SEO Elevator Pitch – بهترین جمعه Whiteboard

SEO Elevator Pitch - بهترین جمعه Whiteboard

dmin آموزش سئو


این هفته ، ما در حال مرور مجدد موضوع مهمی برای SEO در همه جا هستیم: چگونه ارزش خود را نشان دهید. در پی همه اتفاقاتی که اخیراً با COVID-19 افتاده است ، توانایی توصیف ارزش خود را برای مشتریان یا ذینفعان بالقوه یک مهارت جدایی ناپذیر است. در این قسمت محبوب جمعه وایت برد ، کامرون جنکینز با نحوه ساختن یک کار آسانسور SEO به طور مؤثر و دقیق به اشتراک می گذارد که ارزش شما برای یک تجارت را برجسته می کند و سه هشدار درباره آنچه نباید انجام دهید.

عکس SEO Elevator Pitch - بهترین جمعه Whiteboard

برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!

رونویسی فیلم

سلام بچه ها ، به این هفته جمعه Whiteboard خوش آمدید. اسم من کامرون جنکینز است. امروز می خواهیم در مورد ایجاد یک آسانسور سئو صحبت کنیم ، این چیست ، چرا به یک مورد نیاز داریم و چه نوع این ایده را برای یک دستگاه آسانسور سئو برانگیخته است.

بنابراین اساساً ، من در توییتر بودم و جان مولر را دیدم. او توییت کرد ، “سلام ، من با بسیاری از توسعه دهندگان ملاقات کردم ، و بسیاری اوقات آنها واقعاً نمی دانند SEO چه کار می کند.” او واقعاً سؤال می کرد. او در حال پرسیدن بود ، “سلام ، جامعه سئو ، چگونه می گویید چه می کنید؟” در حال پیمایش هستم ، و جوابهای مختلف زیادی را می بینم ، و همه آنها با آنها طنین انداز می شوند.

آنها همه چیزهایی هستند که احتمالاً خودم می گویم. اما فقط جالب است که چند پاسخ متفاوت برای این سؤال وجود داشت که “SEO ها چه کاری انجام می دهند و چه ارزشی را ارائه می دهند؟” بنابراین من به خودم فکر می کنم ، “چرا اینطور است؟ چرا ما توضیح های مختلف زیادی برای اینکه SEO چیست و چه کاری انجام می دهیم داریم؟” بنابراین من در مورد آن فکر کردم ، و فکر کردم که اگر شما در حال حاضر آسانسور آماده نیستید ، می تواند ایده خوبی برای خودم باشد و شاید SEO های دیگر.

زمین آسانسور سئو چیست؟

عکس SEO Elevator Pitch - بهترین جمعه Whiteboard

حال اگر با مفهوم زمین آسانسور آشنا نیستید ، اساساً – من در اینجا یک تعریف دارم – گفتاری موجز و متقاعد کننده که ارزش منحصر به فرد شما را به عنوان سئو ارتباط برقرار می کند. اصطلاحاً این اسکله آسانسور نامیده می شود زیرا باید مدت زمان لازم برای سوار شدن به آسانسور را با شخصی طی کند. بنابراین می خواهید بتوانید به سرعت و مختصر به سؤال شخصی پاسخ دهید وقتی از شما سؤال می کنند ، “اوه ، سئو ، این چیست؟ من فکر می کنم قبلاً درباره آن شنیده ام. شما چه می کنید؟”

چرا این انقدر سخت است؟

بنابراین بیایید مستقیماً شیرجه بزنیم. بنابراین ، در ابتدا ذکر کردم که چگونه بسیاری از پاسخ های مختلف به این سؤال نوع “چه می گویی شما اینجا انجام می دهید” وجود دارد؟ به نظر من دشوار است به دلایل مختلف توضیح مختصر داشته باشیم. بنابراین من می خواستم ابتدا کمی به آن شیرجه بزنم.

۱٫ بسیاری از تخصص های موجود در سئو

بنابراین شماره یک ، ویژگیهای زیادی در سئو وجود دارد.

با پیشرفت این صنعت در طول دو دهه گذشته ، بسیار متنوع شده است و جنبه های مختلفی در سئو وجود دارد. من خودم را در یک دنباله خرگوش پیدا کردم. من در LinkedIn بودم و به نوعی در جستجوی توضیحات شغلی SEO بودم. من می خواستم اساساً ببینم: مردم در جستجوی سئو به دنبال چه چیزی هستند؟

چگونه آنها را توصیف می کنند؟ خصوصیات چیست؟ بنابراین اساساً چیزهای مختلف زیادی پیدا کردم ، اما چند موضوع پیدا کردم که پدیدار شدند. بنابراین سئو های شما با محوریت محتوا وجود دارند ، و اینها افرادی هستند که موارد تحقیق کلمات کلیدی شما هستند. افرادی هستند که برای جستجو در وب سایت شما محتوای بهینه سازی شده موتور جستجو را می نویسند. شما سازندگان پیوند خود را دارید ، افرادی که تقریباً منحصراً روی آن تمرکز دارند.

شما SEO محلی خود را دارید ، و تحلیلگران خود را دارید. شما SEO های فناوری اطلاعات خود را دارید ، افرادی که یا در تیم توسعه کار می کنند و یا با تیمی توسعه همکاری نزدیک دارند. بنابراین فکر می کنم اشکالی ندارد. جنبه های مختلف در سئو وجود دارد ، و فکر می کنم این عالی است. این برای من نشانه بلوغ در صنعت ما است. بنابراین ، هنگامی که بسیاری از تخصص های مختلف در سئو وجود دارد ، فکر می کنم برای همه تفاوت های آسانسور ما مناسب و خوب است.

بنابراین اگر در سئو تخصص خاصی دارید ، می تواند متفاوت باشد. این باید نسبت به برند منحصر به فرد SEO که انجام می دهید ، توجه داشته باشد و اشکالی ندارد.

۲٫ مخاطبان مختلف

شماره دو ، مخاطبان مختلفی وجود دارند. ما همیشه قرار نیست با همان فرد صحبت کنیم. بنابراین شاید شما در حال صحبت با رئیس یا مشتری خود باشید. برای من ، این مکالمات با محوریت درآمد بیشتر هستند.

آنها می خواهند بدانند: ارزش آنچه انجام می دهید چیست؟ چگونه می تواند بر خط پایین من تأثیر بگذارد؟ چگونه به من کمک می کند تا شغل خود را اداره کنم و در کنار هم باشم و سود آور باشم؟ اگر با یک برنامه نویس صحبت می کنید ، این مکالمه کمی متفاوت خواهد بود. بنابراین فکر می کنم اشکالی ندارد اگر بخواهیم سطح آسانسور خود را بکشیم و آن را برای افرادی که با آنها صحبت می کنیم کمی خوشحال تر کند.

۳٫ بلوغ الگوریتم

سه ، چرا این کار سخت است ، بدیهی است که همه زمانها در الگوریتم تغییرات زیادی رخ داده است ، و همانطور که بالغ می شود ، به نظر می رسد که کار SEO بسیار متفاوت از سال گذشته است فقط به این دلیل که الگوریتم بلوغ را حفظ می کند و آن را تغییر می دهد به نظر می رسد شغل ما همیشه تغییر می کند. بنابراین من فکر می کنم این یک واقعیت است که باید با آن زندگی کنیم ، اما من هنوز هم فکر می کنم مهم است ، حتی اگر همه چیز در حال تغییر است ، یک نوع پایه برای ابتکار داشته باشیم که وقتی مردم از ما سؤال کنند چه کاری انجام می دهیم ، مهم است.

به همین دلیل سخت است. این همان چیزی است که سطح آسانسور شماست.

قله آسانسور من: SEO با موتورهای جستجو بازاریابی است

سپس ، به عنوان مثال ، من فکر کردم که می خواهم فقط آسانسور SEO خود را به شما بسپارم. شاید این خلاقیت شما را برانگیزد. شاید ایده هایی به شما بدهد. شاید شما قبلاً یکی داشته باشید و اشکالی ندارد. اما نکته استفاده از معدن نیست.

نکته اساساً این است که شما بتوانید آنچه را که به نظر می رسد منتقل کنید ، امیدوارم آب های خلاقانه خود را جارو کنید و بتوانید خود را ایجاد کنید. بنابراین بیایید درست به زمین من شیرجه بزنیم.

بنابراین نکته اصلی من SEO است که بازاریابی است ، فقط با موتورهای جستجو. بنابراین ما قیف را در اینجا داریم – آگاهی ، توجه و تصمیم گیری.

آگاهی: رتبه بندی و جذب کلیک برای نمایش داده شدگان اطلاعاتی.

اول از همه ، من فکر می کنم مهم است که توجه داشته باشید که SEO می تواند به شما در رتبه بندی و جذب کلیک برای نمایش داده های اطلاعاتی کمک کند.

عکس SEO Elevator Pitch - بهترین جمعه Whiteboard

توجه: رتبه بندی و جذب کلیک برای نمایش داده شد.

بنابراین وقتی مخاطبان شما در حال جستجوی اطلاعات هستند ، آنها می خواهند نقاط درد خود را برطرف کنند ، آنها آماده خرید نیستند ، آنها فقط جستجو می کنند ، ما با آنها در آنجا ملاقات می کنیم با محتوایی که آنها را به سایت می رساند ، آنها را مطلع می کند و اکنون آنها با مارک ما آشنا هستند. این تبدیل های عالی با کمک هستند. رتبه بندی و جذب کلیک برای نمایش داده شد. وقتی مخاطبان شما شروع به مقایسه گزینه های خود می کنند ، می خواهید آنجا باشید. شما می خواهید آنها را در آنجا ملاقات کنید ، و ما می توانیم این کار را با سئو انجام دهیم.

تصمیم گیری: رتبه بندی ، جذب کلیک ، و ترویج تبدیل برای نمایش داده شد در قیف پایین

در مرحله تصمیم گیری ، می توانید کلیک ها و نوع تبدیل تبلیغاتی را برای پایین پرس و جوهای قیف مرتب کنید و جذب کنید. وقتی افراد در مرحله “من می خواهم بخرم” قرار بگیرند ، SEO می تواند آنها را در آنجا ملاقات کند. بنابراین ، من فکر می کنم درک این نکته مهم است که سئو یک نوع مانند یک مرکز هزینه نیست و یک مرکز سود نیست. مثل ته قیف نیست. من این را در بسیاری از نقاط شنیده ام ، و فکر می کنم فقط توجه به این واقعیت که SEO در کل قلم بازاریابی شما یکپارچه است ، بسیار مهم است. در یک مرحله یا مرحله دیگر قرار نمی گیرد.

اما چطور؟

ما در مورد رتبه صحبت کردیم و کلیک ها را جذب کردیم و تبدیل ها را ارتقا می بخشیم. اما چگونه این کار را انجام دهیم؟ این همان کاری است که انجام می دهد.

اما چگونه این کار را انجام دهیم؟ بنابراین اینگونه توضیح می دهم. من فکر می کنم واقعا ، برای من ، دو طرف سکه سئو وجود دارد. ما رانندگی داریم و پشتیبانی می کنیم.

۱٫ رانندگی

بنابراین در سمت رانندگی ، من می خواهم چیزی مثل این را بگویم. وقتی شخصی عبارتی یا یک کلمه کلیدی را در Google جستجو می کند ، من اطمینان می دهم که وب سایت کسب و کار در نتایج غیر تبلیغی نشان داده می شود. این مهم است زیرا بسیاری از افراد مانند “اوه ، آیا شما به کلمات کلیدی پیشنهاد می دهید؟”

ما مانند “نه ، نه ، این PPC است.” بنابراین من همیشه فقط “غیر تبلیغ” می زنم زیرا مردم این موضوع را می فهمند. بنابراین من این کار را از طریق محتوا انجام می دهم که به سؤالات افراد ، پیوندهایی که به موتورهای جستجو کمک می کنند محتوای من را پیدا کنند و علائم قدرت و محبوبیت مطالب من و دسترسی را نشان دهند ، انجام می دهم. بنابراین این نوع پایه فنی شما است.

شما مطمئن هستید که وب سایت شما قابل خزیدن است و این نشانگر فهرست شدن فهرست بندی شدن فهرست وب سایت شما است. وقتی مردم به آنجا می روند ، کار می کند. این دستگاه بر روی موبایل و دسک تاپ کار می کند. سریع است بنابراین ، من فکر می کنم که اینها واقعاً سه ستون بزرگ درایور SEO – محتوا ، پیوندها و اطمینان از صحت وب سایت شما از نظر فنی هستند. بنابراین اینگونه است که من رانندگی ، سمت فعال سئو را توصیف می کنم.

۲٫ پشتیبانی

دو نفر دیگر ، ما حمایت می کنیم ، و فکر می کنم این یک نوع کم کاری است یا شاید اغلب به عنوان نوعی وقفه در مشاغل ما دیده شود.

اما من فکر می کنم مهم است که واقعاً آنرا آنگونه که هست بنامیم. این بخش بزرگی از کاری است که ما انجام می دهیم. بنابراین من فکر می کنم ما باید آن را به عنوان سئو بپذیریم.

A. با توپ ۸ سحر و جادو Google باشید

برای یک ، می توانیم به عنوان Google Magic 8-Ball خدمت کنیم. وقتی افراد در سازمان ما به ما می آیند و می گویند “سلام ، من قصد دارم این تغییر را ایجاد کنم یا به فکر ایجاد این تغییر هستم. آیا این برای سئو خوب یا بد است؟”

فکر می کنم خیلی عالی است که مردم از آن سؤال می پرسند. همیشه در دسترس باشید و همیشه خود را برای پاسخگویی به آن دسته از سؤالات برای افراد آماده کنید. بنابراین به نظر من از طرف ارتجاعی ما می توانیم آن دسته از افراد باشیم که به راهنمایی افراد و درک آنچه در حضور جستجوی ارگانیک شما تأثیر می گذارد کمک می کند.

ب – کمک به بازاریابی

دو ، ما می توانیم به بازاریابی کمک کنیم. بنابراین در این طرف سکه ، ما در حال رانندگی هستیم.

ما می توانیم استراتژی های بازاریابی خودمان را هدایت کنیم. به عنوان سئو ، ما می توانیم ببینیم که چگونه SEO می تواند تمام مراحل قیف را هدایت کند. اما فکر می کنم توجه داشته باشید که تنها افراد سازمان ما نیستند. غالباً جستجوگرها حتی در بخش بازاریابی زندگی نمی کنند. شاید آنها این کار را انجام دهند و آنها به یک بازاریابی گزارش دهند. ابتکارات دیگری وجود دارد که منجر به بازاریابی شما می شود در حال تحقیق است.

شاید آنها بگویند ، “هی ، ما فقط تحقیقات بازار را انجام داده ایم ، و اینجا این طرح است.” این می تواند وظیفه ما به عنوان SEO باشد که از آن برنامه استفاده کنیم ، از آن استراتژی استفاده کرده و آن را به صورت دیجیتالی ترجمه کنیم. من فکر می کنم این یک ارزش واقعا مهم است که SEO می تواند به آن اضافه کند. ما در واقع می توانیم به بازاریابی و همچنین تلاشهای خودمان کمک کنیم.

ج – رفع اشتباهات

سپس شماره سه در اینجا ، من می دانم که این یکی دیگر از مواردی است که باعث می شود مردم از بین بروند ، اما ما در اینجا هستیم تا هنگام وقوع اشتباهات را برطرف کنیم و به مردم آموزش دهیم تا دیگر اتفاق نیفتد. بنابراین شاید ما یکشنبه دوشنبه وارد شویم و آماده باشیم هفته روبرو شویم ، و می بینیم که ترافیک حالت مزخرف یا چیزی را به خود گرفته است. ما می رویم ، “اوه ، نه” ، و در می شویم.

ما سعی می کنیم ببینیم چه اتفاقی افتاده است. اما فکر می کنم این خیلی مهم است این وظیفه ما است یا بخشی از کار ما این است که نوع غواصی را تشخیص دهیم ، آنچه را که اتفاق افتاده است تشخیص دهیم و نه تنها این بلکه پشتیبانی کنیم و در آنجا حضور داشته باشیم تا به رفع آن یا راهنمایی های مربوط به آن کمک کنیم و سپس آموزش و آموزش دهیم و اطمینان حاصل کنیم که مردم می دانند چه چیزی آیا این اتفاق افتاده است و چگونه دوباره نباید این اتفاق بیفتد.

شما آنجا هستید تا به آنها آموزش دهید و آنها را راهنمایی کنید. من فکر می کنم این یک روش بسیار مهم دیگر است که ما می توانیم به عنوان SEO پشتیبانی کنیم. بنابراین اساساً اینگونه است که من آن را توصیف می کنم.

۳ نکته برای آمدن با قدم های خاص خود را

قبل از رفتن ، فقط می خواستم نکاتی را در مورد برنامه آسانسور SEO خود ذکر کنید. من فکر می کنم این که فقط هنگام گفتار “این همان کاری است که من انجام می دهم” فقط یک نوع دوری از زبان خاص بسیار مهم است.

عکس SEO Elevator Pitch - بهترین جمعه Whiteboard

بنابراین سه نکته من:

۱٫ از جارگون دور شوید.

اگر سطح آسانسور سئو را ارائه می دهید ، به افرادی که نمی دانند SEO چیست چیست. بنابراین سعی کنید از جارگون جلوگیری کنید. من می دانم که به عنوان سئو واقعا آسان است. من خودم را همیشه انجام می دهم. چیزهایی هستند که فکر نمی کنم جارگون باشند.

اما بعد من چند قدم عقب برمی دارم و می فهمم ، آره ، این شرایط غیر روحانی نیست. بنابراین اگر اصلاً ممکن است از جارگون دور شوید. شما با سردرگمی کردن آنها نمی خواهید به نفع کسی باشید.

۲- از پليس خودداري كنيد.

این به راحتی می تواند SEO هایی که من پیدا کرده ام و خودم را در این دام پیدا کردم ، چند باری باشد که ما به عنوان این پلیس راهنمایی و رانندگی که در گوشه و کنار در انتظار هستند ، رفتار می کنیم و وقتی مردم اشتباه می کنند ، ما در آنجا هستیم انگشت خود را به سمت آنها بچسبانیم.

بنابراین از هر زبانی که باعث می شود صدای سئو به نظر برسد ، خودداری کنید ، فقط پلیس منتظر است که افراد را به دلیل اعمال مجرمانه مجازات کند. ما در آنجا هستیم که بتوانیم اشتباهات را برطرف کنیم ، اما این به صورت راهنمایی و آموزش و پشتیبانی ، نوعی همکاری است و مانند یک روش پلیس نیست. شماره سه ، من می گویم نوع مشابه است ، اما کمی متفاوت است.

۳٫ از ابرنواختی خودداری کنید.

من این Supermanning را صدا می کنم زیرا این نوع زبانی است که باعث می شود صدای آن به نظر برسد مانند جستجوگرها در اینجا برای از بین بردن روز و صرفه جویی در روزی که چیزی اشتباه پیش می رود. ما انجام می دهیم ما بارها ابرقهرمان هستیم. اتفاقاتی وجود دارد که اتفاق می افتد و متشکرم از اینکه یک سئو وجود دارد که می تواند در تشخیص و رفع آن کمک کند.

اما من از هرگونه قصدی که باعث می شود همه کارها به نظر برسد ، صرفاً در نوع نجات افراد است. افراد دیگری در سازمان شما وجود دارند که نسبت به آنچه انجام می دهند بسیار باهوش و با استعداد هستند. آنها احتمالاً آن را دوست ندارند اگر آن را صدا کنید مثل اینکه در آنجا بودید تا همیشه به آنها کمک کنید. بنابراین من فقط فکر می کنم مهم است که به خاطر داشته باشید. اینطور به نظر نرسید که شما پلیس منتظر هستید انگشت خود را ببندد یا شما ابرقهرمانی هستید که باید همه را از اشتباهات خود نجات دهد.

بله ، آن قله آسانسور من است. به همین دلیل فکر می کنم داشتن یکی از این موارد مهم است. اگر نوعی آسانسور سئوی خود را ایجاد کرده اید ، دوست دارم آن را بشنوم ، و مطمئن هستم که برای سایر SEO های دیگر نیز بسیار مناسب است که آن را بشنوند. اشتراک گذاری اطلاعات بسیار عالی است در صورت احساس راحتی در انجام این کار ، آن را در نظرات رها کنید. اگر یکی از آنها را ندارید ، امیدوارم این به شما کمک کند. بله ، این برای جمعه Whiteboard جمعه است و هفته آینده دوباره برای یک نفر دیگر برگردید.

با تشکر از همه

رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com



منبع

شاید دوست داشته باشید:

پشت صحنه در MozCon Virtual

پشت صحنه در MozCon Virtual

تصور مجدد MozCon آسان نبوده است. من دروغ نخواهم گفت – دلم برای دیدن بسیاری از شما به شخصه تنگ […]

نحوه انتخاب منبع داده با ارزش ترین لینک برای محتوای شما

نحوه انتخاب منبع داده با ارزش ترین لینک برای محتوای شما

شرکت Fractl هزاران کمپین بازاریابی محتوا را در هر مبحث ایجاد کرده است و ما برای هفت سال گذشته ، […]

برگه تقلب جستجوی محلی SEO را جستجو کنید!

برگه تقلب جستجوی محلی SEO را جستجو کنید!

چه آزار و اذیت آژانس جستجوگرها خود را هر روز از بین می برد! در بهترین روزهای خود ، نگه […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *