Intent and SEO جستجو: یک راهنمای سریع

Intent and SEO جستجو: یک راهنمای سریع

dmin آموزش سئو


درک هدف جستجو می تواند ماده مخفی باشد که استراتژی محتوای شما را از عالی به برجسته می کند. ما به عنوان یک استراتژیست سئو در یک آژانس بازاریابی دیجیتال (Brainlabs) ، مشتریانی را اغلب در آستانه موفقیت در رتبه بندی می یابیم. آنها روی محتوای ستاره ای نشسته اند که به سادگی رتبه بندی کلمات کلیدی مورد نظر آنها نیست. چرا؟ اغلب اوقات ، کلمات کلیدی و هدف به راحتی مطابقت ندارند.

در اینجا ما انواع مختلف قصد جستجو ، نحوه تعیین بهترین هدف برای کلمات کلیدی داده شده و نحوه بهینه سازی هدف جستجو را بحث خواهیم کرد. ابتدا بیایید اصول آن را اتو کنیم.

قصد جستجو چیست؟

قصد جستجو (همچنین به عنوان هدف کاربر نیز شناخته می شود) هدف اصلی است که کاربر هنگام جستجوی یک جستجوی در موتور جستجو دارد. بارها ، کاربران هنگام جستجوی نوع خاصی از پاسخ یا منبع را جستجو می کنند.

به عنوان مثال پیتزا را در نظر بگیرید. جستجوی دستور پیتزا قصد دیگری نسبت به جستجوی پیتزای سبد خرید دارد که با جستجوی تاریخچه پیتزا نیز متفاوت است. اگرچه همه آنها پیرامون یک موضوع کلی یکسان (پیتزا) می چرخند ، این کاربران همه اهداف مختلفی دارند.

چرا هدف جستجو برای سئو مهم است؟

Google به نیت جستجو اهمیت می دهد

پاسخ کوتاه این است: رضایت بخشیدن به هدف جستجو یک هدف اصلی برای گوگل است ، که به نوبه خود آن را به یک هدف اصلی برای سئوکاران تبدیل می کند. هنگامی که یک کاربر اصطلاح خاصی را جستجو می کند و اطلاعات بی ربطی پیدا می کند ، این سیگنال به Google ارسال می کند که احتمالاً هدف ناسازگار است.

به عنوان مثال ، اگر کاربری “نحوه ساخت وب سایت” را جستجو کند و تعداد زیادی از صفحات محصول برای سیستم عامل های CMS و سایت های میزبان به آنها نشان داده شود ، بدون کلیک بر روی هر چیزی ، جستجوی دیگری را امتحان می کنند. این نشانه ای به Google است که هدف این نتایج منعکس کننده اهداف جستجوگر نیست.

سطح دسترسی خود را از طریق مراحل قیف گسترش دهید

وقتی نوبت به راه اندازی مشاغل و ایجاد یک استراتژی موفق بازاریابی محتوا می رسد ، نمی توانم به اندازه کافی بر اهمیت به خاطر سپردن هدف جستجو و اجازه دادن به آن نیروی محرک محتوای ایجاد شده و نحوه ایجاد آنها تأکید کنم.

و فقط چرا این مهم است؟ هرچه محتوای شما برای اهداف مختلف جستجو بیشتر باشد ، می توانید به کاربران بیشتری دسترسی داشته باشید و در مراحل مختلف قیف. از کسانی که هنوز در جستجوی نام تجاری شما هستند تا کسانی که به دنبال تبدیل هستند ، می توانید با تمرکز بر تلاش خود برای تطبیق هدف جستجو ، شانس دستیابی به همه آنها را افزایش دهید.

می توانید رتبه بندی را بهبود ببخشید

از آنجا که عوامل اصلی رتبه بندی Google ارتباط ، اقتدار و رضایت کاربر هستند ، آسان است که نقاط را متصل کنید و ببینید چگونه بهبود هدف قرار دادن کلمات کلیدی شما برای آینه جستجوی آینه ، می تواند رتبه بندی کلی شما را بهبود بخشد.

ارتباط: این مربوط به رفتار کاربر شما است. اگر آنها اطلاعاتی را که در سایت شما جستجو می کنند پیدا کنند ، کمتر احتمال دارد که در عرض چند ثانیه به Google بازگردند و نتیجه متفاوتی را جستجو کنند (pogo-sticking). وقتی محتوای شما مربوط به هدف جستجو باشد ، در KPI هایی مانند نرخ کلیک و نرخ گزاف مشاهده خواهید کرد.

مرجع: در حالی که بسیاری از اختیارات یک سایت به بک لینک ها متصل است ، تهیه یک استراتژی پیوند داخلی قوی که به Google علامت گذاری کند “من محتوای زیادی دارم که شامل تمام زوایا و اهداف مربوط به این موضوع است” برای رتبه بندی مهم نیز مهم است. علاوه بر این ، می توانید با ایجاد محتوای ارزشمند پیرامون موضوعاتی که برند شما به خوبی آگاه است و اهداف مختلفی را برآورده می کند ، اقتدار و دید تجاری را افزایش دهید.

رضایت کاربر: آیا محتوایی که ایجاد می کنید ارزشی دارد و آیا به مخاطبان شما مربوط می شود؟ پایان داستان.

انواع قصد جستجو

در حالی که عبارات جستجوی بی پایان وجود دارد ، فقط چهار هدف اصلی جستجو وجود دارد:

  1. اطلاعاتی
  2. تحقیقات ترجیحی / تجاری
  3. معامله ای
  4. ناوبری

حالا ممکن است فکر کنید ، همه خوب و خوب است ، اما معنی آنها برای محتوای من چیست؟ خوشبختانه ، من هر یک از آنها را با اصطلاحات مثال که قصد را نشان می دهد ، شکسته ام. به یاد داشته باشید ، جستجوها باینری نیستند – بسیاری از آنها در بیش از یک دسته قرار می گیرند.

اطلاعاتی

همانطور که حدس زده اید ، جستجوهایی با قصد اطلاع رسانی از سوی کاربرانی صورت می گیرد که به دنبال … اطلاعات هستند! این می تواند به صورت راهنمایی ، دستورالعمل یا تعریفی باشد. این یکی از متداول ترین اهداف جستجو است ، زیرا کاربران می توانند به دنبال پاسخ بی نهایت سوال باشند. گفته شد ، همه اصطلاحات اطلاعاتی سوال نیستند. کاربرانی که به سادگی “بیل گیتس” را جستجو می کنند به احتمال زیاد به دنبال اطلاعات مربوط به بیل گیتس هستند.

مثال ها:

  • چگونه تخم مرغ را بجوشانیم
  • دهانه چیست
  • روت بدر گینسبورگ
  • مسیرها به فرودگاه JFK

تحقیقات ترجیحی / تجاری

قبل از اینکه آمادگی خرید را داشته باشند ، کاربران تحقیقات تجاری خود را شروع می کنند. این زمانی است که آنها از جستجو برای بررسی بیشتر محصولات ، مارک ها یا خدمات استفاده می کنند. آنها از مرحله اطلاعاتی تحقیق خود گذشته اند و تمرکز خود را بر روی چند گزینه مختلف کاهش داده اند. کاربران در اینجا اغلب محصولات و مارک ها را با یکدیگر مقایسه می کنند تا بهترین راه حل را برای آنها پیدا کنند.

توجه: این جستجوها اغلب شامل اصطلاحات محلی و بدون مارک مانند “بهترین فروشگاه بدن در نزدیکی من” یا “برترین رستوران سوشی NYC” است.

مثال ها:

  • Semrush vs Moz
  • بهترین سرویس میزبانی وب سایت
  • بررسی مربعات
  • وردپرس یا wix برای وبلاگ

معامله ای

جستجوی معاملات به دنبال خرید هستند. این می تواند یک محصول ، خدمات یا اشتراک باشد. در هر صورت ، آنها ایده خوبی از آنچه می خواهند جستجو می کنند. از آنجا که کاربر از قبل در حالت خرید است ، این اصطلاحات معمولاً مارک دار هستند. کاربران دیگر در مورد محصول تحقیق نمی کنند ، آنها به دنبال مکانی برای خرید آن هستند.

مثال ها:

  • خرید یوتی تامبلر
  • کوپن یکپارچه
  • کیف های Louis Vuitton را خریداری کنید
  • فروش برترین های ون

ناوبری

این جستجوگران به دنبال رفتن به یک وب سایت خاص هستند و اغلب جستجوی سریع در Google از نوشتن URL آسان تر است. کاربر همچنین می تواند از URL دقیق مطمئن نباشد یا به دنبال صفحه خاصی باشد ، به عنوان مثال یک صفحه ورود به سیستم به همین ترتیب ، این جستجوها نام تجاری یا وب سایت هستند و می توانند شامل مشخصات اضافی برای کمک به کاربران در یافتن یک صفحه دقیق باشند.

مثال ها:

  • ورود به سایت Spotify
  • Yelp
  • SEO مبتدی MOZ
  • مقطر U

چگونه می توان هدف جستجو را تعیین کرد

اصلاح کننده های کلمه کلیدی را در نظر بگیرید

همانطور که در بالا به طور خلاصه اشاره کردیم ، اصلاح کننده های کلمات کلیدی می توانند شاخص های مفیدی برای هدف جستجو باشند. اما فقط دانستن اصطلاحات کافی نیست ، همچنین ممکن است از خود بپرسید که وقتی صحبت از تحقیق در مورد کلمات کلیدی می شود ، چگونه این اصطلاحات را پیدا می کنید؟

خوشبختانه ، طیف وسیعی از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مورد اطمینان برای استفاده وجود دارد. ویژگی های فیلتر آنها در اینجا بیشترین کاربرد را خواهد داشت ، زیرا می توانید اصطلاحاتی را که شامل اصلاح کننده ها یا عبارات خاصی هستند فیلتر کنید.

علاوه بر این ، می توانید کلمات کلیدی را با ویژگی SERP فیلتر کنید. برای مثال با هدف اطلاع رسانی ، می توانید کلمات کلیدی را که برای پنل های دانش ، سوالات مرتبط و قطعه های ویژه رتبه بندی می شوند فیلتر کنید.

SERP ها را بخوانید

روش دیگر برای تعیین قصد جستجو ، تحقیق در مورد SERP است. کلمه کلیدی مورد نظر خود را در نوار جستجو تایپ کنید و ببینید Google چه چیزی را ارائه می دهد. احتمالاً شما قادر خواهید بود با توجه به انواع نتایج ، آنچه Google را مرتبط ترین هدف جستجو برای هر اصطلاح می داند ، تشخیص دهید.

بیایید نگاه دقیق تری به نتایج جستجو برای هر نوع قصد داشته باشیم.

نتایج SERP برای اهداف اطلاعاتی

همانطور که در بالا ذکر شد ، کلمات کلیدی اطلاعاتی دارای نتایج SERP هستند که اطلاعات فشرده را ارائه می دهند. این موارد شامل گرفتن دانش ، قطعه های ویژه و س questionsالات مرتبط است. نتایج برتر به احتمال زیاد نتایج ارگانیک هستند و شامل ویکی پدیا ، فرهنگ لغت یا پست های آموزنده وبلاگ هستند.

عکس Intent and SEO جستجو: یک راهنمای سریع

نتایج SERP برای هدف تحقیق ترجیحی / تجاری

قصد ترجیحی از این نظر مشابه است که نتایج ممکن است یک قطعه ویژه را شامل شود ، اما همچنین شامل نتایج پرداخت شده در بالای SERP خواهد بود. همچنین نتایج احتمالاً اطلاعات مربوط به مارک های جستجو شده را به جای اطلاعات موضعی ، ارائه می دهد.

در مثال زیر ، نتایج ارگانیک به جای توضیح اینکه میزبان سایت چیست و چگونه کار می کند ، ویژگی های محصول را بین میزبان های سایت رقابتی مقایسه می کند.

عکس Intent and SEO جستجو: یک راهنمای سریع

نتایج SERP برای هدف تراکنش

SERP های معاملاتی ساده ترین موارد برای تشخیص هستند. آنها معمولاً با نتایج پولی و / یا نتایج خرید ، چرخ فلک خرید و بررسی منجر می شوند. نتایج ارگانیک عمدتاً صفحات محصول خرده فروشان آنلاین و آجر و ملات هستند و بسته به جستجو می توانند نقشه هایی را به مکان های خود ارائه دهند.

عکس Intent and SEO جستجو: یک راهنمای سریع
عکس Intent and SEO جستجو: یک راهنمای سریع

نتایج SERP برای اهداف ناوبری

از آنجا که کاربران با قصد پیمایش از قبل می دانند که به دنبال چه وب سایتی هستند ، این نتایج معمولاً مربوط به صفحه در بالا هستند: به عنوان مثال اگر کاربر “Spotify” را جستجو کند ، صفحه اصلی Spotify اولین نتیجه خواهد بود ، در حالی که صفحه ورود به سیستم “Spotify login” اولین موقعیت را دارد.

بسته به جستجوی خاص ، ویژگی های اضافی مانند پیوندهای سایت ، کارت های دانش و داستانهای برتر نیز ممکن است وجود داشته باشد.

عکس Intent and SEO جستجو: یک راهنمای سریع

به تصویر کامل نگاه کنید

به خاطر داشته باشید که اصطلاحات غالباً بیش از یک هدف جستجو دارند ، بنابراین فقط جستجوی کلمات کلیدی یا SERP برای تعریف واقعی آن به ندرت کافی است. همانطور که گفته شد ، اتخاذ این رویکرد جامع ، شما را به برجسته ترین هدف نزدیک می کند.

همچنین لازم به ذکر است که SERP بی ثبات هستند ، بنابراین اگر یک کلمه کلیدی ممکن است برای یک هدف در این ماه رتبه بندی شود ، این می تواند در ماه آینده تغییر کند.

نحوه بهینه سازی برای هدف جستجو

فراداده و نوع محتوا را با هدف مطابقت دهید

شما تحقیق خود را انجام داده اید و می دانید کدام کلمات کلیدی را با کدام صفحات هدف قرار می دهید. اکنون وقت بهینه سازی است. یک مکان خوب برای شروع با فراداده صفحه های شما است – برای نشان دادن هدف قرار دادن کلمات کلیدی خاص خود ، برچسب عنوان ، H1 و H2 خود را به روز کنید. برای افزایش نرخ کلیک ، سعی کنید برچسب عنوان خود را با استفاده از چند نسخه سریع (بدون ایجاد clickbait) استفاده کنید.

رقابت را بررسی کنید

همانند اکثر مسابقات ، بهتر است قبل از مسابقه از برندگان کنونی هم بزنید. بنابراین ، قبل از شروع به ایجاد صفحات جدید یا تغییر شکل محتوای موجود ، نگاهی به صفحات با رتبه بالا بیندازید و س yourselfالات زیر را از خود بپرسید:

  • چگونه قالب بندی می شوند؟
  • لحن آنها چیست؟
  • کدام نکات را پوشش می دهند؟
  • چه چیزی را از دست می دهند؟

اکنون می توانید از پاسخ های خود برای ایجاد بهترین و مرتبط ترین محتوای موضوع استفاده کنید.

محتوا را برای ویژگی های مربوط به SERP قالب بندی کنید

همانطور که از ویژگیهای SERP به عنوان سرنخ برای جستجوی هدف استفاده کردید ، از آنها می توان برای اطلاع رسانی قالب بندی و محتوای صفحات شما نیز استفاده کرد. به عنوان مثال اگر قطعه ویژه شامل یک لیست شماره گذاری شده باشد ، به راحتی می توان گفت که Google از آن قالب برای آن اصطلاح قدردانی و پاداش می گیرد.

به همین ترتیب ، اگر SERP س questionsالات مربوطه را برمی گرداند ، حتماً در مطالب خود به این س clearlyالات به وضوح و مختصر پاسخ دهید.

غذاهای اصلی:

هنگام ایجاد محتوای SEO درمورد قصد جستجو ، موارد زیر را حتماً بخاطر بسپارید:

  • قبل از بهینه سازی محتوا ، هدف جستجو را بفهمید
  • هنگام کشف اصطلاحات جدید ، از اصلاح کننده های خاص در تحقیقات کلمات کلیدی خود استفاده کنید
  • برای تعیین گزینه های مطلوب قالب بندی و محتوا ، از SERP ها استفاده کنید
  • هر بار محتوای با ارزش و با کیفیت ارائه دهید

ایجاد محتوای بهینه شده SEO برای اهداف جستجوی خاص ساده است ، اما آسان نیست. این دستورالعمل ها را دنبال کنید و به خوبی قادر خواهید بود به کاربران محتوای مورد نیاز خود را در قالبی که آنها می خواهند بدهید.

برای یک غوطه وری عمیق تر در تحقق هدف جستجو ، حتما این جمعه آموزنده وایت برد از بریتنی مولر را بررسی کنید.



منبع

شاید دوست داشته باشید:

وضعیت سئو محلی: کارشناسان از تاکتیک های خاص صنعت استفاده می کنند

وضعیت سئو محلی: کارشناسان از تاکتیک های خاص صنعت استفاده می کنند

بیماری همه گیر COVID-19 شیوه تعامل ما با مشاغل محلی را تحت تأثیر قرار داده است. ما در حال سفارش […]

YouTube در سال 2020 بر Google Video تسلط دارد

YouTube در سال ۲۰۲۰ بر Google Video تسلط دارد

در مطالعه ۲٫۱ میلیون جستجو و ۷۶۶K فیلم ، یوتیوب ۹۴٪ از همه نتایج چرخ فلک ویدیویی را در صفحه […]

تنوع و گنجاندن در سئو: BIPOC و LGBTQ + سئوکاران از تجربیات خود استفاده می کنند

تنوع و گنجاندن در سئو: BIPOC و LGBTQ + سئوکاران از تجربیات خود استفاده می کنند

مردم در سراسر جهان در مورد نژادپرستی سیستمیک ، تعصب آشکار و پنهان و اینکه چگونه همه ما می توانیم […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *