Moz توسط iContact Marketing Corp خریداری شده است

Moz توسط iContact Marketing Corp خریداری شده است

dmin آموزش سئو


خبرهای مهیج طرفداران موز! ما خوشحالیم که اعلام می کنیم Moz توسط iContact Marketing Corp خریداری شده است!

خوانندگان ما می دانند که هنگام موفقیت در استراتژی های بازاریابی ، کار با SEO چقدر حیاتی است و به عنوان یک رهبر در صنعت ، Moz گزینه طبیعی برای گسترش iContact به فضای SEO بود. اگر با آنها آشنایی ندارید ، iContact و مارک های خواهر و برادرش – کمپین ،SMTP ، وKickbox – با هم به عنوان یک شرکت تابعه از J2 Global (NASDAQ: JCOM). آنها با استفاده از ابزارهای پیشرفته اتوماسیون بازاریابی از طریق ایمیل ، به مشاغل کوچک و متوسط ​​کمک می کنند تا مشتریان وفادار خود را حفظ و حفظ کنند. به عنوان بخشی از خانواده iContact ، Moz حتی برای کمک به مشترکان ما در تمام نیازهای جستجوگرها و بازاریابی دیجیتال مجهزتر خواهد بود.

من با مایکل پپه ، رئیس شرکت بازاریابی iContact به گفتگو نشستم تا در مورد این کار بیشتر صحبت کنم. این را در زیر بررسی کنید تا بدانید این برای Moz چه معنی دارد!

رونویسی ویدئو

سارا: سلام به همه من سارا پرنده هستم. من مدیر عامل شرکت Moz هستم و اخبار مهیج ، بسیار مهیج و بسیار مهمی را برای به اشتراک گذاشتن با همه شما به دست آورده ام و از مایکل پپه در اینجا دعوت کرده ام تا با من به اشتراک بگذارد. مایکل ، خودت را معرفی می کنی؟

مایکل: مطمئناً خواهم کرد. خیلی ممنون سارا بنابراین من مایکل پپه هستم و به عنوان رئیس بازاریابی iContact خدمت می کنم. و ما امروز اخبار بسیار مهیجی را برای به اشتراک گذاشتن داریم زیرا Moz توسط iContact خریداری شده است.

سارا: وای ، گفتن خیلی احساس خوبی دارد.

مایکل: من هم ، علنا.

سارا: بالاخره وقتشه. در آخر. عاشقشم. چرا کمی در مورد iContact به اشتراک نمی گذارید؟

مایکل: مطمئناً ، حتما. بنابراین iContact یک مارک تجاری برجسته در بازاریابی از طریق ایمیل است و به همراه مارک های خواهر خود ، Campaigner ، SMTP ، ارتباطات و Kickbox ، همه این مارک ها واقعاً به نیازهای بازاریابی از طریق پست الکترونیکی برای کوچک سازی مشتری توجه دارند. و این یک تجارت بزرگ است. سال گذشته ۶۸ میلیارد ایمیل ارسال کردیم.

سارا: وو ، کار خوب.

مایکل: بزرگ بزرگ. بنابراین . . .

سارا: عجب چشمگیر است.

مایکل:. . . من مطمئن هستم که هیچ کس در تماس نیست که از Moz چیزی نشنیده باشد. اما برای افراد انگشت شماری که ممکن است نداشته باشند. . .

سارا: آره

مایکل:. . . از موز ، سارا برایمان بگویید.

سارا: بله ، Moz یک شرکت جستجوگرها است ، از همان روزهای ابتدایی ما ، می دانید ، ۱۵ سال پیش هنگامی که ما شروع به درک و آموزش در مورد SEO از طریق وبلاگ کردیم و سپس واقعاً فکر کردیم که در صورت داشتن چه تعداد افراد بیشتری می توانیم کمک کنیم اطلاعات بیشتری در پشت پیشنهادات ما وجود دارد و سپس به یک شرکت نرم افزاری تبدیل می شود. از این رو ، این تمایل برای کمک به مردم در درک و تسلط بر یک روش پیچیده ، کاملاً پیچیده ، بسیار حیاتی و مبتنی بر داده ایجاد شده است. بنابراین ، برخی از آمار داده های ما ، می دانید که ما بیش از ۴۰٫۷ تریلیون پیوند داریم ، و بیش از ۱٫۲ میلیون وب سایت را ردیابی کرده ایم و بیش از ۵۰۰ میلیون پیشنهاد کلمات کلیدی داریم. و همه اینها برای کمک به مردم در تصمیم گیری بهتر و هوشمندانه در مورد SEO است ، خواه در یک شرکت کوچک باشید یا در یک شرکت بزرگ ، خواه یک مبتدی در سفر خود در SEO باشید یا اینکه این کار را برای یک زمان بسیار بسیار طولانی و من دوست دارم که چیزهای مشترک ما وجود دارد ، مایکل. iContact و Moz ، همه آنها می خواهند تا آنجا که ممکن است به مردم کمک کنند ، و ما بسیار روی دو استراتژی اصلی بازاریابی متمرکز شده ایم که امروزه به اندازه گذشته برای سازمان ها حیاتی هستند.

مایکل: کاملا. و می دانید ، آنچه که من فکر می کنم Moz را متمایز می کند این واقعیت است که شما بر روی اندازه ، کیفیت و دقت داده های خود تمرکز می کنید ، اما می توانید این داده ها را به بینش تبدیل کنید تا به بازاریابان از هر سطح از پیچیدگی ، شرکت ها کمک کنید. از همه اندازه ها ، من فکر می کنم که واقعا قابل توجه است و Moz را از هم جدا می کند. و ، سارا ، شما می دانید که ما مدتی است صحبت می کنیم. این ایده جدیدی نیست که هفته گذشته به آن رسیدیم.

سارا: درسته

مایکل: و ، می دانید ، ما فقط یک لیست طولانی از دلایل اشتراک دو شرکت ما را اضافه کرده ایم ، می دانید. و شاید فقط به شما کمک کند تا چند ایده از آنها را در تماس به اشتراک بگذارید.

سارا: بله ، شرط می بندم مردم واقعاً کنجکاو هستند. بله ، چرا چیست؟ به ما دلیل بده ، مایکل.

مایکل: بر روی همان مشتریان تمرکز کنید و برای متوسط ​​کردن مشتری به خدمات کوچک بپردازید. اگر از مشتریان خود که به طور معمول انجام می دهیم ، س ،ال کنیم چه چیزی شماره یک مورد فراتر از ایمیل برای آنها لازم است ، بدون شک سئو است. بنابراین یک جفت عالی از سئو و بازاریابی از طریق ایمیل وجود دارد. و من می گویم که فکر می کنم خیلی مهم Moz یک شرکت ارزش محور است. و به خصوص در این روزگار ، می دانید که ما در یک اکوسیستم پیچیده ای زندگی می کنیم که مشتریان ، همکاران و شرکای ما را درگیر می کند. و اینکه بتوانم به فکر حمایت از همه نیازهای آنها و رشد همه آن م componentsلفه ها باشم ، فکر می کنم از نظر موز یکی از برنامه های مهم بوده است و ما خودمان به آن اعتقاد کامل داریم ، می دانید که واقعاً درباره ارزش ها ، یکپارچگی و اصلی برای جلو بردن خودمان. و بنابراین من فکر می کنم که ما نه تنها ارزش ها را به اشتراک می گذاریم ، بلکه یک آینده مشترک با هم داریم.

سارا: بله اوه ، مایکل ، تو خیلی خوب گفتی من خودم نمی توانم بهتر بگویم ، بنابراین فقط به این اضافه می کنم ، که ، می دانید ، Moz در این خانواده جدید رشد خواهد کرد ، و من این را به طور قطعی می دانم ، زیرا می دانم که شما بچه ها واقعا ارزش SEO را درک می کنید و هیجان زده هستند که این را با مشتریان گسترده تر خود به اشتراک بگذارند. و واقعاً ، ما می دانیم که ایمیل مهم است و همچنان مهم خواهد بود. جایی نمی رود. تازه بهتر می شود. و ما ارزشهای مشترک داریم. خوب ، دیگر به چه چیزهایی نیاز داریم ، درست است؟ من فکر می کنم که با هم می توانیم کارهای بزرگی برای همه مشتریان خود انجام دهیم و خواهیم گرفت. بسیار هیجان زده که این لحظه را با خود رقم بزنید و شروع به دویدن با هم به سمت آن آینده می کنید. بنابراین از شما بسیار متشکرم.

مایکل: متشکرم آینده درخشان است.

سارا: هست بسیار خوب ، همه ، ممنون و وبلاگ ما را تماشا کنید. گوش به زنگ باشید. بیشتر می آیند

مایکل: خداحافظ



منبع

شاید دوست داشته باشید:

رفع SEO روزانه: حسابرسی مشکلات فنی SEO با Moz Pro

رفع SEO روزانه: حسابرسی مشکلات فنی SEO با Moz Pro

سئوی فنی را از کجا باید شروع کنید؟ کار فنی سئو تضمین می کند که زمانی را که برای سئوی […]

نحوه استفاده از ویژگیهای SERP برای اطلاع دادن به استراتژی محتوای خود

نحوه استفاده از ویژگیهای SERP برای اطلاع دادن به استراتژی محتوای خود

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. بسیاری […]

استفاده از کلمات کلیدی در فیلم های YouTube: چگونه می توان بازدید بیشتری داشت

استفاده از کلمات کلیدی در فیلم های YouTube: چگونه می توان بازدید بیشتری داشت

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. با […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *