Core Web Vital را به صورت انبوه بررسی کنید: Moz Performance Metrics Beta

Core Web Vital را به صورت انبوه بررسی کنید: Moz Performance Metrics Beta

dmin آموزش سئو


نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند.

در ماه مه سال ۲۰۲۰ ، گوگل گام برداشت ، همانطور که گاهی اوقات انجام می دهند ، در مورد تغییر بزرگی که در الگوریتم های آنها ایجاد می شود ، به SEO ها سر و صدایی بدهند. در Moz ، ما از این هشدار استفاده کرده ایم و در حال معرفی ویژگی ای هستیم که به جستجوگرها کمک می کند سایت های خود را سریع نگه دارند.

بنابراین ، امروز من لذت بردن از اعلام ویژگی بتا باز جدیدی را که برای همه مشترکین Moz Pro در دسترس است اعلام کردم: مجموعه عملکردهای جدید عملکردهای ما.

این مجموعه شامل تجزیه و تحلیل انبوه (در تلفن همراه و دسک تاپ) از سه معیار Core Web Vital است که قرار است ماه آینده بخشی از به روزرسانی صفحه تجربه Google باشد. این بخشی از تعهدات Moz به منابع SEO فنی در سال ۲۰۲۱ ، همراه با گواهینامه SEO فنی اخیراً راه اندازی شده و برخی از ویژگی ها و مطالب دیگر است که به زودی می توانیم آنها را به اشتراک بگذاریم.

در این پست ، من پس زمینه Core Web Vital ها را مرور خواهم کرد ، و اینکه چگونه ابزارهای جدید Moz به شما کمک می کنند تا مشکلات عملکرد صفحه را در صورت بروز ، ردیابی و برطرف کنید. اما اگر مشتاق هستید که فقط بپرید و شروع کنید:

برای دسترسی به نسخه بتا در Moz Pro ثبت نام کنید!

در حال حاضر مشتری Moz Pro هستید؟ برای دسترسی به نسخه بتا وارد شوید!

معلق باشید ، وب هسته … حالا چه؟ آیا این سئو است؟

بله – اگر به رتبه بندی ارگانیک اهمیت می دهید ، باید به Core Web Vital و به طور کلی معیارهای عملکرد اهمیت دهید. به همین ترتیب ، این یکی از موارد درک فنی است که باید دانش عمومی SEO را وارد کند ، دقیقاً مانند نمونه های قبلی آن در دوستی موبایل و HTTPS. خوشبختانه ، آنطور که در ابتدا به نظر می رسد دلهره آور نیست.

در اینجا خلاصه ای از تاریخچه به روزرسانی ماه آینده آورده شده است:

  • Sitespeed از سال ۲۰۱۰ در رتبه بندی گوگل شرکت کرده است.

  • در ماه مه سال ۲۰۲۰ ، گوگل اعلام کرد که سه معیار عملکرد خاص ، به نام “Core Web Vital” ، به صراحت برای اندازه گیری تجربه صفحه استفاده می شود. آنها بعداً تاریخ موثر را به مه ۲۰۲۱ و سپس دوباره به تابستان ۲۰۲۱ عقب انداختند. سه معیار جدید عبارتند از:
    • بزرگترین رنگ محتوای

    • تغییر چیدمان تجمعی

    • تأخیر ورودی اول

  • برای دستیابی به یک افزایش رتبه ، Google’s می گوید که شما باید از هر سه معیار آستانه عبور کنید و همچنین از چهار بررسی اساسی بهداشت فنی عبور کنید:
  • این افزایش رتبه ممکن است فقط در تلفن همراه اعمال شود.

  • سه معیار عملکرد جدید Core Web Vital با استفاده از داده های CrUX (Chrome User Experience) اندازه گیری می شود ، به این معنی که در مرورگرهای کاربران واقعی Chrome اندازه گیری می شود. جالب است که احتمال دارد صفحات بدون بازدید کافی برای رسیدن به این آستانه هیچ افزایشی را از دست می دهند.

  • همانند تلاش های قبلی Google برای شکل دادن به وب (به ویژه با HTTPS و دوستی موبایل) ، تأثیر اولیه ممکن است کم باشد. با این حال ، تجربه گذشته نشان می دهد که طی ۱-۲ سال آینده به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

بنابراین موز در این باره چه می کند؟

بازخورد کاربران ما پیشنهاد می کند اکثریت در حال حاضر با پرس و جو از URL ها یکبار در URL در ابزار GoogleS Pagespeed Insights ، این معیارهای اصلی را به طور معمول دریافت می کنید. سپس جمع آوری ، مرتب سازی ، فیلتر کردن ، اولویت بندی و غیره این داده ها دشوار است. متناوباً ، آنها ممکن است از داده های CrUX استفاده کنند (مانند گزارش کنسول جستجوی Google که اخیراً راه اندازی شده است) ، اما این تنها در صورتی کار می کند که در صفحاتی کار کنید که قبلاً بازدید زیادی داشته اند ، درصورت نیاز به تجزیه و تحلیل مجدد ، و یک آزمون کنترل شده نیست. ما می خواستیم ابزاری را ارائه دهیم که معیارهایی را که SEO مورد توجه قرار می دهد ، اصلاحات احتمالی را شناسایی می کند و می تواند تعداد زیادی از صفحات را تجزیه و تحلیل و ردیابی کند. بر اساس این بازخورد ، مشخص شد که در اینجا فرصتی برای رسیدگی به همه این ناامیدی ها وجود دارد و با این کار ، زندگی روزمره پزشکان سئو را قبل از تابستان امسال بهبود می بخشیم.

بتا اولیه ما برای همه مشترکین Moz Pro باز است و می توانید آن را در ناوبری سمت چپ Moz Pro ، واقع در کمپین ها پیدا کنید. خزیدن سایت ابزار

ما این حق را داریم که ۱۰۰ صفحه برتر شما را توسط Page Authority با داده های عملکرد تلفن همراه و دسک تاپ از قبل جمع کنیم. اما ، شما همچنین می توانید لیستی از صفحات را برای تجزیه و تحلیل از منابع مختلف مانند صفحات رتبه بندی برتر ، صفحات با سایر موارد خزیدن یا همه صفحات انتخاب کنید – در حال حاضر حداکثر ۶۰۰۰ صفحه در هر کمپین در هر ماه.

عکس Core Web Vital را به صورت انبوه بررسی کنید: Moz Performance Metrics Beta

منابع بیشتری به زودی ارائه می شوند و آنچه در اینجا انتخاب می کنید نیز بر نمودار میله نمای کلی در بالای صفحه تأثیر می گذارد. سپس می توانید با محدود کردن متن URL مانند / وبلاگ ، صفحاتی را که می خواهید تجزیه و تحلیل کنید اصلاح کنید.

عکس Core Web Vital را به صورت انبوه بررسی کنید: Moz Performance Metrics Beta

چه مواردی در نسخه بتا وجود دارد؟

هنگامی که دسته ای از URL ها را برای تجزیه و تحلیل انتخاب کردید ، جدولی مانند این جدول به شما ارائه می شود:

عکس Core Web Vital را به صورت انبوه بررسی کنید: Moz Performance Metrics Beta
همانطور که مشاهده می کنید ، سایت شخصی من نیاز به مقداری TLC دارد.

این داده ها می توانند فیلتر و مرتب شوند. پیکان کشویی “جزئیات” در هر ردیف کلیدهای اصلی پیشنهادی را برای آن URL با یک نگاه سریع برجسته می کند.

اگر روی “مشاهده گزارش” کلیک کنید ، می توانید اطلاعات دقیق تری را برای هر URL مشاهده کنید:

عکس Core Web Vital را به صورت انبوه بررسی کنید: Moz Performance Metrics Beta

توجه داشته باشید که ما از زمان مسدود کردن کل به عنوان پروکسی برای تأخیر ورودی اول استفاده می کنیم. Google همانطور که قبلاً در این پست ذکر شد از “داده های میدانی” استفاده خواهد کرد ، در حالی که به دلایل مقیاس پذیری ما از “داده های آزمایشگاهی” Lighthouse استفاده می کنیم ، مانند آنچه در Google Pagespeed Insights و سایر ابزارهای مشابه مشاهده می کنید. اندازه گیری تأخیر ورودی اول در این زمینه امکان پذیر نیست زیرا کاربری برای ورود وجود ندارد ، اما زمان مسدود کردن کل تقریب خوبی است.

هر یک از این معیارها را می توان گسترش داد تا زمینه بیشتری برای هر معیار و آنچه نمره خوب یا بد در نظر گرفته می شود:

عکس Core Web Vital را به صورت انبوه بررسی کنید: Moz Performance Metrics Beta

و در آخر ، ما برخی از زمینه های پیشنهادی تمرکز را ارائه می دهیم ، که می تواند برای ارائه توضیحات دوستانه انسان گسترش یابد:

عکس Core Web Vital را به صورت انبوه بررسی کنید: Moz Performance Metrics Beta

چرا باید از Performance Metrics beta استفاده کنم؟

ممکن است بخواهی:

  • URL هایی را شناسایی کنید که احتمالاً هرگونه افزایش رتبه Core Web Vital را از دست می دهند

  • URL هایی را که عملکرد ضعیفی دارند شناسایی کنید

  • گزارش عملکرد به صورت عمده و شناسایی مقیاس مشکلات

  • بر این اساس اولویت بندی کنید

  • بدانید که در مورد هر شماره چه کاری باید انجام دهید

من مطمئن هستم که Moz Pro ، با توجه به حاشیه ، آسانترین راه برای بدست آوردن این نوع داده ها در مقیاس است.

برای مقایسه سریع با وضعیت فعلی بازار:

عکس Core Web Vital را به صورت انبوه بررسی کنید: Moz Performance Metrics Beta

بارگیری CSV ، داده های بیشتر و بهبود مستمر

با این حال ، همه اینها به این معنی نیست که ما کار ما هنوز تمام شده است. ما مشتاق حل مشکلاتی بودیم که سئوکاران با آن روبرو هستند قبل از عرضه گسترده ماه آینده ، اما این یک نسخه بتا است و احتمالاً اهمیت SEO برای Core Web Vital برای مدتی به تدریج افزایش خواهد یافت ، بنابراین ما یک سری از پیشرفت ها را از قبل برنامه ریزی کرده ایم.

یکی از پیشرفت های ویژه ای که می خواستم از آن بخواهم صادرات CSV است. این به عنوان یک معتبر دیرباز SEO اطلاعات ، یکی از ویژگیهای مورد درخواست من برای هر ابزاری مانند Moz است. هنگامی که برای اولین بار نمایه Moz خود را در سال ۲۰۱۳ ایجاد کردم ، “موارد بی پایان استفاده از اکسل” را به عنوان مورد محبوب خود در مورد SEO ذکر کردم. من هنوز یک نقطه نرم برای توانایی دستکاری و ترکیب داده ها با محتوای قلبم در یک محیط زنده دارم. حتی اگر خودتان بیشتر از روند اخیر پایتون سئو استفاده کنید ، باز هم CSV راهی عالی برای ورود داده به آن محیط است.

فراتر از آن ، ما همچنین به دنبال ویژگی هایی برای ردیابی عملکرد به مرور زمان و چندین پیشرفت UI هستیم تا مطمئن شویم که همیشه با عملکردترین داده ها ظاهر می شوند.

شروع کنید و نظر خود را به ما بگویید!

همانطور که گفته شد ، این یک بتا است ، به این معنی که نیمی از امتیاز برای بدست آوردن است شما نظر در مورد آنچه بعدی می آید. می توانید از اینجا شروع کنید:

برای دسترسی به نسخه بتا در Moz Pro ثبت نام کنید!

در حال حاضر مشتری Moz Pro هستید؟ برای دسترسی به نسخه بتا وارد شوید!

آنچه می خواهید در نظرات زیر اضافه شود را به ما اطلاع دهید.





منبع

شاید دوست داشته باشید:

رفع SEO روزانه: حسابرسی مشکلات فنی SEO با Moz Pro

رفع SEO روزانه: حسابرسی مشکلات فنی SEO با Moz Pro

سئوی فنی را از کجا باید شروع کنید؟ کار فنی سئو تضمین می کند که زمانی را که برای سئوی […]

نحوه استفاده از ویژگیهای SERP برای اطلاع دادن به استراتژی محتوای خود

نحوه استفاده از ویژگیهای SERP برای اطلاع دادن به استراتژی محتوای خود

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. بسیاری […]

استفاده از کلمات کلیدی در فیلم های YouTube: چگونه می توان بازدید بیشتری داشت

استفاده از کلمات کلیدی در فیلم های YouTube: چگونه می توان بازدید بیشتری داشت

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. با […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *