HTTPS Is Table Stakes برای سئو در سال ۲۰۲۰ است

HTTPS Is Table Stakes برای سئو در سال 2020 است

dmin آموزش سئو


در بهار ۲۰۱۷ ، نوشتم که نتایج HTTPS نیمی از URL های ارگانیک صفحه یک Google را تشکیل می دهند. در طول بیش از سه سال ، من به روز رسانی ارسال نکرده ام ، که ممکن است شما را به این باور برساند که هیچ چیز تغییر نکرده است. واقعیت این است که چیزهای زیادی تغییر کرد ، اما آنقدر به تدریج تغییر کرد که هرگز یک رویداد واحد رخ نداد یا “a-ha!” لحظه نوشتن در مورد

اکنون ، در پاییز سال ۲۰۲۰ ، URL های HTTPS تشکیل می شوند ۹۸٪ نتایج ارگانیک صفحه یک در مجموعه ردیابی ۱۰ هزار کلمه کلیدی MozCast. این رشد ماهانه از آوریل ۲۰۱۷ است:

عکس HTTPS Is Table Stakes برای سئو در سال 2020 است

پس از اکتبر ۲۰۱۷ ، هنگامی که گوگل اعلام کرد Chrome هشدارهای بیشتری را برای کاربران برای فرم های غیر ایمن به کاربران نشان می دهد ، در HTTPS دچار مشکل شد ، اما در غیر این صورت حرکت رو به جلو نسبتاً پایدار است. در حالی که مرورگرها به افزایش سهام ادامه می دهند ، هیچ به روزرسانی اعلام شده یا اندازه گیری شده الگوریتمی در مورد HTTPS وجود ندارد.

من به داده های شما تمسخر می کنم!

خوب ، چرا الان این به روزرسانی را می نویسم؟ در حالی که مجموعه کلمات کلیدی MozCast 10،۰۰۰ برای پیگیری روندهای طولانی مدت مناسب است (زیرا با گذشت زمان سازگار است و دارای سابقه طولانی است) ، داده ها بر روی صفحه یک ، نتایج دسک تاپ متمرکز شده و عمداً به سمت شرایط رقابتی تر تمایل دارند.

اخیراً ، من به داده های رتبه بندی STAT ناشناس خود دسترسی پیدا کرده ام – کلمات کلیدی ۷٫۵ میلیون در سراسر دسک تاپ و تلفن همراه. آیا این روندها در بین دستگاه ها ، صفحات بیشتر و کلمات کلیدی بیشتر وجود دارد؟

عکس HTTPS Is Table Stakes برای سئو در سال 2020 است

جدول بالا فقط داده های صفحه یک است. در میان مجموعه داده های بسیار بزرگتر ، شیوع URL های HTTPS در صفحه یک بسیار شبیه به MozCast است و تقریباً در دسک تاپ و موبایل یکسان است. حال ، بیایید به ۵۰ نتیجه برتر آلی (تقسیم به گروه های ده نفره) برویم …

عکس HTTPS Is Table Stakes برای سئو در سال 2020 است

حتی در انتهای ۵۰ نتیجه ارگانیک برتر ، بیش از ۹۲٪ URL ها HTTPS هستند. به نظر می رسد یک الگوی کاهش شیوع HTTPS وجود داشته باشد ، با URL های غیر ایمن تر در نتایج Google عمیق تر هستند ، اما شیوع HTTPS حتی در صفحه پنجم نتایج بسیار بالا است.

آیا این افزایش شیوع HTTPS در بالای رتبه بندی نشان می دهد که HTTPS یک عامل رتبه بندی است؟ نه به خودی خود – این امکان وجود دارد که سایت های معتبر حساسیت بیشتری نسبت به امنیت درک شده داشته باشند و بودجه بیشتری برای اجرای آن داشته باشند. با این حال ، می دانیم که Google به طور علنی اظهار داشته است که HTTPS یک “سیگنال رتبه بندی سبک وزن” است و به نظر می رسد این داده ها از این ادعا پشتیبانی می کنند.

نمی توانی مرا وادار کنی!

نمی دانم چرا اینقدر رزمنده هستید ، اما نه ، من واقعاً نمی توانم کاری کنم که شما کاری انجام دهید. اگر متقاعد نشده اید که HTTPS از نظر مهم بودن ۹۷-۹۸٪ از ده نتیجه ارگانیک برتر ، مطمئن نیستم که چه چیزی برای گفتن باقی مانده است. البته ، این باعث نمی شود که من دیگر صحبت نکنم.

وقتی روی رتبه بندی تمرکز می کنیم ، گاهی اوقات ارتباط اصلی را نادیده می گیریم (این یک چالش در مطالعات رتبه بندی بزرگ است). به عنوان مثال ، داشتن کلمات کلیدی مرتبط در صفحه شما تعیین کننده برنده شدن در رتبه بندی نیست ، اما برای رتبه بندی اصلاً ضروری است. این جدول جدول است – حتی بدون کلمات کلیدی مرتبط نمی توانید به بازی بپیوندید. در مورد HTTPS در سال ۲۰۲۰ نیز همین مسئله وجود دارد – احتمالاً قرار نیست شما رتبه # ۱ یا ۱۰ را تعیین کنید ، اما به طور کلی تعیین می کند که شما رتبه بندی می کنید. بدون داشتن سایت ایمن ، انتظار دارید دروغگوی شما را به خانه بفرستد.

از همه مهمتر ، Google تغییرات عمده ای را در اطراف HTTPS / SSL در مرورگر Chrome ایجاد کرده است ، اگر سایت شما ایمن نیست ، به طور فزاینده ای به بازدید کنندگان هشدار می دهد. حتی اگر هنوز آنقدر خوش شانس باشید که بدون URL های HTTPS رتبه بندی کنید ، تجربه ی کاربری ضعیفی را برای بسیاری از بازدیدکنندگان ارائه خواهید کرد.

از ۹۷٪ تا ۱۰۰٪ چیز زیادی باقی نمانده است و تعداد زیادی پست وبلاگ برای نوشتن در مورد این روند خاص باقی نمانده است. اگر در سال ۲۰۲۰ HTTPS / SSL را جدی نمی گیرید ، این آخرین تماس بیدار کننده شما است.



منبع

شاید دوست داشته باشید:

بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

بهترین روش های جدید برای تبلیغات بومی در سایت های تحریریه

تبلیغات دیجیتال امروزه متفاوت است. نحوه و زمان تعامل ما با تبلیغات آنلاین در ماه مارس که COVID-19 دوره جدیدی […]

رفع SEO روزانه: جمع آوری ، سازماندهی و پیگیری کلمات کلیدی با Moz Pro

رفع SEO روزانه: جمع آوری ، سازماندهی و پیگیری کلمات کلیدی با Moz Pro

بنابراین ما دوباره دیدار می کنیم ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی … اکنون بیش از هر زمان دیگری ، […]

تجارت بصورت غیرمعمول: چگونه می توان خدمات جدید و به روز شده خود را با Google My Business ارتباط برقرار کرد

تجارت بصورت غیرمعمول: چگونه می توان خدمات جدید و به روز شده خود را با Google My Business ارتباط برقرار کرد

از زمان ابتلا به بیماری همه گیر COVID-19 در اوایل سال ۲۰۲۰ ، صاحبان مشاغل مجبور شدند به سرعت برای […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *