Google Posts: عامل تبدیل – عامل رتبه بندی نشده است

Google Posts: عامل تبدیل - عامل رتبه بندی نشده است

dmin آموزش سئو


اگرچه Google Posts یک عامل رتبه بندی نیست ، اما همچنان می تواند یک منبع فوق العاده موثر برای افزایش تبدیلات مشاغل محلی باشد – در صورت استفاده صحیح. Greg Gifford ، میزبان جمعه هفته Whiteboard ، به شما نشان می دهد که چگونه بهترین پست خود را ارائه دهید.

عکس Google Posts: عامل تبدیل - عامل رتبه بندی نشده است

برای باز کردن یک نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید بالا کلیک کنید!

رونویسی ویدئو

خوشحال ، طرفداران Moz. به نسخه دیگری از جمعه های Whiteboard خوش آمدید. من گرگ گیفورد ، معاون جستجو در SearchLab ، یک آژانس بازاریابی دیجیتال بوتیک متخصص در سئو محلی و جستجوی پولی هستم. امروز من اینجا هستم تا درباره آن صحبت کنم – حدس می زدید – Google Posts ، ویژگی Google My Business که به شما امکان می دهد چیزهای جالب و جذابی را برای جذب مشتری های بالقوه ارسال کنید.

اهمیت Google برای کسب و کار من

ابتدا مایک بلومنتال آن را گفت. لیست Google برای کسب و کار من صفحه اصلی جدید شما است. سپس همه ما به نوعی آن را دزدیدیم ، و همه اکنون آن را می گویند. اما کاملاً درست است. این اولین برداشتی است که با مشتریان بالقوه می کنید. اگر کسی شماره تلفن شما را می خواهد ، دیگر لازم نیست برای دریافت آن به سایت شما مراجعه کند. یا اگر آنها برای دریافت راهنمایی به آدرس شما نیاز دارند یا اگر می خواهند عکس های کسب و کار شما را بررسی کنند یا می خواهند ساعت ها یا بررسی ها را ببینند ، می توانند همه کارها را در آنجا در صفحه نتایج موتور جستجو انجام دهند.

اگر شما یک مشاغل محلی هستید ، مشاغلی که به صورت رو در رو در یک مکان فیزیکی در فروشگاه و یا به مشتریان در محل خود مانند یک لوله کش یا یک برق کار می کنند ، پس واجد شرایط داشتن لیست Google برای کسب و کار من هستید ، و این لیست عنصر اصلی استراتژی محلی SEO شما است. شما باید از رقبا جدا باشید و به مشتریان بالقوه نشان دهید که چرا باید شما را چک کنند. Google Posts یکی از بهترین روش ها برای انجام آن کار است.

عکس Google Posts: عامل تبدیل - عامل رتبه بندی نشده است

نحوه استفاده موثر از Google Posts

برای آن دسته از شما که از Google Posts اطلاعی ندارید ، آنها در سال ۲۰۱۶ آزاد شدند و قبلاً در بالای صفحه Google My Business شما ظاهر می شدند و اکثر مشاغل از آنها مجنون می شدند. در اکتبر سال ۲۰۱۸ ، آنها آنها را به پایین پانل GMB روی دسک تاپ و خارج از پانل نمای کلی نتایج تلفن همراه منتقل کردند و بیشتر مردم علاقه خود را از دست دادند زیرا فکر می کردند از دست دادن چشمگیر دیده می شود

اما صادقانه بگویم ، مهم نیست. وقتی به طور صحیح استفاده شوند هنوز هم فوق العاده مثر هستند.

پست ها اساساً تبلیغات رایگان در Google هستند. درست شنیدی آنها تبلیغات رایگان هستند. آنها در نتایج جستجوی Google نشان داده می شوند. به طور جدی ، به ویژه هنگامی که با سایر نتایج ارگانیک مخلوط می شوند ، در تلفن همراه موثر هستند.

اما حتی روی دسک تاپ ، آنها به کسب و کار شما کمک می کنند تا مشتریان بالقوه را جذب کند و از سایر رقبای محلی خود برجسته باشند. از همه مهمتر ، آنها می توانند تبدیلات قبل از سایت را هدایت کنند. درباره جستجوی کلیک صفر شنیده اید. اکنون افراد می توانند بدون دسترسی به سایت شما تبدیل کنند. آنها به صورت یک تصویر کوچک ، تصویری با کمی متن در زیر ظاهر می شوند. سپس وقتی کاربر روی تصویر کوچک کلیک می کند ، کل پست در یک پنجره بازشو ظاهر می شود که اساساً پنجره تلفن همراه یا دسک تاپ را پر می کند.

اکنون هیچ تأثیری در رتبه بندی ندارند. آنها یک عامل تبدیل هستند ، یک عامل رتبه بندی نیستند. هر چند به این روش فکر کنید. اگر برای ایجاد یک پست ۱۰ دقیقه طول می کشد و شما فقط یک بار در هفته انجام می دهید ، این فقط ۴۰ دقیقه در ماه است. اگر تبدیل دریافت کنید ، آیا ارزش انجام آن را ندارد؟ اگر آنها را به درستی انجام دهید ، می توانید خیلی بیشتر از فقط یک تبدیل بدست آورید.

در گذشته به شما می گفتم که پست ها به مدت هفت روز در نمایه شما زنده می مانند ، مگر اینکه از یکی از الگوهای پست استفاده کنید که شامل دامنه تاریخ باشد ، در این صورت آنها برای کل دامنه تاریخ زنده می مانند. اما به نظر می رسد که Google شیوه کار ارسال ها را تغییر داده است و اکنون Google 10 پست اخیر شما را در یک چرخ فلک با یک پیکان کوچک برای پیمایش در آن نمایش می دهد. سپس وقتی به پایان آن ۱۰ پست می رسید ، پیوندی برای مشاهده همه پست های قدیمی شما دارد.

اکنون شما نباید به بیشتر مواردی که در مورد Posts بصورت آنلاین مشاهده می کنید توجه کنید زیرا اطلاعات غلط مضحکی یا اطلاعات به سادگی منسوخ شده وجود دارد.

از کلمات موجود در لیست “نه منع” خودداری کنید

اشاره کوتاه: مراقب متن مورد استفاده خود باشید. هر چیزی که دارای بار معنایی جنسی باشد ، پست شما را رد می کند. این واقعاً برای برخی صنایع ناامیدکننده است. اگر پستی در مورد سلب آب و هوا قرار دهید ، به دلیل کلمه “سلب” وتو می شوید. یا اگر لوله کش هستید و در مورد “تعمیرات توالت” یا “خارج شدن از توالت دستشویی” پست می گذارید ، از استفاده کلمه “توالت” محروم می شوید.

بنابراین مراقب باشید اگر چیزی دارید که ممکن است در آن لیست شیطانی وجود داشته باشد ، نه.

از یک تصویر کوچک فریبنده استفاده کنید

عکس Google Posts: عامل تبدیل - عامل رتبه بندی نشده است

پست کامل شامل یک تصویر است. یک پست کامل دارای تصویر و سپس متن با حداکثر ۱۵۰۰ کاراکتر است و این همان چیزی است که اکثر مردم به آن توجه می کنند. اما تصویر کوچک پست رمز موفقیت است. اگر تصویر کوچک به اندازه کافی فریبنده نیست تا بتوانید روی آن کلیک کنید ، هیچ کس نمی خواهد پست کامل را ببیند.

به این فکر کنید که در حال ایجاد یک کمپین جستجوی پولی هستید. اگر می خواهید روی تبلیغات خود کلیک بیشتری بکنید یا یک تصویر واقعا عالی برای جلب توجه اگر یک تصویر بنر است ، به کپی واقعاً جذابی نیاز دارید. همین اصل در مورد پست ها اعمال می شود.

آنها را تبلیغاتی کنید

همچنین اطمینان از تبلیغاتی بودن پست هایتان نیز مهم است. افراد قبل از مراجعه به سایت شما ، این پست ها را در نتایج جستجو مشاهده می کنند. بنابراین در بیشتر موارد آنها هنوز نمی دانند شما کی هستید.

کرک معمولی اجتماعی که در سایر سیستم عامل های اجتماعی به اشتراک می گذارید کار نمی کند. پیوندها را به پست های وبلاگ یا پیام ساده “سلام ، ما این را می فروشیم” به اشتراک نگذارید زیرا این پیام ها کار نمی کنند. به یاد داشته باشید ، کاربران شما در حال خرید هستند و سعی می کنند بفهمند که کجا می خواهند خرید کنند ، بنابراین شما می خواهید با یک چیز تبلیغاتی توجه آنها را جلب کنید.

الگوی مناسب را انتخاب کنید

بیشتر مطالب موجود در اینجا به شما می گویند که تصویر بند انگشتی پست ۱۰۰ کاراکتر متن یا حدود ۱۶ کلمه را در ۴ خط مجزا نشان می دهد. اما در واقعیت ، بسته به اینکه از کدام الگوی پست استفاده می کنید و اینکه پیوند تماس برای اقدام را در آن قرار دهید یا نه ، متفاوت است و سپس جایگزین آن خط آخر متن می شود.

اما ، سلام ، همه ما بازاریاب هستیم. پس چرا ما پیوند CTA را درج نمی کنیم ، درست است؟

سه نوع پست اصلی وجود دارد. در اکثر موارد ، شما می خواهید از الگوی ارسال مطالب جدید استفاده کنید. این همان موردی است که بیشترین متن را در تصویر بند انگشتی فراهم می کند ، بنابراین نوشتن مطلبی جذاب تر آسان تر است. اکنون با ارسال What’s New ، هنگامی که آن فراخوان را وارد کردید ، آن را جایگزین خط آخر می کند تا در نهایت با سه خط کامل از فضای نوشتاری موجود مواجه شوید.

هر دو الگوی پست رویداد و پیشنهاد شامل یک عنوان و سپس یک محدوده تاریخ هستند. برخی از افراد محدوده تاریخ را حفاری می کنند زیرا پست برای آن محدوده تاریخ قابل مشاهده است. اما اکنون که پست ها برای همیشه زنده و قابل مشاهده هستند ، در آنجا هیچ مزیتی وجود ندارد. هر دو نوع پست دارای آن خط عنوان جداگانه ، سپس یک خط محدوده تاریخ جداگانه هستند ، و سپس پیوند تماس برای اقدام در خط چهارم قرار دارد ، که فقط یک خط متن یا فقط چند کلمه برای نوشتن برای شما باقی می گذارد چیزی گیرا

مطمئناً ، پست Offer دارای شکلک کمی جالب در کنار عنوان و برخی از قابلیت های کوپن محدود است ، اما دلیل نمی شود. شما باید عملکرد کوپن کامل را در سایت خود داشته باشید. بنابراین بهتر است مطلبی جذاب را با الگوی پست “چه خبر” بنویسید و سپس از کاربر بخواهید تا بر روی لینک تماس برای اقدام کلیک کند تا به سایت شما برسد تا اطلاعات بیشتری کسب کند و در آنجا تبدیل کند.

نوع جدیدی از به روزرسانی COVID نیز وجود دارد ، اما شما نمی خواهید از آن استفاده کنید. این در پروفایل Google برای کسب و کار من بسیار بالاتر نشان داده می شود ، در واقع دقیقاً زیر اطلاعات اصلی شما ، اما فقط متن است. فقط متن ، بدون تصویر. اگر یک پست فعال COVID دارید ، Google همه پست های فعال دیگر شما را مخفی می کند. بنابراین اگر می خواهید پست اطلاعات COVID یا به روزرسانی های مربوط به COVID را به اشتراک بگذارید ، بهتر است به جای آن از الگوی ارسال مطالب جدید استفاده کنید.

به برش تصویر توجه کنید

تصویر بخش ناامیدکننده چیزهاست. کشت فوق العاده خوش شانس است و واقعاً متناقض است. در واقع ، شما می توانید یک تصویر را چندین بار ارسال کنید و هر بار کمی متفاوت بریده می شود. این واقعیت که محصول کمی بالاتر از مرکز عمودی است و همچنین اندازه متفاوتی بین تلفن همراه و دسک تاپ دارد ، آن را بسیار ناامیدکننده می کند.

قسمتهای مهم تصویر شما ممکن است از بین برود ، بنابراین نیمی از محصول شما از بین می رود ، یا متن شما بریده می شود ، یا خواندن مطالب واقعاً سخت می شود. اکنون یک ابزار برش ابتدایی در عملکرد بارگذاری تصویر با پست وجود دارد ، اما به نسبت ابعادی قفل نشده است. بنابراین اگر نمی خواهید آن را به نسبت ابعادی صحیح برش دهید ، که به هر حال ، ۱۲۰۰ پیکسل عرض در ۹۰۰ پیکسل ارتفاع دارد ، می خواهید در انتها یا در کنار آن با نوارهای سیاه مواجه شوید.

شما باید در مورد آنچه که منطقه امن در تصویر است دسته داشته باشید. بنابراین برای سهولت کار ، این راهنمای برداشت Google Posts را ایجاد کردیم. این یک سند فتوشاپ با راهنماهای داخلی است تا به شما نشان دهد منطقه امن چیست. می توانید آن را در bit.ly/posts-image-guide بارگیری کنید. مطمئن شوید که آن را با حروف کوچک قرار داده اید زیرا به حروف کوچک و بزرگ حساس است.

عکس Google Posts: عامل تبدیل - عامل رتبه بندی نشده است

اما به نظر می رسد به این شکل است. هر چیزی در آن شبکه سفید امن است و این همان چیزی است که در آن تصویر کوچک نشان داده می شود. اما پس از دیدن پست کامل ، بقیه تصویر نشان داده می شود. بنابراین می توانید واقعاً خلاق باشید و مواردی مانند این تصویر را داشته باشید ، اما بعد از آن وقتی ظاهر شد ، متن اضافی در پایین قرار دارد.

ردیابی UTM را وارد کنید

اکنون ، برای پیوند تماس با عمل ، باید مطمئن شوید که ردیابی UTM را نیز در آن گنجانده اید ، زیرا Google Analytics همیشه آن ترافیک را به خصوص در تلفن همراه به درستی نسبت نمی دهد.

اکنون اگر از برچسب گذاری UTM استفاده کرده اید ، می توانید اطمینان حاصل کنید که کلیک ها به Google organic نسبت داده می شوند و سپس می توانید از متغیر کمپین برای تمایز بین پست هایی که منتشر کرده اید استفاده کنید تا بتوانید ببینید کدام پست باعث کلیک بیشتر شده است یا تبدیل بیشتر و سپس می توانید استراتژی خود را به جلو تنظیم کنید تا از انواع موثرتر پست استفاده کنید.

بنابراین برای شما که خیلی با برچسب گذاری UTM آشنایی ندارید ، اساساً یک رشته کوئری از این قبیل به انتهای URL که در حال برچسب گذاری آن هستید اضافه می کند بنابراین Google Analytics را مجبور می کند جلسه را به روشی خاص که شما هستید نسبت دهد. مشخص کردن

بنابراین در اینجا ساختاری وجود دارد که توصیه می کنم هنگام ارسال پیام های Google از آن استفاده کنید. دامنه شما در سمت چپ است. سپس؟ UTM_Source GMB است. پست ، بنابراین جدا شده است. سپس UTM_Medium ارگانیک است ، و UTM_Campaign نوعی شناسه پست است. برخی از افراد دوست دارند از Google به عنوان منبع استفاده کنند.

اما در سطح بالایی ، وقتی گزارش رسانه منبع خود را مشاهده می کنید ، همه ترافیک همراه با همه مواردی که از Google ارائه می شود ، متراکم می شوند. بنابراین گاهی اوقات برای مشتریانی که واقعاً نمی فهمند می توانند ابعاد ثانویه را برای جدا سازی این ترافیک ببینند ، گیج کننده است. از همه مهمتر ، هنگامی که به گزارش رسانه منبع پیش فرض نگاه می کنید ، برای شما آسان تر است که ترافیک پست خود را جداگانه ببینید.

شما می خواهید ارگانیک را به عنوان رسانه خود بگذارید تا در گزارش کانال پیش فرض با تمام ترافیک ارگانیک به صورت دسته ای و گروهی درست قرار بگیرد. سپس نوعی شناسه ، نوعی رشته متنی یا تاریخ وارد می کنید که می تواند به شما اطلاع دهد در مورد کدام پست با آن متغیر کمپین صحبت می کنید. بنابراین مطمئن شوید که این یک چیز منحصر به فرد است تا بدانید که در مورد کدام پست صحبت می کنید ، اعم از پست اتومبیل ، پست نفتی ، یا محدوده تاریخ یا عنوان پست ، بنابراین می دانید چه زمانی در Google Analytics جستجو می کنید.

ذکر این نکته نیز مهم است که Google My Business Insights تعداد بازدیدها و کلیک ها را به شما نشان می دهد ، اما کمی پیچیده است زیرا چندین نمایش و / یا چندین کلیک از یک کاربر به طور مستقل حساب می شوند. به همین دلیل افزودن برچسب گذاری UTM برای ردیابی دقیق عملکرد شما بسیار مهم است.

فیلم ها را بارگذاری کنید

نکته آخر ، شما همچنین می توانید فیلم ها را بارگذاری کنید تا یک ویدیو در تصویر بند انگشتی و در پست نشان داده شود.

بنابراین وقتی کاربران آن تصویر کوچک را مشاهده می کنند که کمی دکمه بازی روی آن است و آن را کلیک می کنند ، وقتی پست ظاهر می شود ، ویدیو در آنجا پخش می شود. اکنون محدودیت اندازه پرونده ۳۰ ثانیه یا ۷۵ مگابایت است که اگر تبلیغاتی دریافت می کنید ، در اصل اندازه مناسب است. بنابراین حتی اگر چند سالی است که وجود نداشته باشد ، اکثر مشاغل همچنان پست ها را نادیده می گیرند. اکنون شما می دانید که چگونه Posts را رد کنید ، بنابراین در مقایسه با رقبا متمایز خواهید بود و کلیک های بیشتری ایجاد می کنید.

امیدوارم از ویدیو لذت برده باشید اگر نکات اضافی برای به اشتراک گذاشتن دارید ، لطفا آنها را در نظرات پایین بیاورید. از تماشای شما متشکرم ، و دفعه دیگر دوباره شما را می بینم.

رونویسی ویدئو توسط Speechpad.com



منبع

شاید دوست داشته باشید:

تولید یک لینک با کیفیت بالا چیست؟

تولید یک لینک با کیفیت بالا چیست؟

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. چه […]

7 س toال برای استخدام آژانس بازاریابی محتوا

۷ س toال برای استخدام آژانس بازاریابی محتوا

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. تصمیم […]

اسطوره های ساخت لینک در سال 2021

اسطوره های ساخت لینک در سال ۲۰۲۱

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. شانون […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *