MozCon Virtual 2020: Takeaways برتر از روز اول

MozCon Virtual 2020: Takeaways برتر از روز اول

dmin آموزش سئو


امروز روز مشخص شده یکی از اولین مجازی MozCon! حتی اگر به طور حضوری با هم نبودیم ، بسیار جالب بود که بتوانیم دوباره بهترین افراد صنعت را با هم جمع کنیم.

بسیاری از روز با آنچه شش ماه پیش انتظار داشتیم متفاوت بود ، اما تنها چیزی که همیشه می توانیم از بلندگوهای خود حساب کنیم ، یک مقدار بسیار ارزشمند است. ما در مورد بینش ها ، برنامه های بازی ، کدهای تقلب صحبت می کنیم – شما نام آن را می گذارید ، ما آن را بدست آورده ایم – و امسال فرقی نکرد.

بیایید به آن برسیم

سارا پرنده – خوش آمدید و وضعیت صنعت

همیشه شنیدن سخنان رهبر بی باک ما الهام بخش است. سارا روی برخی از تغییراتی که امسال مشاهده کردیم تأثیر گذاشت و اینکه آنها چه به عنوان مردم و چه به عنوان یک صنعت ما را تحت تأثیر قرار داده اند.

سارا همچنین افکار خود را در مورد روندهای اصلی سئو برای سال ۲۰۲۰ بیان کرد.

در پایان ، سارا به ما یادآوری کرد که ما جمع می شویم و سقوط می کنیم و در پایان ، جهان کار ماست. در مواقع دشوار همه باید دور هم جمع شویم.

همه ما بسیار خوشحالیم که توانسته ایم این تجربه مجازی را ایجاد کنیم و به همه افراد این امکان را می دهیم که چیزی را انتظار داشته باشند (تا حدودی) برای دو روز منتظر باشند.

اندی کرستودینا – رهبری اندیشه و سئو: ۳ عنصر اصلی و استراتژی های رتبه بندی جستجو

اندی با طی کردن ما در سه جنبه اصلی رهبری فکر شروع کرد: برند شخصی ، موضع گیری و اثبات بینش های متخصص.

سپس ، با اندکی مهربان ، اندی دقیقاً آنچه را برای انجام هر جنبه ای انجام داد ، عنوان کرد.

بینش متخصص

  • تحقیق اصلی ایجاد کنید
  • کتاب بنویسید
  • ایده های جدید را به اشتراک بگذارید

موضع بگیرید

  • نظر قوی داشته باشید
  • از بحث و گفتگو خودداری کنید
  • الهام بخش دیگران

یک مارک شخصی بسازید

  • یک دنباله اجتماعی داشته باشید
  • توسط دیگران استناد کنید
  • تأثیرگذار باشید

این ارائه ۱۶۳ اسلاید از بینش های عملی بود. این قطعاً یکی است که باید چند بار تماشا کنیم!

شانون مک گرگ – انتظارات بزرگ: حقیقت در مورد کمپین های روابط عمومی دیجیتال

شانون آمد تا ما را صاف کند: ما وقتی صحبت از Digital PR می شود ، تصویر کاملی را نشان نمی دهیم ، و کاملاً سمی است.

او با نشان دادن چند توییت شخصی خود شروع به کار كرد و اظهار داشت كه به ندرت ، در هر صورت ، درباره برنامه هایی كه “ویروسی نمی شوند” به اشتراک می گذارد.

شانون توضیح داد که ما درباره کمپین های دیجیتال PR صحبت می کنیم گویا اکثر آنها “برنده های بزرگی” هستند. واقعیت این است که اکثر مبارزات ما مجریان ثابت خواهد بود و پیروزی های عظیم در واقع فقط ناهنجاری است.

چگونه در مورد کمپین ها صحبت کنیم:

عکس MozCon Virtual 2020: Takeaways برتر از روز اول

چگونه کمپین ها در واقع انجام می شوند:

avkanîavkanîعکس MozCon Virtual 2020: Takeaways برتر از روز اول

آیرا وضعیت مطالعه روابط عمومی دیجیتال را مشخص کرد و دریافت که اکثر کمپین ها فقط بین یک تا ۲۰ پیوند دارند. وقتی شانون شماره ها را برای آیرا خراب کرد ، آنها سازگار بودند: در هر کمپین حدود ۱۷ پیوند به دست آمد!

ما در این مورد چه می کنیم؟ شانون ما را به چالش كشید تا هرچه بیشتر وقت صرف كردن آنچه را كه انجام نمی دهیم را بررسی كنیم و آنچه را كه انجام می داد بررسی كنیم.

شانون و تیمش با استفاده از یک ماتریس موفقیت موفقیت آمیز ، توانستند روند هر دو کمپین “موفق” و “ناموفق” را مشخص کنند و برنامه ها را بر این اساس پیاده کنند.

استراتژی فراق او:

  1. فشار “ویروسی” را برداشته و بر روی مجریان ثابت متمرکز شوید و شکست بخورید.
  2. درک کنید که مجریان ثابت می توانند به طور مداوم بر KPI های SEO سنگین تأثیر بگذارند.
  3. از ماتریس موفقیت استفاده کنید تا کمپین ها را مرور کرده و مراحل اولیه را جلب کنید.

رابین لرد – هر کاری که می کنید ، بیلبوردها را در سیاتل قرار دهید: دریافت اطلاعات آگاهی از نام تجاری از Google

وای! ذهن ما هنوز از این ارائه دمیده است. رابین برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها ما را از طریق گردشهای کاری بسیار با ارزش به دست آورد.

وقتی تعیین موفقیت “مارک” شما می آید ، اعداد ساده نیستند. نکات داده زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. در حقیقت ، رابین با طرح این سؤال از ما پرسید كه آیا از چندین مجموعه داده استفاده می كنیم ، داده های مربوط به رقبای خود را جمع می كنیم و گرانول می شویم. نیازی به گفتن نیست ، بسیاری از ما می دانستیم که برای مسافرت سوار شده ایم.

صادقانه بگویم ، این ارائه آنقدر پر از اطلاعات بود که کار سختی را برای ادامه کار داشتیم! خوشبختانه ، در پایان ارائه ، رابین دستورالعمل های گام به گام در مورد نحوه جمع آوری ، گردآوری و تجزیه و تحلیل همه این داده ها ارائه داد.

الکسیس سندرز – علوم جستجوی مشتری

تعیین مخاطب شما چیزی بیش از آمار جمعیتی و داده های وابستگی است. این در مورد درک واقعی مخاطبان شما به عنوان افراد است.

الکسیس با تعیین چهار مخاطب ، ما را از طریق چهار سؤال قرار داد:

  1. اطلاعات کلیدی چیست؟
  2. آنها در هسته خود چه شکلی هستند؟
  3. چگونه محصولات را انتخاب می کنند؟
  4. ارتباط آنها با فناوری چیست؟

او حتی لیستی از منابع رایگان و پولی را تهیه کرده است که هرکسی می تواند برای جمع آوری این اطلاعات از آنها استفاده کند.

الکسیس همچنین توضیح داد که تحقیقات مخاطب چیزی نیست که فقط یک بار اتفاق بیفتد (در ابتدای کار) بلکه در عوض باید کل سفر مشتری را آگاه سازد.

سخنان فراقصونی او ما را تشویق به یادگیری سریع و هماهنگ شدن با تغییر مداوم می کرد ، به جای اینکه همیشه سعی در حدس زدن صحیح داشت!

فیلیپ ناتینگهام – نحوه ایجاد یک برند جهانی و بدون بودجه جهانی

قیف بازاریابی شکسته است ، همه ما این را می دانیم. اما اگر ما نمی خواهیم مردم را برای کار کردن یک قیف تمرکز کنیم ، ما به چه سمت کار می کنیم؟ ساخت مارک ما درست. خوب ، چطور می توانیم این کار را انجام دهیم؟

فیل ذهن ما را با بینش چگونگی کمک به ویستیا در تغییر طرز فکر خود هنگام ایجاد “آگاهی از برند” به ذهنمان جادو کرد. قدم اول متوقف كردن آنرا به عنوان آگاهی از ماركس متوقف كرد و درعوض آن را وابستگی نام تجاری نامید.

ایجاد وابستگی به یک برند به معنای گذراندن زمان با یک برند است. KPI که معمولاً در ترکیب برداشتها ، کلیکها و غیره از بین می رود.

در ارائه خود ، فیل روش دقیقی را که از ویستیا استفاده کرده است تقسیم می کند تا مردم را به صرف زمان زیادی در سایت و تماشای چهار فیلم در حالی که خواندن همه ۱،۱۷۰ وبلاگ را انجام می دهند.

گرگ گیفورد یک اسلاید خلاصه عالی را در اینجا به اشتراک گذاشت:

دکتر پیت – اهداف متحرک: کلمات کلیدی در بحران

ما خیلی هیجان زده شدیم که دکتر پیت را دوباره به صحبت در امسال خود در MozCon. در حالی که کنفرانس امسال برخلاف سایر موارد بود ، ارائه وی به همان اندازه بصیرت بود.

دکتر پیت همه راجع به روندهای لکه بینی صحبت کرد. هیچ چیز در مورد امسال نمی توان پیش بینی کرد. هیچ راهی وجود ندارد که سالن های مو بتواند پیش بینی کند که “چگونه موها را کوتاه کنیم” یک کلمه کلیدی فرصت است.

با این حال ، هنوز هم راهی برای کسب سرمایه از این فرصت ها وجود دارد که ما آنها را مورد توجه قرار دهیم.

دکتر پیت دقیقاً به ما نشان داد که چگونه می توانیم از ابزاری که با آنها آشنا هستیم استفاده کنیم و چند مورد که با آنها آشنا نیستیم ، روندها را بشناسیم و آنها را به فرصت هایی از جمله Google Trends ، Pinterest ، جستجوی توییتر و حتی Boing Boing تبدیل کنیم. فروشگاه.

بعضی از سنگهای واقعی در این نمایش وجود داشت!

نیازی به گفتن نیست ، دکتر پیت رسماً نه سال مستقیم را تحت تأثیر قرار دادن MozCon قرار داده است.

Francine Rodriguez – Let It Go: چگونه اتوماسیون را در آغوش بگیریم و راه بیشتری کسب کنیم

۲۰۲۰ واقعاً نوسان دارد. فرانسیس دقیقاً همان چیزی را که همه فکر می کردیم ابراز کرد: “این کافی است!”

ما به اندازه کافی نگران هستیم ، آیا واقعاً باید به لیست اضافه کنیم؟

وقتی صحبت از بازاریابی موتورهای جستجو می شود ، بخش های متحرک زیادی وجود دارد و می توان همه چیز را امتحان کرد. هرچند یک راه حل وجود دارد: ROBOTS! (شخصی با راجر تماس می گیرد!)

گوگل دائما در حال یادگیری است ، بنابراین چرا اجازه نمی دهیم دانش جدید خود را به کار گیرند؟

Francine ما را در مناطق مختلف اتوماسیون PPC طی کرد:

  • مناقصه
  • کپی آگهی
  • مبارزات هوشمند
  • تطبیق کلید واژه

اگر به دنبال یک مثال عالی برای رها کردن و در آغوش گرفتن اتوماسیون هستید ، مایکروسافت آگهی مکان مناسبی برای رفتن است. آنها به شما امکان می دهند کلیه تبلیغات Google خود را مستقیماً در تبلیغات مایکروسافت وارد کنید تا بلافاصله شروع به کار کنند.

Rob Ousbey – رویکردی جدید به وب سایتهای خراشیده شده

ما حتی در مورد این ارائه چه می گوییم؟ راب یکی از انواع است.

اگر به فید #MozCon در توییتر نگاهی بیندازید ، متوجه خواهید شد که تعداد کمتر توییت در کمتر از افراد زندگی می کنند – به این دلیل که مشغول یادداشت برداری بودند!

راب به ما نشان داد كه چگونه وب سایت ها (از جمله بزرگ G) را با استفاده از چند خط كد در چند ثانیه ترك می كند. او ما را از طریق هر کد کد مورد نیاز برای ضبط G2 ، Google و حتی ابزار فانوس دریایی Google راهنمایی کرد.

او این کار را با نشان دادن دقیقاً کارهایی که برای ادغام داده های لایت هاوس در تجزیه و تحلیل SERP Moz Moz انجام داد ، پیچید.

باز هم ، این یکی از آن ارائه هایی است که شما باید چندین بار آنرا بارگیری کنید. یا شاید حتی با سرعت نیم!

Ross Simmonds – طراحی یک موتور محتوا: رفتن از ایده به ایجاد به توزیع

روز اول را با جالبترین حالت تعطیل کردیم.

راس با برخی از منابع دیزنی داغ شد تا ما را مجبور به فکر کند.

فیلم های دیزنی – داستان های داستانی معمولاً از کجا می آیند؟ داستانهای دیگر!

در سال های اخیر ، ما دیده ایم که دیزنی فیلم های قبلی آنها را “اصلاح” کرده تا آنها را در دنیای امروز متناسب سازد. و در واقع ، برخی از فیلم های اصلی دیزنی “ریمیکس” از نمایشنامه های شکسپیر بودند.

راس چهار Rs خود را دوست دارد (تجدید نظر ، ریمیکس ، حذف ، تغییر مسیر) ، و امسال او برنامه های عملی تری به ما داد.

این جلسه پایانی واقعاً ما را تشویق کرد که کلاه “Sherlock Homeboy” خود را برپا کنیم و نسبت به آنچه دیگران انجام می دهند کنجکاو شویم ، و چگونه می توانیم این کار را بهتر انجام دهیم.

چند مکان برای یافتن الهام از نوآوری که راس ذکر کرد:

  • نقشه سایت وب سایت مورد علاقه شما
  • دستگاه Wayback برای سایت های رهبران صنعت
  • ویکیپدیا

کارهای زیادی وجود دارد

در حال حاضر ، ما آن را یک روز فراخوانی می کنیم و استراحت می کنیم زیرا فردا دوباره این کار را انجام می دهیم!

اگر می خواهید به اسلایدهای بلندگو دسترسی پیدا کنید ، می توانید با اعتبارنامه انجمن انجمن Moz خود وارد شوید و آنها را در این صفحه بارگیری کنید.

اگر امروز به ما ملحق شدید ، جلسه مورد علاقه شما چه بود؟ بزرگترین غذای آماده شما؟ ما نمی توانیم صبر کنیم تا فردا شما را ببینیم!





منبع

شاید دوست داشته باشید:

Intent and SEO جستجو: یک راهنمای سریع

Intent and SEO جستجو: یک راهنمای سریع

درک هدف جستجو می تواند ماده مخفی باشد که استراتژی محتوای شما را از عالی به برجسته می کند. ما […]

تغییر در تقاضای محصول برای سئو به چه معنی است

تغییر در تقاضای محصول برای سئو به چه معنی است

اگر از طریق بحران COVID-19 در تجارت الکترونیکی کار می کنید ، احتمالاً متوجه تغییراتی وحشی در نحوه مشاهده و […]

شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

شناسایی الگوهای عملکرد جستجوی پیشرفته GSC (و آنچه در مورد آنها باید انجام دهید)

کنسول جستجوی Google تا حد زیادی پرکاربردترین دستگاه در جعبه ابزار SEO است. این نه تنها نزدیکترین درک ما را […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *