Page Authority 2.0 این ماه می آید: چه چیزی تغییر می کند و چرا

Page Authority 2.0 این ماه می آید: چه چیزی تغییر می کند و چرا

dmin آموزش سئو


سلام ،

من راس جونز ، دانشمند جستجوی الحاقی با Moz هستم و با افتخار اعلام می کنم که در این ماه ما یک به روزرسانی فوق العاده برای معیار خود را با عنوان Page Authority (PA) منتشر خواهیم کرد.

اگرچه Page Authority همان توجه Domain Authority Metric Authority خود را به خود جلب نکرده است ، PA همیشه با SERP ها بسیار بهتر از DA ارتباط داشته و به عنوان پیش بینی کننده قوی رتبه بندی عمل می کند. در حالی که PA همیشه با تغییر در نمودار پیوند نوسان داشته است ، ما در حال معرفی یک روش کاملاً جدید برای کسب امتیاز هستیم.

درباره صفحه Authority 2.0 بیشتر بیاموزید

چه چیزی تغییر می کند

روزهایی که سپری شده است ، فقط تعداد بک لینک ها را به چند روش محاسبه کرده و امیدوار است که با SERP ارتباط خوبی داشته باشند. همانطور که Moz تمایل به انجام این کار دارد ، ما در حال ایجاد روش جدیدی برای محاسبه Page Authority هستیم تا نتایج برتر را بدست آوریم. در اینجا برخی از راه های تغییر وضعیت وجود دارد:

مجموعه آموزش

در گذشته ، ما از SERP به تنهایی برای آموزش مدل Page Authority استفاده می کردیم. در حالی که این روش ساده و مستقیم بود اما مورد نظر بسیاری باقی مانده است. اولین قدم ما در پرداختن به صفحه جدید صفحه ، تعریف مجدد مجموعه آموزش است.

به جای مدل سازی Page Authority بر اساس توانایی یک صفحه در سبقت گرفتن از صفحه دیگر ، اکنون ما براساس ارزش تجمعی یک صفحه بر اساس تعدادی از معیارها از جمله ترافیک جستجو و CPC آموزش می دهیم. در حالی که این کمی ساده نگریستن درباره آنچه اتفاق می افتد ، این روش به ما امکان می دهد صفحاتی را که در SERP وجود ندارد ، بهتر مقایسه کنیم.

به عنوان مثال ، تصور کنید صفحه A در یک موضوع و صفحه B در یک موضوع دیگر است. از لحاظ تاریخی ، مدل ما نمی توانست این دو صفحه را با هم مقایسه کند زیرا هرگز در یک SERP یکسان ظاهر نمی شوند. این روش جدید برای هر صفحه یک مقدار انتزاعی فراهم می کند ، به گونه ای که می توان آنها را با هر صفحه دیگری با مدل آموخته شده مقایسه کرد.

مجموعه آموزش مجدد

یکی از بزرگترین مشکلات در اندازه گیری ساختمان این نیست که مدل ها چه چیزی را می بینند ، بلکه آنچه مدل ها نمی بینند.

یک دقیقه در مورد این فکر کنید: چه نوع URL هایی در SERP که مدل از آنها برای تولید Page Authority استفاده می کند نشان داده نمی شوند؟ خوب ، برای مبتدیان ، تصاویر یا پرونده های باینری دیگری وجود نخواهد داشت. همچنین صفحاتی مجازات نمی شوند. به منظور حل این مشکل ، ما هم اکنون از یک راه حل مشترک برای اجرای مدل ، شناسایی نقاط پرت (URL های دارای PA زیاد که در واقع هیچ ارزش جستجو ندارند) و سپس تغذیه آن URL ها در مجموعه آموزش استفاده می کنیم. سپس می توانیم مدل را دوباره اجرا کنیم تا از اشتباهات خودش درس بگیرد. این کار را می توان به تعداد لازم برای کاهش تعداد پرت ها تکرار کرد.

پاره کردن باند کمک

Moz همیشه از تأثیری که ممکن است تغییرات در اندازه گیری های ما بر مشتریان داشته باشد آگاه است. بین پیوستگی و دقت یک معامله وجود دارد. با استفاده از Page Authority ، ما بر روی دقت تمرکز می کنیم. این ممکن است باعث جابجایی بزرگتر از حد معمول در صفحه آگهی شما شود ، بنابراین مهمتر از هر زمان دیگری مهم است که در مورد Page Authority با توجه به رقبای خود فکر کنید ، نه به عنوان یک شماره مستقل.

چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

در مورد به روزرسانی با ذینفعان ، اعضای تیم و مشتریان ارتباط برقرار کنید

درست مانند ارتقاgrade ما به Domain Authority ، برخی از کاربران احتمالاً از تغییرات PA خود شگفت زده خواهند شد. مطمئن شوید که آنها درک کرده اند که PA جدید دقیق تر (و مفیدتر خواهد بود!) و مهمترین اندازه گیری مربوط به رقبا است. ما یک صفحه Authority که از نسخه قبلی بهتر نباشد را منتشر نمی کنیم ، بنابراین حتی اگر نتایج ناامید کننده باشد ، درک کنید که اکنون بینش بهتری نسبت به گذشته در مورد عملکرد صفحات خود در SERP دارید.

از PA به عنوان معیار نسبی مانند DA استفاده کنید

مرجع صفحه ذاتاً یک مقایسه است. PA 70 معنا ندارد مگر اینکه PA رقبا را بشناسید. این می تواند به قدری بالا باشد که به شما امکان می دهد برای هر کلمه کلیدی که دوست دارید رتبه بندی کنید یا بسیار کم باشد زیرا رقبای شما ویکی پدیا و Quora هستند. اولین کاری که باید هنگام تجزیه و تحلیل Authority صفحه هر URL انجام دهید ، تنظیم آن در متن مناسب URL های رقبا است.

انتظار داشته باشید PA همگام با Google باشد

همانطور که با Domain Authority اعلام کردیم ، ما قصد نداریم PA جدید را راه اندازی کنیم و فقط آن را رها کنیم. هدف ما این است که همچنان که ویژگی ها و مدل های جدید و بهتری را کشف می کنیم ، به بهبود مدل ادامه دهیم. این نوسانات بیشتر روی صفحات دارای پروفایل پیوند غیر طبیعی تأثیر می گذارد ، اما ما ترجیح می دهیم با الگوریتم های گوگل به روز باشید حتی اگر این به معنی کمی سوار شدن باشد.

چه زمانی راه اندازی می شود؟

ما در ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰ صفحه Authority جدید را راه اندازی خواهیم کرد. از این به بعد ، شما را به جستجوی منابع ما تشویق می کنیم تا به شما در تهیه و تسهیل مکالمات با مشتریان و اعضای تیم کمک کنیم. پس از راه اندازی PA جدید ، من در ۱۵ اکتبر میزبان یک وبینار برای بحث در مورد نحوه استفاده از معیار خواهیم بود. ما بسیار خوشحالیم که از PA و جدید بهبود یافته امیدواریم که شما نیز منتظر این به روزرسانی باشید.

اگر سوالی دارید ، لطفا در زیر نظر دهید ، با من در توییتر @ rjonesx تماس بگیرید ، یا از طریق ایمیل russ@moz.com برای من ایمیل کنید.

برای آماده شدن و کسب اطلاعات بیشتر در مورد تغییر آینده در Page Authority ، حتما منابع مفید ما را جستجو کنید:

به مرکز منابع PA مراجعه کنید



منبع

شاید دوست داشته باشید:

وضعیت سئو محلی: کارشناسان از تاکتیک های خاص صنعت استفاده می کنند

وضعیت سئو محلی: کارشناسان از تاکتیک های خاص صنعت استفاده می کنند

بیماری همه گیر COVID-19 شیوه تعامل ما با مشاغل محلی را تحت تأثیر قرار داده است. ما در حال سفارش […]

YouTube در سال 2020 بر Google Video تسلط دارد

YouTube در سال ۲۰۲۰ بر Google Video تسلط دارد

در مطالعه ۲٫۱ میلیون جستجو و ۷۶۶K فیلم ، یوتیوب ۹۴٪ از همه نتایج چرخ فلک ویدیویی را در صفحه […]

تنوع و گنجاندن در سئو: BIPOC و LGBTQ + سئوکاران از تجربیات خود استفاده می کنند

تنوع و گنجاندن در سئو: BIPOC و LGBTQ + سئوکاران از تجربیات خود استفاده می کنند

مردم در سراسر جهان در مورد نژادپرستی سیستمیک ، تعصب آشکار و پنهان و اینکه چگونه همه ما می توانیم […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *