایت از گذرگاه های حیات وحش ، راهرو و برنامه های نجات

عکس 8 راه برای قهرمان سازی حیوانات در استراتژی بازاریابی مشاغل محلی خود

سالانه میلیون ها حیوان خانگی و بومی در جاده های ما جان خود را از دست می دهند ، اما راهروهای حیات وحش که مسیرهای امن پرسه زنی را از طریق مناطق پراکنده ایجاد می کنند ، می توانند تصادفات رانندگی مربوط به حیوانات را تا ۸۰٪ کاهش دهند. اگر قلب شما هر بار که حیوان مرده ای را در بزرگراه می بینید غرق می شود ، با شورای شهر خود در مورد برنامه ریزی گذرگاه ها و راهروهای حیات وحش در جامعه خود صحبت کنید و سپس یا به ساخت آنها کمک کنید یا نام تجاری شما از ساخت آنها حمایت مالی کند. اگر می توانید مشتریان خود را نیز درگیر کنید اعتبار اضافی به شما تعلق می گیرد.

در همین حال ، اگر شما تا به حال مجبور شده اید پس از مواجهه با یک حیوان آسیب دیده در جاده ، داشتن پرنده ای که خود را با سقوط به پنجره بی حس کرده یا لانه های پرنده را روی زمین پیدا نکرده ، با یک شماره نجات و توان بخشی حیات وحش تماس بگیرید ، می دانید که این یک نجات نجات است برنامه ها می توانند باشند. درباره آژانس ها و گروه هایی در جامعه خود که در این کار حیاتی مشارکت دارند تحقیق کنید و ساعات کاری داوطلبانه یا پشتیبانی مالی را ارائه دهید.

۵٫ حمایت از برنامه های راهنمای سگ و حیوانات همراه

عکس 8 راه برای قهرمان سازی حیوانات در استراتژی بازاریابی مشاغل محلی خود
اعتبار تصویر: زلدا ریچاردسون

سگهایی که به عنوان راهنما ، محافظ و دوست افراد با توانایی متفاوت عمل می کنند قهرمان هستند و برای آموزش آنها برای کارشان ، مراقبت ، وقت و هزینه زیادی لازم است. علاوه بر این ، بسیاری از جوامع برنامه هایی دارند که حیوانات خانگی را به بیمارستان های کودکان ، خانه های نگهداری از سالمندان و سایر مراکز برای مزایای مهمی که انسان می تواند فقط از طریق تعامل با یک حیوان دوست داشتنی و دوستانه تجربه کند ، وارد می کند.

اگر به دنبال فرصتی برای حمایت مالی هستید که می تواند دنیایی را در زندگی روزمره افراد ایجاد کند ، درباره این نوع برنامه ها تحقیق کنید و آنها را داوطلب یا حمایت مالی کنید.

۶٫ حمایت از پناهگاه های حیوانات بدون کشتن حیوانات

عکس 8 راه برای قهرمان سازی حیوانات در استراتژی بازاریابی مشاغل محلی خود

هنگامی که دوستداران حیوانات به دنبال پذیرش حیوانات خانگی هستند ، بسیاری اصرار دارند که فقط از پناهگاه های ممنوع برای کشتن استفاده کنند تا بیانیه ای مطابق با ارزشهای انسانی خود ارائه دهند و از آسیب دیدگی ناشی از انتخاب حیواناتی که ممکن است در صورت عدم بازگشت به خانه کشته شوند ، جلوگیری کنند.

اگر منطقه شما دارای یک پناهگاه ممنوع برای کشتن است ، کمک به آن نه تنها چیز خوبی است ، بلکه هنگامی که به این برنامه ها اجازه می دهید شیشه های اهدای خون را در دفاتر ثبت نام بگذارید می تواند منبع پرورش حسن نیت جامعه باشد.

۷٫ گزینه های گیاهی و بی رحمی را ارائه دهید

عکس 8 راه برای قهرمان سازی حیوانات در استراتژی بازاریابی مشاغل محلی خود

دلیلی وجود دارد که هم اکنون حق رایانه های فست فود همبرگرهای گیاهی ارائه می دهند و من منبع آن را در خانواده خودم می بینم که ۶۵٪ جوانان گیاهخوار یا وگان هستند. در همین حال ، تقریباً همه آنها به طور فعال به دنبال محصولات مراقبت از خود با عنوان عاری از بی رحمی هستند.

حتی اگر تجارت شما توسط گیاهخواران یا فعالان حقوق حیوانات انجام نشده باشد ، می توانید آنها را در استقبال مورد نظر خود قرار دهید تا همه اعضای جامعه چیزی برای خوردن ، نوشیدن و خرید داشته باشند. نیلزن در سال ۲۰۱۸ دریافت که ۳۹ درصد آمریکایی ها از غذاهای گیاهی در رژیم های غذایی خود استفاده می کنند و اعتقاد من بر این است که این تعداد همچنان رو به افزایش است. اکنون زمان آن فرا رسیده است که مطمئن باشید از این پایگاه مصرف کننده در حال رشد غافل نیستید که به مراقبت از نیازهای شما با حمایت پاداش می دهند.

۸٫ از آب محافظت کنید

عکس 8 راه برای قهرمان سازی حیوانات در استراتژی بازاریابی مشاغل محلی خود
اعتبار تصویر: مارک جولیوچی

اگر شرکت و مشتریان شما به حیوانات توجه عمیقی داشته باشند ، احتمالاً هیچ دلیل بهتر از حفاظت از انواع آب که همه ما به آن وابسته هستیم ، وجود ندارد. پاکسازی و دفاع از آینده نهرها ، رودخانه ها ، حوضچه ها ، تالاب ها ، دریاچه ها و اقیانوس ها برای همه ما کاری چالش برانگیز و حیاتی است.

در حذف آلاینده ها و پلاستیک ها از منابع آب ، کنار گذاشتن خطوط لوله انتقال نفت به نفع انرژی سبز ، جایگزینی محصولات برای همیشه با محصولات قابل تجزیه بیولوژیکی ، جایگزینی بسیاری از سدهای مصنوعی سازگار با محیط زیست ، نقش فعالی را بر عهده بگیرید و با آنها تغییر دهید. با زیستگاه سد بیور تنوع زیستی ، هیئت های محلی آب را تشویق می کند تا رهبری بومی را در برنامه ریزی پایدار جامعه ، محافظت از تالاب های باقیمانده از توسعه و تأمین آب آشامیدنی سالم به همه جوامع ارائه دهند.

به دلایل بسیار خوبی طرفدار آواز باشید

عکس 8 راه برای قهرمان سازی حیوانات در استراتژی بازاریابی مشاغل محلی خود
اعتبار تصویر: تیم ساکتون.

در برخی از فرهنگ ها و آیین ها ، اقدامات خیرخواهانه و مهربانی خصوصی به صورت مخفی نگه داشته می شود. اگرچه در سطح شرکتی ، کالاهای اجتماعی می توانند به طور گسترده ای گسترش یابند ، هنگامی که مارک ها مایل به موضع گیری عمومی در مورد مسائل وجدان باشند. هرچه کسب و کار شما بزرگتر باشد ، صدای شما برای شرکت در کارها و علل احترام حیوانات بلندتر می شود.

وقتی مشخص کردید که چگونه مراقبت از موجودات دیگر را در برنامه کاری خود قرار می دهید ، در اینجا ۱۰ روش برای انتقال کلمه به جامعه ای که خدمت می کنید آورده شده است:

  • برای توضیح فعالیتهای حیوان محور نام تجاری خود ، محتوای وب سایت بهینه شده را براساس تحقیقات کلمات کلیدی و علاقه جامعه منتشر کنید.

  • از سازمانهای مورد حمایت خود بخواهید تا با شخصی در شرکت شما مصاحبه کنند تا دلیل کارکنان / مشتریان شما را داوطلب کنند / به این هدف خاص و شایسته کمک کنند. این گروه ها احتمالاً به دنبال فرصت های محتوا نیز خواهند بود. داوطلب شدن در یک موضوع مصاحبه می تواند دامنه آنها را گسترش دهد و امیدوارم که یک یا دو لینک خوب نیز به وب سایت شما تحویل دهد.

  • با خبرنگاران محلی تماس بگیرید تا به آنها اطلاع دهید این گوشه ای از فعالیت های تجاری شماست که ممکن است مردم از خواندن آن لذت ببرند. همه ما می توانیم از این خبرهای خوب این روزها در روزنامه محلی استفاده کنیم!

  • در صورت لزوم ، استنادهای بدون ساختار را در وبلاگ های محلی یا نقل قول های ساختاری را در دایرکتوری های ویژه دریافت کنید به عنوان مثال ، HappyCow.net دایرکتوری رستوران هایی را ارائه می دهد که در آن رستوران های گیاهی می توانند یک وعده غذایی پیدا کنند.

  • در صورت لزوم ، محتوای تصویری و ویدئویی را در مورد حیوانات خانگی خانگی شرکت ، نظارت بر حیات وحش و تلاش های بوم شناختی محلی ایجاد کنید ، مشارکت کسب و کار خود را نشان دهید و مشتریان را به لذت بردن از مشارکت دعوت کنید.

  • محتوایی را که شما و دیگران در مورد فعالیت های خود در کانال های رسانه های اجتماعی خود منتشر کرده اید تبلیغ کنید.

  • با مشارکت سایر صاحبان مشاغل محلی با سیاست ها و برنامه های مشابه برای به اشتراک گذاشتن کار و ارسال مشتری به یکدیگر.

  • برخی از پست های Google حیوان محور را در نمایه Google Business خود بنویسید

  • ارزیابی کنید آیا دسته بندی ها یا ویژگی های Google برای کسب و کار من می توانند به لیست شما اضافه شوند تا ویژگی های مربوط به حیوانات در کسب و کار شما را نشان دهند.

  • اگر آنها به فضای استقبال از محل کار شما اضافه می شوند ، عکس هایی از حیوانات خانگی حیوانات وحشی یا حیوانات وحشی محل کار خود را به لیست GMB خود اضافه کنید.

بیشتر تکان بده

https://www.youtube.com/watch؟v=SlXI7KMpUWQ

ویدیوی بالا را توسط یک تجارت محلی مشاهده کنید و خواهید دید که چگونه تقریباً هر شرکتی می تواند به لطف عشق گسترده به حیوانات ، با افرادی که به آنها خدمت می کند ارتباط احساسی و به یاد ماندنی برقرار کند. اقداماتی که به جای بهره برداری ، روابط حیوانات ما را جشن می گیرند ، مطمئناً تحت پدیده مهربانی به عنوان ارز قرار می گیرند و مطالعات متعددی نشان می دهد که مردم وقتی می بینند دیگران چنین کاری می کنند ، با استعداد بیشتری رفتار می کنند.

وقتی وظیفه بازاریابی دارید ، همیشه به دنبال آن دلیل اضافی هستید که توسط مشتریان انتخاب شود. ۷۳٪ مردم می گویند که آنها به شرکتی که از آن خرید می کنند اهمیت می دهند نه فقط به محصول. پنجه خزدار در حال حاضر روی زانوی شما قرار گرفته است ، صدای غرغر از پشت لپ تاپ شما پخش می شود ، آهنگ های پرندگان در خارج از پنجره شما می توانند شما را صدا کنند تا با یک روش جدید و واقعی ، بیش از مفصل و مراقبت از حیوانات ، با مشتریان ارتباط برقرار کنید. این روزها ، کسی از فرصتی برای تکان دادن بیشتر استقبال نمی کند؟

به دنبال نکات معتبر بازاریابی جستجوی محلی هستید تا جامعه خود را به مکانی بهتر برای زندگی و کار تبدیل کند؟ راهنمای اصلی استراتژی SEO محلی را بخوانید.



منبع

شاید دوست داشته باشید:

رفع SEO روزانه: حسابرسی مشکلات فنی SEO با Moz Pro

رفع SEO روزانه: حسابرسی مشکلات فنی SEO با Moz Pro

سئوی فنی را از کجا باید شروع کنید؟ کار فنی سئو تضمین می کند که زمانی را که برای سئوی […]

نحوه استفاده از ویژگیهای SERP برای اطلاع دادن به استراتژی محتوای خود

نحوه استفاده از ویژگیهای SERP برای اطلاع دادن به استراتژی محتوای خود

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. بسیاری […]

استفاده از کلمات کلیدی در فیلم های YouTube: چگونه می توان بازدید بیشتری داشت

استفاده از کلمات کلیدی در فیلم های YouTube: چگونه می توان بازدید بیشتری داشت

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. با […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *