Pack Up the Big Top: بینش هایی از MozCon Virtual 2021’s Grand Finale

Pack Up the Big Top: بینش هایی از MozCon Virtual 2021's Grand Finale

dmin آموزش سئو


تام به SEO ها توصیه کرد که از Google Discover استفاده کنند ، که در واقع یک فرصت ترافیکی گسترده و دست نخورده است زیرا سرعت آن بیشتر از جستجوی ارگانیک است.

قبل از امضای قرارداد ، تام تکرار کرد:

  1. صفحات پر بازدید را در اولویت قرار دهید

  2. معیارها را می توان بازی / بهینه کرد

  3. هرکدام از اینها را به قیمت سرعت انجام ندهید

ما در چگونه برای همه اینها ، بنابراین قطعاً ارائه او را در بسته ویدیویی بررسی کنید!

Luke Carthy – آخرین روش برای سئو ناوبری وجهی در تجارت الکترونیکی

پس از مقدمه ای که کل چت را به خنده انداخت (“سلام ، من مورگان فریمن هستم. به زندگی پس از زندگی خوش آمدید.”) ، لوک کارتی به ما نشان داد که چگونه با استفاده از ناوبری وجهی ، ۲۵٪ افزایش ترافیک آلی ایجاد کرده است.

صبر کنید ، ناوبری وجهی چیست؟ اگر قبلاً بصورت آنلاین خرید کرده اید حتماً با آن روبرو شده اید. به فروشگاه هایی فکر کنید که به شما امکان می دهند جستجوی خود را فیلتر و مرتب کنید. در پشت آن جستجو ، یک آدرس ورایه ، تعریف ، فیلتر کردن و مرتب سازی URL ها در یک وب سایت قرار دارد.

اگر خیلی رایج است ، چه مشکلی دارد؟ همانطور که لوک توضیح می دهد ، ناوهای وجهی تولید می شود صدها از URL های طولانی ، پارامتر شده و فیلتر شده. کثیف است ، نفخ کرده است و ربات ها نمی توانند به راحتی آنها را بخزند.

عکس Pack Up the Big Top: بینش هایی از MozCon Virtual 2021's Grand Finale

سئوکاران می توانند با “از بین بردن دنباله دار کردن URL ها” با URL های چهره ، این نفخ را خنثی کنند. اما وقتی این کار را می کنیم ، تمام آن طلای دم بلند از بین می رود.

راه حل چیست؟ همانطور که لوک می گوید ، “همه چیز در مورد تعادل است!”

عکس Pack Up the Big Top: بینش هایی از MozCon Virtual 2021's Grand Finale

(یادداشت کناری: این عکس چقدر زیباست ؟؟)

لوک چند روش برای “ایجاد جنبه های سکسی” به اشتراک گذاشت:

  • درک طبقه بندی سایت شما
  • استفاده از فیلترها فقط برای افزودن دانه دانه بودن
  • استفاده از “-” (خط تیره) به جای “_” (زیرخط)
  • فیلتر کردن URL های پارامتر در GA برای شناسایی فرصت ها
  • با استفاده از یک ساختار ثابت
  • محدود کردن گزینه های پارامتر شاخص پذیر

در این ارائه یکسری نکات عملی تر وجود داشت ، اما ما همه اینها را برای شما خراب نمی کنیم!

Miracle Inameti-Archibong – استفاده از جعبه ابزار زبان طبیعی برای سئو با بهره وری بیشتر

در ارائه سریع خود ، Miracle تازه وارد MozCon راه های استفاده از پردازش زبان طبیعی برای انجام کارهای SEO ما را جستجو کرد – مانند تحقیقات کلمات کلیدی – و حتی برخی از منابع شخصی خود را برای کمک به ما به اشتراک گذاشت!

با استفاده از پردازنده جامع زبان طبیعی Miracle’s با پایتون ، می توانید حداکثر ۱۰ هزار کلمه کلیدی را با کلیک یک دکمه تجزیه و تحلیل کرده و آنها را بر اساس دسته ، فرکانس و هدف جستجو گروه بندی کنید. نگران نباشید – حتی اگر برنامه نویس نباشید ، اسکریپت های Miracle برای اتصال و پخش به راحتی کافی هستند ، بنابراین می توانید بلافاصله تجزیه و تحلیل را شروع کنید.

Miracle سپس ما را راهنمایی کرد که چگونه اسکریپت را مرحله به مرحله اجرا و اجرا کنیم. نتایج خسته کننده بود. تنها با چند کلیک کوتاه ، او تعداد زیادی داده کلمه کلیدی تولید کرد که مطمئناً به برخی از استراتژی ها و ایده های درخشان دامن می زند.

عکس Pack Up the Big Top: بینش هایی از MozCon Virtual 2021's Grand Finale

صادقانه بگویم ، در یک بازه زمانی کوتاه اطلاعات بسیار زیادی وجود داشت ، این یکی از مواردی است که برای جذب هر نکته ممکن دوباره باید دوباره مرور کنیم ، اما برای دسترسی به اسکریپت های Miracle روی زیر کلیک کنید:

آماندا میلیگان – یک راهنمای زنده برای یافتن و پر کردن شکاف ها در استراتژی پیوند شما

آماندا اولین سخنرانی MozCon خود را با تکرار اهمیت کیفیت نسبت به کمیت ، با تشویق های مشتاقانه از جعبه گفتگوی MozCon آغاز کرد. در شرایط آب و هوایی امروز ، محتوای با کیفیت همان چیزی است که شما را به دنبال قدرت و اعتماد به نفس بازاریاب های امروزی (و گوگل) می اندازد. مقدار ممکن است باعث افزایش کوتاه مدت شود ، اما دوام نخواهد داشت و مرکب نخواهد بود.

اما گوگل فقط یک ربات است و آنها فرضیات خود را بر اساس پیوندها قرار می دهند: چه کسی آنها را مالک آنها است و چه کسی به چه کسی پیوند می دهد؟ اگر رقبای شما در time.com رتبه بندی می کنند و شما نیستید ، پس Google رقبای شما را با رضایت بیشتری می بیند و آنها را در SERP بالاتر رتبه بندی می کند.

آماندا به ما یادآوری می کند که این شکاف ها فرصت است. اگر رقیب شما می تواند از طریق Time.com پیوندی بدست آورد ، پس شما هم می توانید!

آماندا مستقیماً به Moz Pro’s Link Intersect می پرد – “این ابزار برای این نوع تحلیل ساخته شده است!” – اندازه گیری Chewy.com برای رقبا Petco.com و Petsmart.com برای مشخص کردن مکانهایی که رقبای Chewy’s به آنها لینک می دهند ، اما Chewy این کار را نمی کند.

عکس Pack Up the Big Top: بینش هایی از MozCon Virtual 2021's Grand Finale

یکی از این مقاله ها در CNN.com به Petsmart و Petco پیوند دارد و دارای یک خوکچه هندی بسیار زیبا در یک زره پوش است – آیا برای Chewy امکان دستیابی به لینک CNN وجود دارد؟ آره!

عکس Pack Up the Big Top: بینش هایی از MozCon Virtual 2021's Grand Finale

توسعه محتوا تنها نیمی از جنگ است. هنگامی که به چیزی فکر کردید طنین انداز می شود ، زمان آن فرا می رسد که بدون شک “جایی که بسیاری از پیوند سازها کوتاهی می کنند” ، شروع به انتخاب کردن کنید. در مراحل انتخاب ، آماندا یک طرح ضد حماقت از حمله را ارائه می دهد: “محتوای خود را ابتدا به طور انحصاری قرار دهید ، و پس از انتشار ، می توانید آن را به جای دیگری ببرید.” ناشران محتوای انحصاری را دوست دارند زیرا می توانند از آن استفاده کنند تا بازدید بیشتری را به محتوای خود منتقل کنند.

آماندا همچنین یک قانون طلایی دیگر برای ایجاد پیوند به خانه هدایت می کند: اطمینان حاصل کنید که زمین های خود را تحقیق کرده و موقعیت آنها را تنظیم کرده و آنها را برای ناشر تنظیم کنید. روزهای ارتباط جمعی گذشته است و این در طولانی مدت به شما کمک نمی کند.

پس از انجام کار ، زمان پیگیری و ثبت پیشرفت شما فرا رسیده است. تمام مکان هایی که محتوای شما نشان می دهد (متن لنگر ، تصاویر و غیره) یا اینکه آیا دنبال کردن است یا نه را یادداشت کنید.

برای نکات بیشتر ، در مورد ساخت ایمیل مناسب برای آماندا ، Whiteboard Friday را ببینید.

لیلی ری – از به روزرسانی پزشکی تاکنون: چگونه اکوسیستم E-A-T جستجوی ارگانیک را متحول کرده است

لیلی ری چند سالی است که در حال مطالعه روند تکامل Google و E-A-T است و در این ارائه ، تغییرات اساسی را در نحوه درک Google از محتوا – به ویژه هنگامی که به افزایش اطلاعات نادرست می پردازد – تشریح کرد.

از سال ۲۰۱۶ و به ویژه در سال گذشته ، افراد بیشتری برای کسب اطلاعات در مورد مواردی مانند سیاست ، واکسن ، COVID و سایر موضوعات مهم به Google مراجعه می کنند. این امر باعث می شود Google به طور فزاینده ای اطلاعات قابل اعتماد را ارائه دهد. در مواقع بحرانی ، همه چیز بحرانی تر می شود و طبق داده ها ، Google شروع به طرفداری از منابع معتبرتر در برابر منابع مرتبط می کند. ما دقیقاً نمی دانیم این چطور تعیین می شود ، اما در مطالعه وی ، داده ها نشان می دهد که Google مطالب را از منابع معتبر برای کلمات کلیدی بالقوه بحث برانگیز رتبه بندی می کند.

اگر موردی وجود دارد که لیلی می خواهد با آن کنار برویم ، این “E-A-T مهم در بحران” است و استاندارد کیفیت Google برای ارزیابی محتوا ، نویسندگان و وب سایت ها است.

در نتیجه این ، گوگل کاهش چشمگیری در مشاهده جستجو برای منابع خبری مشکوک مشاهده کرد ، سپس بدون در نظر گرفتن بهینه سازی فنی در این سایت ها ، به سایت های بهداشتی و علمی نیز گسترش یافت.

لیلی در جستجوی مقایسه کلمات کلیدی است و نشان می دهد که چگونه سایت های معتبرتر بین سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۱ بیشتر دیده می شوند.

بیشتر سایتهایی که دید خود را از دست داده اند موارد زیر سوال برانگیز انجام می دهند از جمله:

  • استفاده از نویسندگان سوال برانگیز

  • شهرت خوبی نداشت

  • مطالب فریبنده منتشر شده

  • منابع کافی ندارد

  • مشاوره خطرناک پزشکی منتشر شده است

  • سخنان نفرت انگیز

  • شامل پیوندهای بیش از حد وابسته یا فروش

از آنجا ، لیلی ۱۰ راه اصلی را که Google تغییر داده است جستجو کرد و ما شما را تشویق می کنیم که اسلایدهای او را بررسی کنید و به دنبال خود بگردید.

تمام این تغییرات برای سئو سایت به چه معناست؟ چشم انداز از همیشه پیچیده تر و رقابتی تر است ، بنابراین مهم است که با اهداف جستجوی ارگانیک خود منطقی باشید و همیشه E-A-T را در خط مقدم استراتژی SEO خود قرار دهید.

Kameron Jenkins – تازه سازی محتوا: چگونه می توان با کمتر کاری بیشتر انجام داد

کامرون جنکینز از نظر محتوا غریبه نیست. او چندین وبلاگ را مدیریت می کند و در حال حاضر برای مرکز تجارت الکترونیکی ، Shopify کار می کند.

وقتی نوبت به محتوا می رسد ، او می داند که بهترین راه برای به دست آوردن دوباره بازدید از دست رفته و به محتوای شما روح تازه بخشیدن ، تازه سازی محتوا است. وی در ارائه خود ، ما را در روند دقیق خود برای شناسایی و به روزرسانی محتوای قدیمی پیگیری کرد. در کمال تعجب ، بیشتر بازاریابان محتوا فقط ۲۵-۲۵٪ از وقت خود را به تازه سازی محتوا اختصاص می دهند ، حتی اگر تجدید محتوا در طولانی مدت منجر به بازگشت سرمایه بیشتر شود.

چگونه محتوایی را که می تواند از یک تازه سازی بهره مند شود شناسایی می کنید؟ به گزارش صفحه فرود Google Analytics خود در کنار کنسول جستجوی Google نگاه کنید و محتوا را براساس تبدیل اهداف ، موضوعات پرطرفدار و اولویت های کاری اولویت بندی کنید.

بعد ، زمان تازه کردن است. هنگام انتقال به اعدام ، می خواهید از خود سه س keyال اصلی بپرسید:

فرصتهای تازه سازی مجدد محتوا برای جستجوی موارد دیگر ، تلفیق ، هدف گذاری پرس و جو و پیوند داخلی است.

چگونه می توان در تازه کردن مطالب خود را از رقابت متمایز کرد؟ برای تقویت اعتبار و اصالت پست خود ، از تحقیقات اصلی و نقل قول های متخصص استفاده کنید.

در آخر ، با آزمایش جایگاه CTA ، تبدیل های خود را به حداکثر برسانید و پیشنهادات خود را به مخاطبان خود مرتبط کنید.

او چند جمله خردمندانه از خرد ما را ترک کرد ، “SEO مانند این است که شما یک ماشین داشته باشید. حتی وقتی ماشین پرداخت می شود ، شما همچنان باید به طور منظم تعمیر و نگهداری کنید تا موتور آن کار کند. “

ویل رینولدز – ۳ مهمترین ابزار جستجو در بازاریابی: قلب ، مغز ، و شما [Small] نفس

ویل دوباره انرژی را برای خود به ارمغان آورد نهم ارائه MozCon ، پایان دادن به کنفرانس با صدای بلند. پیام او ساده و در عین حال قدرتمند بود: سه ابزار برتر شما قلب ، مغز و شما هستند کم اهمیت نفس. ولی این دقیقا چه معنایی می دهد؟

منیت کوچک

ویل با معرفی مفهوم فروتنی فکری ، یا تشخیص اینکه برخی از مواردی که شما معتقدید ممکن است اشتباه باشد. او از ما خواست که به حرف اطرافیانمان که می گویند راهی بهتر وجود دارد – حتی همکاران کاملاً جدید یا دانش آموختگان دانشگاهی که در غیر این صورت ایده هایشان را نفی می کنید – گوش دهیم.

و احساس بد نکنید که ممکن است اشتباه کنید – ویل تصور می کند که ندانستن جهل خود فقط بخشی از شرایط انسانی است. او جمله ای از آپتون سینکلر را به اشتراک گذاشت که به ویژه متشنج کننده بود:

دشوار است که یک مرد چیزی را درک کند وقتی حقوقش به عدم درک آن بستگی دارد.

قلب

صد سال پیش ، هیچ مشاغلی به سئو نیاز نداشت. آنها به مشتری ، سود و فروش نیاز داشتند. و همانطور که اکنون درست است ، آنها نیز لازم داشتند می دانم مشتریانشان

یک اسلاید با صدای بلند و واضح برجسته شد: هرچه مشتری خود را کمتر درک کنید ، هزینه بیشتری برای به دست آوردن مشتری او صرف می کنید. و همانطور که ویل گفت ، گزارش هایی که فاقد علائم دلاری هستند روی میز تصمیم گیرندگان واقعی قرار نمی گیرند. در اینجا مغز شما وارد می شود.

مغز

ویل کمی معما را ارائه می دهد: تصمیم گیری بر اساس روده ممکن است آسان و راحت باشد ، اما این داده ها است که به شما بینش لازم برای ایجاد و آزمایش فرضیه ها را می دهد. با این وجود ، داده های جامع – نوعی از داده ها که فرصت ها در آن زندگی می کنند – احتمالاً بیش از حد قابل تحمل نیست که لپ تاپ شما از پس آن برآید. سئو سایت چیست؟

البته او جواب هایی داشت! پیشنهاد ویل استفاده از قدرت گرم ها بود. با کمک ابزاری مانند PowerBI یا BigQuery و با استفاده از ngrams برای بررسی تمام عبارات جستجو ، می توانید تمام نتایج رتبه بندی خود را پیدا کنید و ببینید اصطلاح جستجوی شما در کجای عنوان نیست.

خوب است که بخواهید یک خلاصه کوتاه را جمع کنید ، بنابراین مطمئناً می خواهید یک نسخه از بسته ویدیویی MozCon را برای خود تهیه کنید. تا آن زمان ، چند پیشنهاد نهایی از Wil:

  • بررسی کردن همه داده های شما تنها راه برای به دست آوردن تمام فرصت های شما است. در برابر اصرار برای تجزیه آن تا ۲۰٪ بالا مقاومت کنید. هر وقت داده های خود را کوچک می کنید ، فرصت هایی را که شخص دیگری می تواند از دست بدهد را از دست می دهید.

  • هر مجموعه داده را از طریق یک لنز رقابتی مشاهده کنید: اگر همه موارد دیگر یکسان است ، چگونه ارزش ایجاد می کنید؟

  • داده های پرداخت شده و SEO خود را با هم ترکیب کنید – علائم دلار را در آن گزارش ها دریافت کنید و در مقابل تصمیم گیرندگان اصلی قرار بگیرید

  • SQL را بیاموزید. شما قادر خواهید بود دقیقاً آنچه را که در داده های خود نیاز دارید جستجو کنید ، نیازی به اعتماد به دیگران نخواهید داشت و فرضیه های شما از آزادی داده جدید شما بهره مند می شوند.

  • آنقدر شجاع باشید که چیز جدیدی را بخورید. دیگر کاری را که با آن احساس راحتی می کنید متوقف کنید. آزمایشات خود را انجام دهید و فرضیه های خود را تأیید کنید. در آخر ارزشش را خواهد داشت!

با تشکر از همه برای یک نمایش فوق العاده! و سال دیگر شما را شخصاً خواهیم دید!





منبع

شاید دوست داشته باشید:

مقابله با 8000 عنوان بازنویسی برچسب عنوان: مطالعه موردی

مقابله با ۸۰۰۰ عنوان بازنویسی برچسب عنوان: مطالعه موردی

من اخیراً بیش از ۵۰،۰۰۰ تگ عنوان را برای درک تأثیر به روزرسانی بازنویسی گوگل جستجو کرده ام. به عنوان […]

آدم خواری - موز

آدم خواری – موز

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای رویداد غیرممکن هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد. در […]

نحوه استفاده از STAT برای یافتن فرصت های SEO در مقیاس

نحوه استفاده از STAT برای یافتن فرصت های SEO در مقیاس

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای رویداد غیرممکن هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد. ممکن […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *