۸ کارشناس در مورد تحولات گذشته ، حال و آینده لینک سازی سنجیده اند

8 کارشناس در مورد تحولات گذشته ، حال و آینده لینک سازی سنجیده اند

dmin آموزش سئو


بیش از ۲۰ سال است که سئوکاران و بازاریابان محتوا پیوندهایی را در سرتاسر وب ایجاد کرده اند تا محتوای آنها را در مقابل مخاطبان هدف خود قرار دهند.

همانطور که گوگل هوشمندتر می شود ، این سئوی های لینک سازی نیز پیشرفت می کنند – دیگر روزهای طرح لینک های اسپم و سئو کلاه سیاه نیست. وارد سازندگان پیوند مدرن شوید که متمرکز بر قرار دادن پیوندهای با کیفیت و مرتبط در سایتهایی هستند که دارای مهمترین معیارها هستند: تبدیل و درآمد.

اما ما واقعاً چقدر پیشرفت کرده ایم و آیا می توان از گذشته درسی آموخت که بتواند از کجا به اینجا بگوییم؟ ما از هشت نفر از متخصصان لینک سازی نظرات خود را در مورد این سوال و همچنین اینکه خوانندگان ما چه کاری می توانند انجام دهند تا از منحنی لینک سازی جلوتر باشند ، پرسیدیم!

برای نکات بیشتر در مورد لینک سازی ، حتماً به روزرسانی اخیر ما در The Beginner’s Guide to Link Building مراجعه کنید:

راهنما را بخوانید!

واقعا پیوندها چقدر مهم هستند؟

از لحاظ تاریخی ، پیوندها راهی مطمئن برای ایجاد اقتدار و دید برای کسب و کار شما بوده اند. با این حال ، با شروع تمرکز Google بر روی تاکتیک های دیگر مانند تجربه کاربر ، آیا این مسئله چگونه فاکتورهای پیوند به نمای جستجو را تغییر می دهد؟

راس جونز، Search Search در Moz ، می گوید که مقدار پیوندی که به خوبی قرار گرفته باشد جایی نمی برد: «Google روشهای بیشتری برای استخراج مقدار از نمودار پیوند و کلیک روی داده های جریان پیدا خواهد کرد. پیوند سلطان باقی می ماند. ”

بریتنی مولر اضافه می کند که “اگر Google فردا ناپدید شود ، آیا همچنان به وب سایت خود (از طریق نمایه پیوند خود) ترافیک واجد شرایطی خواهید داشت؟ دقیقاً این همان روشی است که من معتقدم امروز باید به فکر ایجاد پیوند باشیم. “

بنیانگذار Backlinko ، برایان دین، دیدگاه دیگری دارد:

او می گوید: “من فکر می کنم پیوندها از اهمیت کمتری برخوردار خواهند شد ، اما موافقت می کند که آنها همیشه قسمت اصلی الگوریتم باشند. “پیوندها در واقع یک سیگنال خوب هستند! به خصوص امروز که Google بیشتر روی E-A-T تمرکز دارد ، پیوندها راهی عالی برای اندازه گیری معتبر بودن یا نبودن سایت هستند. بدون پیوند ، آنها هیچ راهی واقعی برای دانستن قانونی بودن محتوای یک صفحه ندارند. “

آیا تعریف “پیوند با کیفیت بالا” تغییر کرده است؟

پاسخ کوتاه بله است ، و (تعجب!) به اهداف شما بستگی دارد.

در روزهای ابتدایی ، متخصصان جستجوگرها Google را با استفاده از طرح های پیوند پیچیده آزمایش می کردند. این پیوندهای بی کیفیت ، رفع سریع آب پیوند و افزایش رتبه بندی را ارائه می دهند. امروزه ، سازندگان پیوند تاکتیکهای کلاه سیاه را به نفع رویکردی مرتبط تر و متمرکز بر مصرف کننده ، و کیفیت نسبت به کمیت ، کنار گذاشته اند.

کری رز، مدیر عامل شرکت Rise at Seven ، این را برای گفتن دارد: «تعریف پیوند با کیفیت بالا طی سالها به شدت تغییر کرده است. مرتبط بودن در حال حاضر یک موضوع بزرگ آنلاین است – اما پیوند مربوطه در واقع به چه معناست؟ در نهایت ، ما پیگیری می کنیم که آیا پیوندی منجر به بازدید به وب سایت شما می شود ، مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ استراتژیهای ایجاد پیوند بیش از حد روی معیارهای “پیوند شیره” و SEO مانند DA متمرکز هستند – اما کمتر به معیارهای تعامل پیوند اهمیت می دهند. سئوکاران ، پیوند سازها و روابط عمومی دیجیتال باید بیشتر به درک مکان مخاطبانشان ، وب سایت های پر بازدید و به دست آوردن لینک از آنجا اهمیت دهند. “

راس جونز موافق است: “من معتقدم که گوگل میزان اهمیت پیوند را به طرز چشمگیری افزایش داده است” ، و افزود ، “گوگل در هنگام مقابله با موضوعاتی مانند اخبار جعلی و لینک هرزنامه اگر این مورد باشد ، به این معنی است که سازندگان پیوند باید تمرکز خود را کاهش دهند و برای پیوندهای همتایان صنعت بجنگند. “

با اهمیت یافتن میزان ارتباط ، کارشناسان ما سایر پیوندسازان را تشویق می کنند تا به جای مخاطب ، روی مخاطب تمرکز کنند.

تامارا سایکس، متخصص روابط عمومی در Postali ، معتقد است که “بدست آوردن لینک در یک خروجی قابل شناسایی مانند وال استریت ژورنال بسیار عالی است. با این حال ، اگر مخاطب شما در آنجا نباشد ، فقط نیمی از هدف خود را تأمین می کند. شما برای اثبات معتمد بودن سایت خود از یک سایت DA بالا “رأی” خواهید گرفت ، اما ممکن است ترافیک کمتری ایجاد کند زیرا مخاطبان در مورد محتوایی که شما ارائه می دهید سرمایه گذاری نمی کنند. “

دومنیکا دوتاویو، مدیر بازاریابی در Fractl ، ترجیح می دهد نمونه کارهای پیوندهای خود را متنوع کند ، و خاطر نشان می کند که پیوندهای با کیفیت بالا می توانند در مبارزات مختلف معنای متفاوتی داشته باشند.

او می گوید: “تعریف پیوند با کیفیت بالا بسته به اهداف شما می تواند تغییر کند.” “همه پیوندها برای هر مشاغل به یک اندازه ایجاد نمی شوند. به نظر من ، نمونه کارها ایده آل دارای ۱) حجم زیاد ۲) مرتبط و ۳) بک لینک با کیفیت است. به عنوان مثال اگر در فضای مالی شخصی شغلی هستید ، ممکن است ترکیبی از لینک از سایتهایی مانند The Motley Fool ، CNN Money و وبلاگهای مالی کوچکتر مانند The Penny Hoarder، Budgets are Sexy یا I Will Teach Te را بخواهید. ثروتمند بودن.”

در آخر ، مانند اکثر موارد در بازاریابی و سئو ، اندی کرستودینا OrbitMedia به ما یادآوری می کند که همچنین دوازده فاکتور دیگر نیز باید در نظر گرفته شود از جمله DA ، دنبال کردن در مقابل nofollow ، پیوندهای خروجی و موارد دیگر! بنابراین هنگام تدوین استراتژی ایجاد پیوند ، حتماً این فاکتورها را مورد توجه قرار دهید.

عکس 8 کارشناس در مورد تحولات گذشته ، حال و آینده لینک سازی سنجیده اند

منبع تصویر

نقش لینک سازی در سئو از همیشه بیشتر است

توسعه محتوای با کیفیت بالا و توزیع آن در سایت های محترم در بازار هدف شما می تواند روشی کاملاً مقیاس پذیر و مقرون به صرفه برای ایجاد و حفظ اقتدار در مکان شما باشد. بنابراین ، تعجب آور نیست که ایجاد لینک و روابط عمومی دیجیتال به سرعت در حال تبدیل شدن به یک استراتژی اصلی برای بسیاری از مارک ها است.

کری رز این واقعیت را برجسته می کند که صنایع ساخت پیوند و روابط دیجیتال به سرعت رشد کرده اند:

“مسئولیت ایجاد محتوای با کیفیت خوب و افزایش اعتماد به یک سایت دیگر فقط در SEO جستجو نمی شود. داشتن یک استراتژی لینک سازی خوب که عملکرد خوبی داشته باشد می تواند اعتماد ، اقتدار و در نتیجه رتبه بندی یک سایت را بهبود بخشد. پیوندهای با کیفیت بالا و ترافیک بالا همچنین می توانند ترافیک را در توده ها افزایش دهند … همچنین تأثیر بسزایی در جستجوی مارک (جام مقدس) دارد. “

برایان دین موافق است و می گوید: “محتوا و پیوندها همیشه همپوشانی قابل توجهی داشته اند (به هر حال ، مردم معمولاً بر اساس محتوای موجود در آن صفحه به یک صفحه لینک می شوند). اما تساوی بین این دو بیش از هر زمان دیگری است. این به این دلیل است که بسیاری دیگر از استراتژی های ایجاد پیوند درست و آزموده شده دیگر (مانند ارسال مهمان در مقیاس بزرگ) دیگر کارایی ندارند. این بدان معناست که تلاش های شما برای ایجاد پیوند تا حد زیادی به محتوایی که قرار داده اید متکی هستند. “

سورنا چند معتقد است که به طور کلی ، کیفیت کمپین های ایجاد لینک از زمان بروزرسانی گوگل در EAT بهبود یافته است: “ما در حال تولید کمپین های بیشتر با موضوع برای مشتریان خود هستیم تا اینکه فقط به ایده هایی بپردازیم که بتواند زمینه را برای آنها فراهم کند.” سازندگان پیوند اکنون در حال کار برای “ارزیابی مجدد مفاهیم خود و اطمینان از صحت آنها در مورد یک مارک تجاری” هستند.

خرید در خرید آسان تر است – اگر بر معیارهای مهم تمرکز کنید

به دلیل دید بیشتر در سال های اخیر ، کارشناسان ما توافق می کنند که خرید از افراد بالاتر از هر زمان دیگری آسان تر است. “من نیازی به گفتن یک مدیر اجرایی ندارم که پیوند مانند رأی دادن است. آنها اکنون این را می دانند ، “می گوید راس جونز. “لازم نیست بگویم” ۸۰٪ خریدهای آنلاین با جستجو شروع می شوند “. آنها هم اکنون این را می دانند. “

کری رز می گوید: “لینک سازی روشی برای نشان دادن نتایج مستقیم برای مدیران و سهامداران دارد و بنابراین خرید آن آسان تر می شود.” “استراتژی های بازاریابی روابط عمومی ، خلاقانه یا آفلاین سنتی به دلیل عدم توانایی در اثبات بازگشت سرمایه ، بودجه و توجه کمتری دریافت می کنند و می بینیم که بودجه برای پیوند دادن به تلاش های روابط عمومی و دیجیتال ، دوباره تخصیص داده می شود.”

اندی کرستودینا موافق است: “فقط یک گزارش Moz Link Explorer” مقایسه پروفایل های لینک “را به یک مدیر اجرایی نشان دهید و آنها هیجان زده می شوند … یا ناراحت می شوند. هنگامی که یک سهامدار داده ها را می بیند ، معمولاً می خواهد اقدامی انجام دهد. نکته اصلی این است که ایده ها را به دور از اقدامات ناخواسته و به سمت بازاریابی محتوای با کیفیت بالا و تبلیغات تأثیرگذار هدایت کنید. “

با آموزش داخلی و تبلیغات کمتر در سطح اجرایی ، بازاریابان اکنون با س withالات سخت تری درمورد تأثیر استراتژی های خاص خود بر ROI مواجه هستند. برای این کار ، متخصصان ما توصیه می کنند همه چیز ساده باشد و آن را به آهستگی انجام دهید.

“مهم است که توضیح دهیم Domain Authority خیلی آهسته حرکت می کند. این صبر را می طلبد ، “اندی می گوید ، و اضافه کرد ،” این یک معیار پروکسی برای PageRank است. این Google نیست. روی اقدامات تمرکز کنید ، نه گزارش ها. ”

اگر برای شکستن معیارها به کمک نیاز دارید ، Andy’s Whiteboard Friday را ببینید:

راس جونز اوضاع را حتی بیشتر خراب می کند: “گزارش آمارهای ساده کمپین مانند:” ارجاع دامنه ها و مراجعه به سایت ها در حال افزایش است “. همراه با یک معیار عمومی مانند DA یا PA ، این مهمترین پاسخها را به ذینفعان در مورد کیفیت کمپین ایجاد پیوند می دهد. دوم ، ما افزایش میزان بازدید و رتبه بندی را نسبت به رقبا بر اساس کار گزارش می دهیم. هرچند مهم است که زمینه ها را تا جایی که ممکن است فراهم کنید. اگر یک رقیب به خاطر این کار شما را هزینه کرده و پیوندهای بیشتری را به دست آورده است ، نباید اجازه دهیم که گزارش نشده باشد. “

تامارا سایکس دریافت که ارائه برخی زمینه ها در سایت هایی که به محتوای وی پیوند دارند مفید است. وی می گوید: “من تا آنجا پیش می روم که هدف آن وب سایت را به اشتراک بگذارم ، مخاطبان آن و آمار سئو وب سایت چیست.” “این به من کمک می کند تا تصویری از این که چرا این پیوند به یک مارک تجاری مربوط است ، ترجیح دهم تا اینکه عددی را به اشتراک بگذارم که فقط” سلام ، ما ۱۲ لینک برگشت “داریم.”

سازندگان پیوند باید کجا تمرکز کنند؟

گوگل در شناخت پیوندهای با کیفیت و مرتبط ، بهتر و بهتر می شود. “آنها در شناسایی پیوندهایی که با الگوی طبیعی متناسب نیستند بسیار خوب هستند. و این فقط اسپم کلاه سیاه واضح نیست ، “برایان دین می گوید. “Google همچنین می تواند بسیاری از رویکردهای کلاه خاکستری (مانند ارسال انبوه مهمان) را فیلتر کند ، که اساساً فقط تعدادی از رویکردهای ایجاد پیوند را باقی می گذارد: روابط عمومی دیجیتال ، تبلیغات هدفمند و محتوایی که برای دریافت پیوندها طراحی شده است.”

بنابراین وقتی نوبت به استراتژی پیوند ساختمان می رسد ، سازندگان پیوند و روابط عمومی دیجیتال باید کجا تلاش خود را متمرکز کنند؟

خلاق باش

واسطه های محتوای جدید را امتحان کنید تا از بسته خارج شوید!

کری رز خاطرنشان کرد که ، حتی اگر شاهد اتوماسیون بیشتری در بازاریابی هستیم ، “روبات ها نمی توانند خلاقیت ایجاد کنند. بهترین پیوندها از آنجاست – محتوا خلاقانه تر از رقبای آنها است و مارک ها پیوندهایی را دریافت می کنند که دیگران نمی توانند تکرار کنند. ”

اندی کرستودینا توصیه می کند ابزارهای جدید و تحقیقات اصلی ایجاد کنید که دارای ناگت هایی با اندازه گزش ، قابل به اشتراک گذاری مانند آمار ، نمودار و اینفوگرافیک باشد. او می گوید: “اینها ۱۰۰ برابر بیشتر از هر چیز دیگری در دامنه شما ارزش پیوند دارند.”

ایجاد روابط

با اشباع بیشتر شدن بازار ، تعمیق روابط با ناشران و نویسندگان محترم در صنعت آنها برای پیوند سازان و روابط عمومی دیجیتال از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اما نیازی نیست که بیش از حد فکر کنید

اندی معتقد است که کمی شخصی سازی بسیار طولانی است: “لینک سازی شهرت بدی دارد به یک دلیل خوب: هرزنامه. اسپمرها ایمیل های سردی را به دارندگان وب سایت می فرستند و صندوق های ورودی ما را با همان پیام ها مسدود می کنند. ”

اما در وهله اول چگونه این اتصالات را ایجاد می کنید؟

با تعامل با آن نویسنده یا ویراستار در شبکه های اجتماعی مکالمه را گرم کنید! Domenica D’Ottavia از Twitter برای اتصال استفاده می کند. او می گوید: “توییتر ابزاری عالی برای ایجاد روابط با روزنامه نگاران است.” “به آنها دسترسی پیدا کنید ، مانند کارهایشان ، پاسخ دهید و بازتوییت کنید ، به آنها نشان دهید که شما یک فرد واقعی هستید … وقتی شما در نهایت با پروژه ساخت پیوند خود را به آنها معرفی کنید ، آنها نام شما را از تعاملات شما در توییتر تشخیص خواهند داد و بسیار بیشتر خواهد بود به احتمال زیاد به زیر و بم روابط عمومی شما پاسخ مثبت می دهد. “

برخی دیگر موافقت می کنند که ROI ارتباط گسترده با افتادن به یاد روزهای پیوندهای حضوری ، رو به کاهش است. بریتنی مولر می گوید: “باور کنید یا نکنید ، من قبلاً با مردم تماس می گرفتم ، خودم را معرفی می کردم ، توضیح می دادم که چقدر جالب توجه است که تجارت” X “آنها جالب است. “من برخی از س askال ها را می پرسم و سپس یک پیشنهاد متفکر از ما را که به وب سایت های یکدیگر لینک می دهیم ، می بافم.”

برایان دین می افزاید: “مردم نسبت به هرگونه فعالیت غیر هدفمند بی حس می شوند.” “اگر در شخصی سازی مهارت دارید ، هنوز می توانید شانس ایجاد لینک ها را داشته باشید اما نوار آنچه” شخصی “شناخته می شود بیش از هر زمان دیگری است. اکنون تقریباً لازم است نام سگ آنها را ذکر کنید تا پاسخی دریافت کنید. “ (یادداشت به تمام سازندگان پیوند در آنجا: اسم سگ من زنجبیل است.)

درباره تبلیغات عالی جمعه تخته سفید بریتنی درباره این موضوع بیشتر بدانید!

به شبکه های تأثیرگذار ضربه بزنید

بازاریابی اینفلوئنسر یک زمینه رو به رشد است و نه فقط برای مارک های مصرف کننده و اینستاگرام نیست. استفاده از متخصصان برای ارتقا content محتوای شما می تواند توجه ناشران و مخاطبان مورد نظر شما را جلب کند.

سورنا چنده می گوید که “استفاده از نظرات متخصص یکی از قوی ترین و نادیده گرفته ترین تکنیک ها در ایجاد لینک است. اگر مشتریانی دارید که در زمینه خود متخصص هستند یا به مدیر عامل دسترسی دارند ، می توانید از آنها برای ایجاد پیوندها با حداقل تلاش هم برای شما و هم برای مشتری خود استفاده کنید. ”

اندی کرستودینا می گوید: “ایجاد لینک ، بازاریابی تأثیرگذار است.” “شما در حال ایجاد یک تأثیرگذار (معمولاً بلاگر یا ویرایشگر) با یک درخواست هستید ، که معمولاً نوعی همکاری است. وقتی بازاریابی اینفلوئنسر را با تحقیقات اصلی ترکیب می کنید ، مواد لازم را در اختیار دارید. محتوای شما از محتوای آنها پشتیبانی می کند. پیوندها خود به خود ظاهر می شوند. شما آنها را جذب می کنید. این کار را صحیح انجام دهید و سایت های با DA بالا هر چند روز به شما پیوند می دهند. شعبده بازي.”

عکس 8 کارشناس در مورد تحولات گذشته ، حال و آینده لینک سازی سنجیده اند

منبع تصویر

از مباحث پرطرفدار استفاده کنید

در یک چرخه خبری که دائماً در حال تغییر است ، موضوعات داغ می توانند در یک چشم به هم زدن بالا و پایین بیایند. اما اگر زمان بندی خود را درست انجام دهید ، می توانید موج روند را طی کنید تا کره چشم اضافی را از ویراستاران و خوانندگان حفظ کنید.

سورنا چنده می گوید: “من معتقدم كه همه گیری ، به ویژه مراحل اولیه در سال ۲۰۲۰ ، درسی بسیار سخت را به صنعت به عنوان تبلیغات واكنش آمیز و كارزارهایی كه یكی از بهترین روشهای تبلیغاتی را تشكیل می دهد ، داد.” “من خیلی عادت داشتم که ایده های مبارزاتی را برای قطعات تعاملی در مقیاس بزرگ تصور کنم و غیرقابل پیش بینی بودن شرایط به ما یاد داد که مجبور شدیم به سرعت رویکرد خود را برای ایجاد پیوند تغییر دهیم.”

Domenica D’Ottavio می گوید: “پریدن از یک موضوع پرطرفدار و ایجاد یک پروژه یا ایجاد یک کمپین برای ایجاد پیوند پیرامون موضوعی که قبلاً مورد توجه روزنامه نگاران قرار گرفته است.” “در حالی که اخبار خبری یک روش هوشمندانه برای به دست آوردن سریع تعداد زیادی لینک است ، اما بسیار خطرناک است. شما باید به صورت شبانه روزی کار کنید تا ایده خود را قبل از اینکه موضوع از بین برود ، ایجاد کنید و ممکن است اگر خیلی دیر پاسخ دهید ، سرمایه شما را هدر می دهد. “

کارشناسان ما همچنین توصیه می کنند که در اخبار وب در کنار هم باشید ، مقالات هفته ای از نشریات مختلف را بخوانید ، مطالعه کنید که روزنامه نگاران هنگام # مسابقه مسابقه چه چیزی را درخواست می کنند و هنگام ویروسی شدن ، از چه زاویه هایی درباره موضوعات استفاده می کنند. با این کار مطمئن می شوید که موقع نوبت دهی مطالب خود از موقعیت خوبی برخوردار هستید.

نتیجه

در پایان روز ، ایجاد پیوند در ۱۵ سال گذشته تغییرات عمده ای داشته است (احتمالاً برای بهتر!) ، اما آنچه قدیمی است جدید است و بسیاری از قوانین مشابه همچنان ادامه دارد:

  • محتوای مربوطه همیشه تا زمانی که مخاطب مناسب را هدف قرار دهید ، کارایی خواهد داشت

  • پیوندها بخش عمده ای از چگونگی تعیین تخصص ، معتبر بودن و قابل اعتماد بودن سایت توسط Google هستند.

  • خلاقیت و به موقع بودن در ایجاد لینک پاداش می گیرد

با تشکر فراوان از همکاران متخصص ما:

  • اندی کرستودینا

  • بریتنی مولر

  • برایان دین

  • کری رز

  • دومنیکا دوتاویو

  • راس جونز

  • سورنا چند

  • تامارا سایکس





منبع

شاید دوست داشته باشید:

رفع SEO روزانه: حسابرسی مشکلات فنی SEO با Moz Pro

رفع SEO روزانه: حسابرسی مشکلات فنی SEO با Moz Pro

سئوی فنی را از کجا باید شروع کنید؟ کار فنی سئو تضمین می کند که زمانی را که برای سئوی […]

نحوه استفاده از ویژگیهای SERP برای اطلاع دادن به استراتژی محتوای خود

نحوه استفاده از ویژگیهای SERP برای اطلاع دادن به استراتژی محتوای خود

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. بسیاری […]

استفاده از کلمات کلیدی در فیلم های YouTube: چگونه می توان بازدید بیشتری داشت

استفاده از کلمات کلیدی در فیلم های YouTube: چگونه می توان بازدید بیشتری داشت

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. با […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *