A (Re) مقدمه ای برای ارسال میهمان

A (Re) مقدمه ای برای ارسال میهمان

dmin آموزش سئو


Garrett French – بنیانگذار Citation Labs و متخصص ساخت پیوندها – شما را در جستجوی پست گسترده مهمان در سایت های پشتیبانی شده توسط فروش قرار می دهد. چرا این یک استراتژی خوب است؟ پست های شما چه نفعی برای این وب سایت ها دارد؟ چگونه شروع به کار می کنید و به چه وب سایت هایی دسترسی پیدا می کنید؟ تماشا کنید تا متوجه شوید!

عکس A (Re) مقدمه ای برای ارسال میهمان

برای باز کردن یک نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید بالا کلیک کنید!

رونویسی ویدئو

سلام ، مردم نام من Garrett French است و من یک پیوند ساز هستم. من Citation Labs را اجرا می کنم. ما ۱۲۰ کارمند داریم و پیوندهای زیادی ایجاد می کنیم. امروز من اینجا هستم تا تاکتیک ارسال مهمان را دوباره به شما معرفی کنم.

خیلی خوب. به طور خاص ، ارسال مهمان با هدف ناشران – این بزرگترین بخش هرم ناشر – که توسط فروش پشتیبانی می شود ، دلیل اصلی انتشار آنها فروش چیزهایی است.

مقدمه

بنابراین بیایید حفاری کنیم. ما در مورد مکان های کسب شده صحبت می کنیم. ناشران باید این محتوا را تأیید کنند. یک دروازه بان سرمقاله وجود دارد. دوباره ، بله / نه؟ آیا می خواهیم منتشر کنیم؟ آیا ما اینطور نیستیم؟

آیا مطابق با استانداردهای ماست؟ ما در مورد وب سایت های واقعی با مخاطبان واقعی صحبت می کنیم. ما در مورد قالب انعطاف پذیر صحبت می کنیم. بنابراین می توانید فراتر از یک مقاله فکر کنید. می توانید به عنوان مثال ، یک س FAال متداول یا یک واژه نامه یا موارد دیگری در این راستا فکر کنید. باز هم ، بسیار می خواهیم بر ناشران تأکید کنیم که ما در اینجا درباره آنها صحبت می کنیم ، درآمد خود را از فروش می گیرند.

آنها در حال انتشار هستند تا بتوانند مشتری های جدیدی پیدا کنند یا محصولات یا خدمات را بفروشند. ما در مورد PBN صحبت نمی کنیم. ما در مورد مکان های حمایت شده صحبت نمی کنیم. ما در مورد هر شرایطی صحبت نمی کنیم که شما مجبور شوید پول بپردازید تا بتوانید در مقابل مخاطب کسی قرار بگیرید. در آخر ، می خواهم به این نکته اشاره کنم که در اینجا لزوماً درباره شرایط مطلوب صحبت نمی کنیم.

این یک بازی تخصصی مارک دار نیست. این شانس شما نیست که نشان دهید چقدر می دانید. اکنون شما می توانید مهارت خود را نشان دهید ، اما کمانچه دوم خواهید بود. شما باید ناشر و علاقه او به فروش را در وهله اول قرار دهید. این همان کاری است که شما اینجا انجام می دهید ، و به همین دلیل است که به این گروه نزدیک می شوید ، و دوباره به همین دلیل آنها منتشر می کنند. این سود ناشر است که وقتی به این گروه نزدیک می شوید بر آن تأکید خواهید کرد.

چرا پست های مهمان؟

عکس A (Re) مقدمه ای برای ارسال میهمان

حالا چرا پست های مهمان؟ خوب ، بچه ها ، اینجا دید و دسترسی بسیار زیادی وجود دارد. به هرم نگاه کنید. اکنون ، این نماینده اکثر صنایع به طور کلی است ، جایی که ۹۵ درصد ناشران در حال انتشار هستند تا فروش داشته باشند ، ۴ درصد مبتنی بر ماموریت هستند و توسط مالیات ، شهریه ، کمک های مالی ، اشتراک و غیره پشتیبانی می شوند.

سپس ما از ۱٪ آگهی پشتیبانی می کنیم. ناشران زیادی وجود دارند که در خانه شما در عمودی ، در عمودی مشتری ، در عمودی هدف خود می فروشند و دسترسی تفکیکی زیادی در آنجا وجود دارد. بسیاری از خبرنامه ها در خارج از کشور وجود دارد ، تعداد زیادی از دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی در خارج از کشور وجود دارد ، افرادی که می توانید برای جلوی آنها تلاش کنید.

هنگام انتشار در این نوع وب سایت ها ، هنگامی که به دنبال انتشار در این سایت ها هستید ، کنترل موضوع و زمینه بسیار بیشتری دارید. باز هم ، اگر به دنبال مالیات ، شهریه ، کمک مالی و هزینه های پشتیبانی شده از اشتراک هستید ، یعنی ۴٪ ، گاهی اوقات می توانید موضوعاتی داشته باشید که در آن می توانید درباره فروش بحث کنید یا یک صفحه فروش را ذکر کنید.

اما بیشتر اوقات شما باید واقعاً روی مأموریت ناشر تمرکز کنید ، چرا آنها منتشر می کنند. آنها در یک مأموریت هستند ، و بنابراین علاوه بر فروش ، توسط چیزی پشتیبانی می شوند. البته سرانجام ، مطمئناً ، اگر ما در مورد روابط عمومی دیجیتال یا هر نوع تمرکز رسانه های اصلی یا تلاش برای روابط عمومی صحبت می کنیم ، آنها محتوایی را می خواهند که بازدید از صفحه را هدایت کند.

اینگونه پشتیبانی می شوند. البته هنوز ماموریتی در آنجا وجود دارد. اما به هر حال ، در آن زمان ، شما بسیار کمتر قادر به پیوند دادن به صفحات فروش خود هستید. بنابراین ، آنچه در اینجا درباره آن صحبت می کنیم یا یکی از مزایای آن در اینجا پیوند به صفحات فروش است ، که البته باعث بهبود رتبه بندی صفحات فروش شما می شود.

چگونه میهمان ارسال کنیم

حالا چرا در این زمینه ، در زمینه کمک به فروش دیگری ، این کار آسان تر است؟ خوب ، بیایید در مورد چگونگی بررسی کنیم و صحبت کنیم ، و همچنین خواهید دید که چه چیزی این امکان را فراهم می کند.

یافتن ناشران

بنابراین در وهله اول ما در مورد یافتن ناشرانی هستیم که با آنها دارای بالاترین سطح همخوانی هستید ، جایی که برخی از موضوعات برتر قیف شما ، درد و رنج مشتری های احتمالی شما و دردسرهای مشتری احتمالی آنها مشابه و به هم مرتبط هستند.

شاید ما در مورد همپوشانی مخاطبان صحبت کنیم. شاید ما در مورد همپوشانی صنعت صحبت کنیم. حتی مکان همپوشانی دارد. در اینجا نوعی همپوشانی وجود دارد ، و وقتی به موضوعات مربوط به ناشر معین فکر می کنید ، در آن مکان صحبت می کنید. روش دیگری که می توان در مورد آن فکر کرد ، اعضای آن بازار هستند ، همان چیزی است که ما به عنوان پشته راه حل تصور می کنیم.

بنابراین در فضای جستجوگرها ، همه ما ابزار مورد علاقه خود را داریم ، ابزاری که همه از آنها استفاده می کنند ، به عنوان مثال Moz. خوب ، اگر در این زمینه فروش می کنید ، اگر آژانسی مانند Citation Labs هستید ، ممکن است منطقی باشد که کار کنید و سعی کنید در ابزار SaaS در فضای جستجوگرها کمی دیده شوید.

“جدا کردن” پشته

عکس A (Re) مقدمه ای برای ارسال میهمان

بیایید کمی بیشتر اینجا کار کنیم ، کمی بیشتر به این یکی بچسبیم و به جدا کردن پشته در عمودهای مختلف فکر کنیم ، زیرا این واقعاً در قلب روند و رویکرد است. بیایید در مورد شما یک مشاور مسکن فکر کنیم.

بنابراین در داخل پشته یا صنعت و مطمئناً در مکان شما ، برخی از پشت بام ها نیز وجود دارند و تعداد انگشت شماری از این افراد وبلاگ دارند. نه همه آنها ، بلکه یک مشت اراده است. بنابراین شما می خواهید به یک سقف ساز با موضوعی مانند ۱۰ دلیل برای اصلاح سقف خود قبل از اینکه خانه خود را برای فروش بگذارید ، نزدیک شوید.

حالا ، این یک مشکل سقفی را حل می کند ، نه؟ دلایل خرید خدمات بام است. همچنین به شما فرصتی می دهد تا در مورد تخصص خود به عنوان یک مسکن و اینکه شرایط سقف چه تاثیری بر فروش یک خانه دارد ، صحبت کنید.

بیایید در اینجا به اجاق های تجاری برویم ، بگذارید بگوییم آن اجاق های آجری برای پیتزا. ما در فضای آرد به کسی نگاه می کنیم. شاید آنها مقداری آرد ارگانیک تهیه کرده باشند. خوب ، شما می خواهید یک راهنما برای آنها بنویسید که چرا باید از آرد ارگانیک در خمیر پیتزا برای رستوران پیتزا استفاده کنید ، تفاوتی که آرد ارگانیک می تواند در نتیجه کیفیت خمیر ، پوسته ایجاد کند.

اگر وجود دارد ، شما در مورد تأثیر درجه حرارت بر مواد آلی در مقابل غیر آلی صحبت خواهید کرد. ممکن است وجود نداشته باشد ، اما بگذارید فقط به خاطر این فرض وجود داشته باشد. سپس شما همچنین فرصتی خواهید داشت که به اجاق های تجاری پیتزا خود پیوند دهید.

اگر در سایتی هستید که آرد را به فضای رستوران می فروشد ، واقعاً منطقی است که در آنجا دید داشته باشید. فرض کنید شما تلفن های همراه می فروشید و به فضای تناسب اندام یا سلامتی فکر می کنید. بنابراین می توانید چیزی را بلند کنید.

شما یک فیزیوتراپیست پیدا می کنید. شما ۱۰ برنامه دارید که فیزیوتراپی شما را تقویت می کنند. این می تواند برای استودیوی یوگا یا سالن ورزشی CrossFit به همان خوبی کار کند. برنامه هایی که ورزش ، رژیم تناسب اندام شما را تقویت می کنند. باز هم ، شما آنها را در اولویت قرار می دهید ، زیرا شما در مورد افزایش خدمات یا کارهایی که در حال حاضر در حال انجام است صحبت می کنید ، نوعی فرض این است که کسی مشتری او خواهد بود ، یا رفتن به این متخصص فیزیوتراپی را انتخاب می کند ، کلاس های یوگا در این استودیوی خاص.

بنابراین این همان چیزی است که ما وقتی به فکر جدا کردن این پشته هستیم یا درباره آن صحبت می کنیم صحبت می کنیم. شما می بینید که ما با موضوعاتی روبرو می شویم ، ناشر را در اولویت قرار می دهیم. همیشه ناشر را در اولویت قرار دهید و دلیل انتشار آنها را تشخیص دهید.

زمین خود را تیز کنید

بچه ها این بزرگترین قطعه است چرا منتشر می کنند؟ آنها به دلیل اینکه می خواهند خدمات و محصولات خود را بفروشند منتشر می کنند. بنابراین شما در مورد موضوعات و قالب هایی فکر می کنید که می خواهند آن را پشتیبانی کنند و با آنچه می فروشید و عملکرد شما همپوشانی دارند. اجازه بدید ببینم. این هم یک نکته خوب دیگر. سعی کنید برای ناشر خود اقدام به عنوان کنید.

بنابراین می توانیم در این مورد تجدید نظر کنیم. ده دلیل برای تعمیر سقف قبل از فروش خانه. نه ، ۱۰ دلیل برای تماس با یک سقف ساز قبل از اینکه خانه خود را برای فروش بگذارید ، یا ۱۰ دلیل که اگر قصد دارید خانه خود را در ماه آوریل برای فروش بگذارید ، اکنون با یک تماس بگیرید.

بنابراین دوباره ، شما واقعاً به دنبال اصلاح سطح خود برای هدف مورد نظر این گروه ناشران هستید. شما به فراتر از مقاله فکر می کنید. ما کمی در مورد آن صحبت کردیم ، این را قبلاً ذکر کردیم. شما در مورد س FAالات متداول فکر می کنید. شما در مورد واژه نامه ها فکر می کنید.

در قالب های مختلف کاوش کنید

چه فرمت های دیگری می توانند قالب های قوی و بالقوه باشند؟ اینفوگرافیک ، اینفوگرافیک کوچک و کمی. هر یک از این موارد را می توان با استفاده از گرافیک توضیح داد یا پشتیبانی کرد. باز هم ، این نوعی از سند یا فرم است که می تواند واقعاً م effectiveثر باشد ، زیرا ناشر می خواهد بلافاصله ببیند که چگونه می تواند به نفع فروش آنها باشد ، دلیل انتشار آنها.

تحقیق کلمات کلیدی

شما سئوکار هستید ، درست است؟ شما می خواهید به تحقیق در مورد کلمات کلیدی در زمین خود بپردازید. سلام ، به نظر می رسد شما در برخی از این اصطلاحات در منطقه خود رتبه بندی نمی کنید. باز هم ، لازم است که این اصطلاحات و آنچه که شما می خواهید آن را بفروشید یا آنچه که موضوع شما باید باشد همپوشانی دارند.

اما اگر مقدماتی در پشت زمینه خود داشته باشید ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی برای حمایت از موضوع خود و اینکه چرا به نفع ناشر است ، کیلومترها جلوتر از هر کسی هستید که آنها را صدا کند.

به ترویج کمک کنید

در این صورت حتی می توانید تبلیغاتی را ارائه دهید. اگر مکان دیگری را بدست آورید ، می خواهید از مکان دیگری به آن پیوند دهید. شما می خواهید آن را در توییتر به شرح زیر قرار دهید. شما قصد دارید آن را در فیس بوک و غیره ذکر کنید. شاید حتی برخی از تبلیغات را برای آن بخرید.

استنادات مبتنی بر واقعیت

اکنون یکی از مهمترین قطعات در اینجا ، به نوعی در پایین پنهان شده است. شما می خواهید مطمئن شوید که وقتی به صفحات سایت خود پیوند می دهید ، این کار را در متن یک استناد بر اساس واقعیت انجام می دهید. در حالت ایده آل ، چیزی در صفحه فروش خود پیدا کرده اید ، ما آن را عنصری قابل استناد می نامیم ، که مبتنی بر واقعیت است ، ایده آل ترین داده های خود شما است که در نهایت از تصمیم خرید پشتیبانی می کند.

به عنوان مثال ، اگر می دانید که اجاق های شما با آرد آلی در دمای ۴۱۲ درجه به جای ۴۱۸ بهترین کار را انجام می دهند و داده هایی را برای پشتیبانی از آن دریافت کرده اید ، خوب ، این یک مکان و دلیل عالی برای پیوند دادن به صفحه اجاق گاز شما است که دارای آن است اطلاعات داده شده در آن ذکر شده است.

شما با پیوند دادن به صورت توجیه پذیر بهترین گزینه را به شما ارائه می دهند ، و این به طور خاص زمانی است که ما در مورد داده صحبت می کنیم و در مورد نوعی استناد صحبت می کنیم که باید پیوند داده شود ، جایی که پیوند کاملاً اجباری است ، یک نقل قول به عنوان مثال.

بنابراین اگر این مسیر را انتخاب کنید و لزوماً صفحات فروش را انجام ندهید ، این مدل یا این روش باید توسط عناصر قابل استناد که در صفحات فروش شما یا هر صفحه ای که به آن لینک می دهید پشتیبانی شود.

نتیجه

وای ، من فکر می کنم این در مورد آن است ، مردم.

احتمالاً سوالات زیادی وجود دارد. اما این رویکرد ما برای ارسال مهمان در ناشران پشتیبانی شده از فروش است. یک ضربه بزنید و به من اطلاع دهید که چگونه پیش می رود. دوست دارم در garrett@citationlabs.com از شما بشنوم – خوشحالم که به هر سوالی پاسخ می دهم.

متشکرم

رونویسی ویدئو توسط Speechpad.com



منبع

شاید دوست داشته باشید:

نحوه افزودن محصولات به فهرست Google My Business ، مصور

نحوه افزودن محصولات به فهرست Google My Business ، مصور

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای رویداد غیرممکن هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد. “چه […]

چگونه استراتژی تبدیل وب سایت ما 37 درصد سوالات کسب و کار را افزایش داد

چگونه استراتژی تبدیل وب سایت ما ۳۷ درصد سوالات کسب و کار را افزایش داد

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای رویداد غیرممکن هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد. داشتن […]

مقابله با 8000 عنوان بازنویسی برچسب عنوان: مطالعه موردی

مقابله با ۸۰۰۰ عنوان بازنویسی برچسب عنوان: مطالعه موردی

من اخیراً بیش از ۵۰،۰۰۰ تگ عنوان را برای درک تأثیر به روزرسانی بازنویسی گوگل جستجو کرده ام. به عنوان […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *