Recap: MozCon Virtual 2020 Day Two Recap

Recap: MozCon Virtual 2020 Day Two Recap

dmin آموزش سئو


وای! امسال چه عجله موزون MozCon بوده است. در صورت از دست دادن این مسئله ، ما توانستیم تعداد شرکت کنندگان را دو برابر کنیم و بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ نفر را در بر می گیریم.

نه تنها ما توانستیم آنها را بگنجانیم بلکه همچنین توانستیم خانواده ها ، حیوانات خانگی و دفاتر خانه آنها را ببینیم. مطمئناً این یک تجربه غیر معمول بود ، اما ما به زودی فراموش نخواهیم کرد.

مانند همیشه ، بلندگوها مطالب داغ شعله ور (از جمله یک فیلم واقعی) را ارائه می دادند. ما نمی توانیم صبر کنیم تا برخی از این غذاهای آماده سازی را با شما به اشتراک بگذاریم!

Britney Muller – گردش کار قابل یادگیری ماشین برای SEO

بریتنی با اطمینان به همه گفت که آنها کاملاً مناسب هستند می توان از یادگیری ماشین استفاده کنید او این را می داند زیرا او توانست به پدرش بیاموزد که چگونه از آن استفاده کند!

بیایید درست به داخل پرش کنیم.

اصولاً یادگیری ماشین برای بسیاری از موارد قابل استفاده است.

بریتنی برای افزایش دسترسی ، پیشنهاد می کند با یک دفترچه در Colaboratory شروع کنید. او به ما نشان داد كه قبل از پرش به موارد جالب ، اصول اساسی مانند بارگذاری ، واردات و بارگیری را انجام دهیم:

  • با استفاده از API Google NLP برای استخراج اشخاص و گروههای آنها از URL
  • استفاده از داده های پیامبر فیس بوک برای پیش بینی های سری زمانی
  • تحقیق در مورد کلید واژه با استفاده از داده های کنسول جستجو و یک عملکرد فیلتر

راستش ، ما از اینکه چقدر راحت ظاهر یادگیری ماشین را شگفت زده کرد ، تعجب کردیم. نمی توانیم صبر کنیم که خودمان آن را امتحان کنیم!

Izzi Smith – چگونه می توان از منحنی (CTR) جلوتر رفت

همه کلیکها با هم برابر نیستند! در حالیکه ممکن است هر چه بیشتر کلیک از SERP بخواهید ، نوع خاصی از کلیک شما باید بکشید وجود دارد – کلیک بلند مدت متعال.

“چه کلیک بدون قصد حضور در آنجا چیست؟”

در حق ثبت اختراع گوگل به وضوح گفته شده است كه واكنش به نتایج جستجو سنجیده شده است ، و اثر متقابل كلیك (کلیک) می تواند رتبه را پایین بیاورد در حالیكه تعامل طولانی تر (کلیک) می تواند منجر به رتبه های بالاتر شود.

آیا شما برای پیگیری کلیک های خود و رسیدن به کار آماده هستید؟ خوب! ایزی همه را برای شما خراب کرد:

  1. داده های خود را از کنسول جستجوی Google بطور خاص با استفاده از API آنها بکشید.
  2. بدانید که قبل از وارد شدن اطلاعات به دنبال چه چیزی هستید.
  3. به دنبال این الگوهای باشید:
    1. تأثیرات به روزرسانی اصلی مبتنی بر عملکرد – کاهش موقعیت ها و برداشت ها
    2. شناسایی رتبه های بی ربط – سنبله بزرگ تصور (با CTR کم) و سپس کاهش شدید برداشتها
    3. از دست دادن ویژگی SERP – کاهش شدید CTR و کاهش برداشت ها

ایزی ، شما یک راک استار هستید! نمی توانیم صبر کنیم تا بعداً با همه داده های خود بازی کنیم.

Flavilla Fongang – چگونه می توان فراتر از بازاریابی برای مشتریان: ارزش اکوسیستم برند پر رونق

فلاویلا یک گوهر واقعی است. او به جای اینکه در بالای قیف تمرکز کند ، بر این موضوع تمرکز داشت که چگونه می توانیم مشتریان را به عقب برگردانیم.

او به ما گفت كه “تجارت مانند عشق است”. شما نمی خواهید خیلی سریع حرکت کنید. شما نمی خواهید خیلی آهسته حرکت کنید. شما باید ارزش اضافه کنید. شما باید مسائل را هیجان انگیز نگه دارید.

فلاویلا ما را به چالش كشید تا آنچه را كه قابل ملاحظه می كند:

  • آیا می توانید یک تجربه منحصر به فرد ارائه دهید؟
  • آیا می توانید یک جامعه ایجاد کنید؟
  • آیا می توانید ادغام ارائه دهید؟
  • آیا می توانید با مردم شریک شوید تا چیز جدیدی بیاورید؟

واقعاً بنشینید و به این فکر کنید که چرا برند خود را راه اندازی کرده اید و درباره آن تأمل می کنید. اگر یک مارک تجاری ایجاد کنید که افراد به آن برگردند ، نگرانی در مورد شما بسیار کمتر خواهد بود.

برایان دین – چگونه محتوای خود را مانند یک رئیس تبلیغ کنید

بالاخره این کار را کردیم! ما برایان دین مجبور شدیم در یك كنفرانس سئو صحبت كنیم.

اگر تا الان او را نمی شناسید ، به اندازه کافی سخت جستجو نکرده اید. برایان استاد تولید محتوا و بازاریابی است.

همیشه اینگونه نبوده است. اولین وبلاگ برایان هرگز از کار خود خاموش نشد زیرا او بیشتر از زمان تبلیغ آن برای ایجاد محتوا صرف کرد. هنگامی که او متوجه شد که چقدر پیشرفت مهم است ، همه کار را در پیش گرفت و در نهایت از مزایا استفاده کرد.

امسال ، وی سرانجام برخی از تاکتیک های تبلیغاتی مانند Jedi را با ما در میان گذاشت.

وی چندین راهنمایی برای هر یک از این راهبردها به اشتراک گذاشت ، اما در اینجا خلاصه سریع است:

  • سایت های اجتماعی هنگام ارسال لینک از آن متنفر هستند. در عوض ، مطالب را با “قلاب ، سرب ، خلاصه ، پیوند ، تماس با اقدام” تلخ کنید.
  • از روزنامه نگاران یا وبلاگ نویسان بخواهید که آیا آنها علاقه مند به خواندن قطعات شما هستند ، اما قبل از انتشار این کار را انجام دهید تا کمی فشار بیاورید.
  • در واقع با ذکر چیزی در سایت مخاطب ، دسترسی خود را شخصی سازی کنید.
  • پست های فیس بوک را با درگیری فراوان برای مخاطبانی که با پست های قبلی در تعامل بوده اند ، تقویت کنید.

فقط اجرای یکی از این روشها می تواند شیوه دریافت محتوای شما توسط اینترنت را تغییر دهد. چه کسی می داند اگر همه آنها را عملی کنید چه اتفاقی می افتد؟

جوی هاوکینز – Google برای کسب و کار من: نبرد اطلاعات بد و حفظ استراتژی جستجوی شما

هرکسی SEO محلی را انجام نمی دهد ، اما اگر کاری انجام دهید (یا اصلاً به کاری که انجام می دهید ارتباط دارد) می خواهید کمربند ایمنی خود را ببندید.

جوی برخی از بینشهای خود را به ما نشان داد كه توانست از مطالعه بزرگی كه با تیمش انجام داد ، بیرون بكشد. آنها متوجه اختلاف عمده بین داده های Google My Business و Google Search Console شده اند و می خواستند به ریشه آن برسند.

جوی برخی از یافته های اصلی را به اشتراک گذاشت:

  1. “نمایش” Google برای کسب و کار من موارد مختلفی است (نه فقط برداشتهای سنتی که از آنها برای ردیابی استفاده کرده ایم).
  2. جستجوهای موبایل نمادهای وب سایت را در بسته محلی نشان نمی دهند.
  3. نمایش داده شدگان جستجو در GMB با مواردی که در کنسول جستجو نشان داده شده متفاوت است.
  4. هدف صریح همیشه به معنای هدف بالاتر از هدف ضمنی نیست

اگر در جستجوی محلی کار می کنید ، جوی می خواهد شما را به چالش بکشد تا از دیدگاه ها و برداشت های کنسول جستجو فاصله بگیرد. در عوض ، روی داده های جستجو که GMB کلمات کلیدی را ارائه می دهد و روی داده های کلیک در کنسول جستجو تمرکز کنید.

مایکل کینگ – Runtime: سیرک ۳ حلقه SEO

در سبک واقعی مایکل کینگ (با یک تن شعله ور) ، او فقط آنچه را که ممکن است در یک کنفرانس مجازی به ما نشان داد و با جذابیت فنی SEO ذهن ما را به هم زد.

ما تماشای “جیمی” را با استفاده از تکنیک های نرم و صاف از سه حلقه مشاهده کردیم.

دوستان خیلی زیاد بودند!

مسئله این است که همه این موارد در آنجا بوده و قابل دسترسی بوده است ، اما همانطور که مایک در این مورد می گوید زمان اجرا، “انجام کارها به همان روشی که هر کس دیگری آنها را انجام می دهد ، نتایج هر کس دیگری را به شما می دهد. کارها را به روش خود انجام دهید. “

Dana DiTomaso – پرچم های قرمز: برای رفتن از پرچم های قرمز به چراغ های سبز از یک فرآیند کشف استفاده کنید

ایده کشف چیز جدیدی نیست ، اما دانا آماده شد تا یک نور جدید را بر روی یک تاکتیک قدیمی بدرخشد. بیشتر ما قبل از توافق برای انجام یک پروژه ، حداقل تحقیق را انجام می دهیم – یا حداقل حداقل در مقایسه با دانا و تیمش!

اینها فقط چند سوال از روند کشف Kick Point است:

  • اگر محدودیتی وجود نداشت ، در پایان این پروژه چه می خواهید بگویید؟
  • کدام یک از این معیارها بر گزارش عملکرد شما تأثیر می گذارد؟
  • بهترین روز شما تا چه اندازه به نظر می رسد؟
  • آخرین بار چه کار نکرد؟

روند کشف فقط مربوط به صحبت با مشتری نمی باشد ، اما این درحالی است که می توانید تحقیقات خودتان را انجام دهید تا ببینید که آیا می توانید نقاط درد را پیدا کنید یا خیر.

مثل همیشه ، دانا چندین سنگهای واقعی را به اشتراک گذاشت که مطمئناً صنعت ما را بهتر می کنند.

دیوید سوتیمانو – اتوماسیون روزمره برای بازاریابان

دیوید از کلمبیا عظمت اتوماسیون را برای ما به ارمغان آورد! برنامه های کاربردی بسیار زیادی وجود داشته و همه آنها به کدگذاری کمی نیاز دارند:

  • Wit.ai برای طبقه بندی قصد جستجو
  • استفاده از cron برای برنامه ریزی مواردی مانند خراش دادن
  • صفحات وب برای انتقال داده ها
  • اتوماسیون شبیه IFTTT خود را با استفاده از n8n.io در Heroku ایجاد کنید

ما باید تظاهرات زنده ای از داوود انجام دادیم كه هر كدام از این كارها را هنگام توضیح درباره آنها انجام داد. همه آنها بسیار کاربر پسند به نظر می رسند و ما نمی توانیم صبر کنیم تا برخی از آنها را امتحان کنیم.

اوه بله ، دیوید نیز به ما کمک کرد تا API Moz را برای Sheets بسازیم و منتشر کنیم!

راس جونز – می خواهم ثروتمند شوید: مشاوره خود را سودآور کنید

اکثر مشاغل در پنج سال اول خود شکست می خورند ، و این شکست اغلب به تصمیمات تجاری می رسد. اکنون ، Russ از همه این تصمیم گیریها لذت نمی برد ، اما او از انجام این کار چند نکته آموخته است و سپس می بیند که چگونه این تصمیمات در خط مشی یک شرکت تأثیر می گذارد.

شماره یک راه سودآورتر کاهش هزینه ها است. روس با داشتن کمتر کارمند تمام وقت ، اجاره / داشتن فضای کمتری ، ایجاد تغییر در رهبری و برش خط خدمات ، به کاهش هزینه ها پرداخت.

راس می گوید: وقتی صحبت از پول بیشتری می شود ، می گوید:

  • اضافه کردن خطوط خدمات جدید
  • افزایش قیمت
  • کارهای خودکار
  • کسب کسب و کار جدید

در پایان روز ، Russ آنرا به دو چیز جوشاند: از تغییر نترسید و وقتی می توانید آزمایش کنید – نه وقتی که باید.

هدر فیزیوک – مزیت رقابتی در یک صنعت بازرگانی

جستجوگرها مرده نیست ، کاملاً تبلیغاتی است. یک خط قوی برای شروع یک ارائه! ما همیشه می توانیم روی هدر حساب کنیم تا برخی از موانع تجاری واقعی را به وجود آورد.

اول ، او به ما كمك كرد تا بفهميم واقعاً يك مزيت رقابتي چيست.

سپس زمان آن رسیده است که چارچوب مزیت رقابتی او را طی کنیم.

با گذر از این چارچوب ، هدر بسیاری از کارهای خانه را اختصاص داد:

  • مارک خود را بررسی کنید: چه کاری انجام می دهید؟ چه کسی را خدمت می کنید؟ چرا؟ الگوهای موجود در جواب ها را پیدا کنید.
  • بیانیه برند را بنویسید.
  • مزیت خود را فعال کنید: چگونه می توانید آن را به طور کامل زندگی کنید؟ چه کارهایی را نمی توانید انجام دهید تا از هدف خود استفاده کنید؟ چگونه می دانید که آن را به کار می برید؟

وی در طول ارائه خود به ابزارهای بسیار خوبی اشاره کرد. لیستی از این ابزارها و دسترسی به اسلایدهای او را در اینجا دریافت کنید.

ویل رینولدز – نقش CMO مختل شده است: آیا شما آماده رئیس جدید خود هستید؟

آیا تاکنون فکر کرده اید که چه کسی سرنوشت سازمان CMO را در دست خود دارد؟ ویل با توضیح اینکه مدیر عامل شرکت ، CFO و CIO در حقیقت قدرت بیشتری در بازاریابی دارند ، از آنجایی که ما به آنها اعتبار می دهیم داریم. در حالی که همه آنها می دانند که داده ها چیزی است که باعث موفقیت در کسب و کارشان می شود ، اما کلیدهای موفقیت ما را نیز در دست دارند: بودجه ، تیمهای IT / پیاده سازی ها ، اختیار وتو.

مسئله ای که با آن روبرو هستیم این نیست که ما نمی دانیم چه کاری انجام می دهیم ، بلکه بیشتر برای اینکه ما نمی دانیم چگونه آن را برقرار کنیم.

چگونه می توانید برای صحبت کردن صحبت کنید و قدم بزنید؟ از داده های خود استفاده کنید و از آن برای آگاهی دادن به مشتریان در جدول استفاده کنید (چیزی که تمام تیمهای اجرایی برای دستیابی به آن تلاش می کنند).

تیم ویلی کار ساده ای را انجام داده است و این روند را برای همه ما در جستجو و مستند سازی مستند می کند. اگر هنوز اینگونه نبوده اید ، ما به شدت توصیه می کنیم وبلاگ آنها را بررسی کنید.

این یک بسته بندی است

مردمی ، این سرگرم کننده بود. ما بسیار خوشحالیم که توانستیم مردم را از سراسر جهان به مدت دو روز در این زمان دیوانه وار گرد هم آوریم.

در حالی که هیچگونه بغل یا راکتی برای راجر وجود نداشت ، هنوز هم درسهایی آموخته شده و دوستی برقرار بود. بهتر از این نمی شود. امیدواریم همین احساس را داشته باشید.

اگر توانستید در کنفرانس زنده شرکت کنید ، ما دوست داریم افکار و راههای انتقال شما را بشنویم! حتما وقت بگذارید تا در مورد آنچه آموخته اید تأمل کنید و برنامه هایی را برای اجرای شروع کنید – می خواهیم ببینیم که شما با دانش جدید خود تفاوت ایجاد می کنید.

تا سال آینده طرفداران موز!





منبع

شاید دوست داشته باشید:

6 اتصال دهنده برای گزارش دادن به شما ادویه: معرفی اتصالات استودیوی Google Data برای STAT

۶ اتصال دهنده برای گزارش دادن به شما ادویه: معرفی اتصالات استودیوی Google Data برای STAT

سکوهای تجسم داده ها به ابزاری حیاتی برای کمک به نشان دادن موفقیت یک بدنه کار تبدیل شده اند. نقاشی […]

نتایج واقعی کوتاه مدت و بلند مدت بازاریابی محتوا و روابط عمومی دیجیتال

نتایج واقعی کوتاه مدت و بلند مدت بازاریابی محتوا و روابط عمومی دیجیتال

یکی از بهترین راه ها (و به نظر من بهترین راه) برای به دست آوردن لینک های با کیفیت بالا […]

نزدیکی سوم: شیرجه رفتن عمیق به یک تعجب در فاکتورهای رتبه بندی محلی

نزدیکی سوم: شیرجه رفتن عمیق به یک تعجب در فاکتورهای رتبه بندی محلی

اعتبار تصویر: J.B. Hill اگر حداقل حداقل چند مورد غافلگیر نشود ، چه فایده ای از نظرسنجی دارد؟ من می […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *