Google Alerts for Link Building: یک راهنمای سریع و آسان

Google Alerts for Link Building: یک راهنمای سریع و آسان

dmin آموزش سئو


اگر سازنده پیوند هستید ، می دانید چقدر سخت است که بتوانید صاحبان سایت را ترغیب کنید که به سایت شما با زمینهای “خارج از آبی” پیوند برقرار کنند. این حتی اگر شما مطالب خوبی داشته باشید یا سالهاست در حال ایجاد پیوند هستید ، صادق است.

به همین دلیل مانترا “ساختمان پیوند ایجاد روابط است” وجود دارد. اغلب قبل از ایجاد لینک ابتدا باید با صاحب سایت رابطه برقرار کنید. این بدان معنی است که از دنبال کردن آنها در توییتر ، اظهار نظر در مورد پست های آنها ، نوشتن ایمیل برای آنها برای بحث در مورد محتوای آنها بدون پیوند زدن و غیره استفاده کنید. این یک استراتژی تولیدی است ، اما یک برنامه زمان بر است.

با این حال ، یک استراتژی ساختمان – نسبتاً سریع – وجود دارد.

آیا گوش شما خارش دارد؟ اگر شما نوع خرافی هستید ، این بدان معنی است که شخصی در مورد شما صحبت می کند.

گاهی اوقات یک مدیر وب سایت نام تجاری ، محصولات یا کلمات کلیدی مورد نظر خود را در سایت خود منتشر می کند بدون اینکه به سایت شما پیوند برقرار کند. در سئو ، اینها به عنوان فرصتهای “ذکر تازه” شناخته می شوند. اینها معمولاً برخی از ساده ترین فرصت های ایجاد لینک در دسترس هستند ، زیرا لازم نیست خودتان را برای صاحب سایت توضیح دهید. بیشتر اوقات ، فقط باید از آنها بخواهید که این کار را انجام دهند برچسب در کد.

اما این ذکرهای تازه را چگونه می یابید؟ روش ها و ابزارهای مختلفی وجود دارد ، اما امروز من می خواهم یکی از مواردی را که بیشتر از آن استفاده می کنم برجسته کنم: Google Alerts.

Google Alerts در بسیاری از روشهای فراتر از دنیای ایجاد لینک و SEO سودمند است ، اما بدون شک بهترین راه برای ماندن در بالای فرصت های ذکر شده جدید شما نیست. اجازه دهید من توضیح دهم که چگونه می توانید از آن استفاده کنید!

تنظیم Google Alerts

اول از همه ، واضح است: شما به لینک درست نیاز دارید. برای شروع استفاده از Google Alerts ، به Google Alerts بروید. می توانید هشدارها را بدون حساب Gmail تنظیم کنید ، اما توصیه می کنم یکی از آنها را داشته باشید. اگر یکی از آنها را ندارید ، برای یافتن نحوه راه اندازی اینجا کلیک کنید.

وقتی یک حساب کاربری تنظیم کرده و در Google Alerts به زمین می روید ، صفحه ای را مشاهده می کنید که به این شکل است:

عکس Google Alerts for Link Building: یک راهنمای سریع و آسان

نه ، چیز چندانی برای دیدن وجود ندارد. هنوز به هر حال

بیایید یک مثال اساسی بگیریم. بگویید که می خواهید یک هشدار برای ذکر لینک ایجاد کنید. نگران نباشید ، عبارت را در بالا در نوار تایپ کنید.

عکس Google Alerts for Link Building: یک راهنمای سریع و آسان

شما حتی قبل از کلیک بر روی هر چیز دیگری ، چیزی شبیه به تصویر بالا خواهید دید. کادر اول سؤال می کند که شما کدام آدرس الکترونیکی را می خواهید هشدارها را دریافت کنید (من به منظور این مقاله مین را پاک کردم ، اما به من اعتماد کنید ، در آنجاست). در زیر نمونه هایی از هشدارهای اخیر برای جستجوی شما قرار خواهد گرفت.

بر روی دکمه “ایجاد هشدار” کلیک کنید و هشدارها به صندوق ورودی انتخابی شما برای پیشبرد ارسال می شوند. با این حال ، قبل از انجام این کار می توانید چند تنظیم را شخصی سازی کنید. برای دیدن لیستی از تنظیمات که می توانید تنظیم کنید ، روی دکمه “نمایش گزینه ها” کنار دکمه کلیک کنید:

عکس Google Alerts for Link Building: یک راهنمای سریع و آسان

هر مورد به طور خودکار با تنظیم پیش فرض پر می شود. می توانید تنظیمات را طوری تنظیم کنید که فقط از مناطق خاص ، انواع خاصی از محتوا و موارد دیگر هشدار دریافت کنید. به طور کلی ، من تنظیمات پیش فرض را کفایت کردم ، اما دلایل معتبری وجود دارد که ممکن است بخواهید آنها را تغییر دهید (به عنوان مثال اگر فقط به محتوای ویدیو علاقه دارید).

وقتی تنظیمات تمام شد ، می توانید هشدار را ایجاد کنید!

نکات Google Alert

علامت نقل قول

از این نقطه به فرض ، با انتخاب پیش فرض ایمیل های یک بار در روز گیر کرده اید ، هر ۲۴ ساعت یک ایمیل دریافت خواهید کرد:

عکس Google Alerts for Link Building: یک راهنمای سریع و آسان

توجه کنید که در این مثال بازده ها شامل صفحاتی هستند که در مورد هر کلمه از پرس و جو شما صحبت می کنند (در این مثال کلمه “پیوند” و کلمه “ساختمان”). بدیهی است ، این مفید نیست ، و صرفه جویی در این نتایج بیهوده است.

بنابراین ، چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که فقط برای یک عبارت دقیق نتیجه می گیرید؟ علائم نقل قول!

من (عمدا) هنگام تنظیم این هشدار این اشتباه را مرتکب شدم. به تصویر از بخش اول توجه کنید که “ساختمان پیوندی” شامل علامت های نقل قول در اطراف آن نمی شود. بدون آنها ، Google Alerts نتایجی را مانند نتایج موجود در تصویر بالا برمی گرداند.

علامت های نقل قول نشان می دهد که شما به دنبال تطابق دقیق آن عبارت هستید ، بنابراین وقتی با استفاده از آنها هشدار تنظیم می کنید ، چیزی به دست می آید که به این شکل است:

عکس Google Alerts for Link Building: یک راهنمای سریع و آسان

خیلی بهتر ، درست است؟

توجه داشته باشید که می توانید اصطلاحات را با و بدون علامت نقل قول در یک هشدار ترکیب کنید. مثلاً بگویید من دنبال محتوای مرتبط با ایجاد پیوند در اطراف تصاویر می گشتم. به جای “پیوند ساختن ساختمان” ، عبارتی که خیلی زیاد اتفاق نمی افتد ، می توانم استفاده کنم:

عکس Google Alerts for Link Building: یک راهنمای سریع و آسان

این نتایج به دست آمده است که عبارت دقیق “ساختمان پیوند” و اصطلاح “تصاویر” را شامل می شود.

چندین هشدار تنظیم کنید

اگر از Google Alerts برای ایجاد پیوند استفاده می کنید ، توصیه می کنم بیش از یک هشدار تنظیم کنید. برخی از موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • نام تجاری شما
  • محصولات یا خدمات شما
  • کلمات کلیدی تمرکز شما
  • شخصیت های مرتبط با نام تجاری شما

اگر نگران تمام ایمیل های سیل صندوق ورودی خود هستید ، تنظیمات را تنظیم کنید تا روزهای تحویل فرکانس یا تحویل گیرنده کاهش یابد. همچنین می توانید یک حساب Gmail جداگانه تنظیم کنید که فقط برای دریافت این ایمیل ها مفید باشد. من شخصاً اولی را گزینه بهتر می دانم اما افرادی را می شناسم که این دومی را انجام می دهند.

تنظیم هشدار را برای رقبا نیز در نظر بگیرید. با انجام این کار ، می توانید پنجره ای برای ایجاد پیوندها و راهبردهای تبلیغاتی که می توانید از آنها بیاموزید ، ایجاد کند. در کنار آن ، ممکن است سایت های هدف بالقوه جدیدی را پیدا کنید که از شما یاد نمی کند. اگر آنها از رقیب شما نام ببرند ، به احتمال زیاد آنها به طاقچه شما مربوط هستند.

همچنین غلط های غلط مربوط به هر یک از موارد لیست فوق را نیز شامل شوید. در حالی که الگوریتم Google معمولاً به اندازه کافی هوشمند است تا چنین غلط هایی را در جستجوی خود تصحیح کند ، ممکن است چند نتیجه با ارزش حتی در هنوز هم منتقل شود.

نتیجه

Google Alerts می تواند برای اهداف دیگری غیر از ایجاد لینک مفید باشد. مطمئناً اگر شما درگیر یک کمپین مدیریت شهرت آنلاین هستید ، آنها یک ضرورت هستند. برخی از هشدارها برای ردیابی انواع تبلیغاتی که رقبای آنها نیز دریافت می کنند استفاده می کنند.

اگر سازنده لینک هستید ، ابزارهای ساخت لینک عالی بسیار دیگری نیز وجود دارند که می توانند استراتژی “ذکر تازه” شما را تکمیل کنند ، اما Google Alerts ضروری است. امیدوارم Google Alerts را برای ایجاد پیوند مانند من پیدا کنید. اگر ابزار یا پیشنهادی دیگری دارید ، لطفاً آنها را در نظرات زیر ذکر کنید.



منبع

شاید دوست داشته باشید:

پشت صحنه در MozCon Virtual

پشت صحنه در MozCon Virtual

تصور مجدد MozCon آسان نبوده است. من دروغ نخواهم گفت – دلم برای دیدن بسیاری از شما به شخصه تنگ […]

نحوه انتخاب منبع داده با ارزش ترین لینک برای محتوای شما

نحوه انتخاب منبع داده با ارزش ترین لینک برای محتوای شما

شرکت Fractl هزاران کمپین بازاریابی محتوا را در هر مبحث ایجاد کرده است و ما برای هفت سال گذشته ، […]

برگه تقلب جستجوی محلی SEO را جستجو کنید!

برگه تقلب جستجوی محلی SEO را جستجو کنید!

چه آزار و اذیت آژانس جستجوگرها خود را هر روز از بین می برد! در بهترین روزهای خود ، نگه […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *