MozCon Virtual 2021 Series مصاحبه: راس سیموندز

MozCon Virtual 2021 Series مصاحبه: راس سیموندز

dmin آموزش سئو


چه توییت های شاخص او را بشناسید و چه یکی از نمایشگاه های محتوای وی را در برخی از مارک های قدرتمند جهان بخوانید ، مطمئناً راس سیموندز در دنیای محتوا نام خود را به دست آورده است. راس از طریق تجربه کار با مشتریان بزرگ و کوچک ، دستورالعمل کاملی برای توسعه و توزیع محتوا را که نتایج واقعی را به همراه دارد ، کشف کرده است و او آماده است که آن را با مخاطبان MozCon ما به اشتراک بگذارد!

ما کاملاً خوشحالیم که از او برای بازگشت به مرحله MozCon استقبال می کنیم ، و ما پیش از نمایش با او ارتباط برقرار کردیم تا درباره چگونگی ورود به صنعت ، فلسفه محتوای خود و آنچه او در MozCon 2021 مشتاقانه منتظر است بحث کنیم.

عکس MozCon Virtual 2021 Series مصاحبه: راس سیموندز

س :ال: شما مدتی است که به ایجاد محتوا و بازاریابی محتوا پرداخته اید ، بنابراین می توانید در مورد چگونگی شروع کار کمی به ما بگویید؟ چگونه خود را جدا کردید؟

راس: من به طور تصادفی در بازاریابی محتوا شروع کردم. زمانی بود که بازاریابی محتوا واقعاً چیز خاصی نبود. من با ایجاد محتوای آنلاین درباره ورزش های فانتزی شروع کردم. اولین وبلاگ من همه چیز در مورد فوتبال فانتزی بود. من هفته ای سه بار محتوا می ساختم و درمورد اینکه کدام بازیکنان بهترین عملکرد را دارند ، می نوشتم و مردم از سراسر جهان شروع به خواندن این مطالب و ارتباط با آن می کردند در حالی که من در زیرزمین پدر و مادرم در وسط زندگی می کردم نوا اسکوشیا ، کانادا.

این زمانی است که لامپ ها خاموش می شوند که اینترنت در حال بزرگ شدن است و این ایده کامل برای ایجاد محتوا به صورت آنلاین می تواند به شما فرصت دسترسی به میلیون ها نفر را بدهد. همانطور که من شروع به رشد آن وبلاگ فوتبال فانتزی کردم ، میزان بازدیدها بیشتر شد در حالی که علائم من پایین آمد و من مجبور شدم آن وبلاگ فانتزی فوتبال را به یک وبلاگ بازاریابی تغییر دهم تا بتوانم سلیقه مادر خود را که می خواهم مطمئن شوم در مدرسه خوب هستم راضی کنم. او به من گفت شروع به نوشتن درباره بازاریابی کنم و همین کار را کردم.

RossSimmonds.com به وب سایت من تبدیل شد که سالها در آن محتوا ایجاد می کردم ، و سرانجام باعث جلب توجه و جذب مجدد مردم در سراسر جهان شد ، و سرانجام دوباره تجارت RossSimmonds.com را تغییر دادم ، تجارت به عنوان بنیاد بازاریابی ، یک آژانس بازاریابی محتوا است که با مارک های B2B در سراسر جهان در زمینه استراتژی محتوا ، ایجاد محتوا و توزیع محتوا کار می کند. من به طور مداوم مطالب جدید را به طور منظم در وبلاگ ، توییتر ، LinkedIn ، فیس بوک و غیره منتشر می کردم ، از سالها قبل و به همین ترتیب ، مردم توجه خود را شروع کرده و قادر به دیدن روش من بوده اند فکر کردن درمورد محتوا

س :ال: امسال شما در حال بررسی روش جدیدی برای نگاه کردن به محتوا هستید – آن را به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت و نه یک ایجاد یکباره مشاهده می کنید. به نظر شما چرا توسعه این ذهنیت برای بازاریابان امروز دشوار است و بهترین کاری که می توانند برای تغییر دیدگاه خود انجام دهند چیست؟

راس: دلیل شماره ۱ اینکه چرا مطالب غالباً به صورت یک ضربه و یک بار مشاهده می شود این است که ما در دوره ای زندگی می کنیم که رضایت فوری هرگز به آسانی قابل دستیابی نبوده و مورد توجه دوپامین قرار می گیرد. به همین ترتیب ، بازاریاب ها ایده فشار دادن بر روی بخشی از محتوا و دیدن تعداد زیادی اعلان را دارند که مردم در تعامل با آن هستند ، آن را دوست دارند ، آن را به اشتراک می گذارند و غیره ، و این احساس بسیار خوبی است.

اما این بسیار موقتی است و آنچه من درمورد محتوا به عنوان سرمایه گذاری در مورد آن صحبت می کنم ، نگاه طولانی مدت تری دارد و تشخیص اینکه دارایی ها و محتوایی که امروز ایجاد می کنید می توانند سالها به طور مداوم به شما خدمت کنند ، در غیر این صورت اگر قادر به بهینه سازی ، بهبود ، به اشتراک گذاری مجدد ، بازنشر و ایجاد مواردی هستید که در واقع دارای چرخه زندگی هستند که فراتر از امروز است ، دهه های آینده می توان از آن استفاده کرد.

س :ال: شما مرتباً مطالعات موردی را در مورد مشاغلی مانند Masterclass ، Shopify و Gong انجام می دهید كه استراتژی های بازاریابی محتوا را بسیار موفق اجرا می كنند. فکر می کنید این مشاغل چه مشترکاتی دارند که موفقیت آنها را به دنبال دارد؟ چه توصیه ای به مشاغل دیگر دارید که به دنبال دستیابی به موفقیت مشابه هستند؟

راس: در سرتاسر هیئت مدیره ، همه این شرکت ها تعهدی داخلی در درک ارزش محتوا و نقش آن در ایجاد یک مزیت رقابتی دارند. بسیاری از سازمان ها به محتوا به عنوان نیرویی نگاه نمی کنند که بتواند در دراز مدت یک مزیت رقابتی ارائه دهد ، اما این دقیقاً همان چیزی است که به شما ارائه می دهد. اگر برای مدت زمان قابل توجهی محتوا ایجاد کنید ، این محتوا اکنون برای سالهای آینده منتشر و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و این محتوا – اگر برای کلمات کلیدی با ارزش بالا در Google رتبه بندی کند – می تواند برای کسب و کار شما ارزش تولید کند. .

برخی از صفحات مقصدی که امروزه وجود دارد و در سال ۲۰۰۷ منتشر شده اند ، همچنان ماهانه صدها هزار دلار برای برخی از شرکت ها درآمدزایی دارد و این مشاغل که به محتوا به عنوان یک سرمایه گذاری نگاه می کنند و قدرت ، ارزش و مقیاس پذیری محتوا را تشخیص می دهند ، مواردی هستند که برنده شوید ، زیرا آنها تشخیص می دهند که این یک روش عالی برای تمایز است ، این یک روش بسیار مقیاس پذیر برای رشد و کشش و تعامل با رانندگی است ، و این همان چیزی است که باعث تمایز برخی از این مارک های محتوای بهترین در کلاس در مقایسه با دیگران در صنعت می شود .

س :ال: در بنیاد ، شما با طیف گسترده ای از مشتریان از استارتاپ ها گرفته تا شرکت های بزرگ Fortune 500 کار می کنید. رویکرد شما در بازاریابی محتوا براساس اندازه شرکت چگونه تغییر می کند؟

راس: ما با درک اهداف و اهداف تک تک مشتریانی که به دنبال ارائه خدمات برای آنها هستیم شروع می کنیم و با درک اهداف فردی آنها ، می توانیم توصیه های خود و روش های کار با آنها را بر اساس اهداف آنها تنظیم کنیم. و آنچه آنها به دنبال دستیابی به آن هستند – اما ما در اینجا متوقف نمی شویم.

ما همچنین در درک اینکه منابع موجود آنها چقدر است ، تیم آنها چقدر بزرگ است ، نحوه برقراری ارتباط داخلی ، راه های تأمین منابع آنها از نظر ساختار تیمی و غیره عمیق است و ما از همه این موارد برای تصميم بگيريد كه چگونه مي توانيم براي تحقق آن هدف اصلي بهتر به آنها خدمت كنيم. ما همچنین تشخیص می دهیم که هر یک از شرکت ها متفاوت است. آنها افراد مختلف ، اهداف مختلف ، محدودیت منابع مختلف و سطوح مختلف بودجه دارند ، برخی خصوصی هستند ، برخی دولتی و غیره.

همه این موارد در روشی قرار دارد که می توانیم به مشتریان خود خدمات ارائه دهیم ، بنابراین ما در هر نمونه به طور متفاوت و در یک نوع طبیعت سفارش داده می شویم که به دلخواه آنها باشد.

س :ال: روشی که مصرف کنندگان از طریق هضم مطالب روز به روز به سرعت در حال تغییر هستند. به نظر شما ، چشمگیرترین تغییر در بازاریابی محتوا در پنج سال گذشته چه بوده است؟ به نظر شما مهمترین زمینه تمرکز بازاریابان محتوا در پنج سال آینده چیست؟

راس: پنج سال پیش ، همه در مورد اینکه چگونه شما نیاز به ایجاد محتوای بیشتر و انتشار محتوای بیشتر دارید صحبت می کردند زیرا همه معلمان در صحنه بودند و فریاد می زدند “محتوا سلطان است”.

شما سریع به جلو می روید و حدس می زنید چه؟ همه آن مانترا و آن ایده را گوش داده اند اما محتوا بسیار رایج شده است. به هر کجا نگاه کنید محتوایی وجود دارد. در حال حاضر ، وقتی کسی کلماتی را که در این صفحه نوشته شده اند می خواند یا در حال گوش دادن به نسخه صوتی آن است ، در حال محتوا است.

ایجاد محتوا آسان شده و محتوا اساساً به نوار تبدیل شده است. شما قرار است محتوا ایجاد کنید. اکنون برجسته شدن در میان سر و صدا ، صدها و هزاران پست وبلاگ که هر روز منتشر می شود ، و صدها هزار نفوذگر در LinkedIn ، TikTok ، Twitter ، Snapchat و غیره ، و از این جهت دشوارتر از همیشه است. بسیار دشوار است که در میان آنها برجسته شود ، من معتقدم که در پنج سال آینده ، تاکید روز افزون بر خلاقیت و توزیع محکم هرگز بیشتر نخواهد شد.

اگر در صنعت کسل کننده هستید ، هنوز باید خلاق باشید و نکات درد و نیاز مخاطب خود را درک کنید و آن را به نوعی از محتوای مورد نظر خود به آنها بدهید. این امر در سراسر هیئت مدیره سازگار است و من معتقدم که اگر بخواهید محتوای شما در ماه ها – اگر نه سال ها – در آینده برجسته شود ، تقاضای بیشتری برای خلاقیت وجود دارد.

س :ال: محتوای مورد علاقه شما که ایجاد کرده اید کدام است؟ چگونه مردم می توانند آن را بخوانند؟

راس: چند ماه قبل ، من قطعه ای به نام The Moat Moat نوشتم: چرا SEO می تواند یک مزیت رقابتی باشد ، و واقعاً بیانگر ارزشی است که SEO برای بازار به ارمغان می آورد و اغلب سازمانها از آن غافل می شوند ، حتی اگر واقعاً می تواند چشمگیر باشد نقش در کمک به یک سازمان برای گشودن میلیون ها دلار ارزش برای سازمان خود.

س :ال: امسال از تماشای چه کسانی در ترکیب MozCon بیشتر هیجان زده اید؟ مورد دیگری که منتظر آن باشید؟

راس: من از شنیدن صحبت های Flavilla در سال جاری بسیار هیجان زده هستم. او همیشه گرما را به ارمغان می آورد و دیدگاه او در مورد علم خرید رفتار قطعاً موضوعی خواهد بود که مشتاقانه منتظر شنیدن آن خواهم بود.


یک تشکر بزرگ از راس برای وقت خود را! برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارائه آینده Ross ، به جزئیات سایر سخنرانان ما مراجعه کنید و برای خرید بلیط خود ، حتما روی پیوند زیر کلیک کنید!



منبع

شاید دوست داشته باشید:

چگونه محتوای قابل اخبار ایجاد کنیم

چگونه محتوای قابل اخبار ایجاد کنیم

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات موز را منعکس نکند. پیش […]

8 کارشناس در مورد تحولات گذشته ، حال و آینده لینک سازی سنجیده اند

۸ کارشناس در مورد تحولات گذشته ، حال و آینده لینک سازی سنجیده اند

بیش از ۲۰ سال است که سئوکاران و بازاریابان محتوا پیوندهایی را در سرتاسر وب ایجاد کرده اند تا محتوای […]

نحوه پیکربندی Google Analytics برای مشاغل محلی

نحوه پیکربندی Google Analytics برای مشاغل محلی

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای واقعه بعید هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد. Google […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *